ik heb dat iig al een paar keer gezegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb idd (op een uitzondering na) nog niemand zich horen afvragen hoe het met haar politieke geloofwaardigheid verder moet.
Over prive-zaken mag je best liegen? Dat je prive bij de treinkaping was betrokken bv?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Privé-zaken moet je gescheiden houden van haar politieke inhoudelijkheid.
Niet als het gaat over of een volksvertegenwoordiger betrouwbaar is!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Privé-zaken moet je gescheiden houden van haar politieke inhoudelijkheid.
Dat je het met minderjarigen deed op je zolderkamer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Over prive-zaken mag je best liegen? Dat je prive bij de treinkaping was betrokken bv?![]()
Nee je mag niet liegen indien daarom gevraagd wordt. Hirsi Ali werd er door Zembla er niet om gevraagd, toen ze dat bij Barend en van Dorp wel deden heeft ze toch eerlijk geantwoord?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Over prive-zaken mag je best liegen? Dat je prive bij de treinkaping was betrokken bv?![]()
Ze heeft gelogen tegen de IND man, wat kan Barend en Van Dorp mij nou schelen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nee je mag niet liegen indien daarom gevraagd wordt. Hirsi Ali werd er door Zembla er niet om gevraagd, toen ze dat bij Barend en van Dorp wel deden heeft ze toch eerlijk geantwoord?
Dat Rob Oudkerk neukt met hoeren, wat the fuck maakt uit?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet als het gaat over of een volksvertegenwoordiger betrouwbaar is!
Snap je dat echt niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat Hirsi Ali 14 jaar geleden, haar verhaal niet 100% naar waarheid vertelde om zodoende wél een verblijfsvergunning te krijgen, wat heeft dat te maken met haar politieke werk op dit moment, 14 jaar na dato?
14 jaar geleden man, wat heeft dat te maken met haar werk nu?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft gelogen tegen de IND man, wat kan Barend en Van Dorp mij nou schelen.
Misschien het feit dat mw Ali haar politieke status misbruikt voor haar persoonlijke kruistocht? Of zie jij haar ooit in de kamer? Misschien het feit dat mw Ali dus op valse voorwendselen de mogelijkheid heeft gekregen, zich bezig te houden met 's lands politiek? Of zit jij te wachten op een vertegenwoordiger (en vergeet niet: mw. Ali is eenVOLKSvertegenwoordiger) die haar hele carriere heeft gebouwd op een sooitje leugens?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat Rob Oudkerk neukt met hoeren, wat the fuck maakt uit?
Dat Bill Clinton iemand's clitje met een sigaar bewerkte, wat maakt dat uit voor de politiek?
Dat Hirsi Ali 14 jaar geleden, haar verhaal niet 100% naar waarheid vertelde om zodoende wél een verblijfsvergunning te krijgen, wat heeft dat te maken met haar politieke werk op dit moment, 14 jaar na dato?
Sam Pormes zit toch ook nog in de 1e kamer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien het feit dat mw Ali haar politieke status misbruikt voor haar persoonlijke kruistocht? Of zie jij haar ooit in de kamer? Misschien het feit dat mw Ali dus op valse voorwendselen de mogelijkheid heeft gekregen, zich bezig te houden met 's lands politiek? Of zit jij te wachten op een vertegenwoordiger (en vergeet niet: mw. Ali is eenVOLKSvertegenwoordiger) die haar hele carriere heeft gebouwd op een sooitje leugens?
Quoted for truth.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
het feit dat mw Ali haar politieke status misbruikt voor haar persoonlijke kruistocht
zie jij haar ooit in de kamer?
het feit dat mw Ali dus op valse voorwendselen de mogelijkheid heeft gekregen, zich bezig te houden met 's lands politiek?
een vertegenwoordiger die haar hele carriere heeft gebouwd op een sooitje leugens?
Tot september, ja. So what?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Sam Pormes zit toch ook nog in de 1e kamer.![]()
Verregaande polarisatie, bedoel je? De dood van Van Gogh?quote:Als ze de waarheid exact had verteld 14 jaar geleden tegen de IND, dan had ze nooit kunnen bereiken, wat ze nu bereikt heeft
Dus jij zegt: Het doel heiligt de middelen? Oke, ik wil bereiken dat deze wereld Martijn-fijn-loos is. Het is dus oke als ik jou morgen afschiet? Of als ik lieg dat jij Kennedy vermoord hebt, en jij vervolgens levenslang de bak in gaat?quote:voor de vrouwenrechten. Als jij een doel bereiken wil, dan doe jij toch ook gauw iets wat niet helemaal correct is?![]()
Je blijft jezelf voorzien van die simplistische benadering om ongelijksoortige kwesties te verheffen tot iets gelijkwaardig. Dit terwijl de inzet van Taïda, het halen van haar VWO-diploma nadat de oprotpremie was geïncasseerd, toch net even iets anders is dan bij de asielaanvraag de waarheid niet vertellen. Alleen al om het feit, dat met het innen van de premie Taïda instemde met de beslissing om haar opleiding te continueren aan een gelijkwaardige opleiding in haar eigen land. Bovendien ging het bij Taïda om een verblijfsvergunning voor bepaalde tijd en bij AHA om een asielaanvraag. Ik zal het moreel oppurtunisme maar niet meewegen in mijn beargumentatie, maar aan de ene kant stellig beweren dat AHA weg moet en tegelijkertijd het beleid van Verdonk bestempelen als onmenselijk is wat meer dan alleen opvallend (if you catch my drift).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Leugens Gia. Dat mag niet van Verdonk. Al die gevallen vallen onder dezelfde noemer. Alleen niet voor jou - jij bent Ayaan-blind.
Je bent in de war met Mohamed Bouyeri.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verregaande polarisatie, bedoel je? De dood van Van Gogh?
Nee hoor, ik ben allerminst in de war...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:13 schreef basilisk het volgende:
[..]
Je bent in de war met Mohamed Bouyeri.
En de gevolgen van die actie is voor iedereen in deze thread anders. De ene is bereid haar te vergeven, de ander wil haar het liefst deporteren richting Mekka. Feit blijft dat je er wel lang over kunt lullen, maar volgens mij komt niemand richting de ander hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze heeft gelogen tegen de IND man, wat kan Barend en Van Dorp mij nou schelen.
Net als Hirsi Ali heeft hij gelogen, maar daar hoor ik niemand dat hij meteen de 1e kamer uit moet.quote:
Nu ze opeens gelogen heeft, blijkt ze ook de dood van Vag Gogh op haar geweten te hebben.quote:Verregaande polarisatie, bedoel je? De dood van Van Gogh?
Wat een belachelijke vergelijking, om zoiets met een moord te vergelijken.quote:Dus jij zegt: Het doel heiligt de middelen? Oke, ik wil bereiken dat deze wereld Martijn-fijn-loos is. Het is dus oke als ik jou morgen afschiet? Of als ik lieg dat jij Kennedy vermoord hebt, en jij vervolgens levenslang de bak in gaat?
Hij gaf een voorbeeld bij de stelling 'Het doel heiligt de middelen', maar dat ging jou klaarblijkelijk boven je oranje pauperhelm, dus deed je het maar af als belachelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een belachelijke vergelijking, om zoiets met een moord te vergelijken.Ik ga hier niet eens verder serieus op in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |