dat 2de waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:51 schreef M5 het volgende:
BoJo, je gaat aan de Ducs?
of zijn het gewoon wilde plannen waar niets van terecht komt![]()
Met een Ducati over de ring racen danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat 2de waarschijnlijk
ik wil ook een Ring racer![]()
![]()
maandag maar eens met de baas praten dat ik te weinig verdien om mijn opvliegingen te bekostigen
dan rij ik me zeker doodquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een Ducati over de ring racen dan
Waarom dan niet gelijk een MV Agusta F4 Veltro Strada? Met 185 pk op 159 kg ben je gelijk de snelste op de ring.quote:
juistquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:05 schreef BoJo het volgende:
onder het motto "als je je al dood wil rijden, doe het dan pas echt hard!" ?![]()
als jij hem voor mij sponsortquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zal bo meeslepen in het motorrijles nemen![]()
no wayquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Prima, ik ben wel je adviseur![]()
Verkoop die velgen van je.... en klaar is kees![]()
ben je een gayquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:31 schreef 2cv het volgende:
Ik dacht ff dat die reno een glimmende nieuwe moderne superflitsende uberlelijke kar was. Maar het is gewoon eenlief
klein
schattig
mooi
prachtig
oud
ietwat apart
wagentje
![]()
Bijna zo leuk als een Eend![]()
Precies genoegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef M5 het volgende:
hoeveel koeien zouden hiervoor geslacht zijn?
[[url=http://img15.imagevenue.com/loc247/th_32555_612K2.jpg]afbeelding][/URL]
Nooit geweten dat eenden mannelijk waren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef 2cv het volgende:
Ja. Problemen mee ?
Mijn hoofd is ook niet vierkant. Toch zit er een man (mannelijke hersenen in). Dus mijn hoofd is vrouwelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooie ronde vormen en er zit vaak een man in, DUS zijn ze vrouwelijk.
Er staat geen R600 op dat bezige bij ding van jequote:
als er een mannenpenis in je hoofd zit ben je op zn minst bisexueel. Of je hebt een ernstige afwijking, maar de enige afwijking die ik vorige week geconstateerd heb bij jou, is een ernstige vorm van citrofilie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook niet vierkant. Toch zit er een man (mannelijke hersenen in). Dus mijn hoofd is vrouwelijk![]()
ik ga straks uploaden, dus stuur maar wat foto's van je bolide. er hangt regen in de lucht dus geen zin naar je toe te fietsen ze nu zlef te makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er staat geen R600 op dat bezige bij ding van je
Hij had het dan ook over Mooie ronde vormenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook niet vierkant. Toch zit er een man (mannelijke hersenen in). Dus mijn hoofd is vrouwelijk![]()
Het spetterde zonet al watquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga straks uploaden, dus stuur maar wat foto's van je bolide. er hangt regen in de lucht dus geen zin naar je toe te fietsen ze nu zlef te maken
Mijn hoofd is mooi. En zo niet: dan toch.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij had het dan ook over Mooie ronde vormen
in ieder geval een gaaf kapselquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn hoofd is mooi. En zo niet: dan toch.
oh dan moet ik zeker MSn aanslingeren en je toevoegen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het spetterde zonet al wat
Ik zal zo wel wat foto's sturen over MSN
Ik heb een 618quote:
zoietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh dan moet ik zeker MSn aanslingeren en je toevoegen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:44 schreef vlad het volgende:
![]()
vandaag gratis motorrijles gehadnu eens kijken naar een geschikte rijschool bij mij in de buurt
![]()
Dat was met opzet kutquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]kijk vooral ook waar de quote vandaan komt
![]()
![]()
![]()
vandaag waren hier in hoogeveen "opstapdagen" van een grote rijschool. dan kon iedereen (met een B-rijbewijs) gratis een poosje op een afgesloten terrein rondtoeren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik wil wel een keer een proeflesje namen, kijken of het wel wat is...dat op 2 wielen rijden![]()
Arme knulquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik heb koppijn van de anti-Friezen van de FP crew gekregen
bunch of gaylord fuckersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? 2?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat mijn meisje, dat ben ik al mijn hele leven [afbeelding]
[afbeelding]
Ze noemen jou geen Bojan Haaima, dat is te moeilijk. Jij heet gewoon Jan Haai. Had je maar Nederlands moeten zijnquote:
als zijn PMS over isquote:
Nu pas?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:
hoe moet ik me dat bij jou voorstellen dan ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze noemen jou geen Bojan Haaima, dat is te moeilijk. Jij heet gewoon Jan Haai. Had je maar Nederlands moeten zijn
An Mied?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat bij jou voorstellen dan ?![]()
ijsmeis is gewoon een lekker dingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef 2cv het volgende:
Als dat Ijsmeis is, is Ijsmeis een lekker ding.
Ik ben al boos genoeg dat ze wiegener Fryslân te schrijven ipv Friesland. DIe naam is al in 1997 afgeschaft.. En ze hebben nu zlefs een NEderlandstalige naam verzonnen voor een gemeente die nooit een nederlandse naam heeft gehadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niet waar het dakje zitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben al boos genoeg dat ze wiegener Fryslân te schrijven ipv Friesland. DIe naam is al in 1997 afgeschaft.. En ze hebben nu zlefs een NEderlandstalige naam verzonnen voor een gemeente die nooit een nederlandse naam heeft gehad
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dhr. Paal Dijnsmaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een import-edele, dus geen last van een 'a' achter mijn achternaam... Alleen is dat de meeste 'ah, Fryslan, dan hoort er vast een a achter!' kantoormiepen niet echt duidelijk te maken
Gaasterlan-Sleat zeker?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben al boos genoeg dat ze wiegener Fryslân te schrijven ipv Friesland. DIe naam is al in 1997 afgeschaft.. En ze hebben nu zlefs een NEderlandstalige naam verzonnen voor een gemeente die nooit een nederlandse naam heeft gehad
Met je fototoestelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:45 schreef BoJo het volgende:
ik ga ff met Forza op de Nordschleife oefenen...volgende week deze tijd zit ik in het hotel am Tiergarten![]()
oh ja kutzooiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
als ik alt 1 doe dan gaat ie naar de op in de eerste pagina![]()
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:45 schreef BoJo het volgende:
ik ga ff met Forza op de Nordschleife oefenen...volgende week deze tijd zit ik in het hotel am Tiergarten![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk ook helemaal niet verwacht dat mijn pasfoto op 1 zou staan in google, blijkbaar linken er toch veel mensen naar die site
Je gaat je alfa aan gort rijden op de ring?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:45 schreef BoJo het volgende:
Dat weet je niet Huug. Misschien had ie wel een bimbo verwacht met dikke tieten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja met als verschil dat toen hij net keek het ontzettend mee viel
[afbeelding]
1 rondje Ring taxi idee met Paul Maaskant van Prodrive in zijn BMW en daarna mag je zelf zo veel en lang je wil. (je moet zelf dokken per rondje)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoeveel rondjes mag je die dag?
[afbeelding]
het is de bedoeling dat ie heel blijftquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat je alfa aan gort rijden op de ring?
Valt mee, ik kende je nog uit de euhm, salvador/boedieboe en 'Mave' oid tijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat weet je niet Huug. Misschien had ie wel een bimbo verwacht met dikke tieten.
Je gaat dus wel met je alfa de ring op?quote:
Que?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt mee, ik kende je nog uit de euhm, salvador/boedieboe en 'Mave' oid tijdtoen waren er nogal grote flamewars in je fotoboek
een of andere meid met wie je een bitchfight had, de vriendin van boedieboe ofzo...quote:
Je bedoelt Emmykuhh, dat was de vriendin van Salvador.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
een of andere meid met wie je een bitchfight had, de vriendin van boedieboe ofzo...
Is echt al jaren geleden
Boe neukt Nikkyquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
een of andere meid met wie je een bitchfight had, de vriendin van boedieboe ofzo...
Is echt al jaren geleden
DE nikky uit Roden?quote:
gekke dikke rooie plofkopquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 rondje Ring taxi idee met Paul Maaskant van Prodrive in zijn BMW en daarna mag je zelf zo veel en lang je wil. (je moet zelf dokken per rondje)![]()
oh, dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
Je bedoelt Emmykuhh, dat was de vriendin van Salvador.
recreatief (maar geen oude lullen snelheid), het word mijn eerste keer op een circuit laat staan de Nordschleife dus ehhh je moet er niet teveel van verwachtenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat dus wel met je alfa de ring op?
Puur recreatief of echt rondetijden neerzetten?
Als je voor het eerst de ring op gaat lijkt het me niet dat je voor de rondetijden gaat eh?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat dus wel met je alfa de ring op?
Puur recreatief of echt rondetijden neerzetten?
ik heb er zin anquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
gekke dikke rooie plofkop
Maar vette shit hoor
Zoveel mogelijk gaan[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat niet op IRCquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh, dat zou ook kunnen
Het kwam in ieder geval regelmatig voorbij op IRC en was op zich wel humor om te aanschouwen
dank uquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je voor het eerst de ring op gaat lijkt het me niet dat je voor de rondetijden gaat eh?
[afbeelding]
Die had toch met Gelly?quote:
mjah, mooi excuusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:59 schreef Fugie het volgende:
en daarna gelijk nieuwe remmen en banden monteren
geeeeeeen idee. Ik weet wel dat half fok met elkaar heeft geneukt jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die had toch met Gelly?(was nog een halve rel na een meeting in groningen omdat ze beiden op foto's stonden... waar je je al druk over maakt
)
Jij niet, maar een aantal mensen konden er geen genoeg van krijgen... en als je dan meeleest in't kanaal klik je ook eens op dat fotoboekquote:
Nou nou, zo lachen gieren en brullen was het nou ook weer niet. Dat geruzie duurde 2 dagen en toen hadden we allebei een maandban aan onze broek.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij niet, maar een aantal mensen konden er geen genoeg van krijgen... en als je dan meeleest in't kanaal klik je ook eens op dat fotoboek
Kon zijn, ik weet niet hoe vaak hij de ring al op is geweestquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je voor het eerst de ring op gaat lijkt het me niet dat je voor de rondetijden gaat eh?
[afbeelding]
whehehequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nou, zo lachen gieren en brullen was het nou ook weer niet. Dat geruzie duurde 2 dagen en toen hadden we allebei een maandban aan onze broek.
Dat is een publiek geheim jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
geeeeeeen idee. Ik weet wel dat half fok met elkaar heeft geneukt ja
Had jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die had toch met Gelly?(was nog een halve rel na een meeting in groningen omdat ze beiden op foto's stonden... waar je je al druk over maakt
)
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nou, zo lachen gieren en brullen was het nou ook weer niet. Dat geruzie duurde 2 dagen en toen hadden we allebei een maandban aan onze broek.
Niet, voor kerst heb ik Nikky volgens mij een mailtje verstuurd. En toen kregen we een unban, omdát het kerst wasquote:
yvonne heeft de ban 25 december gezet, de foboban was van een dag eerder....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet, voor kerst heb ik Nikky volgens mij een mailtje verstuurd. En toen kregen we een unban, omdát het kerst was
omg, wat kansloosquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Had ja: Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 18
Dan weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yvonne heeft de ban 25 december gezet, de foboban was van een dag eerder....
Ik heb nooit ruzie gehad met Fauvequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:11 schreef Paladijn het volgende:
Wel handig die lijst trouwens ijsmeis, ik bedoelde Fauve
quote:
De lijst is ook aardig incompleet zo te zienquote:
Vul hem even aan dan. Men zijn geen helderziende daarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De lijst is ook aardig incompleet zo te zien
En Faithy is door Minkeltje gepaald? Hoeveel alcohol was daarvoor nodig? :x
ik zie er de humor niet van inquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef Paladijn het volgende:BBC ziet chauffeur aan voor juridisch expert
Ik met 1 fokSTerquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Vul hem even aan dan. Men zijn geen helderziende daar
mya, ik paste de verkeerde linkquote:
Die lijst heeft ie niet helemaal zelf gemaaktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:26 schreef Fugie het volgende:
die boebiedoe, is dat een uitkeringstrekker ofzo, dat je zoveel tijd heb voor nutteloze dingen
Dat beloofd veel goedsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
ik rij op het moment meer buiten de baan dan op de baan
goed teken![]()
ik weet dat sturen en remmen in een FWD een no no is jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat beloofd veel goeds![]()
Vooral dus REMMEN voordat je gaat insturen, en niet te snel afremmen op de bak want dan blokkeren je wielen [afbeelding]
[afbeelding]
gebouw vernield? Wanneer?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:34 schreef Paladijn het volgende:
Wat is Cornjum trouwens een misdadig dorp Alexxx
Er is alleen maar een gebouw vernield
ik verlies telkens mijn concentratie na de Karroussel, die weg erna kan ik me ook nooit herinnerenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat beloofd veel goeds![]()
Vooral dus REMMEN voordat je gaat insturen, en niet te snel afremmen op de bak want dan blokkeren je wielen [afbeelding]
[afbeelding]
Dunno, ik zat even rond te kijken op die AD misdaadmeter (peter R alert!)quote:
mja, er is hier niks, dus kan er ook weinig gebuerenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dunno, ik zat even rond te kijken op die AD misdaadmeter (peter R alert!)
Leeuwarden valt me overigens erg mee... veel van mijn collega's in Groningen klagen dat Leeuwarden ze zo'n onveilig gevoel geeft waar ik zelf eigenlijk geen last van heb... en je ziet Leeuwarden in deze lijst ook onder Groningen staan
http://www.ad.nl/misdaadmeter/?page=score2005 als je benieuwd bent naar je eigen gemeente/stad/dorp
Je hoeft er ook in Forza niet snel doorheenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik verlies telkens mijn concentratie na de Karroussel, die weg erna kan ik me ook nooit herinneren![]()
Een paar jaar geleden werd er anders nog vrij veel ingebroken in kleine dorpen in Fryslan. Veel mensen hadden de deur niet op slotquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, er is hier niks, dus kan er ook weinig gebueren
birdview, maar gaat mij meer om dat ik ongeveer de bochten ken. Tot de Karroussel lukt dat aardigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hoeft er ook in Forza niet snel doorheen
Hoe rij je eigenlijk? Is er net als in GT4 een view vanuit de cockpit of zit je met een birdview te spelen?
idd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:45 schreef Fugie het volgende:
middleburg, 165
jaja het is hier lekker rustig wonen![]()
vlissingen daarintegen scoort lekker met plaats 65 ofzo![]()
quote:maarja, daar komen al die buitenlanders direct uit de container zo op straat
google is je vriend:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
257 Gennep 228 4374
JEEEEEEJ.
Hoeveel gemeentes zijn er eigenlijk
Je hoeft er maar 120 oid te leren kennenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
birdview, maar gaat mij meer om dat ik ongeveer de bochten ken. Tot de Karroussel lukt dat aardig![]()
Middelburg is toch zo'n zwarte-kousenstad, net als Staphorst en Veenendaal?quote:
nah niet zo extreem meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Middelburg is toch zo'n zwarte-kousenstad, net als Staphorst en Veenendaal?
nee manquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Middelburg is toch zo'n zwarte-kousenstad, net als Staphorst en Veenendaal?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
godsdienst is onzin !!!!!11!!!!111!1!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ill burn in helll whooooooohaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
revven!!!!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb wel eens een vriend van me afgehaald op zondagmorgen in Beetgum (circuitdagje assen meen ik), daar moet je langs de kerk rijden op de weg uit. Dan krijg je toch een partij vuile gezichten
zwarte kousen zijn eng
Beetgumquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb wel eens een vriend van me afgehaald op zondagmorgen in Beetgum (circuitdagje assen meen ik), daar moet je langs de kerk rijden op de weg uit. Dan krijg je toch een partij vuile gezichten
zwarte kousen zijn eng
Moet maar niet, voor je't weet heb je een klomp met een zwarte kous in je rover hangenquote:
Zoveel boeiende auto's staan daar toch niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BeetgumHeb ik echt honderden foto's gemaakt al
kan er niet slechter op wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Moet maar niet, voor je't weet heb je een klomp met een zwarte kous in je rover hangen
Een Maserati en een oude Amerikaan bij de autohandelaar, twee Volvo neusjes bij Benny Nauto, bij Sietse Reitsam staat wel een siets leuks en elke dag weer iets anders leuks bij de Volvo dealer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoveel boeiende auto's staan daar toch niet?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een Maserati en een oude Amerikaan bij de autohandelaar, twee Volvo neusjes bij Benny Nauto, bij Sietse Reitsam staat wel een siets leuks en elke dag weer iets anders leuks bij de Volvo dealer.
Mja, die VOlvo dealer neemt ook maar de helft van het dorp in beslag met zn terrein of zoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik wist niet eens dat er een vulva dealer zat.
Over een jaar kennen we pta sc wel opdoeken dan zitten we allemaal bij motorslowchatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik wil wel een keer een proeflesje namen, kijken of het wel wat is...dat op 2 wielen rijden![]()
Waar zit die dan? Ik kom er normaliter alleen maar als ik bij die vriend op bezoek gaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, die VOlvo dealer neemt ook maar de helft van het dorp in beslag met zn terrein of zo
nvm, ik zie'm al op map24... daar rij ik dus altijd omheen (eraf bij buorren (elk frysk dorp heeft ook zo'n straat he?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waar zit die dan? Ik kom er normaliter alleen maar als ik bij die vriend op bezoek ga
Zo groot is Beetgum nou ook weer niet, 600 inwoners max oid
ik betrap mezelf er wel telkens op naar 2de hands motoren te kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Over een jaar kennen we pta sc wel opdoeken dan zitten we allemaal bij motorslowchat
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betrap mezelf er wel telkens op naar 2de hands motoren te kijken![]()
![]()
die prijzen vallen mee he?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betrap mezelf er wel telkens op naar 2de hands motoren te kijken![]()
![]()
Ja belachelijk dat we tonnen voor auto's moeten neerleggen terwijl motoren van 5000 euro die auto's zoek rijdenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef vlad het volgende:
[..]
die prijzen vallen mee he?![]()
een goede/snelle motor voor rond de ¤2000,-maandje werken en blazen maar
![]()
Kosta? 6000 a 7000 gok ik?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
ik vind deze heel mooi
[afbeelding]
Ducati 900 SSC uit 2000.![]()
1. de motor die ik mooi vind zit tussen de 5000 a 6000 euroquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef vlad het volgende:
[..]
die prijzen vallen mee he?![]()
een goede/snelle motor voor rond de ¤2000,-maandje werken en blazen maar
![]()
Ehm nee?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat we tonnen voor auto's moeten neerleggen terwijl motoren van 5000 euro die auto's zoek rijden
altijd welkomquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:42 schreef ThaFreak het volgende:
alexxxxx nog eventueel foto's nodig van MAN??
gelukkig is een auto ook niet heeeeel wat meer dan een motorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat we tonnen voor auto's moeten neerleggen terwijl motoren van 5000 euro die auto's zoek rijden
ik zou m'n auto ook zeer zeker niet kwijt willen, zo'n motor is relaxed voor woon/werk verkeer en af en toe een mooie tour ritje ofzo maar je kan geen flikker meenemen en erg sociaal is het nietquote:
volgende week moet ik waarschijnlijk een paar dagen bij MAN wezen......zal dan gelijk wat pics schietenquote:
Bwaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gelukkig is een auto ook niet heeeeel wat meer dan een motor![]()
Je bent een heldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgende week moet ik waarschijnlijk een paar dagen bij MAN wezen......zal dan gelijk wat pics schieten![]()
Had die auto ook een tuin, keuken en vlizotrap naar zolder?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:48 schreef vlad het volgende:
vriendin van me heeft van de week een huis gekocht voor een kleine anderhalve ton.
Ik voor de grap eens kijken wat voor auto daar voor te kopen is.
Kom ik bij Hessing een tweedehands auto tegen die gewoon ruim twee keer duurder is dan dat huis![]()
een tweedehands auto met 20.000+ km op de teller voor ¤348.000![]()
misschien kan ze die mee financieren in de hypotheek?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:48 schreef vlad het volgende:
vriendin van me heeft van de week een huis gekocht voor een kleine anderhalve ton.
Ik voor de grap eens kijken wat voor auto daar voor te kopen is.
Kom ik bij Hessing een tweedehands auto tegen die gewoon ruim twee keer duurder is dan dat huis![]()
een tweedehands auto met 20.000+ km op de teller voor ¤348.000![]()
wel een 12 cilinderquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had die auto ook een tuin, keuken en vlizotrap naar zolder?
waarschijnlijk samen met een senior wagenpark inventariseren en nieuwe offerte uitbrengen voor de directiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een held
Wat ga je daar doen dan? En München, Braunsweig of Vianen?
zei ik ook al, maar had ze geen belang bij. want dan moest ze de auto wel wassenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien kan ze die mee financieren in de hypotheek?![]()
puikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarschijnlijk samen met een senior wagenpark inventariseren en nieuwe offerte uitbrengen voor de directie![]()
vianen natuurlijk
+10 spanning welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:51 schreef Hugster het volgende:
en met motoren kan je niet driften, alleen van die linke powerslides met kans op een highsider![]()
![]()
[afbeelding]
Leuk werk lijkt mequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarschijnlijk samen met een senior wagenpark inventariseren en nieuwe offerte uitbrengen voor de directie![]()
vianen natuurlijk
waarom zou je uberhaupt willen driften op een motorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:51 schreef Hugster het volgende:
en met motoren kan je niet driften, alleen van die linke powerslides met kans op een highsider![]()
![]()
[afbeelding]
Omdat ik met alles wil driftenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt willen driften op een motor![]()
![]()
ben er nog niet eerder geweest, eerste keer dat ik (wel samen met een senior) zo'n best grote klus mag doen......quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
puik
Vrijgevige mensen daarIk heb nog wat oude instructie CD-Rom's voor verkopers van hun gekregen
ja maar jij wilt toch ook geen motor?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat ik met alles wil driften
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben er nog niet eerder geweest, eerste keer dat ik (wel samen met een senior) zo'n best grote klus mag doen......
kan ook wel eens kijken als ik wat meer los kan krijgen kwa spulletjes![]()
heb je wel hard genoeg met je voetjes gestampt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee die mag ik niet van papa![]()
[afbeelding]
zie editquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je wel hard genoeg met je voetjes gestampt?![]()
Een racer lijkt mij ook niks heur, voor lange afstanden zeker niet, je zit echt vol op je zak/pik op zo'n dingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:56 schreef vlad het volgende:
wat een verschil. m'n pa zit echt te pushen om me op een motor te krijgen. alleen een racer ziet hij dan weer niet zitten![]()
hoezo dat dan?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een racer lijkt mij ook niks heur, voor lange afstanden zeker niet, je zit echt vol op je zak/pik op zo'n ding
ohquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:57 schreef Hugster het volgende:
nah dat mijn pa er ruim 2 weken van in coma heeft gelegen wil ook wel helpen
[afbeelding]
Hij heeft er een flink ongeluk mee gehadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo dat dan?![]()
zo'n Ducati all risk verzekeren kost netzoveel als mijn 155 wa+ verzekeren![]()
wegenbelasting is 60 euro per jaar, bij 155 is dat 118 euro per kwartaal
verbruik ligt volgens de motorlui tussen 1 op 15 en 20 bij vol vermogen... word het al duidelijk?![]()
Natuurlijk zit er een hoger risico aan vast, maar ik heb ook karts flinker crashes mee zien maken, waar mensen met een brancaar de baan af gingen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:57 schreef Hugster het volgende:
nah dat mijn pa er ruim 2 weken van in coma heeft gelegen wil ook wel helpen
[afbeelding]
met een racer op je gemakquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een hoger risico aan vast, maar ik heb ook karts flinker crashes mee zien maken, waar mensen met een brancaar de baan af gingen...
Denk dat het vooral aan jezelf ligt, heel veel van die gasten rijden als vandalen en vinden het dan gek dat iemand zich dood rijd...
Als je het als recreatie ziet en gewoon alles op je gemak doet scheelt al een hoop..
Cross ongeluk was dat dan? of ongeluk op de weg?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft er een flink ongeluk mee gehad
We hadden toen ook 18 motoren, maar die zijn allemaal weggegaan op 2 na ter herinnering
Nu uitsluitend 4 wielen, dus daarom ook geswitched van crossen naar karten.
[afbeelding]
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
met een racer op je gemak
300+ op de autobahn op het gemak ja
M'n pa heeft er zelf ook geen schuld aan. Hij reed rustig met 50 km/h over een weg waar toen plotseling een auto achteruit van een oprit afkwam en hij daar vol indook. (15 meter vliegen, landen op je hoofdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er een hoger risico aan vast, maar ik heb ook karts flinker crashes mee zien maken, waar mensen met een brancaar de baan af gingen...
Denk dat het vooral aan jezelf ligt, heel veel van die gasten rijden als vandalen en vinden het dan gek dat iemand zich dood rijd...
Als je het als recreatie ziet en gewoon alles op je gemak doet scheelt al een hoop..
M'n pa reed een super motard voor op de weg, de rest zijn crossersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Cross ongeluk was dat dan? of ongeluk op de weg?
Want hier op cross terein rilland zie ik regelmatig mensen horizontaal dat terein verlaten![]()
Crossen zou ik zelf dan weer nooit doen
Ouch, precies datzelfde heeft m'n pa op de fiets meegemaakt bij 40km/hquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
M'n pa heeft er zelf ook geen schuld aan. Hij reed rustig met 50 km/h over een weg waar toen plotseling een auto achteruit van een oprit afkwam en hij daar vol indook. (15 meter vliegen, landen op je hoofd)
Dan realiseer je je wel weer even hoeveel meer kwetsbaarder je bent op een motor, ook al doe je zelf goed je best.
Uiteraard gebeuren er met de auto ook zat ongelukken, maar je bent gewoon veel minder kwetsbaar.
[afbeelding]
Ja dat zijn geen lekkere klappenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ouch, precies datzelfde heeft m'n pa op de fiets meegemaakt bij 40km/h![]()
Hij kwam er alleen veel beter vanaf, z'n schouder is nog steeds redelijk verrot
Ik hoop voor je dat het helptquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:11 schreef BoJo het volgende:
daarom wil ik een gele Duc... luid in oog en oor...![]()
ach dit jaar word het toch niks, ondertussen heb ik al 1000000 andere dingen verzonnenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het helpt
Zo luid zijn ze nou ook weer niet hoor als je rustig aan het toeren bent
[afbeelding]
Moet ik dan alleen door europa gaan touren?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach dit jaar word het toch niks, ondertussen heb ik al 1000000 andere dingen verzonnen![]()
ik wil jou niet zwetend in je homo lederen broekie in mijn auto hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet ik dan alleen door europa gaan touren?
Of rij je met je airco achter me aan als ik m'n warme leren zweetpakje beu ben?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil jou niet zwetend in je homo lederen broekie in mijn auto hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:25 schreef BoJo het volgende:
ik zit naar high res wallpapers te kijken van Ducs en mijn hart begint echt wel sneller te kloppen![]()
![]()
deze ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Hugster het volgende:
ja maar dit is ook gewoon pr0n eh
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ok, jij fapt alleen op die minimistische detailsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Uitlaat, frame, koplamp en veerpoten zijn stukken brakker
[afbeelding]
ik wou je ff testen hugoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeg dan gewoon Ferrari 360
[afbeelding]
Sexyquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef Hugster het volgende:
ja maar dit is ook gewoon pr0n eh
[afbeelding]
[afbeelding]
u gaat door voor het strijkijzerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
die gele duc is gewoon ouder modelbo kijkt naar de betaalbare modellen
Die rode duc zal wel 2005 a 2006 model zijn neem ik aan?
heb er wel eenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm
TF, jij iets leuks voor 1004?
wat ben je toch een sloeber Alexjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet Sandra zo uit Leeuwarden halen, ze is nu bij haar handwerkclubjeMaar ik heb geen sokken meer, dus dat word met korte broek en blote voeten in sandalen door de kou en regen fietsen
oh, ik zie net dat het de buurman was die vanaf de nok van het dak naar beneden pistquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:48 schreef ook_gek het volgende:
regen?
oh wacht ik woon iet in Den haag, dus bij ons gebeuren dit soort dingen nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, ik zie net dat het de buurman was die vanaf de nok van het dak naar beneden pist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |