dat 2de waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:51 schreef M5 het volgende:
BoJo, je gaat aan de Ducs?
of zijn het gewoon wilde plannen waar niets van terecht komt![]()
Met een Ducati over de ring racen danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat 2de waarschijnlijk
ik wil ook een Ring racer![]()
![]()
maandag maar eens met de baas praten dat ik te weinig verdien om mijn opvliegingen te bekostigen
dan rij ik me zeker doodquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met een Ducati over de ring racen dan
Waarom dan niet gelijk een MV Agusta F4 Veltro Strada? Met 185 pk op 159 kg ben je gelijk de snelste op de ring.quote:
juistquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:05 schreef BoJo het volgende:
onder het motto "als je je al dood wil rijden, doe het dan pas echt hard!" ?![]()
als jij hem voor mij sponsortquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zal bo meeslepen in het motorrijles nemen![]()
no wayquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Prima, ik ben wel je adviseur![]()
Verkoop die velgen van je.... en klaar is kees![]()
ben je een gayquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:31 schreef 2cv het volgende:
Ik dacht ff dat die reno een glimmende nieuwe moderne superflitsende uberlelijke kar was. Maar het is gewoon eenlief
klein
schattig
mooi
prachtig
oud
ietwat apart
wagentje
![]()
Bijna zo leuk als een Eend![]()
Precies genoegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef M5 het volgende:
hoeveel koeien zouden hiervoor geslacht zijn?
[[url=http://img15.imagevenue.com/loc247/th_32555_612K2.jpg]afbeelding][/URL]
Nooit geweten dat eenden mannelijk waren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:42 schreef 2cv het volgende:
Ja. Problemen mee ?
Mijn hoofd is ook niet vierkant. Toch zit er een man (mannelijke hersenen in). Dus mijn hoofd is vrouwelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooie ronde vormen en er zit vaak een man in, DUS zijn ze vrouwelijk.
Er staat geen R600 op dat bezige bij ding van jequote:
als er een mannenpenis in je hoofd zit ben je op zn minst bisexueel. Of je hebt een ernstige afwijking, maar de enige afwijking die ik vorige week geconstateerd heb bij jou, is een ernstige vorm van citrofilie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook niet vierkant. Toch zit er een man (mannelijke hersenen in). Dus mijn hoofd is vrouwelijk![]()
ik ga straks uploaden, dus stuur maar wat foto's van je bolide. er hangt regen in de lucht dus geen zin naar je toe te fietsen ze nu zlef te makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er staat geen R600 op dat bezige bij ding van je
Hij had het dan ook over Mooie ronde vormenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook niet vierkant. Toch zit er een man (mannelijke hersenen in). Dus mijn hoofd is vrouwelijk![]()
Het spetterde zonet al watquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga straks uploaden, dus stuur maar wat foto's van je bolide. er hangt regen in de lucht dus geen zin naar je toe te fietsen ze nu zlef te maken
Mijn hoofd is mooi. En zo niet: dan toch.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij had het dan ook over Mooie ronde vormen
in ieder geval een gaaf kapselquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn hoofd is mooi. En zo niet: dan toch.
oh dan moet ik zeker MSn aanslingeren en je toevoegen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het spetterde zonet al wat
Ik zal zo wel wat foto's sturen over MSN
Ik heb een 618quote:
zoietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh dan moet ik zeker MSn aanslingeren en je toevoegen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:44 schreef vlad het volgende:
![]()
vandaag gratis motorrijles gehadnu eens kijken naar een geschikte rijschool bij mij in de buurt
![]()
Dat was met opzet kutquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]kijk vooral ook waar de quote vandaan komt
![]()
![]()
![]()
vandaag waren hier in hoogeveen "opstapdagen" van een grote rijschool. dan kon iedereen (met een B-rijbewijs) gratis een poosje op een afgesloten terrein rondtoeren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik wil wel een keer een proeflesje namen, kijken of het wel wat is...dat op 2 wielen rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |