Klopt, door Blind erbij gehaald. 20 en 23 mei volgens mij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:
Wanneer speelt Ajax die twee oefenwedstrijdjes? John Goossens krijgt dan namelijk een kans bij het eerste...
Hey wij hebben dezelfde achternaamquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:19 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.![]()
Maar dat ik nog ooit eens in een Ajax-topic zou posten.
Ja heb je wat aan, Blind is over anderhalve week toch weg.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:18 schreef Radegast het volgende:
Wanneer speelt Ajax die twee oefenwedstrijdjes? John Goossens krijgt dan namelijk een kans bij het eerste...
quote:
stiekem is iedereen ajax fanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:24 schreef DaanA het volgende:
[..]
Dan móéten we familie zijn... En dat kan niet, want jij bent voor Ajax en dat zou mijn familie nooit zijn.
(off-topic - mail eens - zie mijn profiel)
En nee, Mr.Mills, ik blijf gewoon mooi PSV-fan.Dus verder blijf ik ook mooi uit dit topic, want ik heb hier niets te zoeken.
Ik wil je even zeggen dat ik, en ik denk ook de rest van mijn mede FP-crew hier niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:47 schreef marsu het volgende:
Ik heb dat nieuwsbericht over Babel verzonnen hoor. Jullie trappen zelf dus ook in zulke berichtenIk had hem een tijdje geleden ergens anders op de digitale snelweg gedeponeerd en toen plaatste iemand hem hier ook al
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil je even zeggen dat ik, en ik denk ook de rest van mijn mede FP-crew hier niet blij mee zijn.
het geeft maar weer eens aan hoe alles klakkeloos wordt overgenomen op internet. ALTIJD je bron eerst controleren. Eigen fout, niet zeuren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik wil je even zeggen dat ik, en ik denk ook de rest van mijn mede FP-crew hier niet blij mee zijn.
quote:Simon Cziommer heeft een contractaanbod van Ajax niet geaccepteerd, zo meldt het AD. Eerder liet hij ook al weten dat hij bij Roda JC zal vertrekken. Nu zou AZ de voornaamste kandidaat zijn om zich te verzekeren van de diensten van Cziommer.
Ajax zou enkele malen een gesprek met Cziommer hebben gehad, maar de Amsterdammers bereikten geen akkoord met hem en diens zaakwaarnemer. Nu lijkt AZ de grootste kandidaat om de middenvelder in te lijven. De Alkmaarders zouden al in vergevorderde onderhandelingen zijn met de Duitser.
quote:Ajacied John Goossens is voor de slotweken van het seizoen toegevoegd aan de hoofdmacht van Ajax, zo meldt RTV Noord Holland. De linksbuiten werd vorige week kampioen met Ajax A1.
Goossens geldt als één van de grootste talenten bij Ajax. Vorig jaar behaalde Goossens met Oranje de derde plek op het WK onder 17 jaar. Door zijn goede spel op dat toernooi meldden diverse topclubs zich voor Goossens, waaronder Chelsea en Valencia, maar de getalenteerde aanvaller koos voor een contractverlenging bij de Amsterdammers. Ajax speelt de komende weken nog een tweetal oefenwedstrijden, waarin de huidige (vertrekkende) technische staf nog op de bank zal zitten.
Chck de bronnen gewoon dan sukkelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
het geeft maar weer eens aan hoe alles klakkeloos wordt overgenomen op internet. ALTIJD je bron eerst controleren. Eigen fout, niet zeuren.
En Ajax was toch zowat z'n droomclub? Wat een kutje.quote:Simon Cziommer heeft een contractaanbod van Ajax niet geaccepteerd, zo meldt het AD
dan post je het toch niet? niet achteraf gaan zeuren hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik een "Herschreven" bericht krijg, waarbij de bron Spaanse media is, waar moet ik dan de bron checken.
Het lijkt wel alsof AZ alleen de spelers wil die Ajax scout. Altijd als iets met Ajax niet doorgaat ofzo, wil AZ opeens die speler.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En Ajax was toch zowat z'n droomclub? Wat een kutje.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Klopt. Volgende keer zou ik als jou was gewoon een rondje Marca en Don Balon doen, dan weet je het snel genoeg. Of voor Portugese stukjes A Bola. Of beter nog: submits van marsu weigeren.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Als ik een "Herschreven" bericht krijg, waarbij de bron Spaanse media is, waar moet ik dan de bron checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |