wat wou ajax ook alweer hebben voor babel?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:46 schreef marsu het volgende:
BARCELONA- Volgens enkele Spaanse kranten staat Ajacied Ryan Babel hoog op het verlanglijstje van de Spaanse landskampioen FC Barcelona. Met het nakende vertrek van spits Henrik Larsson en de moeizame onderhandelingen met Thierry Henry, ziet men in Babel een uitstekende oplossing.
Babel, die dit seizoen veelvuldig bankzitter is bij de Amsterdammers, lijkt niet onwelwillend tegenover een buitenlands avontuur te staan. Een heikel punt is echter de transfersom.
Eerder dit jaar toonde ook Sevilla al interesse in de 19-jarige Babel en was bereid 12 miljoen euro op tafel te leggen. Ajax wimpelde het bod echter resoluut af. Wanneer Barcelona zich van de diensten van de geboren Amsterdammer wil verzekeren, zullen ze beduidend dieper in de buidel moeten tasten.
Ajax wil nog geen reactie geven op de sluimerende geruchten. Wel vertelt technisch directeur Martin van Geel dat iedere speler in principe te koop is.
Het probleem met Babel is dat we Huntelaar en Rosenberg al hebben. Toch zou ik hem niet verkopen. Je ziet gewoon dat hij enorm goed is. Het zou jammer zijn als hij naar Arsenal gaat en dan opeens de nieuwe Henry wordtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:53 schreef Black-Death het volgende:
Nu we het er toch over hebben, vinden jullie dat Babel moet blijven? Voor twaalf miljoen is het w.m.b. zwaaj zwaaj!
Je moet hem sturen naar aantal van die geruchten-sites, dat bericht gaat als een lopend vuurtjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:47 schreef marsu het volgende:
Ik heb dat nieuwsbericht over Babel verzonnen hoor. Jullie trappen zelf dus ook in zulke berichtenIk had hem een tijdje geleden ergens anders op de digitale snelweg gedeponeerd en toen plaatste iemand hem hier ook al
![]()
Hadden wij het daar niet over op de dag van dat gekut met Danny Blind?quote:
quote:
Ze zijn niet echt te vergelijken vind ik. Ze hebben allebei hun specifieke kwaliteiten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:09 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Babel is in potentie beter dan Huntelaar.
Ik ben benieuwdquote:
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hadden wij het daar niet over op de dag van dat gekut met Danny Blind?
v-bal.nl is er ook gevoelig voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:16 schreef marsu het volgende:
Ik heb het bericht naar Voetbalzone, voetbalprimeur, voetbalonline en naar naar de nieuwssubmit van Fok!opgestuurd.
Echt waar?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:26 schreef Trancelocator het volgende:
De onderhandelingen zouden inderdaad al in een vergevorderd stadium zijn.
Ajax en Barca zijn ook mijn twee clubs. Ik moet alleen nog steeds een Barca-shirt kopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik hoop het. Aangezien ik ook voor Barça ben zie ik een transfer wel zitten.![]()
Iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:45 schreef Tvduijn het volgende:
Hahahaha dit is echt te grappig, kan je nagaan hoevaak er onzin op al die sites staat
Dat wordt gewoon automatisch van Fok! afgeplukt volgens mij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:43 schreef Urquhart het volgende:
http://ajax.headliner.nl/ meldt het nu ook
Ok, ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon automatisch van Fok! afgeplukt volgens mij.
Nee, ik had tzelfde naar voetbalzone gestuurdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:46 schreef Nega het volgende:
‘Barça denkt aan Antonio López’
Heb je Voetbalzone iets anders gestuurd marsu?
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:47 schreef marsu het volgende:
[..]
Nee, ik had tzelfde naar voetbalzone gestuurd![]()
Hhaaha mijn godquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |