quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef pberends het volgende:
Sjors houdt der mond, gaat vervolgens zichzelf weer verwijten maken bij Janine. Lik toch je aars, Sjors.
Geen Songs For Worship?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Unit 13-achtig muziekje tijdens scène met Patricia en Sjors.![]()
Ik weet niet waarom, maar ik moet opeens aan Nick denken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Sjors eet dure vette Doritos nootjes ofzo, zijn ze wel eerst ingezegend door de Paus?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moet opeens aan Nick denken.![]()
Arme Jackquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Frey het volgende:
Rustige periode weer. Vlak voor de cliff zal alles wel tot een climax komen ofzo.
Ik gok op:quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef suus21 het volgende:
wat wordt de cliff?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef suus21 het volgende:
alsof die brand tof was..de cliff was toen dat Ludo zijn geld kwijt was, dat was tof![]()
Ludo en Maffia mag van mij wel doorgaan. Das alweer een tijd geleden en is nooit genoeg geweest in mijn ogenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef Frey het volgende:
Misschien gaat Stanley wel helemaal doordraaien en zorgt voor een bloedbad op de bruiloft.
En misschien nog Vito en de maffia.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef suus21 het volgende:
wat wordt de cliff?
Echt niet!! Francien die Frits (??) met een schaar (dood??)stak, Bowien die in het ravijn viel, óf Daniel die ineens Simon weer zag!! En wie werd er ook alweer op haar/zijn eigen bruiloftquote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:34 schreef Frey het volgende:
De brand in scala is ongetwijfeld de beste zomercliff tot nu toe.
En niet te vergeten de club die Laura runde met Mickey Hoogendijk in haar eigen huis, toen pasten er ook heel veel mensen in (was dat nou Dian of niet??).quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er hebben sinds het begin al veel mensen gelogeerd, bijvoorbeeld Jef, Silvia, Arnie, Roos, Robert en Laura hebben er tegelijktijdig ingewoond en ook toen was er altijd wel plaats voor een of meer logees...
quote:
dat is al lang geleden! Dat was nog in de garage, daarna zijn ze verhuisd naar een echt zakenpand, alwaar ze de een-na-bovenste verdieping huren, en Robert woont daar nog boven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat ene waar A&A in zat, was toch bij Laura's huis? Wat is daarmee gebeurd?
Robert heeft na dat Auntie Annie verhaal dat moeten verkopen en woont nu bij Barbaraquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:35 schreef lariss het volgende:
[..]
dat is al lang geleden! Dat was nog in de garage, daarna zijn ze verhuisd naar een echt zakenpand, alwaar ze de een-na-bovenste verdieping huren, en Robert woont daar nog boven.
kloptquote:Op donderdag 18 mei 2006 03:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Robert heeft na dat Auntie Annie verhaal dat moeten verkopen en woont nu bij Barbara![]()
En trouwens bij Laura hebben toen ook nog van die Somaliërs gezeten ofzo![]()
Waarom Nickquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:04 schreef Nielsch het volgende:
Jef en Dorothea besluiten te gaan trouwen in Miami en iedereen mag mee! Alleen missen Charly, Dennis, Laura, Nick en Sjors het vliegtuig. Als gevolg daarvan moeten ze een vlucht later nemen maar dit vliegtuig stort boven de Atlantische Oceaan neer een alle inzittenden komen om het leven.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Canisfire het volgende:
Cliff speculatie
1 Ludo
Laura, Morris Bing ,Robert Dennis,Dian,Charlie, En straks ook Nick en Nina,
Zijn allemaal boos of hebben de laatste tijd woorden gehad met Ludo.
Een gemasktert persoon zou hem dus wel wat flikken en dan is het de vraag of Ludo het overleefd (Like duh die schrijven ze er echt niet uit , Wat aan de eene kant wel jammer is) En wie het gedaan heeft.
Spanning! Dan weet je niet wie het heeft gedaan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:38 schreef suus21 het volgende:
hoe komen jullie bij een gemaskerd persoon..?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:02 schreef Nielsch het volgende:
Halloooooooooooo Dennis!
4 keer is scheepsrecht?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Canisfire het volgende:
En tot slot raakt Morris zo ernstig gewond dat hij moet gaan revalideren in Zwitserland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |