ja, later vandaag toch wel kans op een paar stevige buien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Slechts 2.5 mm neerslag.. maar vandaag liggen we volgens Estofex midden in een '1' gebied.
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker he.. eindelijk weer eens normaal Nederlansch weer![]()
Ja, het ging daar goed tekeer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Collega had 't over onweer vannacht (boven Belgisch-Limburg). He-le-maal niets van meegekregen.
Baal er nog steeds van dat ik toen in Frankrijk wasquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn filmje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jh9kEpmKYmc
17 juli 2004blijf em leuk vinden
![]()
whehehe.. je had natuurlijk de tenten op kunnen ruimen of goed vast kunnen zetten, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
De harde wind heeft zijn tol geëist, partytent nummero 2 heeft vanmiddag het lotje gelegt bij een harde windvlaag.![]()
![]()
Dan is dit ideaal voor jouquote:
Ik was in Zwedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:09 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Baal er nog steeds van dat ik toen in Frankrijk was. Maar ja, hier nu een lekker zonnetje en bijna 19 graden.
ik zie net foto's van die shelf op weerwoord.be, ziet er goed uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef i2Them2 het volgende:
De eerst buien met onweer komen eraan. Voor de geclusterde buien in het westen van België zit een shelfcloud.
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Iig voor 't zuiden van 't land.
Prachtig!!!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef i2Them2 het volgende:
Onweer zit nu bijna in Zeeland en vlak onder Breda.
Foto van de shelfcloud:
[afbeelding]
bron: www.weerwoord.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |