ja, later vandaag toch wel kans op een paar stevige buien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Slechts 2.5 mm neerslag.. maar vandaag liggen we volgens Estofex midden in een '1' gebied.
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker he.. eindelijk weer eens normaal Nederlansch weer![]()
Ja, het ging daar goed tekeer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Collega had 't over onweer vannacht (boven Belgisch-Limburg). He-le-maal niets van meegekregen.
Baal er nog steeds van dat ik toen in Frankrijk wasquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn filmje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jh9kEpmKYmc
17 juli 2004blijf em leuk vinden
![]()
whehehe.. je had natuurlijk de tenten op kunnen ruimen of goed vast kunnen zetten, toch?quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
De harde wind heeft zijn tol geëist, partytent nummero 2 heeft vanmiddag het lotje gelegt bij een harde windvlaag.![]()
![]()
Dan is dit ideaal voor jouquote:
Ik was in Zwedenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:09 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Baal er nog steeds van dat ik toen in Frankrijk was. Maar ja, hier nu een lekker zonnetje en bijna 19 graden.
ik zie net foto's van die shelf op weerwoord.be, ziet er goed uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef i2Them2 het volgende:
De eerst buien met onweer komen eraan. Voor de geclusterde buien in het westen van België zit een shelfcloud.
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Iig voor 't zuiden van 't land.
Prachtig!!!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef i2Them2 het volgende:
Onweer zit nu bijna in Zeeland en vlak onder Breda.
Foto van de shelfcloud:
[afbeelding]
bron: www.weerwoord.be
Red ie wel hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef indahnesia.com het volgende:
stand houden? De trekrichting is niet echt Noord, meer Oost..hoewel... het breidt wel uit.
ja idd.. toch ook wel ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Red ie wel hoorhij gaat vrij noordelijk
Ongeveer NNO qua richting.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:24 schreef indahnesia.com het volgende:
stand houden? De trekrichting is niet echt Noord, meer Oost..hoewel... het breidt wel uit.
Daar staat zelfs een paars kruisje, flink actief:quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:36 schreef JoeKurr het volgende:
Boven NW Frankrijk zit ook nog wat als ik Blitzortnung.org mag geloven:
[afbeelding]
Oosterhout in Gelderland. Ik zit in het zuiden van Arnhem en zie helemaal niksquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef JoeKurr het volgende:
Weerlicht ten zuidwesten van Oosterhout!![]()
ja, met inderdaad weer meer onweer lijkt het.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er ontstaan nog aardig wat buitjes daar in het zuidwesten ...
Heeft ook wel wat weg van een wallcloud.. geen rotatie waargenomen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:20 schreef JoeKurr het volgende:
Lekker onweer hier nu, d'r zit ongeveer 1 seconde tussen de flits en de donder.
Deze foto heb ik 10 minuten geleden gemaakt, volgens mij is dit het restant van de shelf:
[[url=http://bweijers.myphotos.cc/~bweijers/test/fotos/thumbnail.php?file=images/Joe_Kurr/IMG_0850.jpg]afbeelding][/url]
Het ging in iedergeval behoorlijk snel, en vlak nadat ik die foto gemaakt had begon het hard te waaien en te regenen.
hmz toch nog maar ff wakker blijven dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef ACT-F het volgende:
In Tukkerland is het momenteel windstil, terwijl het vanmiddag nog stevig waaide. Stilte voor de storm?![]()
* Plopt een fles Grolsch open
Heeeeeeeeej speedyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef it_was_me het volgende:
Eindhoven-noord nu ook flinke druppels
Tuuulk!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:52 schreef Funnie het volgende:
[..]
hmz toch nog maar ff wakker blijven dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |