abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37863552
Oke, nog 1 spam post dan; ik ga nu slapen
pi_37863581
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:26 schreef LedZep het volgende:

[..]

Vertel dat aan de gym eigenaar als de halve sportschool straks onder het zweet en kots ligt en alle huisvrouwtjes hun abonnement opzeggen
Bij mij zit een kerel op de gym (die ik overigens wel ken) die als ie langsloopt zegt "zwaarder 'de Wit', dit is niks" En dan gehoorzaam even kilo'tjes erbij leggen
pi_37863605
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:31 schreef LedZep het volgende:
Oke, nog 1 spam post dan; ik ga nu slapen
Brinta + shake ------> slapen!! ZZZZzzz
pi_37863636
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werkt
maar... ik eet al elke dag frieten (met spaghetti)
balsporten :r
pi_37864087
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat frituur en mayo best goed werkt
ik ben overigens al begonnen met cola en andere frisdranken te drinken idpv enkele glazen water

naar't schijnt val je af door cola te vervangen met water, hopelijk is het omgekeerde ook waar

(nu niet beginnen zeuren over stikstof en caffeine - mits ik er nu toch voor 1,5 maand buiten strijd lig )
balsporten :r
pi_37864154
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef LedZep het volgende:

[..]

1.80
Die 73 is ondertussen 75, en als het goed is over 6 weken 80 .

Edit: vet% schat ik op 12-13%
Bijna een kilo per week, oei. Heb ik zelf ook een keer gedaan, werkte alleen voor geen meter. Ik woog toen nog 82kg ofzo en heb mezelf toen in 2 maanden naar de 89,8kg gevreten/getraind. Alleen als ik ook maar 1 dag ietsje minder at lag er al meteen weer 1,5kg af. Ik hield ook heel veel vocht vast. Dat was dus op een avond pilsen echt 20x naar de WC omdat al dat vocht werd afgevoerd. Uiteindelijk 83,5kg van overgehouden. Sindsdien wat minder rigoreus gebulkt, momenteel 86kg bij 1,85m met een procentje of 10 denk ik.
Ben benieuwd of jou dat beter vergaat Misschien deed ik iets verkeerd

Vandaag overigens 1L melk wegewerkt, had dat spul al jaren niet gedronken zonder Whey ofzo. En het viel eigenlijk best mee, ik loop nu alleen wel de hele avond al te farten
pi_37864247
Wat is trouwens jullie mening over 1x per week een flink Bulkmeal bij de Mac/BK ? Ik doe dit regelmatig op zondag middag (2x per maand ofzo)...
pi_37865018
wat houdt een flinke bulkmeal voor jou in? hoeveel big macs:P
ik moet zeggen dat ik in het weekend genoeg pizza's en big macs eet is ook wel leuk een keertje wat anders.

@tommy, ik doe ook altijd 50 keer per dag opdrukken, vind het altijd wel lekker eigenlijk.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:25:28 #249
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37866889
Vanavond lekker armen gedaan (biceps en triceps), calves kon niet meer want we werden er alweer uitgegooid. Met name biceps lekker kunnen pakken, goeie pump, dat ga ik zeker wel voelen.
Nog even een 'lekker' bakje kwark en de wekker zetten, om 5 uur moet d'r weer een bak in

Wat zijn jullie ervaringen met 's nachts opstaan om te eten? Ik doe het nu af en toe doordeweeks, maar dan moet ik er 's ochtends echt niet vroeg uit moeten, want dan heb ik toch net iets langer nodig in bed...
pi_37868690
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Sloper het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over 1x per week een flink Bulkmeal bij de Mac/BK ? Ik doe dit regelmatig op zondag middag (2x per maand ofzo)...
pi_37868713
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef LedZep het volgende:

[..]

1.80
Die 73 is ondertussen 75, en als het goed is over 6 weken 80 .

Edit: vet% schat ik op 12-13%
ah, dezelfde specs, ben nu 78kg gewogen met fitnesskleren aan.
(eerste) doel is 80 kg nakende, nog ff een rustig moment opzoeken op die sportschool.

[ Bericht 2% gewijzigd door BertV op 16-05-2006 08:33:26 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:09:36 #252
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37869169
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef LedZep het volgende:
Btw, hier een vergroting van mijn avater:
[afbeelding]
Ja hij is een beetje misvormd geworden

Dit is zo'n beetje het langetermijndoel (dwz een jaar of 5) wat ik voor ogen heb qua fysiek. Mocht ik dat bereikt hebben ga ik volledig voor functionele kracht en conditie om een allround-krachtsporter te worden die bestand is tegen elke uitdaging in de moderne jungle, en waar de elite-militairen nog een puntje aan kunnen zuigen.
Is dat niet mega hoog gegrepen? Niet dat daar wat mis mee is. Maar is dat niet Lou Ferigno op die foto? Ik heb een keer een dvd van hem gezien en hij vrat 's morgens even veel pillen weg als ik in 1 maand, als het niet nog meer was.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef LedZep het volgende:
Don't worry Snivo, I'm going to squat til I puke, en aan motivatie heb ik geen gebrek. Als ik mijn kansen goed inschat ben ik lichamelijk - op dit moment - in staat 20x60kg te doen. Puur lichamelijk gezien moet dat in 6 weken naar 20x75 kunnen. De overige 20kg is mentaal. Natuurlijk ga ik voor 95, en ik zal er alles aan doen om dat te bereiken.
Idd trainen is ook voor een heel groot deel mentaal. En als je al begint met een instelling van och in ben blij als ik 20x 75 haal. En ik haal het toch vast niet, dan heb je het psychisch al verloren. Doe daar wat aan kutfries (ik zal je een beetje opfokken )
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:29 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

noten kosten teveel (in belgie), en jah 50x, wat heb je er anders aan (ik weeg maar 69), dit wil niet zeggen dat ik bij benchpress ook 50 reps doe zeg maar 8 of 10
Pak een rugzak, prop die vol met al je jaargangen donald duckies en bind die op je rug en probeer het dan nog is
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Sloper het volgende:
Ik heb daar totaal geen regelmaat in. Heel heel af en toe een keer wat halen op het werk. Of als je met kameraden naar het centrum gaat, en je komt een snackbar tegen ofzo. Zolang je niet wil afvallen lijkt het me niet zo'n probleem.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef Miguel het volgende:

Wat zijn jullie ervaringen met 's nachts opstaan om te eten? Ik doe het nu af en toe doordeweeks, maar dan moet ik er 's ochtends echt niet vroeg uit moeten, want dan heb ik toch net iets langer nodig in bed...
Heb ik nog nooit gedaan, ik zet altijd netjes me wekker 8 uur nadat ik op bed ga. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd om met me slaperige harses wat voer naar binnen te werken, en dan weer uitmesten in bed.
But.... if it works for you
pi_37869999
Kutfries??? Gaan we schelden ?

De porgressie gaat als een trein momenteel ! ik heb niet te klagen. Voeding is toch wel super belangrijk gelukkig heb ik hier nu begeleiding in... tering man.. ik groei net zo hard als toen ik begon te trainen ... en over 3 week gaat mijn schema voor de voeding nog een beetje worden aangepast ... komaar komaar het gaat heerlijk momenteel!
Shut up, take the bar out and Squat
http://forum.dutchbodybuilding.com
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:22:47 #254
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37870710
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:09 schreef ivosnivo het volgende:
Heb ik nog nooit gedaan, ik zet altijd netjes me wekker 8 uur nadat ik op bed ga. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd om met me slaperige harses wat voer naar binnen te werken, en dan weer uitmesten in bed.
Ja, ik zit ook een tijdje te denken aan casein (timed-release), m'n trainingsmaat had dat afgelopen winter er bij gedaan 's nachts, en hij was daar wel tevreden over. Is echter wel weer een stuk duurder dan whey..
Vannacht lekker om kwart over 5 een bak kwark naar binnen zitten werken (toen lag ik er 3,5 uur in, dan weer 4 uur slapen daarnat ik uitgegeten ben). Heerlijk die droge rommel in je keel 's nachts maar het leven kan niet altijd feest zijn he
pi_37871060
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Miguel het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook een tijdje te denken aan casein (timed-release), m'n trainingsmaat had dat afgelopen winter er bij gedaan 's nachts, en hij was daar wel tevreden over. Is echter wel weer een stuk duurder dan whey..
Vannacht lekker om kwart over 5 een bak kwark naar binnen zitten werken (toen lag ik er 3,5 uur in, dan weer 4 uur slapen daarnat ik uitgegeten ben). Heerlijk die droge rommel in je keel 's nachts maar het leven kan niet altijd feest zijn he
Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven om er snachts uit te gaan om te eten! Ik ben geen pro

Verder zijn er ook proteine shakes op de markt die time-released zijn en dan ben je voor 7 uur lang van eiwitten voorzien, veel makkelijker als je een oplossing wilt!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:39:18 #256
140141 ivosnivo
pi_37871235
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven om er snachts uit te gaan om te eten! Ik ben geen pro

Verder zijn er ook proteine shakes op de markt die time-released zijn en dan ben je voor 7 uur lang van eiwitten voorzien, veel makkelijker als je een oplossing wilt!
Dat is zeker wel dure shit? Zuip je 4 van die dingen op een dag hoef je je daar niet meer drup over te maken.
pi_37871461
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat is zeker wel dure shit? Zuip je 4 van die dingen op een dag hoef je je daar niet meer drup over te maken.
Zeker een stuk duurder dan "normale" whey/eiwit producten! Zoek maar eens op Syntrax Matrix 5.0, een mooi verkooppraatje dat terzijde maar wel een goed product denk ik zo
pi_37872041
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:09 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Is dat niet mega hoog gegrepen? Niet dat daar wat mis mee is. Maar is dat niet Lou Ferigno op die foto? Ik heb een keer een dvd van hem gezien en hij vrat 's morgens even veel pillen weg als ik in 1 maand, als het niet nog meer was.
[..]

Idd trainen is ook voor een heel groot deel mentaal. En als je al begint met een instelling van och in ben blij als ik 20x 75 haal. En ik haal het toch vast niet, dan heb je het psychisch al verloren. Doe daar wat aan kutfries (ik zal je een beetje opfokken )
[..]

Pak een rugzak, prop die vol met al je jaargangen donald duckies en bind die op je rug en probeer het dan nog is
[..]

Ik heb daar totaal geen regelmaat in. Heel heel af en toe een keer wat halen op het werk. Of als je met kameraden naar het centrum gaat, en je komt een snackbar tegen ofzo. Zolang je niet wil afvallen lijkt het me niet zo'n probleem.
[..]

Hmm...http://www.schwarzenegger.it/mro/ferrigno/lf150.jpg

Hij heeft er idd wel wat van, though op bovenstaande foto vind ik em wel een stuk groter lijken.

Afijn, je fokt me aardig op en dat werkt wel moet ik zeggen, dus ik ben helemaal gereed voor vanmiddag (Hehe, over Groningers maar niet gesproken )
pi_37872192
Edit: het lijkt me toch vreemd dat het Ferrigno is, aangezien dat een echte bodybuilder is en dat plaatje uit een Powerlifting Pics thread komt + dat 97% van de bodybuilders dat gewicht niet van de grond krijgt .
pi_37872580
Uhmz om beetje gespierd te worden hoef je echt niet naar sportschool.
Begin maar is gewoon met paar honderd keer perdag opdrukken.
gewoon je loopt naar de badkamer om te pissen weet ik veel gewoon eerst ff 10/20/30 maken uiteraad wat je niveau is.
En dat zoon beetje de heledag door zul je zien dat al heel snel je schouder/armen/borstspieren aanmerkelijk groeien.

UIterraad veel eiwitten eten kaas/veel melk/dat soort zooi vla.
Ben daar ook meebegonne gewoon beetje voor me zelf.
Nu heb ik druk bankje gekocht enzo zit nu op 85.
Biceps precies het zelfde die stang kun je dan gewoon ook goed gebruiken daarvoor.

Maja dis dan ook niet echt prof maar zoals ik al gewoon voor mezelf

Nouw uiteraad moetje tijd voor hebben etc.. zin
pi_37872635
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:19 schreef Geerd het volgende:
gewoon je loopt naar de badkamer om te pissen weet ik veel gewoon eerst ff 10/20/30 maken uiteraad wat je niveau is.
En dat zoon beetje de heledag door zul je zien dat al heel snel je schouder/armen/borstspieren aanmerkelijk groeien.

Biceps precies het zelfde die stang kun je dan gewoon ook goed gebruiken daarvoor.

pi_37872814
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:19 schreef Geerd het volgende:

Ik doe ook opdrukken thuis 500x en nu zie ik er zo uit:

pi_37872851
maar wie wil der nu zo uitzien :S kan me niet echt voorstellen dat dat gezond is.
pi_37872883
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:27 schreef Geerd het volgende:
maar wie wil der nu zo uitzien :S kan me niet echt voorstellen dat dat gezond is.
Zijn pis drinke, zie je er ook zo uit...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:32:33 #265
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_37873026
respect voor de discipline die nodig is voor zo'n lichaam... Maar ik vind het zooooooo lelijk
pi_37873126
Krijgen we nu weer dat standaard verhaaltje van "respect, maar zó lelijk", "dat is toch niet gezond?" en "zou die clean zijn?"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:38:14 #267
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_37873226
neen. en of ie gezond is en clean is, kan me eigenlijk ook niet boeien. ik vind het er gewoon smerig uitzien...
pi_37873924
Nieuwtje: mijn hele rug zit onder de kleine rode "dingetjes" . Ik voel er niks van en zag het toevallig zonet. Ben nu even aan het kijken waar het door kan komen (grote kans: melk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')