abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:26:44 #251
37248 BertV
Klei indiaan
pi_37868713
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef LedZep het volgende:

[..]

1.80
Die 73 is ondertussen 75, en als het goed is over 6 weken 80 .

Edit: vet% schat ik op 12-13%
ah, dezelfde specs, ben nu 78kg gewogen met fitnesskleren aan.
(eerste) doel is 80 kg nakende, nog ff een rustig moment opzoeken op die sportschool.

[ Bericht 2% gewijzigd door BertV op 16-05-2006 08:33:26 ]
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:09:36 #252
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37869169
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef LedZep het volgende:
Btw, hier een vergroting van mijn avater:
[afbeelding]
Ja hij is een beetje misvormd geworden

Dit is zo'n beetje het langetermijndoel (dwz een jaar of 5) wat ik voor ogen heb qua fysiek. Mocht ik dat bereikt hebben ga ik volledig voor functionele kracht en conditie om een allround-krachtsporter te worden die bestand is tegen elke uitdaging in de moderne jungle, en waar de elite-militairen nog een puntje aan kunnen zuigen.
Is dat niet mega hoog gegrepen? Niet dat daar wat mis mee is. Maar is dat niet Lou Ferigno op die foto? Ik heb een keer een dvd van hem gezien en hij vrat 's morgens even veel pillen weg als ik in 1 maand, als het niet nog meer was.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:23 schreef LedZep het volgende:
Don't worry Snivo, I'm going to squat til I puke, en aan motivatie heb ik geen gebrek. Als ik mijn kansen goed inschat ben ik lichamelijk - op dit moment - in staat 20x60kg te doen. Puur lichamelijk gezien moet dat in 6 weken naar 20x75 kunnen. De overige 20kg is mentaal. Natuurlijk ga ik voor 95, en ik zal er alles aan doen om dat te bereiken.
Idd trainen is ook voor een heel groot deel mentaal. En als je al begint met een instelling van och in ben blij als ik 20x 75 haal. En ik haal het toch vast niet, dan heb je het psychisch al verloren. Doe daar wat aan kutfries (ik zal je een beetje opfokken )
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:29 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

noten kosten teveel (in belgie), en jah 50x, wat heb je er anders aan (ik weeg maar 69), dit wil niet zeggen dat ik bij benchpress ook 50 reps doe zeg maar 8 of 10
Pak een rugzak, prop die vol met al je jaargangen donald duckies en bind die op je rug en probeer het dan nog is
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:50 schreef Sloper het volgende:
Wat is trouwens jullie mening over 1x per week een flink Bulkmeal bij de Mac/BK ? Ik doe dit regelmatig op zondag middag (2x per maand ofzo)...
Ik heb daar totaal geen regelmaat in. Heel heel af en toe een keer wat halen op het werk. Of als je met kameraden naar het centrum gaat, en je komt een snackbar tegen ofzo. Zolang je niet wil afvallen lijkt het me niet zo'n probleem.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:25 schreef Miguel het volgende:

Wat zijn jullie ervaringen met 's nachts opstaan om te eten? Ik doe het nu af en toe doordeweeks, maar dan moet ik er 's ochtends echt niet vroeg uit moeten, want dan heb ik toch net iets langer nodig in bed...
Heb ik nog nooit gedaan, ik zet altijd netjes me wekker 8 uur nadat ik op bed ga. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd om met me slaperige harses wat voer naar binnen te werken, en dan weer uitmesten in bed.
But.... if it works for you
pi_37869999
Kutfries??? Gaan we schelden ?

De porgressie gaat als een trein momenteel ! ik heb niet te klagen. Voeding is toch wel super belangrijk gelukkig heb ik hier nu begeleiding in... tering man.. ik groei net zo hard als toen ik begon te trainen ... en over 3 week gaat mijn schema voor de voeding nog een beetje worden aangepast ... komaar komaar het gaat heerlijk momenteel!
Shut up, take the bar out and Squat
http://forum.dutchbodybuilding.com
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:22:47 #254
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37870710
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:09 schreef ivosnivo het volgende:
Heb ik nog nooit gedaan, ik zet altijd netjes me wekker 8 uur nadat ik op bed ga. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd om met me slaperige harses wat voer naar binnen te werken, en dan weer uitmesten in bed.
Ja, ik zit ook een tijdje te denken aan casein (timed-release), m'n trainingsmaat had dat afgelopen winter er bij gedaan 's nachts, en hij was daar wel tevreden over. Is echter wel weer een stuk duurder dan whey..
Vannacht lekker om kwart over 5 een bak kwark naar binnen zitten werken (toen lag ik er 3,5 uur in, dan weer 4 uur slapen daarnat ik uitgegeten ben). Heerlijk die droge rommel in je keel 's nachts maar het leven kan niet altijd feest zijn he
pi_37871060
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef Miguel het volgende:

[..]

Ja, ik zit ook een tijdje te denken aan casein (timed-release), m'n trainingsmaat had dat afgelopen winter er bij gedaan 's nachts, en hij was daar wel tevreden over. Is echter wel weer een stuk duurder dan whey..
Vannacht lekker om kwart over 5 een bak kwark naar binnen zitten werken (toen lag ik er 3,5 uur in, dan weer 4 uur slapen daarnat ik uitgegeten ben). Heerlijk die droge rommel in je keel 's nachts maar het leven kan niet altijd feest zijn he
Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven om er snachts uit te gaan om te eten! Ik ben geen pro

Verder zijn er ook proteine shakes op de markt die time-released zijn en dan ben je voor 7 uur lang van eiwitten voorzien, veel makkelijker als je een oplossing wilt!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:39:18 #256
140141 ivosnivo
pi_37871235
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:34 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven om er snachts uit te gaan om te eten! Ik ben geen pro

Verder zijn er ook proteine shakes op de markt die time-released zijn en dan ben je voor 7 uur lang van eiwitten voorzien, veel makkelijker als je een oplossing wilt!
Dat is zeker wel dure shit? Zuip je 4 van die dingen op een dag hoef je je daar niet meer drup over te maken.
pi_37871461
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat is zeker wel dure shit? Zuip je 4 van die dingen op een dag hoef je je daar niet meer drup over te maken.
Zeker een stuk duurder dan "normale" whey/eiwit producten! Zoek maar eens op Syntrax Matrix 5.0, een mooi verkooppraatje dat terzijde maar wel een goed product denk ik zo
pi_37872041
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:09 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Is dat niet mega hoog gegrepen? Niet dat daar wat mis mee is. Maar is dat niet Lou Ferigno op die foto? Ik heb een keer een dvd van hem gezien en hij vrat 's morgens even veel pillen weg als ik in 1 maand, als het niet nog meer was.
[..]

Idd trainen is ook voor een heel groot deel mentaal. En als je al begint met een instelling van och in ben blij als ik 20x 75 haal. En ik haal het toch vast niet, dan heb je het psychisch al verloren. Doe daar wat aan kutfries (ik zal je een beetje opfokken )
[..]

Pak een rugzak, prop die vol met al je jaargangen donald duckies en bind die op je rug en probeer het dan nog is
[..]

Ik heb daar totaal geen regelmaat in. Heel heel af en toe een keer wat halen op het werk. Of als je met kameraden naar het centrum gaat, en je komt een snackbar tegen ofzo. Zolang je niet wil afvallen lijkt het me niet zo'n probleem.
[..]

Hmm...http://www.schwarzenegger.it/mro/ferrigno/lf150.jpg

Hij heeft er idd wel wat van, though op bovenstaande foto vind ik em wel een stuk groter lijken.

Afijn, je fokt me aardig op en dat werkt wel moet ik zeggen, dus ik ben helemaal gereed voor vanmiddag (Hehe, over Groningers maar niet gesproken )
pi_37872192
Edit: het lijkt me toch vreemd dat het Ferrigno is, aangezien dat een echte bodybuilder is en dat plaatje uit een Powerlifting Pics thread komt + dat 97% van de bodybuilders dat gewicht niet van de grond krijgt .
pi_37872580
Uhmz om beetje gespierd te worden hoef je echt niet naar sportschool.
Begin maar is gewoon met paar honderd keer perdag opdrukken.
gewoon je loopt naar de badkamer om te pissen weet ik veel gewoon eerst ff 10/20/30 maken uiteraad wat je niveau is.
En dat zoon beetje de heledag door zul je zien dat al heel snel je schouder/armen/borstspieren aanmerkelijk groeien.

UIterraad veel eiwitten eten kaas/veel melk/dat soort zooi vla.
Ben daar ook meebegonne gewoon beetje voor me zelf.
Nu heb ik druk bankje gekocht enzo zit nu op 85.
Biceps precies het zelfde die stang kun je dan gewoon ook goed gebruiken daarvoor.

Maja dis dan ook niet echt prof maar zoals ik al gewoon voor mezelf

Nouw uiteraad moetje tijd voor hebben etc.. zin
Ik zwaai naar dieren.
pi_37872635
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:19 schreef Geerd het volgende:
gewoon je loopt naar de badkamer om te pissen weet ik veel gewoon eerst ff 10/20/30 maken uiteraad wat je niveau is.
En dat zoon beetje de heledag door zul je zien dat al heel snel je schouder/armen/borstspieren aanmerkelijk groeien.

Biceps precies het zelfde die stang kun je dan gewoon ook goed gebruiken daarvoor.

pi_37872814
quote:

Ik doe ook opdrukken thuis 500x en nu zie ik er zo uit:

pi_37872851
maar wie wil der nu zo uitzien :S kan me niet echt voorstellen dat dat gezond is.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:28:18 #264
37248 BertV
Klei indiaan
pi_37872883
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:27 schreef Geerd het volgende:
maar wie wil der nu zo uitzien :S kan me niet echt voorstellen dat dat gezond is.
Zijn pis drinke, zie je er ook zo uit...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:32:33 #265
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_37873026
respect voor de discipline die nodig is voor zo'n lichaam... Maar ik vind het zooooooo lelijk
pi_37873126
Krijgen we nu weer dat standaard verhaaltje van "respect, maar zó lelijk", "dat is toch niet gezond?" en "zou die clean zijn?"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:38:14 #267
71974 MegaMarc
2 balla 2 care
pi_37873226
neen. en of ie gezond is en clean is, kan me eigenlijk ook niet boeien. ik vind het er gewoon smerig uitzien...
pi_37873361
moet tie zelf weten
Ik zwaai naar dieren.
pi_37873924
Nieuwtje: mijn hele rug zit onder de kleine rode "dingetjes" . Ik voel er niks van en zag het toevallig zonet. Ben nu even aan het kijken waar het door kan komen (grote kans: melk)
pi_37873994
allergie?
Ik zwaai naar dieren.
pi_37874068
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:03 schreef Geerd het volgende:
allergie?
In heb eens gezocht naar lactose-intolerantie:

"Wat zijn de klachten bij lactose-intolerantie?
Wanneer het lactose uit de voeding niet verteerd wordt, komt het lactose onveranderd in de dikke darm terecht en trekt daar vocht aan. De ontlasting kan daardoor dunner worden. Daarnaast kan het lactose in de dikke darm worden afgebroken door darmbacteriën. Hierbij ontstaan bepaalde vetzuren en gassen. Dit veroorzaakt een opgeblazen gevoel, winderigheid, darmkrampen en rommelingen in de buik. De ontlasting is vaak dun, zurig, schuimend en soms wat groenig van kleur."

Maar dat heb ik allemaal niet, dus dat zal het niet zijn.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:06:18 #272
37248 BertV
Klei indiaan
pi_37874082
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:
Nieuwtje: mijn hele rug zit onder de kleine rode "dingetjes" . Ik voel er niks van en zag het toevallig zonet. Ben nu even aan het kijken waar het door kan komen (grote kans: melk)
Je zou de melk van shakes kunnen vervangen door soja melk.

Ik heb zelf geen last van melkallergie, want gebruik ook veel kwark, maar die soja-melk scheelt 50% in lactose iname.
pi_37874779
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef ivosnivo het volgende:
Nog meer lieden getraint vandaag?
Wtf dit topic gaat way fast....heb net alweer 3 pagina's moeten lezen om bij te zijn

Ja gisteravond getraind: rug. De deadlift ging echt te gemakkelijk....bij hetzelfde gewicht! 85 a 90 kg...
Heb wel 4x het gewicht nageteld of ik niet te licht had getraind....blijkbaar niet!
Bij de schouders heb ik echt van die miezerig lage gewichten....4-8 kilo bij side raises en bent over raises....ziet er echt kansloos uit maar goed, het zijn ook (nog) kleine spieren!

Vandaag de beentjes! De squat ging vorige week weer kut, ik voel mijn hams niet! Misschien moet ik toch maar eerst met een lager gewicht gaan trainen, om de techniek echt te leren (ik dacht dat ik hem al doorhad...blijkbaar niet)
pi_37876285
Je kunt melk dan toch ook wel vervangen door vla ofzo?
of kwark ja met beetje suiker daar zit zeer veel eiwitten in.

zitten:P
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:36:13 #275
37248 BertV
Klei indiaan
pi_37876792
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:20 schreef Geerd het volgende:
Je kunt melk dan toch ook wel vervangen door vla ofzo?
of kwark ja met beetje suiker daar zit zeer veel eiwitten in.

zitten:P

Het gaat om een lactose intollerantie, dus geen melk-producten, vla, yoghurt, kwark, kaas, karnemelk, melk, weipoeder.

Allergie In een extreme vorm is lastig bodybuilden.
pi_37877311
Hoezee! Gisteren borst + triceps weer eens aangepakt (alweer 1.5 maand geleden ).

En gelukkig geen pijn in schouder, volgens mij is de zijkant nog niet helemaal optimaal. Doe nu ook wat rc oefeningen, zie het belang daar nu zeker van in. En mijn schouder knakt ineens niet meer als ik hem aanspan . Goed teken hoop ik.

Maar goed, vandaag staat rug op het programma, maar dan zonder deadlift .
pi_37879296
Ik heb tegenwoordig met sommige oefeningen die ik doe dat mn botten in mijn schouders voel kraken, heb dit normaal eigenlijk nooit gehad, maar na een paar reps begint het toch wel pijn te doen.
Het is vooral met die apparaten dat je gewicht naar boven moet duwen, ben de naam ervan vergeten Weet iemand wat het is?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  dinsdag 16 mei 2006 @ 15:03:23 #278
37248 BertV
Klei indiaan
pi_37879763
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef thomasss het volgende:
Ik heb tegenwoordig met sommige oefeningen die ik doe dat mn botten in mijn schouders voel kraken, heb dit normaal eigenlijk nooit gehad, maar na een paar reps begint het toch wel pijn te doen.
Het is vooral met die apparaten dat je gewicht naar boven moet duwen, ben de naam ervan vergeten Weet iemand wat het is?
Machine Inclined Chest Press? Je uitleg is niet al te duidelijk.
pi_37880155
lekker getraind net zeg, benen en borst, geen gelul lekker gaan met die banaan
Net ook eens op de "goede" manier bankdrukken gedaan, met een zgn arch in je rug, benen lekker op spanning en tucked in elbows, ging echt erg lekker, die hou ik er sowieso in.

Ook trouwens met kuiten getraind met 4 sec stop als ze op het laagste punt zijn, dat is echt belachelijk zwaar Wordt leuk morgen ben ik bang...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37880387
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef BertV het volgende:

[..]

Machine Inclined Chest Press? Je uitleg is niet al te duidelijk.
Oke, hier een verbetering
Je gaat geowon op een soort stoel zitten, iets schuin achterover, dan duw je twee van die handvaten breed of smal, recht naar boven toe. Er zijn twee varianten van, bij de ene duw je het gewicht recht omhoog, bij de andere wat schuin naar boven toe

Het lijkt sterk op dit; http://www.eradain.com/apoplexy/images/chest/inclinepress.jpg, maar dan moet je er een hels apparaat bij denken
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_37881299
Ik denk niet dat ik lactose-intolerantie heb.

Wat ik wél denk is dat mijn lichaam een soort eiwit overschot heeft door die extra melk van gisteravond en vanochtend. Ik had namelijk altijd al een paar van die "puntjes" op mijn bovenarmen, althans sinds ik flink ging eten. Misschien dat ik iets meer moet opbouwen met melk etc. Though ze zitten nu over mijn gehele rug, beide schouders, onderarmen en zelfs een paar op borst en buik . Hoop niet dat ik morgen wakker wordt met een gezicht vol rode shizzle .

Afijn, ik drink vandaag geen melk meer ( nog maar 1,5L op ) om te zien hoe het vanavond/morgenochtend is.

DAN NU:

Ik heb zonet mijn training gehad en het viel reuze mee .

Eerst staande military press omdat het squatrek bezet was, gewoon mijn normale 5x5 routine (deze houd ik er ook in). Vervolgens 1x20x50kg met squatten:
rep 1 t/m 10:
rep 11 t/m 15: nothing but peanuts
rep 16 t/m 20: goed te doen

Vervolgens pullover, romanian deadlift, nog een keer pullover, benchen en een row oefening. Heb wel een beetje dat gevoel dat er veel meer in zat vanwege die lichte squats, maar dat zal wel snel veranderen als de gewichten oplopen

Though ik ben nu vol zelfvertrouwen en ben vastbesloten die 95 kilo te halen, koste wat kost
pi_37881370
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:20 schreef thomasss het volgende:

[..]

Oke, hier een verbetering
Je gaat geowon op een soort stoel zitten, iets schuin achterover, dan duw je twee van die handvaten breed of smal, recht naar boven toe. Er zijn twee varianten van, bij de ene duw je het gewicht recht omhoog, bij de andere wat schuin naar boven toe

Het lijkt sterk op dit; http://www.eradain.com/apoplexy/images/chest/inclinepress.jpg, maar dan moet je er een hels apparaat bij denken
Lichtere gewichten pakken, rustig aan, niet overtrainen, Rotator Cuff oefeningen doen om schouderinstabiliteit te verbeteren en: GEEN APPARATEN. Apparaten vergroten de kans op blessures ernstig. Alles met los gewicht.
pi_37881497
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:49 schreef LedZep het volgende:

[..]

Lichtere gewichten pakken, rustig aan, niet overtrainen, Rotator Cuff oefeningen doen om schouderinstabiliteit te verbeteren en: GEEN APPARATEN. Apparaten vergroten de kans op blessures ernstig. Alles met los gewicht.
Oke bedankt voor de adviezen Ik deed het trouwens al met lichter gewicht om te kijken wanneer ik niks meer voelde kraken, dat was pas bij 20 kilo op dat apparaat.
- Noel Gallagher
pi_37881647
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:52 schreef thomasss het volgende:

[..]

Oke bedankt voor de adviezen Ik deed het trouwens al met lichter gewicht om te kijken wanneer ik niks meer voelde kraken, dat was pas bij 20 kilo op dat apparaat.
Het lijkt me dat je van nature zwakke schouders hebt. Zoals gezegd even googlen op rotator cuff, dat kan flink helpen. Sowieso ben ik van mening dat iedereen die bencht rotator cuff moet trainen, omdat je anders flinke disbalansen kan krijgen of zelfs flinke blessures (valt me op dat er niet meer schouderblessures voorkomen gezien de gemiddelde techniek met benchen )

[ Bericht 2% gewijzigd door LedZep op 16-05-2006 16:02:36 ]
pi_37881760
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef LedZep het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je van nature zwakke schouders hebt. Zoals gezegd even googlen op rotator cuff, dat kan flink helpen. Sowieso ben ik van mening dat iedereen die bencht rotator cuff moet trainen, omdat je anders flinke disbalansen kan krijgen of zelfs flinke blessures (valt me op dat er niet meer schouderblessures voorkomen gezien het gemiddelde bench niveau )
Ja nu ik zelf ook wel naga, op de een of andere manier staat mijn rechterschouder ook een wel stukje lager dan mijn linker schouder, maar dokter en zo'n instructeur hadden al gezegd dat het niet echt veel kwaad kon. Maar goed, blijkbaar zijn mn schouders er niet voor gebouwd:)
- Noel Gallagher
pi_37881887
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:01 schreef thomasss het volgende:

[..]

Ja nu ik zelf ook wel naga, op de een of andere manier staat mijn rechterschouder ook een wel stukje lager dan mijn linker schouder, maar dokter en zo'n instructeur hadden al gezegd dat het niet echt veel kwaad kon. Maar goed, blijkbaar zijn mn schouders er niet voor gebouwd:)
Dat viel mij laatst ook al op maar alleen links lager dan rechts
Ik zwaai naar dieren.
pi_37882633
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef LedZep het volgende:
DAN NU:

Ik heb zonet mijn training gehad en het viel reuze mee .

Eerst staande military press omdat het squatrek bezet was, gewoon mijn normale 5x5 routine (deze houd ik er ook in). Vervolgens 1x20x50kg met squatten:
rep 1 t/m 10:
rep 11 t/m 15: nothing but peanuts
rep 16 t/m 20: goed te doen

Vervolgens pullover, romanian deadlift, nog een keer pullover, benchen en een row oefening. Heb wel een beetje dat gevoel dat er veel meer in zat vanwege die lichte squats, maar dat zal wel snel veranderen als de gewichten oplopen

Though ik ben nu vol zelfvertrouwen en ben vastbesloten die 95 kilo te halen, koste wat kost
hoevaak per week ga je die squats zo doen? Elke x dat je gaat trainen doe je 1x20xgewicht?
En die romanian deadlift, waarom voel ik die nauwelijks in mijn hamstrings? Vind dat maar een rare oefening
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:02:01 #288
140141 ivosnivo
pi_37883729
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:03 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hmm...http://www.schwarzenegger.it/mro/ferrigno/lf150.jpg

Hij heeft er idd wel wat van, though op bovenstaande foto vind ik em wel een stuk groter lijken.

Afijn, je fokt me aardig op en dat werkt wel moet ik zeggen, dus ik ben helemaal gereed voor vanmiddag (Hehe, over Groningers maar niet gesproken )
Komt mooi uit dat ik niet in groningen ben opgericht. Dat was de Noord Oost Polder (niet dat dat zo bijzonder is).
quote:

Bedankt voor de tip, ik ga meteen aan de slag ik moet toch pissen.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:28 schreef BertV het volgende:

[..]

Zijn pis drinke, zie je er ook zo uit...
Ik kwam net wat tegen op ebay. Ff checken.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:
Gewoon open krabben, dat zal die vervelende rode bultjes leren.
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef thomasss het volgende:
Ik wel is gehad dat ik na het trainen een soort steek in me rib kreeg. En daar had ik dan een week ofzo last van. Ik denk (en hoop) altijd dat het kwam doordat ik een stukje breder werd, en dat je rib dan een stukje anders komt te staan oid.

McGilles
Als het goed is heb je morgen je emmertje. Ik heb hem netjes ingepakt in een vuilniszak
pi_37884466
Kon ik ze maar openkrabben, het zijn meer een soort rode stippen dan puistjes ofzo. Nah ja, ik zie wel hoe het morgen is .
pi_37884809
Ivosnivo, bij mij zijn het niet echt steken, meer dat je mn botten hoort kraken, net zoals dat je wel bij je vingers kan doen...
- Noel Gallagher
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:16:17 #291
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37885841
dat zijn je gewrichten die kraken, opzich nix mis mee zolang ze het niet constant doen Heb het zelf ook op meer plaatsen sinds ik in de sportschool hang. Maar heb het bv in mijn enkel supervaak (voetbal == rotte enkel ).
pi_37886569
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:28 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hoevaak per week ga je die squats zo doen? Elke x dat je gaat trainen doe je 1x20xgewicht?
En die romanian deadlift, waarom voel ik die nauwelijks in mijn hamstrings? Vind dat maar een rare oefening
Wss omdat je je alleen concentreert op het omhoogtrekken van de barbell en niet op het gebruiken van je hamstrings. Bij sommige oefeningen is dat moeilijker, bv ik voel mijn borst vrijwel nooit bij het bankdrukken.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 18:55:23 #293
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_37886915
zijn er nog meer mensen die helse pijnen moeten doorstaan bij het deadliften door de eelt plekken op hun handen
handschoentjes gebruiken zie ik niet zo zitten eigenlijk, straps is mogelijk wel een optie. Wat zijn de meningen daarover?
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_37886960
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:55 schreef Celt het volgende:
zijn er nog meer mensen die helse pijnen moeten doorstaan bij het deadliften door de eelt plekken op hun handen
handschoentjes gebruiken zie ik niet zo zitten eigenlijk, straps is mogelijk wel een optie. Wat zijn de meningen daarover?
Nee.
Nee.

dinsdag 16 mei 2006 @ 18:57:16 #295
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37886967
ik heb handschoentjes gehad, en ik moet eerlijk zeggen dat het echt scheelt. Maar straps oid zullen ook wel werken.
pi_37887031
No belt. No spotters. No gear. No straps. Just raw power.
pi_37887098
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:55 schreef Celt het volgende:
Net terug uit de gym!

8 setjes van 8 deadlift, man ik was kapot erna!
Die laatste set had ik de barbell niet meer zo stevig vast, nu heerlijk strak gevoel in me onderarm en rug

En nog een beetje rugoefeningetjes en schoudertjes erbij gepakt!
pi_37887108
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Net terug uit de gym!

8 setjes van 8 deadlift, man ik was kapot erna!
Die laatste set had ik de barbell niet meer zo stevig vast, nu heerlijk strak gevoel in me onderarm en rug

En nog een beetje rugoefeningetjes en schoudertjes erbij gepakt!
Wat vind jij het nut van zoveel reps op de deadlift?
pi_37887149
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Setjes bedoel je?
pi_37887165
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 19:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Kracht kweken! Doe ook wel eens 5x5 ofzo maar een beetje afwisseling kan geen kwaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')