abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37854119
Ik heb ff een vraagje over het trainen voor nin-jutsu, ik wil graag
-triceps
-quadriceps
-onderrug
-bovenrug

trainen, hoe kan ik dit het beste doen zonder naar een sportschool te gaan. Ik hoef er niet super gespierd uitzien ik wil alleen sterker worden in die plaatsen.
pi_37854375
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef zBus het volgende:
-triceps
-quadriceps
-onderrug
-bovenrug

trainen, hoe kan ik dit het beste doen zonder naar een sportschool te gaan. Ik hoef er niet super gespierd uitzien ik wil alleen sterker worden in die plaatsen.
Drie oefeningen:
1. push ups (close grip, op vuisten)
2. pull ups
3. pistols (one legged bodyweight squats)
pi_37854707
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:51 schreef zBus het volgende:
-triceps
-quadriceps
-onderrug
-bovenrug

Sasuke...........:P

voor triceps kan je ook nog dippen tussen 2 bankjes
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37854959
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:07 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

Sasuke...........:P

voor triceps kan je ook nog dippen tussen 2 bankjes
Ik dip altijd als laatste oefening voor me tri's met een 25kg schijf op me benen. Dat is echt moordend als je dan wat hoger in je reps gaat zitten, dan kan ik nauwelijks meer de deur naar de kleedkamers openduwen
pi_37855182
Ik kreeg vandaag trouwens een klein beetje commentaar op mijn uitvoering van bankdrukken. Ik tik gewoon netjes mijn borst aan, dat is het probleem niet, maar ik til mijn hoofd iets van het bankje op zeg maar en doe mijn kin iets naar m'n borst.

Hoe doen jullie dit?
pi_37855276
iik doe niets met m'n hoofd
balsporten :r
  maandag 15 mei 2006 @ 20:26:37 #187
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37855321
strak naar het plafond kijken

ging ik squatten, leg ik er 40 kilo op, flikkert die stang bijna van me schouders

de squat ging op zich wel, maar daarna toch maar weer verder gegaan met 20 kilo om techniek te oefenen
pi_37856160
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:57 schreef LedZep het volgende:

[..]

Drie oefeningen:
1. push ups (close grip, op vuisten)
2. pull ups
3. pistols (one legged bodyweight squats)
thnx hier heb ik wat aan, maar zou het ook helpen om in een handstand push ups te doen, aangezien je dan je spieren trained vanaf de bovenkant?
pi_37857252
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef zBus het volgende:

[..]

thnx hier heb ik wat aan, maar zou het ook helpen om in een handstand push ups te doen, aangezien je dan je spieren trained vanaf de bovenkant?
JA! Handstand push ups zijn zo mogelijk nog beter, doen dus!
pi_37857292
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef McGilles het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens een klein beetje commentaar op mijn uitvoering van bankdrukken. Ik tik gewoon netjes mijn borst aan, dat is het probleem niet, maar ik til mijn hoofd iets van het bankje op zeg maar en doe mijn kin iets naar m'n borst.

Hoe doen jullie dit?
Dit zie ik vaker en snap eigenlijk niet waarom men het doet, ik heb in ieder geval nooit de neiging een dergelijke beweging te maken.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:23:23 #191
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37857468
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik heb mijn klompen al aan en loop over een klein kwartiertje richting het lokale weiland, ja
Je plaatje wat doe je
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:22 schreef McGilles het volgende:

Hoe doen jullie dit?
Ik laat mijn lichaam helemaal stil liggen, zo kun je volgens mij de meeste kracht zetten en heb je het minst kans op blesures. Soms zie ik mensen met 1 been van de grond komen, dan heb ik zoiets van wtf. Toen ik vroeger wel is onderkant borst deed met bankdrukken (incline of decline whatever) deed ik wel altijd mijn kin naar mijn borst toe om te voorkomen dat ik een rood knarretje kreeg.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef Fugie het volgende:
strak naar het plafond kijken

ging ik squatten, leg ik er 40 kilo op, flikkert die stang bijna van me schouders

de squat ging op zich wel, maar daarna toch maar weer verder gegaan met 20 kilo om techniek te oefenen
Ik heb 7 jaar in een sportschool getraind zonder airco, en 1 keer in de zomer werd het tijdens het bankdrukken zwart voor me ogen. Ik proberen die stang in de stellage te leggen, maar dat lukte maar aan 1 kant . Andere kant belande op me oog, sindsdien ben ik nooit meer zwaar gaan trainen met extreme temperaturen zonder airco.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 20:55 schreef zBus het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Ik zou ff op internet zoeken naar de juiste uitvoeringen van alle oefeningen, omdat je geen begeleiding hebt. Dat is beter om blesures te voorkomen en ook voor het resultaat.
pi_37858256
ik had deze website al gevonden http://www.beastskills.com/
pi_37858573
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:38 schreef zBus het volgende:
ik had deze website al gevonden http://www.beastskills.com/
Laat dat nou een übersite zijn
pi_37859206
Ik wil morgenvroeg even hardlopen op een nuchtere maag. Ik vraag me nu af kan ik als ik opsta eerst een banaan eten dan omkleden en halfuur rustig lopen. Of toch maar eerst ontbijten?
pi_37859319
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik wil morgenvroeg even hardlopen op een nuchtere maag. Ik vraag me nu af kan ik als ik opsta eerst een banaan eten dan omkleden en halfuur rustig lopen. Of toch maar eerst ontbijten?
Ik volg het niet super goed hier ofzo? maar hardlopen op een lege maag is zeg maar niet erg fijn, waarom zou je dat willen doen?
pi_37859335
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vetverbranding? Lege maag.
pi_37859470
Voor vetverbranding kan je dan niet beter langer dan 30 minuten gaan lopen omdat je de eerste 30 minuten alleen nog maar je glucose systeem gebruikt waardoor je niks afvalt. Je gebruikt alleen de glucose en glycogen uit je spieren en je lever. Als je langer dan 30 minuten gaat lopen dan ga je pas effectief vet verbranden.

Tenminste dat is wat ze me leren op de ALO
pi_37859478
Kan me ook niet voorstellen dat je dat wilt doen! Eerst even een goed ontbijtje denk ik en 45min later kan je lekker gaan rennen Of je wilt verbranden, dan is het een goede oplossing!
pi_37859695
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef zBus het volgende:
Voor vetverbranding kan je dan niet beter langer dan 30 minuten gaan lopen omdat je de eerste 30 minuten alleen nog maar je glucose systeem gebruikt waardoor je niks afvalt. Je gebruikt alleen de glucose en glycogen uit je spieren en je lever. Als je langer dan 30 minuten gaat lopen dan ga je pas effectief vet verbranden.

Tenminste dat is wat ze me leren op de ALO
Ik zou toch eens naar de papieren vragen van die lui. Vet verbrandt je altijd. De feiten zijn dat de vetverbranding pas flink op gang komt wanneer er een constant zuurstofniveau in het bloed zit. Dit wordt meestal bereikt na 8-10 minuten.
pi_37859751
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:03 schreef McGilles het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat je dat wilt doen! Eerst even een goed ontbijtje denk ik en 45min later kan je lekker gaan rennen Of je wilt verbranden, dan is het een goede oplossing!
Leuk hoor. Eerst eten en dan die zooi weer verbranden door te gaan rennen
pi_37859842
hehe, ik kan er ook naast zitten maar dit graaf ik net op uit dik boekje, maar wat je zegt klopt wel. je gebruikt sowieso alle systemen.
pi_37860028
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:08 schreef LedZep het volgende:

[..]

Leuk hoor. Eerst eten en dan die zooi weer verbranden door te gaan rennen
Goed voor de conditie, bouwt ie toch nog iets op!
pi_37860547
btw ivo, stuur je de shake op als je het geld binnen hebt of kan ik hem woensdag al verwachten?
  maandag 15 mei 2006 @ 22:28:27 #204
140141 ivosnivo
pi_37860686
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef McGilles het volgende:
btw ivo, stuur je de shake op als je het geld binnen hebt of kan ik hem woensdag al verwachten?
Ik weet niet of je te vertrouwen bent, als je dat bent kan ik de emmer morgen wel in de brievenbus legen. Dan zou je hem woensdag moeten hebben. Honger?
pi_37860711
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik weet niet of je te vertrouwen bent, als je dat bent kan ik de emmer morgen wel in de brievenbus legen. Dan zou je hem woensdag moeten hebben. Honger?
Hoe was je training?
  maandag 15 mei 2006 @ 22:30:49 #206
140141 ivosnivo
pi_37860788
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:29 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoe was je training?
Ranzig as usual . Ik heb geprobeerd om die oefening voor je schouders te doen, dat je een stang optilt naar je kin. Maar ik krijg dat niet voor elkaar, ik heb dan zo'n pijn in me polsen als ik bij me kin ben. Terwijl het zo'n goeie oefening is. Maarja, ik heb geleerd dat als iets niet goed voelt je het beter niet kunt doen.
pi_37860814
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:28 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik ben zeker wel te vertrouwen, als je het goede rekeningnummer hebt gegeven weet ik 100% zeker dat je het geld morgen hebt (als de bank een beetje mee werkt)

Ik moet morgen en donderdag werken dus woensdag komt voor mij zeer goed uit, daarom vraag ik het!

Als je het niet vertrouwt kan ik ook wel mijn telefoonnummer geven, geen probleem
  maandag 15 mei 2006 @ 22:33:07 #208
140141 ivosnivo
pi_37860887
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:31 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ben zeker wel te vertrouwen, als je het goede rekeningnummer hebt gegeven weet ik 100% zeker dat je het geld morgen hebt (als de bank een beetje mee werkt)

Ik moet morgen en donderdag werken dus woensdag komt voor mij zeer goed uit, daarom vraag ik het!

Als je het niet vertrouwt kan ik ook wel mijn telefoonnummer geven, geen probleem
Ik stuur hem morgen wel op. Btw ik heb je adres, stel dat je geen geld overgemaakt hebt wacht ik je liever daar op dan dat ik je om geld moet smeken via je telefoon .
Wat doe je voor werk?

Nog meer lieden getraint vandaag?
pi_37861062
Btw, hier een vergroting van mijn avater:

Ja hij is een beetje misvormd geworden

Dit is zo'n beetje het langetermijndoel (dwz een jaar of 5) wat ik voor ogen heb qua fysiek. Mocht ik dat bereikt hebben ga ik volledig voor functionele kracht en conditie om een allround-krachtsporter te worden die bestand is tegen elke uitdaging in de moderne jungle, en waar de elite-militairen nog een puntje aan kunnen zuigen.
pi_37861103
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:33 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik stuur hem morgen wel op. Btw ik heb je adres, stel dat je geen geld overgemaakt hebt wacht ik je liever daar op dan dat ik je om geld moet smeken via je telefoon .
Wat doe je voor werk?

Nog meer lieden getraint vandaag?
Maak je geen zorgen!
Verder vandaag heerlijk getraint:
Squat 8setjes
Leg extension 4setjes
Leg curl 4setjes
Benchen 5setjes
Dumbell press 5setjes

Ging lekker! Sinds dat ik weet een beetje een beetje serieus bezig ben (1 maand) al zo'n 10kg teruggewonnen met bankdrukken, de kracht komt langzaam terug!

Werk bij de Gelderse Roos, geestelijke gezondheidszorg, beetje manusje-van-alles, morgen werk ik voor een psychiater die een spreekuur heeft, relaxt werk! Verder lekker studeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')