abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37808213
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:52 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben van plan deze vakantie te gaan thaiboxen, dus jij combineert ook krachtsport met gevechtsport? is dat zo'n beetje uit te houden?
Nou Jeet kune do + escrima was maar 1 keer per week dus dat ging sowieso prima. Ik heb dat een halfjaartje gedaan oid. Nu doe ik alweer een paar maanden alleen krachtsport, though ik ben van mening dat in principe iedere amateur-krachtsporter er wel wat bij kan doen.

Thaiboksen is hier 2x per week, dat ga ik dan na mijn training doen - even een shake ofzo tussendoor - dus het is ook gelijk goed voor de endurance / fitness .
  zondag 14 mei 2006 @ 10:23:40 #102
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37808772
Dit topic gaat echt veel te snel......
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ja logisch aangezien mijn squat goddome nog 25 kilo achterloopt op deadlift. Misschien ben ik onbewust 'bang' voor het gewicht in mijn nek oid, though ik ga gewoon net zolang door tot ie op 150 staat, al kots ik de halve gym onder.
Gvd gisteren zo ziek als een hond, kon maar 3 bier weg krijgen, en bij elke slok kreeg ik braak neigingen (maar stug doorzetten je weet). Dus ik op bed liggen, moet ik 7 x water schijten in 3 uur tijd. Daarna nog 3 x lekker gekotst als afsluiter, en nog een paar keer naar de wc geweest . Ben in 1 nacht 5 kg kwijt geraakt. Echt ik was helemaal leeg. Begin nu weer rustig met brood rammen.
pi_37808816
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]

Gvd gisteren zo ziek als een hond, kon maar 3 bier weg krijgen, en bij elke slok kreeg ik braak neigingen (maar stug doorzetten je weet). Dus ik op bed liggen, moet ik 7 x water schijten in 3 uur tijd. Daarna nog 3 x lekker gekotst als afsluiter, en nog een paar keer naar de wc geweest . Ben in 1 nacht 5 kg kwijt geraakt. Echt ik was helemaal leeg. Begin nu weer rustig met brood rammen.
5kg kwijt in 1 dag?... dat vraag om het gevreesde pizzadieet!
  zondag 14 mei 2006 @ 10:32:53 #104
140141 ivosnivo
pi_37808884
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:

[..]

5kg kwijt in 1 dag?... dat vraag om het gevreesde pizzadieet!
Ik moet er voorlopig ff niet aan denken, al me gewrichten doen auw. En ik ben flauwtjes . Ik eet hele kleine hapjes brood
  zondag 14 mei 2006 @ 13:29:26 #105
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_37813167
quote:
Bedankt! Zometeen op mijn gemakje even doorlezen...
pi_37813582
quote:
idd 4 pagina's op 1 dag, dat is een nieuw topic om de 3 dagen, dat zijn ongv 100 topics per jaar
balsporten :r
pi_37813668
Mooi toch, hebben we snel een gouden jubileum

Dus ff flink doorspammen grote knuffelberen!
  zondag 14 mei 2006 @ 14:36:00 #108
84483 duuuuus
Be Happy
pi_37814733
Helleu!!

Ik ben al een hele tijd bezig ( 1,5 jaar ofzo) met bodybuilding: 2 keer in de week fitnessen.

De oefening die ik doe zijn: borstpieren, biceps, triceps, schouderspieren, rugspieren en buikspieren. De laatste is het probleem: met m'n buikspieren wil het maar niet lukken. De rest is al aardig gegroeid, maar het lukt mij gewoon niet een sixpack te krijgen. Terwijl ik wel zwaar train (het zwaarste wat ik kan, 3 keer 7 herhalingen), genoeg eiwitten eet en ook een laag vetpercentage heb (11 %).

Wie heeft er tips???
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:58:57 #109
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_37815245
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:36 schreef duuuuus het volgende:
Ik ben al een hele tijd bezig ( 1,5 jaar ofzo) met bodybuilding: 2 keer in de week fitnessen.
hele tijd = 1,5 jaar
bodybuilding = 2x per week

Eeehm, volgens mij overschat je jezelf een beetje, ik ben ook 1,5 jaar bezig (4x per week), maar ik zie mezelf nog lang niet als echte BBer
pi_37817202
quote:
[..]

Waardoor was je ziek dan? Van de training of gewoon een of ander virusje?
Ik ben nooit ziek door training...
pi_37817535
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:58 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

hele tijd = 1,5 jaar
bodybuilding = 2x per week

Eeehm, volgens mij overschat je jezelf een beetje, ik ben ook 1,5 jaar bezig (4x per week), maar ik zie mezelf nog lang niet als echte BBer
Hoevaak je per week gaat doet er niet toe (al menen sommigen dat je minstens 4x moet gaan). Gisteravond postte ik dat ik over een aantal weken terugga naar 3x per week fullbody. Misschien wordt dat zelfs 2x. Niks mis mee.

Over de vraag:
Ga als de donder in het squatrek staan. Dan praten we verder over een sixpack
pi_37823926
jullie moesten eens kijken in het hattricktopic, die vliegt voorbij zonder dat ik het doorheb

en @duus, wat zep zegt, ga squaten, dat spreekt de meeste spiervezels aan. En naast de squat, ook genoeg beenoefeningen doen voor de quads, hams en ook de kuiten mogen niet overgeslagen worden
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_37824190
Ah ik zat al te F5'en totdat er een nieuwe reactie hier kwam .

Ik ben een echte twijfelaar, ik weet continue niet wat ik wil en verander om de maand van schema. Zo ook nu weer. Net een paar weken bezig met UB/LB, wil zoals bekend weer fullbody gaan doen maar ik ben ontzettend hungry aan het worden naar de 20 rep squat challenge.

Het programma belooft na 6 weken namelijk een 20 rep squat met je huidige 5RM gewicht, en werkt wss beter dan welk ander UB/LB of fullbody schema.

...

...

...

OKE GODVERDOMME, DINSDAG KRUIP IK ONDER DIE BARBELL EN START MET 20 REPS van 50 kilo. Klinkt weinig huh? Over 6 weken moet ik dus 20 reps met 95 kilo doen

Ook moet ik vanaf morgen minstens 1,9 liter melk drinken (bij voorkeur 3,8L = 1 gallon ). Icm 3x per week 1 set van 20 reps op de squat + een aantal nevenoefeningen (military press, rows, bench) wordt minimaal een gain van 10-15lbs BW geëist.

Misschien is dit op Smolov squat na wel de meest zieke squat routine, maar ik wordt een beetje wanhopig van die squats dus we gaan ervoor (en na die 6 weken begin ik dan met fullbody)!

Alhier zullen 3x per week updates volgen over mijn ervaringen ermee
  zondag 14 mei 2006 @ 20:23:58 #114
140141 ivosnivo
pi_37824656
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef LedZep het volgende:
Ah ik zat al te F5'en totdat er een nieuwe reactie hier kwam .

Ik ben een echte twijfelaar, ik weet continue niet wat ik wil en verander om de maand van schema. Zo ook nu weer. Net een paar weken bezig met UB/LB, wil zoals bekend weer fullbody gaan doen maar ik ben ontzettend hungry aan het worden naar de 20 rep squat challenge.
Variatie is de bomdiggie.
quote:
Het programma belooft na 6 weken namelijk een 20 rep squat met je huidige 5RM gewicht, en werkt wss beter dan welk ander UB/LB of fullbody schema.

...

...

...

OKE GODVERDOMME, DINSDAG KRUIP IK ONDER DIE BARBELL EN START MET 20 REPS van 50 kilo. Klinkt weinig huh? Over 6 weken moet ik dus 20 reps met 95 kilo doen

Ook moet ik vanaf morgen minstens 1,9 liter melk drinken (bij voorkeur 3,8L = 1 gallon ). Icm 3x per week 1 set van 20 reps op de squat + een aantal nevenoefeningen (military press, rows, bench) wordt minimaal een gain van 10-15lbs BW geëist.
Dus eigenlijk wil je 3,8 liter melk drinken? Waarom dat? Kun je niet beter een heel bakkie kwark eten? Hoe wil je zoveel melk drinken als je op school zit? Of houd je van warme melk?
quote:
Misschien is dit op Smolov squat na wel de meest zieke squat routine, maar ik wordt een beetje wanhopig van die squats dus we gaan ervoor (en na die 6 weken begin ik dan met fullbody)!

Ben benieuwd naar de vorderingen.
pi_37824915
quote:
Ik ben een echte twijfelaar, ik weet continue niet wat ik wil en verander om de maand van schema.

Tering gast, veel succes met dit schema!
pi_37824995
Nou ik ga geen 3,8 liter melk drinken, maar 2 liter zit er wel in. Volgens mij vinden de 'gouwe ouwe' lifters uit grootmoeders tijd melk beter dan kwark (hadden ze vroeger wel kwark) omdat er meer verzadigd vet inzit (volle melk ist beste, ik hou het op halfvol). Verzadigd vet is indirect testosteronverhoogd en dus ontzettend anabool.

Edit: oh ja, voor de duidelijkheid: elke training wordt er 2,5 kilo bij de squat gegooid. Dat verklaart waarom je zo gruwelijk snel omhoog gaat met die gewichten.
pi_37825088
Btw, de melk drink ik gewoon thuis, 's morgens, 's middags uit school en 's avonds. Dat moet makkelijk lukken.

Plannetje:

Squat- 1*20
Pullover- 1*20
Military press- 3*10
Pullover- 1*20
Romanian deads- 2*10
Row- 3*10

Pullover om de borstkas goed los te maken / stretchen na het squatten, vergeet niet dat voorbij rep nummer 10 tussen elke herhaling een paar diepe ademhalingen worden gedaan om het überhaupt vol te houden. Druk op bovenlichaam is daardoor (en ook door het feit dat de barbell ontzettend lang op je traps ligt) best groot.

High reps heb ik nog niet eerder zo geprobeert (behalve toen ik net begon met m'n 3x15 schema van de instructeur ), dus ik ben benieuwd.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:42:35 #118
140141 ivosnivo
pi_37825199
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:35 schreef LedZep het volgende:
Nou ik ga geen 3,8 liter melk drinken, maar 2 liter zit er wel in. Volgens mij vinden de 'gouwe ouwe' lifters uit grootmoeders tijd melk beter dan kwark (hadden ze vroeger wel kwark) omdat er meer verzadigd vet inzit (volle melk ist beste, ik hou het op halfvol). Verzadigd vet is indirect testosteronverhoogd en dus ontzettend anabool.

Edit: oh ja, voor de duidelijkheid: elke training wordt er 2,5 kilo bij de squat gegooid. Dat verklaart waarom je zo gruwelijk snel omhoog gaat met die gewichten.
En je moeder gaat die melk wel voor je halen? Ik drink ook altijd halfvolle, magere is gewoon te ranzig en heeft niks meer met melk te maken. Doorzichtige water

Wat een kameraad van mij trouwens deed was eiwitpoeder halen bij de bakker, en dat door zijn melk kieperen. Dat koste bijna niks.
pi_37826180
Hebben jullie ook het idee dat je in de zomer sneller je "wintervet" kwijt raakt? Ik moet gewoon meer eten om niet te snel te cutten. Aderen om m'n bicep beginnen al zichtbaar te worden
pi_37826236
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef ivosnivo het volgende:
Wat een kameraad van mij trouwens deed was eiwitpoeder halen bij de bakker, en dat door zijn melk kieperen. Dat koste bijna niks.
Plantaardig eiwit zeker?

Ik zal laatst in de supermarkt ook van die pakjes Valess liggen. Vlees van zuivel met 18% eiwit, zou dat wat zijn?
  zondag 14 mei 2006 @ 21:16:28 #121
140141 ivosnivo
pi_37826274
Geen idee. Ik heb sowieso altijd aders over me biceps lopen, zelf als ik een dikke pens zou hebben.
pi_37826335
Ledzep: Hoe eiwit zit er in melk? Ik zat er onlangs ook aan te denken om gewoon een liter per dag te gaan drinken, ondanks dat ik m'n eigen zeik lekkerder vind. Misschien is het een kwestie van wennen
pi_37826501
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:16 schreef ivosnivo het volgende:
Geen idee. Ik heb sowieso altijd aders over me biceps lopen, zelf als ik een dikke pens zou hebben.
Mja, aan de binnenkant heb ik ze ook altijd, maar die ene aan de buitenkant die zegmaar van je schouder naar je elleboog loopt was bij mij eigenlijk nooit echt zichtbaar. Maar jij hebt sowieso geen klagen met bijna 48cm armen Die van mij zitten net iets voorbij de 40cm en dan moet ik al oppassen dat ik t-shirts niet te klein koop...
  zondag 14 mei 2006 @ 21:55:59 #124
140141 ivosnivo
pi_37827719
Drink je je eigen zeik? Waar is dat goed voor?
Met 40 mag je ook niet klagen toch? Waarschijnlijk ben je geen 1.90 dus dat scheelt dan ook weer.
pi_37828233
quote:

ok, geef uitgebreid report over je gains en vergeet vooral nu niet je maten te nemen dan kan ik mss ook m'n programma omgooien in de grote vakantie
balsporten :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')