Nou Jeet kune do + escrima was maar 1 keer per week dus dat ging sowieso prima. Ik heb dat een halfjaartje gedaan oid. Nu doe ik alweer een paar maanden alleen krachtsport, though ik ben van mening dat in principe iedere amateur-krachtsporter er wel wat bij kan doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:52 schreef Tommy__ het volgende:
ik ben van plan deze vakantie te gaan thaiboxen, dus jij combineert ook krachtsport met gevechtsport? is dat zo'n beetje uit te houden?
Gvd gisteren zo ziek als een hond, kon maar 3 bier weg krijgen, en bij elke slok kreeg ik braak neigingen (maar stug doorzetten je weet). Dus ik op bed liggen, moet ik 7 x water schijten in 3 uur tijd. Daarna nog 3 x lekker gekotst als afsluiter, en nog een paar keer naar de wc geweestquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja logisch aangezien mijn squat goddome nog 25 kilo achterloopt op deadlift. Misschien ben ik onbewust 'bang' voor het gewicht in mijn nek oid, though ik ga gewoon net zolang door tot ie op 150 staat, al kots ik de halve gym onder.
5kg kwijt in 1 dag?... dat vraag om het gevreesde pizzadieet!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:23 schreef ivosnivo het volgende:
Dit topic gaat echt veel te snel......
[..]
Gvd gisteren zo ziek als een hond, kon maar 3 bier weg krijgen, en bij elke slok kreeg ik braak neigingen (maar stug doorzetten je weet). Dus ik op bed liggen, moet ik 7 x water schijten in 3 uur tijd. Daarna nog 3 x lekker gekotst als afsluiter, en nog een paar keer naar de wc geweest. Ben in 1 nacht 5 kg kwijt geraakt. Echt ik was helemaal leeg. Begin nu weer rustig met brood rammen.
Ik moet er voorlopig ff niet aan denken, al me gewrichten doen auw. En ik ben flauwtjesquote:Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
5kg kwijt in 1 dag?... dat vraag om het gevreesde pizzadieet!![]()
Bedankt! Zometeen op mijn gemakje even doorlezen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
http://www.giantpt.com/Tr(...)chouderproblemen.htm
idd 4 pagina's op 1 dag, dat is een nieuw topic om de 3 dagen, dat zijn ongv 100 topics per jaarquote:Op zondag 14 mei 2006 10:23 schreef ivosnivo het volgende:
hele tijd = 1,5 jaarquote:Op zondag 14 mei 2006 14:36 schreef duuuuus het volgende:
Ik ben al een hele tijd bezig ( 1,5 jaar ofzo) met bodybuilding: 2 keer in de week fitnessen.
Waardoor was je ziek dan? Van de training of gewoon een of ander virusje?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Gvd gisteren zo ziek als een hond, kon maar 3 bier weg krijgen, en bij elke slok kreeg ik braak neigingen (maar stug doorzetten je weet). Dus ik op bed liggen, moet ik 7 x water schijten in 3 uur tijd. Daarna nog 3 x lekker gekotst als afsluiter, en nog een paar keer naar de wc geweest. Ben in 1 nacht 5 kg kwijt geraakt. Echt ik was helemaal leeg. Begin nu weer rustig met brood rammen.
Hoevaak je per week gaat doet er niet toe (al menen sommigen dat je minstens 4x moet gaan). Gisteravond postte ik dat ik over een aantal weken terugga naar 3x per week fullbody. Misschien wordt dat zelfs 2x. Niks mis mee.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:58 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
hele tijd = 1,5 jaar![]()
bodybuilding = 2x per week![]()
Eeehm, volgens mij overschat je jezelf een beetje, ik ben ook 1,5 jaar bezig (4x per week), maar ik zie mezelf nog lang niet als echte BBer
Variatie is de bomdiggie.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef LedZep het volgende:
Ah ik zat al te F5'en totdat er een nieuwe reactie hier kwam.
Ik ben een echte twijfelaar, ik weet continue niet wat ik wil en verander om de maand van schema. Zo ook nu weer. Net een paar weken bezig met UB/LB, wil zoals bekend weer fullbody gaan doen maar ik ben ontzettend hungry aan het worden naar de 20 rep squat challenge.
Dus eigenlijk wil je 3,8 liter melk drinken? Waarom dat? Kun je niet beter een heel bakkie kwark eten? Hoe wil je zoveel melk drinken als je op school zit? Of houd je van warme melk?quote:Het programma belooft na 6 weken namelijk een 20 rep squat met je huidige 5RM gewicht, en werkt wss beter dan welk ander UB/LB of fullbody schema.
...
...
...
OKE GODVERDOMME, DINSDAG KRUIP IK ONDER DIE BARBELL EN START MET 20 REPS van 50 kilo. Klinkt weinig huh? Over 6 weken moet ik dus 20 reps met 95 kilo doen
Ook moet ik vanaf morgen minstens 1,9 liter melk drinken (bij voorkeur 3,8L = 1 gallon). Icm 3x per week 1 set van 20 reps op de squat + een aantal nevenoefeningen (military press, rows, bench) wordt minimaal een gain van 10-15lbs BW geëist.
Ben benieuwd naar de vorderingen.quote:Misschien is dit op Smolov squat na wel de meest zieke squat routine, maar ik wordt een beetje wanhopig van die squats dus we gaan ervoor (en na die 6 weken begin ik dan met fullbody)!
Alhier zullen 3x per week updates volgen over mijn ervaringen ermee
Tering gast, veel succes met dit schema!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef LedZep het volgende:
Ik ben een echte twijfelaar, ik weet continue niet wat ik wil en verander om de maand van schema.
OKE GODVERDOMME, DINSDAG KRUIP IK ONDER DIE BARBELL EN START MET 20 REPS van 50 kilo. Klinkt weinig huh? Over 6 weken moet ik dus 20 reps met 95 kilo doen
Ook moet ik vanaf morgen minstens 1,9 liter melk drinken (bij voorkeur 3,8L = 1 gallon). Icm 3x per week 1 set van 20 reps op de squat + een aantal nevenoefeningen (military press, rows, bench) wordt minimaal een gain van 10-15lbs BW geëist.
Misschien is dit op Smolov squat na wel de meest zieke squat routine, maar ik wordt een beetje wanhopig van die squats dus we gaan ervoor (en na die 6 weken begin ik dan met fullbody)!
En je moeder gaat die melk wel voor je halen? Ik drink ook altijd halfvolle, magere is gewoon te ranzig en heeft niks meer met melk te maken. Doorzichtige waterquote:Op zondag 14 mei 2006 20:35 schreef LedZep het volgende:
Nou ik ga geen 3,8 liter melk drinken, maar 2 liter zit er wel in. Volgens mij vinden de 'gouwe ouwe' lifters uit grootmoeders tijd melk beter dan kwark (hadden ze vroeger wel kwark) omdat er meer verzadigd vet inzit (volle melk ist beste, ik hou het op halfvol). Verzadigd vet is indirect testosteronverhoogd en dus ontzettend anabool.
Edit: oh ja, voor de duidelijkheid: elke training wordt er 2,5 kilo bij de squat gegooid. Dat verklaart waarom je zo gruwelijk snel omhoog gaat met die gewichten.
Plantaardig eiwit zeker?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:42 schreef ivosnivo het volgende:
Wat een kameraad van mij trouwens deed was eiwitpoeder halen bij de bakker, en dat door zijn melk kieperen. Dat koste bijna niks.
Mja, aan de binnenkant heb ik ze ook altijd, maar die ene aan de buitenkant die zegmaar van je schouder naar je elleboog loopt was bij mij eigenlijk nooit echt zichtbaar. Maar jij hebt sowieso geen klagen met bijna 48cm armenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:16 schreef ivosnivo het volgende:
Geen idee. Ik heb sowieso altijd aders over me biceps lopen, zelf als ik een dikke pens zou hebben.
ok, geef uitgebreid report over je gains en vergeet vooral nu niet je maten te nemenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef LedZep het volgende:
Misschien is dit op Smolov squat na wel de meest zieke squat routine, maar ik wordt een beetje wanhopig van die squats dus we gaan ervoor (en na die 6 weken begin ik dan met fullbody)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |