vreemd eerste keer niet bij mij en daarna wel.quote:
Wij zijn waarschijnlijk de enige 2 hier die Wunderlich met Duitsland toen wereldkampioen hebben zien worden eind jaren 70quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Klasse Fanneke.
Niemand anders zou hem hebben geraden
Micky Mantle is idd de meest rechtse. De 2e van links is ook een hele bekende naam. Heb je vast weleens van gehoord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:36 schreef tong80 het volgende:
Babe Ruth en Joe DiMaggio weet ik zeker.
Mickey Mantle een andere ?
Hij hield ooit (2 jaar voor zijn dood, hij werd slechts 37) een emotionele toespraak voor een vol Yankee stadium waarin ie zich de 'luckiest man on the face of this earth' noemde terwijl ie wist dat ie nooit meer beter zou worden..quote:
Lou Gehrig. Ooit van 'Lou Gehrig's disease' gehoord? de spierziekte waaraan ie is overleden (tegenwoordig ALS)quote:Op woensdag 17 mei 2006 01:56 schreef tong80 het volgende:
Gef de naam maar ik vond die drie al goed geraden eigenlijk
ff een hint. Het is een vrouwquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
Die is echt te moeilijk ben ik bang. Wel een geweldige fotro.
Dana Zatopkova is de naamquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
De vrouw van Zatop[ek dan maar ikm ga niet googlen.
Dit is wel meer dan 10 jaar geledenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Kan het almeer dan tien jaar niet meer volgen. Dus dat weet ik niet
hij speelde bij beide. (bij de Rams overigens maar één jaar)quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
Dit is wel meer dan 10 jaar geledenWeet alleen z'n naam niet meer.
Zat bij de rams toch? Alhouwel de rams geen groen wit dragende Jets dan?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Als tong dit plaatje had gepost was het Payton geweest, maar fanneke maakt ze moelijk.
Wat let je. NBA-spelers zijn ook okay.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef ScienceFriction het volgende:
als je meer NFL spelers gaat posten, vind ik het wel okay
Natuurlijk, Joe Namathquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Joe Namath, ook wel Broadway Joe genoemd. Hij had voor SB 3 gezegd dat hij met de Jets zeker de titel zou winnen.... en deed dat vervolgens ook.
Is de laatste tijd meer dronken dan nuchter.... ("I looooove you Suzy..." zei hij on air tegen verslaggeefster Suzy Kolber)
Als ik ze zelf post, dan weet ik al wie ze zijn...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat let je. NBA-spelers zijn ook okay.
quote:
Wel een hall of fme quarterback hoor... meer om z'n persoonlijkheden dan zijn statistieken (middelmatige passer, maar goede quarterback)quote:
haal dat vraagteken maar wegquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:10 schreef ScienceFriction het volgende:
Christian Laettner?
Toen zag hj er iets anders uitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:11 schreef Zwansen het volgende:
Damn, herkende die gast niet eens. Member van Dream Team I...
Volgens mij moesten ze kiezen tussen Shaq en hem toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Toen zag hj er iets anders uitWat meer krullen en zo...
Hij was dacht ik de enige college speler van dat team.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij moesten ze kiezen tussen Shaq en hem toch?
quote:
3e, voor Hakeem Olajuwan en Sam Bowie...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Werd Michael Jordan ook niet als tweede gekozen bij de drafts ?
MJ werd als 3e gekozen... overigens niet vreemd destijds... Hakeem was de safe #1 pick en de trailblazers hadden een center nodig... geen SG... maar ja...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Werd Michael Jordan ook niet als tweede gekozen bij de drafts ?
Ja hij speelde de afgelopen seizoenen al niet meer wegens blessures. Volgens mij is ie nu officieel gestopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef Zwansen het volgende:
Jamaal Mashburn. Die is toch al gestopt ofniet?
Die is gestopt ja... blessures... maar volgens mij heb je gelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef Zwansen het volgende:
Jamaal Mashburn. Die is toch al gestopt ofniet?
geen baseballquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Die van fanneke weet ik nog steeds niet... ik denk in de richting van baseball...
Joe Gibbs it is!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:48 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh wacht.... Joe Gibbs... (het is de "R" van de Redskins)
Ik dacht aan de Reds of Royals in het baseball...
veldrij ploeg toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 04:52 schreef Mark het volgende:
Spaarselect heeft volgens mij ook een wielerploeg. Qua armverkleuring zou dat wel kunnen
Nee hij "deed" drie andere sporten.quote:
Hier houden... puur voor sportfans en heeft alles met sport te maken.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Wat doen we met dit topic?
Lekker in Sport houden of naar het Spelletjesforum?
Dat dachten we van muziektrivia ook (puur voor liefhebbers en heeft alles met muziek te maken). Succes!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hier houden... puur voor sportfans en heeft alles met sport te maken.
Als dit naar het nieuwe forum ga, dan spam ik alle andere topics vol met Kobe Bryant plaatjes...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat dachten we van muziektrivia ook (puur voor liefhebbers en heeft alles met muziek te maken). Succes!
Het lijkt me niet een athletisch type... is het een biljarter of iets dergelijks? Of een schaker?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Hij is idd al een tijd overleden. Hij schaarde zich in het begin van de vorige eeuw tussen de groten der aarde.:
Niet in de bron kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het lijkt me niet een athletisch type... is het een biljarter of iets dergelijks? Of een schaker?
Schaker ja dan weet je het gelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het lijkt me niet een athletisch type... is het een biljarter of iets dergelijks? Of een schaker?
Ik neem aan dat je het over die van 4 jaar geleden hebt, en niet de valse start van dit jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Zwansen het volgende:
Apollo Ono. Deelde mee in de een van de meest memorabele momenten ooit in de geschiedenis van de spelen.
nopequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Kotyuga.
afstand = 400m wisselslagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
Marcel Wouda.
NFLquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:30 schreef Zwansen het volgende:
Tom Brady, oh nee. Dat is een blanke ofniet? Ik weet echt niks van NHL.
Payton?
Net of ik daar iets mee opschiet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Hij speelde in de jaren 80 en 90 bij de NY Giants als linebacker. Was de beste op zijn positie ooit.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:30 schreef Zwansen het volgende:
Dat lijkt wel een handballer. Zo klein lijkt die bal in zijn handen.
Als ik daarnaar kijk zit hij nu iig bij de televisie.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:03 schreef Mark het volgende:
Ik tuur me suf of er een naam op die accreditatie staat
Dat wordt ook heel erg gewaardeerdquote:
Bekelequote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
nee (tenzij je een heel interessante schrijfwijze hanteert...)
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BekeleIk kan niet op z'n naam komen en al helemaal niet hoe je het schrijft
.
Heel goed!!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Volgens mij is het Kurt Rambis...
Tip 2:quote:Op maandag 29 mei 2006 23:20 schreef ScienceFriction het volgende:
Het zegt me helemaal niets...
Nope....quote:Op maandag 29 mei 2006 23:32 schreef ScienceFriction het volgende:
LaPhonso Ellis?
Nee klopt, is een beetje misleidend.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:33 schreef ScienceFriction het volgende:
Overigens kan ik "dodelijk trio" en Denver Nuggets niet echt met elkaar combineren![]()
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 23:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Mahmoud Abdul-Rauf
Is dat niet die gast die toen met de avalanche op z'n oude dag nog de titel won? Bourgue of zo...quote:
Juist, Ray Bourquequote:Op maandag 29 mei 2006 23:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Is dat niet die gast die toen met de avalanche op z'n oude dag nog de titel won? Bourgue of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |