Ja hij speelde de afgelopen seizoenen al niet meer wegens blessures. Volgens mij is ie nu officieel gestopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef Zwansen het volgende:
Jamaal Mashburn. Die is toch al gestopt ofniet?
Die is gestopt ja... blessures... maar volgens mij heb je gelijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:18 schreef Zwansen het volgende:
Jamaal Mashburn. Die is toch al gestopt ofniet?
geen baseballquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:45 schreef ScienceFriction het volgende:
Die van fanneke weet ik nog steeds niet... ik denk in de richting van baseball...
Joe Gibbs it is!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:48 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh wacht.... Joe Gibbs... (het is de "R" van de Redskins)
Ik dacht aan de Reds of Royals in het baseball...
veldrij ploeg toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 04:52 schreef Mark het volgende:
Spaarselect heeft volgens mij ook een wielerploeg. Qua armverkleuring zou dat wel kunnen
Nee hij "deed" drie andere sporten.quote:
Hier houden... puur voor sportfans en heeft alles met sport te maken.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef mitt het volgende:
Wat doen we met dit topic?
Lekker in Sport houden of naar het Spelletjesforum?
Dat dachten we van muziektrivia ook (puur voor liefhebbers en heeft alles met muziek te maken). Succes!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hier houden... puur voor sportfans en heeft alles met sport te maken.
Als dit naar het nieuwe forum ga, dan spam ik alle andere topics vol met Kobe Bryant plaatjes...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat dachten we van muziektrivia ook (puur voor liefhebbers en heeft alles met muziek te maken). Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |