Je moet het lichaam geven waar het om vraagtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk, die sportvoeding heb ik wel nodig die dag.Met slagroom.
![]()
[..]
Hmm.. misschien heeft je broer verstand van computers en kan hij hem even opnieuw voor je installeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
Mijn browser hikt steeds als ik er langs scroll
Het vraagt teveel, wordt tijd dat het eens naar mij luistert.quote:
Jammer dat alleen hij foto's heeft gemaakt, nu staan zijn stunts er niet op.quote:
Heropvoeden die handel en als het niet luisteren wel gewoon op dieet zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Het vraagt teveel, wordt tijd dat het eens naar mij luistert.![]()
Transferium, wachten tot een auto langsrijdt en em dan er uit trekkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar heb jij dan wel niet gereden dat je minimaal 2 x hebt misgeschakeld![]()
?
2004 model hebben we toen met 2 personen 280 op de teller gehad en hij liep nog door maarja werkelijk haalt ie iets van 260-270 op top dacht ik. En BWM vind ik echt lelijke hokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Misgeschakeld, big dealVergeten je picca's te checken van FJR
Teller gaat tot 300 km/h?
Hoeveel haalt ie ook daadwerkelijk
Oh, en als ik later groot en oud ben dan zou ik geen FJR nemen maar een BMW R1100 GSOf 1200, boeie. Volgens mij doen ze er elk nieuw modeljaar 50 cc bij
(of een peugeot fox, tis maar hoe je het bekijkt
)
BMW R1200 GS is mooi op z'n eigen manier, ruig & stoerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Op dat ding van Herr Flick na, geen idee hoe dat kreng heet
Nee, we rijden het liefst op 1 wielquote:Rijden de gezusters ook op vol vermogen btw?
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Dat vinden ze vast alweer te gemakkelijk rijden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
damn gekkenkoop toch een SM als je dit soort fratsen wil uithalen... kan je tenminste eens ongestraft op je plaat gaan
en ze lijden er een stuk minder onder...
Ja dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
BMW R1200 GS is mooi op z'n eigen manier, ruig & stoer
[..]
Nee, we rijden het liefst op 1 wiel
SM lijkt me echt heerlijk om nog harder te raggen door de stad en plantsoenen e.d. Maar helaas kan ik hier geen motor bij nemen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
damn gekkenkoop toch een SM als je dit soort fratsen wil uithalen... kan je tenminste eens ongestraft op je plaat gaan
en ze lijden er een stuk minder onder...
who caresquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..![]()
[afbeelding]
[..]
Dat vinden ze vast alweer te gemakkelijk rijden.![]()
En anders sla je even 200 topics over trouwens.![]()
![]()
De "oude"R1100S en z,n opvolger de R1200S vindt ik anders echt niet verkeerd,en je kan er nog mee racen ook,moet je de boxercup maar eens bekijken,is ook een stuk spannender dan bijvoorbeeld de moto GP denk ik,omdat iedereen met min of meer identieke motoren rijdt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Transferium, wachten tot een auto langsrijdt en em dan er uit trekken![]()
[..]
2004 model hebben we toen met 2 personen 280 op de teller gehad en hij liep nog door maarja werkelijk haalt ie iets van 260-270 op top dacht ik. En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Rijden de gezusters ook op vol vermogen btw?
Ok ok, BWM's zijn leuk maar die toerhokken nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..![]()
[afbeelding]
KTM stuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef Youp het volgende:
who caresik heb niet alle tijd van de wereld... en ik ben momenteel toch ff motorloos
quote:en te gemakkelijk rijden? wil ze wel eens zien sliden en met de stepjes aan de grond de bocht om, gaat toch 2x zo hard door de haarspelden als dat met een SS oid mogelijk ismaarja die heb je daar int noorden natuurlijk niet
Volgens mij was de Boxercup voor het laatst in 2004.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef richardgie het volgende:
De "oude"R1100S en z,n opvolger de R1200S vindt ik anders echt niet verkeerd,en je kan er nog mee racen ook,moet je de boxercup maar eens bekijken,is ook een stuk spannender dan bijvoorbeeld de moto GP denk ik,omdat iedereen met min of meer identieke motoren rijdt.
En nee ik ben niet merken blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |