In 2004 was het inderdaad al een rage daar ja. Net zoals van die grote zonnebrillen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:43 schreef mazaru het volgende:
Dat viel me vorig jaar ook al op, zeker weer een nieuw mode-verschijnsel uit amerika.
Volgens mij is het gewoon gekomen door die halve liter wegwerpflessen. Die zijn er nu wat jaartjes en zijn enorm praktisch voor waterlurkers zoals ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:43 schreef mazaru het volgende:
Dat viel me vorig jaar ook al op, zeker weer een nieuw mode-verschijnsel uit amerika.
Die grote zonnebrillen zijn echt erg... zoo lelijk! ik loop constant met een smalende glimlach op straat bij het zien van mensen met die dingen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In 2004 was het inderdaad al een rage daar ja. Net zoals van die grote zonnebrillen.
heerlijk zulke kinderen, kunnen daarna nooit meer ergens anders slapen, als je een keer in nood zit, bleren een hele vakantie bij elkaar als je dan eens af wil wijken van schema....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:45 schreef Mirage het volgende:
Ja hoor, gewoon een flesje water mee.
Het is warm weer en als je de hele dag het bos/het park/een speelweide/tuin in gaat dan is er niet altijd iets bij de hand en al zou dat wel zo zijn.... dan sta je toch nog met ene flesje in je handen ?
Liever 3 flesjes water van een paar cent dan een flesje water onderweg kopen van 2 euro.
En dat een paar keer op een middag.
(je moet wel vaker dan 1x drinken hoor als je op dagen zoals vandaag de hort op gaat).
Ik heb 3 kinderen.
Ondanks dat wil ik gewoon de hort op kunnen.
Ieder zijn meug maar zoals mijn zwager maximaal 2 uurtjes per keer de deur uit kunnen "omdat het kindje persé in eigen bed moet slapen".
"omdat je persé thuis moet eten en drinken"
"omdat... ritme... omdat ...."..
en dan zeker niets meer kunnen doen ?Geef mij maar vrijheid, flexibiliteit, de buitenlucht en eventueel een kleedje waar de monsters op in slaap kunnen vallen.
Aha dus omdat het kraanwater in Frankrijk vroeger slecht was moeten we nu in Nederland water uit flessen drinken. Ja duidelijke uitleg bedankt hoor !!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:48 schreef 2cv het volgende:
Die Jim Gaffigan snapt er geen hol van. Vroeger was lang niet al het water wat je in Frankrijk uit de kraan kon krijgen drinkbaar (niet schoon genoeg), dus was er een hele goede reden om drinkbaar water in flessen te produceren en te verkopen. Een alternatief is natuurlijk een fles water, een pan en een primusje meenemen (kan je onderweg je water koken), maar dat is weer een beetje veel sjouwen![]()
En de gewoonte van flessenwater is er een beetje in blijven hangen. Sterker nog: die gewoonte is overgewaaid naar andere landen.
Doorzichtig, behalve 's morgens. Het hoort doorzichtig te zijn anders drink je te weinig. Net als wanneer je dorst krijgt je al te laat bent met drinken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Joh ik drink ook water maar m'n pis is toch echt geel hoor.
Wat voor kleur is het dan bij jou ???
Ik heb ook al jaren een fles water bij me als ik weg ga, net zoals me broodtrommeltjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:58 schreef Marczilla het volgende:
Ik kan me ook wel storen aan het feit dat iedereen opeens met een spa waterflesje rond loopt. Maar aan de andere kant hebben ze daar wel goede redenen voor, water drinken is heel gezond en het beste is ook om dit de hele dag door te doen. Ik wil ook altijd mijn bidon als ik ergens naartoe ga, ook als is het alleen maar even de stad in. Niets verkeerds mee, ik zou dus niet uit principe geen water meenemen.
We zitten niet allemaal de hele dag achter een computer=dicht bij een waterkraan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:36 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Aha dus omdat het kraanwater in Frankrijk vroeger slecht was moeten we nu in Nederland water uit flessen drinken. Ja duidelijke uitleg bedankt hoor !!!
Dat zeg ik, kuddedierquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:07 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb ook al jaren een fles water bij me als ik weg ga, net zoals me broodtrommeltje![]()
Editquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:44 schreef maril het volgende:
[..]
Aan je avantar te zien ben jij dat ook.![]()
Lees jij niet ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:36 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Aha dus omdat het kraanwater in Frankrijk vroeger slecht was moeten we nu in Nederland water uit flessen drinken. Ja duidelijke uitleg bedankt hoor !!!
Dat is eigenlijk meer waar ik me aan stoor, het feit dat iedereen maar uit zo'n watertank water moet drinken en het gewone water uit de kraan al niet meer goed is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Veel drinken is gewoon gezond. En ik heb nu eenmaal geen zin om tig keer per dag op en neer te lopen naar het waterapparaat, dus ik vul ook gewoon een flesje. Lekker makkelijk.
Dit soort contra-aanval-opmerkingen voegen inhoudelijk weinig toe, vind ik..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:47 schreef 2cv het volgende:
Lees jij niet ?
Wij hebben het op het werk ook een waterapparaat, maar ik vind het kraanwater lekkerderquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:53 schreef mirannie het volgende:
Dat is eigenlijk meer waar ik me aan stoor, het feit dat iedereen maar uit zo'n watertank water moet drinken en het gewone water uit de kraan al niet meer goed is.
Alsof je niet een paar uur zonder een fles water kan wat een onzin. Broodtrommel? Ga gewoon lunchen, je bent toch geen krakende doorreiziger in Australie. Mensen hebben in Nederland gehele overlevingstrommels bij zich voor een paar uur. Mafketels in dit land..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:07 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb ook al jaren een fles water bij me als ik weg ga, net zoals me broodtrommeltje![]()
Je wilt niet weten hoeveel brood hij wegwerkt in z'n schafttijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:42 schreef Cruzaclu het volgende:
[..]
Alsof je niet een paar uur zonder een fles water kan wat een onzin. Broodtrommel? Ga gewoon lunchen, je bent toch geen krakende doorreiziger in Australie. Mensen hebben in Nederland gehele overlevingstrommels bij zich voor een paar uur. Mafketels in dit land..
Flas water???quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:22 schreef R0ADKILL het volgende:
Ik zie de laatste tijd overal mensen op straat met flessen water rondsjouwen en constant drinken.
Vandaag hele hordes in auto. Bellen mag niet, maar drinken achter het stuur is ok. Papa achter het stuur met een fles aan z'n lippen. Moeders er lurkend naast en achter van die kutkinderen met een wat kleinere fles aan de gang. Zelf bij mij op het werk zit dat domme volk achter de PC met een flas water aan de lippen onder de airco op standje vriezen.. Net zelfs 2 in rij voor de kassa bij de super.
ja je moet wel constant drinken hoor anders val je ter plekke dood neer. Je ziet ze zelfs winkelen met een waterrugzak met een slangetje naar de mond. Flikker toch op.
En maar lurken aan die fles allemaal
Het lijkt gvd wel of ze allemaal nog aan de babyvoeding zitten![]()
Als het nou de Sahara of zo was hier zou ik het nog snappen, maar niet hier met 22 graden.
Weet je wel hoe duur alles is op schiphol? Ik werk om geld te verdienen niet andersom. En dan nog, waarom zou ik gaan lunchen als ik het zelf kan maken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:42 schreef Cruzaclu het volgende:
[..]
Alsof je niet een paar uur zonder een fles water kan wat een onzin. Broodtrommel? Ga gewoon lunchen, je bent toch geen krakende doorreiziger in Australie. Mensen hebben in Nederland gehele overlevingstrommels bij zich voor een paar uur. Mafketels in dit land..
Toch wel uit een flesje he ??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:33 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ben weg, ga bier zuipen
het moet dezelfde kleur hebben als citroensap en niet al jus.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:53 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dezelfde kleur als water natuurlijk.
En dat zeg jij? Anders bekijk je eerst je eigen fotoboek evenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
tziet er zo faggot achtig uit. Tijdens school, ff flesje water op bureaau neer zetten en dan soms beetje lurken.
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Anders bekijk je eerst je eigen fotoboek even![]()
ohquote:Op maandag 15 mei 2006 10:29 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En dat zeg jij? Anders bekijk je eerst je eigen fotoboek even![]()
glas is okquote:Op maandag 15 mei 2006 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zit hier nou met een glas water... mag dat wel???
Nogmaals bekijk je eigen fotoboek is joh.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
glas is ok, maar zon plastic knijp faggot flesje
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nogmaals bekijk je eigen fotoboek is joh.
En dan thuis bijvullen met goedkoop aldizout.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:10 schreef Marczilla het volgende:
Dat vind ik ook zo triest, die mensen die met van die vaatjes Jozo zout over straat lopen![]()
Hoe is dat afgelopen met die MP3-speler?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:42 schreef sander_kok het volgende:
Water drinken is ook een vervanging voor snoepen. Sinds ik veel meer water drink snoep [eet] ik veel minder, drink ik minder koffie en ben aanzienlijk afgevallen
De hoeveelheid urine blijft het zelfde hoor. Alleen is dat van jou sterker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:28 schreef Pinball het volgende:
En die urine.
Al die miljoenen extra liters urine die er anders nooit geweest zouden zijn, alleen omdat water drinken zo gezond is.
Daar hoor je ze niet over, de watermaffia.
Wablief?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:36 schreef Koewam het volgende:
[..]
Hoe is dat afgelopen met die MP3-speler?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |