Plantsoendienst?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef SuperBosch het volgende:
Topic zoveel over deze zaak.
Ikzelf kan me er niet druk over maken. Een flesje water bij je hebben is soms wel handig: zoals bijvoorbeeld vandaag, waar ik met 25 graden 10 uur in de zon heb mogen werken, is een flesje koud water ook geen overbodige luxe.
Echter, ik ga niet de hele tijd met een flesje water in mijn tas rondlopen.
Nee niets mis meer hoor in dat extreme klimaat hier.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat is er mis met een flesje water bij je hebben soms?
Als ik dorst heb ergens, en er is geen gelegeneheid of tijd om iets te kopen heb ik vaak water bij de hand.Ik snap echt niet wat daar verkeerd aan is.
Het is gezond enzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Nee niets mis meer hoor in dat extreme klimaat hier.
Waarschijnlijk was je er niet eens meer geweest zonder je flesje water.
Spa blauw noobquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaaden vooral die gare rode spa flesjes, zo gaar
En dat allemaal dankzij een flesje water ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:45 schreef Mirage het volgende:
en dan zeker niets meer kunnen doen ?Geef mij maar vrijheid, flexibiliteit, de buitenlucht en eventueel een kleedje waar de monsters op in slaap kunnen vallen.
precies.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel drinken is gewoon gezond. Laat die mensen gewoon.
jah !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:52 schreef Wunk het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij een flesje water ?![]()
Best veel wijven hebben spa roodje !quote:
Stoer man, cola light zeker want je mag natuurlijk niet teveel suiker binnenkrijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik neem een fles cola mee voor onderweg in de auto.
Water drink ik thuis wel uit de kraan.
Aspartaam.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:17 schreef koenboelrijk het volgende:
[..]
Stoer man, cola light zeker want je mag natuurlijk niet teveel suiker binnenkrijgen![]()
gezond!quote:
Nee, natuurlijk niet. Gewoon cola "heavy". Anders val ik teveel af.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:17 schreef koenboelrijk het volgende:
[..]
Stoer man, cola light zeker want je mag natuurlijk niet teveel suiker binnenkrijgen![]()
maar je gaat wel 30 jaar eerder doodquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef hardstylesage het volgende:
Al die klerelijers met flessen zijn gewoon wannaB modieus. "Kijk ik drink water! Dus heb ik een goed figuur en leef ik bewust"
Ik loop met een blikkie op straat, das old skool. Dus stoerderder
Blikje water?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef hardstylesage het volgende:
Al die klerelijers met flessen zijn gewoon wannaB modieus. "Kijk ik drink water! Dus heb ik een goed figuur en leef ik bewust"
Ik loop met een blikkie op straat, das old skool. Dus stoerderder
ok dan ik vreesde al het ergstequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon cola "heavy". Anders val ik teveel af.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar je gaat wel 30 jaar eerder dood
En om ieder uur die pizza door te spoelen, he.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:44 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zuip altijd water, ook in de winter. Om te voorkomen dat me pis geel wordt
Misschien wordt ik ooit nog zo beroemd als maikuuul.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
En om ieder uur die pizza door te spoelen, he.
![]()
Ik heb een keer een test gezien, en het water in nederland is schoner dan bronwater. Waarom weet ik allemaal niet meer, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:55 schreef Markster het volgende:
Die flesjes zijn meer voor gebieden waar het kraanwater niet zo geweldig is (in Nederland vrijwel overal goed water)
Anders is het echt zonde van je geld, ik koop eens in de zoveel tijd een nieuw flesje en die hervul ik gewoon keer op keer.
Die ken ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien wordt ik ooit nog zo beroemd als maikuuul.![]()
[..]
Nederlands kraanwater word iig uitvoeriger getest dan bronwater. Ik heb zeker liever kraanwater, het lest mijn dorst beter.quote:Ik heb een keer een test gezien, en het water in nederland is schoner dan bronwater. Waarom weet ik allemaal niet meer, maar het is wel zo.
Ik vul me flesje ook altijd bij, heb nu zo'n bidon van aquarius van 0,75 liter. De vorige 10 jaar deed ik het altijd in een liter fles 7up.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |