Plantsoendienst?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:33 schreef SuperBosch het volgende:
Topic zoveel over deze zaak.
Ikzelf kan me er niet druk over maken. Een flesje water bij je hebben is soms wel handig: zoals bijvoorbeeld vandaag, waar ik met 25 graden 10 uur in de zon heb mogen werken, is een flesje koud water ook geen overbodige luxe.
Echter, ik ga niet de hele tijd met een flesje water in mijn tas rondlopen.
Nee niets mis meer hoor in dat extreme klimaat hier.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat is er mis met een flesje water bij je hebben soms?
Als ik dorst heb ergens, en er is geen gelegeneheid of tijd om iets te kopen heb ik vaak water bij de hand.Ik snap echt niet wat daar verkeerd aan is.
Het is gezond enzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:47 schreef R0ADKILL het volgende:
[..]
Nee niets mis meer hoor in dat extreme klimaat hier.
Waarschijnlijk was je er niet eens meer geweest zonder je flesje water.
Spa blauw noobquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaaden vooral die gare rode spa flesjes, zo gaar
En dat allemaal dankzij een flesje water ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:45 schreef Mirage het volgende:
en dan zeker niets meer kunnen doen ?Geef mij maar vrijheid, flexibiliteit, de buitenlucht en eventueel een kleedje waar de monsters op in slaap kunnen vallen.
precies.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Veel drinken is gewoon gezond. Laat die mensen gewoon.
jah !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:52 schreef Wunk het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij een flesje water ?![]()
Best veel wijven hebben spa roodje !quote:
Stoer man, cola light zeker want je mag natuurlijk niet teveel suiker binnenkrijgenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik neem een fles cola mee voor onderweg in de auto.
Water drink ik thuis wel uit de kraan.
Aspartaam.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:17 schreef koenboelrijk het volgende:
[..]
Stoer man, cola light zeker want je mag natuurlijk niet teveel suiker binnenkrijgen![]()
gezond!quote:
Nee, natuurlijk niet. Gewoon cola "heavy". Anders val ik teveel af.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:17 schreef koenboelrijk het volgende:
[..]
Stoer man, cola light zeker want je mag natuurlijk niet teveel suiker binnenkrijgen![]()
maar je gaat wel 30 jaar eerder doodquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef hardstylesage het volgende:
Al die klerelijers met flessen zijn gewoon wannaB modieus. "Kijk ik drink water! Dus heb ik een goed figuur en leef ik bewust"
Ik loop met een blikkie op straat, das old skool. Dus stoerderder
Blikje water?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef hardstylesage het volgende:
Al die klerelijers met flessen zijn gewoon wannaB modieus. "Kijk ik drink water! Dus heb ik een goed figuur en leef ik bewust"
Ik loop met een blikkie op straat, das old skool. Dus stoerderder
ok dan ik vreesde al het ergstequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Gewoon cola "heavy". Anders val ik teveel af.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar je gaat wel 30 jaar eerder dood
En om ieder uur die pizza door te spoelen, he.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:44 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zuip altijd water, ook in de winter. Om te voorkomen dat me pis geel wordt
Misschien wordt ik ooit nog zo beroemd als maikuuul.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
En om ieder uur die pizza door te spoelen, he.
![]()
Ik heb een keer een test gezien, en het water in nederland is schoner dan bronwater. Waarom weet ik allemaal niet meer, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:55 schreef Markster het volgende:
Die flesjes zijn meer voor gebieden waar het kraanwater niet zo geweldig is (in Nederland vrijwel overal goed water)
Anders is het echt zonde van je geld, ik koop eens in de zoveel tijd een nieuw flesje en die hervul ik gewoon keer op keer.
Die ken ik gelukkig niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:07 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Misschien wordt ik ooit nog zo beroemd als maikuuul.![]()
[..]
Nederlands kraanwater word iig uitvoeriger getest dan bronwater. Ik heb zeker liever kraanwater, het lest mijn dorst beter.quote:Ik heb een keer een test gezien, en het water in nederland is schoner dan bronwater. Waarom weet ik allemaal niet meer, maar het is wel zo.
Ik vul me flesje ook altijd bij, heb nu zo'n bidon van aquarius van 0,75 liter. De vorige 10 jaar deed ik het altijd in een liter fles 7up.
Je kunt je flesje ook vullen met kraanwaterquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Kraanwater smaakt ook nog eens een stuk beter dan flesjeswater.
Dan is een gekoeld dashboard een uitkomstquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het ook heel vies. Mensen lopen rond met flesjes lauw water, en dan nemen ze de hele tijd van die miezerige slokjes.![]()
Precies dat bronwater inslaan is echt te gek voor woorden. Kraanwater is net zo schoon of schoner. En toch zie ik regelmatig mensen in de supermarkt die karrevrachten bar le duc of spa meenemen. Je vraagt je bijna af of ze er ook mee douchen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:52 schreef Syytön het volgende:
Ik heb altijd water bij me. Niets mis mee. Zeker niet met dit weer.
Wat ik pas dom vind zijn al die lui die een flesje water drinken en het vervolgens wegmieteren. Want kraanwater lusten ze niet.En je maar blauw betalen eraan. Hoogtepunt was voor mij vorige week op het station bij de Kios, ik betaalde 1,95 voor een flesje Spa!
![]()
en als je TE veel drinkt ga je dood door watervergiftigingquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies.
Het spoelt de boel goed schoon.
Voorkomt dat je uitdroogt.
Zorgt voor een makkelijker stoelgang.
Zorgt voor een gevulder gevoel waardoor kinderen ( en volwassenen) minder snoepen en of snacken....
[verkapte meeloper beschuldiging post]Is het een "rage" om over waterflesjes te zeuren ?[/verkapte meeloper beschuldiging post]
...dus neem je een paar flinke happen zout en je kan er weer een paar honderd liter tegen aanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:12 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
en als je TE veel drinkt ga je dood door watervergiftiging![]()
Niet alle kinderen kunnen daar tegen he. Rust en Regelmaat! Maar goed, da's offtopic.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:45 schreef Mirage het volgende:
Ja hoor, gewoon een flesje water mee.
Het is warm weer en als je de hele dag het bos/het park/een speelweide/tuin in gaat dan is er niet altijd iets bij de hand en al zou dat wel zo zijn.... dan sta je toch nog met ene flesje in je handen ?
Liever 3 flesjes water van een paar cent dan een flesje water onderweg kopen van 2 euro.
En dat een paar keer op een middag.
(je moet wel vaker dan 1x drinken hoor als je op dagen zoals vandaag de hort op gaat).
Ik heb 3 kinderen.
Ondanks dat wil ik gewoon de hort op kunnen.
Ieder zijn meug maar zoals mijn zwager maximaal 2 uurtjes per keer de deur uit kunnen "omdat het kindje persé in eigen bed moet slapen".
"omdat je persé thuis moet eten en drinken"
"omdat... ritme... omdat ...."..
en dan zeker niets meer kunnen doen ?Geef mij maar vrijheid, flexibiliteit, de buitenlucht en eventueel een kleedje waar de monsters op in slaap kunnen vallen.
Ik irriteer me vooral aan de manier waarop ze drinken. Dat irritante lurken aan die flessen met zo'n tuitje of constant sabbelen aan zo'n slangetje. Flikker toch op. Die mormels bij mij op het werk zitten of met veel herrie te drinken met van die kleine rotbeetjes aan zo'n tuitje of ze rennen heen en weer naar de WC.quote:Hoe kun je je nou irriteren aan mensen die water drinken. Waar irriteer je je wel allemaal niet aan dan?)
Dat vind een van mijn katten ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar gewoon aan de open kraan drinken is veel lekkerder!
Vind ik ook. Ik erger me eerder kapot aan lui die de hele dag koffie drinken of red bull (klonen) drinken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:45 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Ik zie het probleem van de TS niet echt. Het wordt aangeraden om zo'n 2 liter water per dag weg te tikken (liever nog 1 a 2 liter meer). En er zijn nou eenmaal mensen (zoals ik) die vrij veel tijd in de auto doorbrengen dagelijks. En dan wil ik wel wat te drinken bij me hebben. Ik heb dan ook het idee dat TS een stoere caffeine- en suikerjunk is.
De mensen die ik wél kansloos vind, zijn die types die wekelijks 5 pallets Spa Blauw kopen in de supermarkt terwijl gewoon kraanwater meer dan voldoet. Ik koop zelf 2x per jaar of zo een paar flesjes Spa Blauw, puur en alleen omdat ik flesjes moet hebben om mijn kraanwater in te vervoeren...
Water is trouwens water. Of het nu lauw of koel is...
spoel je trouwens lekker weg die tabletten met een beetje fleswaterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef jogy het volgende:
Jemig TS, jij hebt wel een moeilijk leven als je je daar al druk om maakt zeg. Mocht je per ongeluk ooit echt iets hebben om over te klagen dan houd ik m'n hart vast. Prozac is the drug for you.
Neh, TS kauwt ze gewoon en slikt ze droog door. Als een echte bikkel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
spoel je trouwens lekker weg die tabletten met een beetje fleswater
Ja zo'n 1.5 literfles aan de muil zetten in de auto is handig!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:00 schreef R0ADKILL het volgende:
TS drinkt alleen 's morgens een kop koffie om op gang te komen.
Maar die doe ik niet in een flesje die ik dan schuin in met mond doe en met veel herrie in kleine slokjes opdrink. Ik drink veel kraanwater uit grote 1.5 liter petflessen (Pepsi cola) en doe doe ik in een ding wat echt een geniale uitvinding is.
Dat noemen ze een glas.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |