Idd. Sprekend, en dat zegt genoeg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef Nouk het volgende:
Ik kan echt zo mooi zingen. Echt een soort Celine Dion.
bewijs willen we horen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef Nouk het volgende:
Ik kan echt zo mooi zingen. Echt een soort Celine Dion.
ja, laten we daar eens gauw mee ophouden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:26 schreef SuperWeber het volgende:
Worden we nou godverdomme alweer een modetopic
Zwans kan echt supergoed karaoke zingen, die is d'r echt een ster in. Dus ik stem absoluut voor. Ik wil wel in de jury!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:32 schreef sXe het volgende:
Gaan we een keer gpd-karaoke doen dan?
ja hallo, niks jury. Eerst lopen zeggen dat je zo geweldig bent en dan terugkrabbelen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zwans kan echt supergoed karaoke zingen, die is d'r echt een ster in. Dus ik stem absoluut voor. Ik wil wel in de jury!
Kut, viel het zo op.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:41 schreef sXe het volgende:
[..]
ja hallo, niks jury. Eerst lopen zeggen dat je zo geweldig bent en dan terugkrabbelen...![]()
Ja natuurlijk, hoe is het hele karaoke-verhaal anders überhaupt ter sprake gekomen?quote:
Okay danquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef HAL9000S het volgende:
Oke enjoyMocht het je bevallen, geef een schreeuw dan heb ik nog wel een paar aanraders voor je
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef nikky het volgende:
Stuart mag 24 uur wieberen na een misselijkmakende opmerking over de vader van een user hier.
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij niet iets aan beweging gaan doen:? Ik bedoel, ik zag net je fotoboek. Dat zei genoeg
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kan jij wat van haar overnemen. Je bent immers een mager kereltje![]()
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je je ogen maar voorgoed moge sluiten jongen![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hetgeen ik doe maakt dusdanig veel indruk op je dat je het nog steeds weet. Overigens was jijzelf het goedkope sletje dat mij toevoegde op MSN. Ik vertel wel meer spannende verhalen![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Behoorlijk niveau van je vader zeg. Ik dacht immers dat hij na zijn hersenbloeding niet meer kon praten![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag het je moeder. Je woont immers nog bij je mammie is het niet![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:34 schreef sXe het volgende:
ik ga dit jaar denk ik de hooikoorts maar een keertje overslaan
het schijnt iid dat iedereen in nederland er last van heeftquote:Op zondag 14 mei 2006 17:42 schreef sXe het volgende:
Wordt een leuke uitdaging ook, want ik las dat er nog nooit zoveel pollen in de lucht zijn geweest als dit jaar
onfit ook ?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef sXe het volgende:
Fit is anders!
Ja niet normaalquote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het schijnt iid dat iedereen in nederland er last van heeft
Dat is ook een manier om je tijd te verdoen...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:13 schreef Zwansen het volgende:
Met de bus naar Groningen, dan naar Zernike, dan naar A'dam met de trein.
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je tijd te verdoen...
Is het al begonnen dan? Ik heb nog helemaal geen last!quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 15 mei 2006 11:58 schreef sXe het volgende:
[..]
Is het al begonnen dan? Ik heb nog helemaal geen last!
Oh wat ga je d'r doen?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:59 schreef sXe het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam. Heb ik allemaal voor mezelf over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |