Idd. Sprekend, en dat zegt genoeg!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef Nouk het volgende:
Ik kan echt zo mooi zingen. Echt een soort Celine Dion.
bewijs willen we horen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:22 schreef Nouk het volgende:
Ik kan echt zo mooi zingen. Echt een soort Celine Dion.
ja, laten we daar eens gauw mee ophouden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:26 schreef SuperWeber het volgende:
Worden we nou godverdomme alweer een modetopic
Zwans kan echt supergoed karaoke zingen, die is d'r echt een ster in. Dus ik stem absoluut voor. Ik wil wel in de jury!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:32 schreef sXe het volgende:
Gaan we een keer gpd-karaoke doen dan?
ja hallo, niks jury. Eerst lopen zeggen dat je zo geweldig bent en dan terugkrabbelen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zwans kan echt supergoed karaoke zingen, die is d'r echt een ster in. Dus ik stem absoluut voor. Ik wil wel in de jury!
Kut, viel het zo op.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:41 schreef sXe het volgende:
[..]
ja hallo, niks jury. Eerst lopen zeggen dat je zo geweldig bent en dan terugkrabbelen...![]()
Ja natuurlijk, hoe is het hele karaoke-verhaal anders überhaupt ter sprake gekomen?quote:
Okay danquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef HAL9000S het volgende:
Oke enjoyMocht het je bevallen, geef een schreeuw dan heb ik nog wel een paar aanraders voor je
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |