Lang geleden idd dat ik daadwerkelijk het GPD-topic na moest lezen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:06 schreef sXe het volgende:
Morgen!
Vage posts en bezoekers hier gisteravond. Verfrissend wel
Smeerpijp!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:08 schreef Zwansen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Tj0bGWnXzU4
Wel geil hoe die klaarkomt op het laatst.
Zeg, ik heb die lage hoor. Nou als ik ze maar mooi vind, daar gaat het omquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
wat hoor nouk mooie nieuwe schoenen gekocht
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:08 schreef Zwansen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Tj0bGWnXzU4
Wel geil hoe die klaarkomt op het laatst.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:25 schreef Nouk het volgende:
Zwansje, geile Zwansje, kom eens hier met Hansje.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
![]()
.
. Ik hou hetechtnietmeer vol. Kom hierheen
.
quote:
En een witte broek ook denk ik. Enig idee waar ik die kan vinden?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Leuk!.
Moeten wij ook nog s een keer kopen he schat?.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:02 schreef sXe het volgende:
[..]
En een witte broek ook denk ik. Enig idee waar ik die kan vinden?
ga je voor een wit pak met paarse stropdasquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:02 schreef sXe het volgende:
[..]
En een witte broek ook denk ik. Enig idee waar ik die kan vinden?
38 is geen lengtemaat..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:05 schreef sXe het volgende:
In 38 lengtemaat?
Weet niet of het een wijde wordt eigenlijk...
stukje...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:08 schreef Nouk het volgende:
Hm je bent natuurlijk wel veel langer als Zwans.
Hm ja oke. Maar moetje gewoon ff de stad in gaan. Ze hebben ze wel in veel winkels.quote:
Echt lang.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef sXe het volgende:
heb zelfs een 39 ergens (tripper toen die nog gewoon alle letters gebruikten)
Er was altijd een hele toffe winkel met lange maten maar die is verhuisd. Het aanbod houdt doorgaans echt op bij 36 trouwens...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm ja oke. Maar moetje gewoon ff de stad in gaan. Ze hebben ze wel in veel winkels.
Ook bij die winkel in het winkelcentrum, op een hoek zit die, is heel groot. Ben alleen vergeten hoe die heet.
mijn god, dat geeft ook wel weer aan hoe lang ik die broek al heb!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef sXe het volgende:
heb zelfs een 39 ergens (tripper toen die nog gewoon alle letters gebruikten)
Ja idd ja, dat is wel lastig. Hmm...hoelang ben je dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:13 schreef sXe het volgende:
[..]
Er was altijd een hele toffe winkel met lange maten maar die is verhuisd. Het aanbod houdt doorgaans echt op bij 36 trouwens...
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:13 schreef Nouk het volgende:
Doe je dan ook teenslippers eronder?
1,98. Valt op zich nog wel mee maar de lengte zit in m'n benen geloof ik. M'n broertje is net zo lang maar heeft 36...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja idd ja, dat is wel lastig. Hmm...hoelang ben je dan?
Geloof me, alles wat er niet hip uit ziet is hip tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:15 schreef sXe het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan hoor....
Maar het ziet er niet heel hip uit hoor!
Ach, sneakers eronder is ook best oke. Beetje leuke riem door je broek. Hetwordt nog eens wat met je!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:15 schreef sXe het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan hoor....
Maar het ziet er niet heel hip uit hoor!
Hm, wat dat betreft zit ik al helemaal goed nu.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geloof me, alles wat er niet hip uit ziet is hip tegenwoordig.
Ik wilde lakschoenen eigenlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach, sneakers eronder is ook best oke. Beetje leuke riem door je broek. Hetwordt nog eens wat met je!
Jezus, lakschoenenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:19 schreef sXe het volgende:
[..]
Ik wilde lakschoenen eigenlijk
En m'n haar is alweer veel te lang, whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |