Maar je bent wel SxE? Wat spelen jullie dan.... let me take a wild guess, emo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:30 schreef sXe het volgende:
Nouja, ben niet echt van de hardcore maar de drummer in m'n band speelt ook in een HC band en liet me judge horen. Wel erg tof
PP weet niet dat jij Stuart bent volgens mij. Woon je nog in Engeland?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:30 schreef Kieran het volgende:
[..]
Onder dit account wel ja![]()
Was destijds omdat PP dat zo leuk vind![]()
Volgens mij weet hij dat wel hoor. Ik heb er ook nooit echt moeilijk om gedaan met dit accountquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PP weet niet dat jij Stuart bent volgens mij. Woon je nog in Engeland?
Nope, anders had ik je nooit uitgenodigd om hier te posten...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:35 schreef Kieran het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik dacht trouwens dat jij het ook wel wist
Dat kwam op mij ook alles behalve gemeend overquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nope, anders had ik je nooit uitgenodigd om hier te posten...
Tja, ik wist het echt niet. Dacht echt kloon van FF, PP of QyRoZ ofzo. Maar goed, we zijn eruit dus.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:37 schreef Kieran het volgende:
[..]
Dat kwam op mij ook alles behalve gemeend over![]()
Gebruik ik de volgende keer een andere kloonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, ik wist het echt niet. Dacht echt kloon van FF, PP of QyRoZ ofzo. Maar goed, we zijn eruit dus.
Heb je nog meer 'bekende'?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:39 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gebruik ik de volgende keer een andere kloon
Ben het wel inmiddels ja. Niet echt emo geloof ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Maar je bent wel SxE? Wat spelen jullie dan.... let me take a wild guess, emo?
Goh, ik heb het gevoel sterk verrast te wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef sXe het volgende:
Ik heb nog een mooie stuart-foto btw!
TW is geen emo Drag ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef sXe het volgende:
[..]
Ben het wel inmiddels ja. Niet echt emo geloof ik
Beetje lastig te omschrijven. En met m'n andere band zitten we ook al in een andere hoek
sst....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
wat hoor nouk mooie nieuwe schoenen gekocht
Ze is wel heel erg lief hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
wat hoor nouk mooie nieuwe schoenen gekocht
zon schmon !quote:
quote:
Jij had niet door dat dat Stuart was?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PP weet niet dat jij Stuart bent volgens mij. Woon je nog in Engeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |