Leuk hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook wel plaatjes opstaan waar ik zelf niet opsta
tis geen plaat die je makkelijk tot het eind uitluisterd op een of andere manierquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:11 schreef sXe het volgende:
m, zo rond liedje 8, 9 volg ik de nieuwe Tool nog steeds niet. En datn dat liedje over z'n "monkey"
Nee, maar de eerste helft is geniaal. Dat wings-tweeluik moet wel het meest aangrijpende Tool nummer tot nu toe zijn. Wat schitterend ontroerend is dat!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tis geen plaat die je makkelijk tot het eind uitluisterd op een of andere manier
Ik vond jambi ook wel tof ... Ik haal hem denk ik nog wel een keer op ...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:15 schreef sXe het volgende:
[..]
Nee, maar de eerste helft is geniaal. Dat wings-tweeluik moet wel het meest aangrijpende Tool nummer tot nu toe zijn. Wat schitterend ontroerend is dat!
Je nick doet me denken aan de goede oude tijd van Chain of Strenght, Gorilla biscuits, Strife, Kindred etc.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef sXe het volgende:
Hij ligt nog wel een tijdje in de winkel denk ik
Maar het wings en 10.000 days nou al zo vaak geluisterd! Heerlijk!
[SPT] <----quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:22 schreef Zwansen het volgende:
---> [MUZ]
Judge doe maarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je nick doet me denken aan de goede oude tijd van Chain of Strenght, Gorilla biscuits, Strife, Kindred etc.Als dit alles je niks zegt, dont bother
Onder meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Kieran, ben je echt Stuart?
1. Tri Repetaequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja hey hal als ik me in autechre wil verdiepen waar moet ik dan beginnen ?
Ik post niet met Stuart omdat die op 71.000 blijft hangenquote:
Sorry, ik geloof er geen reet van .quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:27 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ik post niet met Stuart omdat die op 71.000 blijft hangen![]()
tof zal eens wat proberenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1. Tri Repetae
2. Amber
3. Incunabula
Dat zijn de eerste, meest toegankelijke en beste 3 albums IMHO... 't is lang niet zo ontoegankelijk en abstract als de latere albums maar het zijn stuk voor stuk prachtige diepe soundscapes die soms verscholen zitten achter noise achtige beats. Deze 3 album zijn een mooi begin om het bizarre autechre universum te verkennen.
Hmmmz, alsof ik nu met die klote account ga posten. Dan moet ik minstens doorposten tot 80.000quote:
quote:
Whehe, dan heeft Stuart hier dus behoorlijk vaak gepost?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef Kieran het volgende:
[..]
Hmmmz, alsof ik nu met die klote account ga posten. Dan moet ik minstens doorposten tot 80.000![]()
Onder dit account wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, dan heeft Stuart hier dus behoorlijk vaak gepost?
Maar je bent wel SxE? Wat spelen jullie dan.... let me take a wild guess, emo?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:30 schreef sXe het volgende:
Nouja, ben niet echt van de hardcore maar de drummer in m'n band speelt ook in een HC band en liet me judge horen. Wel erg tof
PP weet niet dat jij Stuart bent volgens mij. Woon je nog in Engeland?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:30 schreef Kieran het volgende:
[..]
Onder dit account wel ja![]()
Was destijds omdat PP dat zo leuk vind![]()
Volgens mij weet hij dat wel hoor. Ik heb er ook nooit echt moeilijk om gedaan met dit accountquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PP weet niet dat jij Stuart bent volgens mij. Woon je nog in Engeland?
Nope, anders had ik je nooit uitgenodigd om hier te posten...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:35 schreef Kieran het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik dacht trouwens dat jij het ook wel wist
Dat kwam op mij ook alles behalve gemeend overquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nope, anders had ik je nooit uitgenodigd om hier te posten...
Tja, ik wist het echt niet. Dacht echt kloon van FF, PP of QyRoZ ofzo. Maar goed, we zijn eruit dus.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:37 schreef Kieran het volgende:
[..]
Dat kwam op mij ook alles behalve gemeend over![]()
Gebruik ik de volgende keer een andere kloonquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, ik wist het echt niet. Dacht echt kloon van FF, PP of QyRoZ ofzo. Maar goed, we zijn eruit dus.
Heb je nog meer 'bekende'?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:39 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gebruik ik de volgende keer een andere kloon
Ben het wel inmiddels ja. Niet echt emo geloof ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Maar je bent wel SxE? Wat spelen jullie dan.... let me take a wild guess, emo?
Goh, ik heb het gevoel sterk verrast te wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:43 schreef sXe het volgende:
Ik heb nog een mooie stuart-foto btw!
TW is geen emo Drag ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:42 schreef sXe het volgende:
[..]
Ben het wel inmiddels ja. Niet echt emo geloof ik
Beetje lastig te omschrijven. En met m'n andere band zitten we ook al in een andere hoek
sst....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
wat hoor nouk mooie nieuwe schoenen gekocht
Ze is wel heel erg lief hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
wat hoor nouk mooie nieuwe schoenen gekocht
zon schmon !quote:
quote:
Jij had niet door dat dat Stuart was?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
PP weet niet dat jij Stuart bent volgens mij. Woon je nog in Engeland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |