Binnenkort maar eens voor gaan zittenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
Het Grote Nostradamus topic (WK-editie) #1
Zij die meedoen aan de WK-nostradamus, neem dit eventueel ter harte!
het goeie doel zijn de winnaars denk ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad. Is het ook voor een goed doel?
die tapas tens is heel erg goed, teminste dat is toch die tent dat je een 3 gangen menu hebt voor een 10tje op maandag en dinsdag en nu volgens mij ook onbeperkt mosselen kan eten op woensdag en donderdagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:19 schreef golfer het volgende:
Zo, de eerste Ardenner-was is weer gedraaid en onze koelkast is ook weer gevuld.
Straks nog even deze vakantie-week afsluiten met lekker tapas eten op een terrasje in Bloemendaal.
Klopt, die tent is het.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef borisz het volgende:
die tapas tens is heel erg goed, teminste dat is toch die tent dat je een 3 gangen menu hebt voor een 10tje op maandag en dinsdag en nu volgens mij ook onbeperkt mosselen kan eten op woensdag en donderdag![]()
maar er is in Bloemendaal maar 1 tapas tent volgens mij dus het moet wel kloppen, ik heb er een maand geleden gegeten, erg goed![]()
Het duurde even voordat ik doorhad waar je het over hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:54 schreef StarGazer het volgende:
Net FF een heerlijke pot gewonnen met AA tegenover AK
Whehequote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad waar je het over had.
Hey!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:08 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt hier wel rust voor de storm van morgen.
Coolquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey!
We hebben in België wat flesjes Tongerlo-bier gedronken op jouw gezondheid.![]()
ja, warm zijn ze helemaal niet te zuipenquote:
Ja maar ook nog eens een geweldige potquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
en dat was dus Taylor....
jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, prachtig. Leuke gast ook die Taylor, altijd respect voor z'n tegenstander.
idd,op een bepaalde manier is ie arrogant maar wel op een manier die ik kan hebben,wsl mede door zijn sportiviteit wat dat betrefd,kan die bolle Hagenees een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, prachtig. Leuke gast ook die Taylor, altijd respect voor z'n tegenstander.
lekker weertje daarvoor!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:32 schreef VoreG het volgende:
mogguh, zo richting Olympos. Lekker voetballen.
ook lekker weer om te autorijden!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker! Eindelijk. Normaal bewolkt en wind, nu lekker zonnetje
en ik ben er niet eensquote:Op zaterdag 13 mei 2006 04:33 schreef tong80 het volgende:
Trusten maar weer.
Ik ben trouwens de barkeeper die in O'Connols steeds bier morst over Pascalheister.
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee Zandman! Gaat Hoek zich redden vandaag?
Ze nemen je tegen jezelf in bescherming.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:04 schreef borisz het volgende:
wilde ik bij de bruna 20 pakjes panini halen, hadden ze dr nog maar tien![]()
Hey Michaelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef pascalheister het volgende:
de Buurman & Buurman 3dvdbox is binnen![]()
Henk Vos lijkt me wel een typische Hoek-aanwinst voor volgend seizoen.quote:
kan n. vanmiddag niet een bril voor je meenemen in de stad?quote:
quote:
Vertel nouquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Laten we hopen dat SCH niks heeft gezien
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Laten we hopen dat SCH niks heeft gezien
O, daar is ook nog een extra ronde voor. Wellicht heeft Excelsior'31 2 dat dan ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef methodmich het volgende:
Dat dacht ik even niet.
Het tweede is al 12 minuten bezig aan de eerste match om het landskampioenschap.
Zijn die kampioen in oost?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, daar is ook nog een extra ronde voor. Wellicht heeft Excelsior'31 2 dat dan ook.
Whehe dan wens ik ze veel plezier. Ik ga zo lekker terrasje pakken op de Grote Markt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef VoreG het volgende:
Zit iedereen nu al in die snikhete trein op weg naar utrecht? Wat leuk.
Dus je komt ook nog wel eens buiten? Of speelde je FIFA?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:00 schreef tong80 het volgende:
Tong is net thuis van het voetballen. Verloren en nu nacompetitie tegen degradatie
PESquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus je komt ook nog wel eens buiten? Of speelde je FIFA?![]()
Ik werd gedwongen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus je komt ook nog wel eens buiten?
zat je niet in de belbus?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:00 schreef tong80 het volgende:
Tong is net thuis van het voetballen. Verloren en nu nacompetitie tegen degradatie
Notitieblokje bij de hand.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Links van nummer 6 sta ik in het rood.
Geweldigquote:
Nou Voreg schijnt een poging gedaan te hebben. Die lag daarna gestrekt onder de bar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
Is Bluezz nog aangerand door een puber?
Ja dom natuurlijk. Die velt ze nog met haar linkerdij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou Voreg schijnt een poging gedaan te hebben. Die lag daarna gestrekt onder de bar.
Video loopt.quote:
Is afgelopen.quote:
zal jack daar de hele week blijven? of doet hij morgen wel studio voetbal ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Mijn video loopt gewoon door nu. Interview in Nou Camp met van Gelder en rijkaard
Pardon?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou Voreg schijnt een poging gedaan te hebben. Die lag daarna gestrekt onder de bar.
ja 5 over half 11 nu volgens TT(pag 205)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Is er wel studio-Voetbal ivm de Suriname actie op Ned-2
de training doorgekomen zonder blessures op te lopen ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:21 schreef cultheld het volgende:
Lekker getraind en dadelijk ff de stad in denk ik.
Vanavond ging 't op zich wel lekker, alleen kwam een jab half op m'n slaap terecht (gelukkig niet voluit), maar das ff een avondje afzien en dan is 't wel over. Op een gegeven moment zegt zo'n C-vechter die stond te kijken dat ik niet bang hoefde te zijn en voluit moest gaan tegen m'n sparringspartner. Ik heb nog een beetje de neiging om sorry te zeggen na iedere rake stoot die ik uitdeelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
de training doorgekomen zonder blessures op te lopen ?
Yup, waar we gingen etenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:29 schreef dndiek het volgende:
De florin was die zaak waar we in september ook waren geweest of niet?
tja OV is topquote:
Ja, SS zelf begint om 18.10quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:05 schreef tong80 het volgende:
Is er wel studio-Voetbal ivm de Suriname actie op Ned-2
ik dan weer iets langer over gedaan !quote:
Dat was Doc, die je hoorde schreeuwen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:50 schreef tong80 het volgende:
Net telefoon uit O'Connels. Veel dronkemansgeschreeuw.
Sta jij morgen weer om 8 uur naast je nest?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Kon je het weer niet aan VoreG?
Ik welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sta jij morgen weer om 8 uur naast je nest?
Je bed, je holquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Naast m'n nest, hoe durf je!
Voor velen Vennegoor of Hesselink boven Klaas kiezen, Babel en Heitinga meenemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:21 schreef SCH het volgende:
Wat zou verrassend zijn Vaduz?
en terecht...zijn ongeslagen kampioen geworden terwijl ze de leeftijd hebben van 2e jaars E-junioren !quote:Op zondag 14 mei 2006 00:27 schreef SCH het volgende:
Misschien selecteert ie wel iemand uit de D1 van Ajax
Vennegoor en KJH beiden meenemen. Verder weet ik zo niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:25 schreef Gollemrulez het volgende:
en voor jou?
Waarom?quote:Op zondag 14 mei 2006 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vennegoor en KJH beiden meenemen. Verder weet ik zo niet.
Met een van de twee kun je het wel af, al vind ik twee keepers meenemen ook wel genoeg dus wie weet.quote:
En Roy v Nistelruud thuis laten zekerquote:Op zondag 14 mei 2006 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vennegoor en KJH beiden meenemen. Verder weet ik zo niet.
Ik snap sowieso niet wat ze in VoH zien, zijn kopkracht is vrijwel gelijk aan dat van KJH, en KJH weet over het algemeen wat meer uit te richten.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met een van de twee kun je het wel af, al vind ik twee keepers meenemen ook wel genoeg dus wie weet.
Marco weet het welquote:Op zondag 14 mei 2006 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat we een ander topic ons bedje moeten opzoeken daarvoor, ik snap Marco als hij VoH meeneemt.
maar Jan is lelijker en groter en lomper... hij is meer een beuker dan kj die op kansjes wacht.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat ze in VoH zien, zijn kopkracht is vrijwel gelijk aan dat van KJH, en KJH weet over het algemeen wat meer uit te richten.
VoH is het ultieme breekijzer omdat ie zo lomp is dus gewoon meenemen die hap.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
maar Jan is lelijker en groter en lomper... hij is meer een beuker dan kj die op kansjes wacht.
quote:
VoH heeft 5x gescoord in 2006 (competitie)quote:Op zondag 14 mei 2006 00:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
VoH is het ultieme breekijzer omdat ie zo lomp is dus gewoon meenemen die hap.
Ik zeg toch ook niet dat ze dat konijn moeten thuislaten,kunnen makkelijk beide meegenomen wordenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
VoH heeft 5x gescoord in 2006 (competitie)
KJH 15x
Alsof uiterlijk boeitquote:Op zondag 14 mei 2006 00:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
maar Jan is lelijker en groter en lomper... hij is meer een beuker dan kj die op kansjes wacht.
Ach, heb er vanmiddag maar een paar gedaan, dus lekkerquote:Op zondag 14 mei 2006 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Sandman, sapje maar?
quote:Waarom voetbal ook voor vrouwen leuk kan zijn. Voetbal is het op een na belangrijkste op deze aarde...vinden de meeste mannen en ook een handvol vrouwen. Voor alle vrouwen, liefhebbers en haters, is er nu dit boek: Nooit meer buitenspel. Om te weten te komen wat te doen als je er niet van houdt en wat beslist níet te doen als híj er wel van houdt. Hoe het leuk te houden tijdens het EK en WK, voor jezelf en voor beiden. Eindelijk een simpele uitleg van de basisprincipes van dat o zo belangrijke spelletje. En ook: ondeugende en altijd werkende tips hoe de partner even bij die buis weg te krijgen als het je te veel wordt!
Die zag ik vorige week ook in de V&D toen ik solliciteerdequote:Op zondag 14 mei 2006 07:55 schreef borisz het volgende:
Mogge
Moederdag, ik geef aan mams een boek: Karin Bloemen = nooit meer buitenspel
[..]
Mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:49 schreef SCH het volgende:
Had ie maar niet naar Ajax moeten gaan, de bondscoach houdt niet zo van Ajacieden
Da's net zo sneu als de KJH aanhangers.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezellig, vind je wel een beetje eng ineens, heb je met een dildo geoefend ofzo![]()
nee?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:
Kunnen we nu ook volwassen reacties van je verwachten Weebl?
wel 20 cent betalen voor de wc-juffrouwquote:Op zondag 14 mei 2006 13:14 schreef SCH het volgende:
Ik moet poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |