Je zou bijna hopen dat hij een blessure voor een paar weken krijgtquote:Op zondag 14 mei 2006 13:10 schreef Ilmagnifico het volgende:
oproepje voor Heitinga: schop Vennegoor eruit![]()
niet alle dromen zijn bedrog.............let maar op!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat hij een blessure voor een paar weken krijgt![]()
Sorry hoor, dit vind ik zulke matige posts.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat hij een blessure voor een paar weken krijgt![]()
Mee eens.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit vind ik zulke matige posts.
Je hoeft niet alles serieus te nemen, hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit vind ik zulke matige posts.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mee eens.
Deze 23 mannen moeten het voor ons gaan doen. Onze persoonlijke voorkeuren of clubliefde is voor 2 maanden even niet van belang.
Wat een onzin. De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken. Ik vind het bijvoorbeeld dubieus dat Ajacied Maduro mee mag naar het WK. Het gaat er doodgewoon om dat je de beste voetballers selecteert. En als Huntelaar dan 33 treffers maakt in de competitie, terwijl Vennegoor er in dezelfde competitie maar 11 maakt, kun je toch redelijk objectief vaststellen welke speler beter presteert.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef fanneke het volgende:
Mee eens.
Deze 23 mannen moeten het voor ons gaan doen. Onze persoonlijke voorkeuren of clubliefde is voor 2 maanden even niet van belang.
Kerel, de beste spelers maken niet het beste team!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Wat een onzin. De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken. Ik vind het bijvoorbeeld dubieus dat Ajacied Maduro mee mag naar het WK. Het gaat er doodgewoon om dat je de beste voetballers selecteert. En als Huntelaar dan 33 treffers maakt in de competitie, terwijl Vennegoor er in dezelfde competitie maar 11 maakt, kun je toch redelijk objectief vaststellen welke speler beter presteert.
Nee, dat is nogal een simpele benadering van voetbal.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Wat een onzin. De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken. Ik vind het bijvoorbeeld dubieus dat Ajacied Maduro mee mag naar het WK. Het gaat er doodgewoon om dat je de beste voetballers selecteert. En als Huntelaar dan 33 treffers maakt in de competitie, terwijl Vennegoor er in dezelfde competitie maar 11 maakt, kun je toch redelijk objectief vaststellen welke speler beter presteert.
Noemde ik namen????????quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Of Stekelenburg.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:44 schreef Nywuob het volgende:
Je had bijvoorbeeld ook best Jaliens thuis kunnen laten en dan Huntelaar meenemen.
Dat vind ik een gelegenheidsexcuus om het passeren van Huntelaar recht te praten. Als je dan echt zo graag spelers hebt die op elkaar zijn ingespeeld, neem je Castelen mee in plaats van Babel, want Castelen is immers al aan Kuijt gewend. En let wel: ik wil NIET zeggen dat we een type speler als Vennegoor niet nodig zouden kunnen hebben, ik stel alleen vast dat Huntelaar hiervan het slachtoffer wordt, wat gezien zijn buitengewone prestaties onterecht is. Huntelaar scoort doelpunten en raad eens: daar gaat het om in dit spelletje. Vennegoor meenemen is op zich niet zo gek, maar dan had Van Basten beter een verdediger kunnen opofferen, zoals Kromkamp die de laatste tijd nauwelijks speelt.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef BVO het volgende:Je selecteert niet de beste spelers, je selecteert het beste team. Een team waarbinnen de spelers elkaar aanvullen en waarmee je van alle markten thuis bent. Vennegoor is een geheel ander type speler dan Huntelaar en iemand die Van Basten kennelijk denkt nodig te hebben
. Voorlsnog vind ik dat hij het prima doet en dus moet 'ie lekker zelf z'n keuze maken
.
Kom nou even. Je gaat helemaal niet op in de vele argumenten tegen je verhaal. Het is helemaal niet verplicht om de topscorer mee te nemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dat vind ik een gelegenheidsexcuus om het passeren van Huntelaar recht te praten. Als je dan echt zo graag spelers hebt die op elkaar zijn ingespeeld, neem je Castelen mee in plaats van Babel, want Castelen is immers al aan Kuijt gewend. En let wel: ik wil NIET zeggen dat we een type speler als Vennegoor niet nodig zouden kunnen hebben, ik stel alleen vast dat Huntelaar hiervan het slachtoffer wordt, wat gezien zijn buitengewone prestaties onterecht is. Huntelaar scoort doelpunten en raad eens: daar gaat het om in dit spelletje. Vennegoor meenemen is op zich niet zo gek, maar dan had Van Basten beter een verdediger kunnen opofferen, zoals Kromkamp die de laatste tijd nauwelijks speelt.
Inderdaad. Je moet VoH niet zien als een vervanger voor Van Nistelrooy. Hij is meer een soort joker die je náást Van Nistelrooy kunt zetten bij een achterstand. Als vervanger voor Van Nistelrooy had je dan beter Huntelaar kunnen meenemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dat vind ik een gelegenheidsexcuus om het passeren van Huntelaar recht te praten. Als je dan echt zo graag spelers hebt die op elkaar zijn ingespeeld, neem je Castelen mee in plaats van Babel, want Castelen is immers al aan Kuijt gewend. En let wel: ik wil NIET zeggen dat we een type speler als Vennegoor niet nodig zouden kunnen hebben, ik stel alleen vast dat Huntelaar hiervan het slachtoffer wordt, wat gezien zijn buitengewone prestaties onterecht is. Huntelaar scoort doelpunten en raad eens: daar gaat het om in dit spelletje. Vennegoor meenemen is op zich niet zo gek, maar dan had Van Basten beter een verdediger kunnen opofferen, zoals Kromkamp die de laatste tijd nauwelijks speelt.
Het gaat me er niet om dat ze op elkaar zijn ingespeeld, dat probleem blijf je bij een NL elftal altijd houden en dat moeten de komende weken verhelpen. Wél dat ze allen verschillende kwaliteiten hebben die elkaar aanvullen. Het gaat erom dat het team optimaal functioneert. Als dat niet gebeurt kan Huntelaar er in de competitie nóg zoveel inleggen, maar dan komt hij in het NL elftal ook niet uit de verf.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Als Van Nistelrooy geblesseerd zou raken, heb je nu ook een probleem omdat er geen gelijkwaardige vervanger voor hem voorhanden is.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat ze op elkaar zijn ingespeeld, dat probleem blijf je bij een NL elftal altijd houden en dat moeten de komende weken verhelpen. Wél dat ze allen verschillende kwaliteiten hebben die elkaar aanvullen. Het gaat erom dat het team optimaal functioneert. Als dat niet gebeurt kan Huntelaar er in de competitie nóg zoveel inleggen, maar dan komt hij in het NL elftal ook niet uit de verf.
En aanvallers meenemen ten koste van verdedigers lijkt me ook niet verstandig. Dubbele bezetting is toch wel nodig, zeker op een toernooi waarbij regelmatig schorsingen en blessures enzo zijn.
Precies.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mee eens.
Dat is wel waar, maar bij blessures of schorsingen ontstaan er wel problemen door het gebrek aan adequate vervangers.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:06 schreef El-Rico het volgende:
Ik vind
v.persie - rvn - robben echt een wereldvoorhoede, wat maken we ons nou druk??
Dat is precies wat hij heeft gedaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Marco moet gewoon de beste selecte maken
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]Je selecteert niet de beste spelers, je selecteert het beste team. Een team waarbinnen de spelers elkaar aanvullen en waarmee je van alle markten thuis bent. Vennegoor is een geheel ander type speler dan Huntelaar en iemand die Van Basten kennelijk denkt nodig te hebben
. Voorlsnog vind ik dat hij het prima doet en dus moet 'ie lekker zelf z'n keuze maken
.
En Jaliens had thuisgelatenquote:Op zondag 14 mei 2006 14:41 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als hij Huntelaar meegenomen had wel, ja![]()
En Vennegoor 3 goals maakt als invaller in de finale!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:02 schreef PPWB84 het volgende:
zul je zien dat huntelaar de held wordt van t ek
Als je geen wereldkampioen wilt worden kun je best je topscorer thuis laten ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou even. Je gaat helemaal niet op in de vele argumenten tegen je verhaal. Het is helemaal niet verplicht om de topscorer mee te nemen.
Ik snap deze zin niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Alle Huntelaar-fans riepen dat Marco de juiste keuze zou maken, en nu die niet voor hem gekozen heeft is het fout..![]()
Kloptquote:Op zondag 14 mei 2006 15:14 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als je geen wereldkampioen wilt worden kun je best je topscorer thuis laten ja.
Dus? Dan neem je een spits mee die drie keer zo weinig heeft gescoord in diezelfde eredivisie.quote:
Op eredivisieniveau zegt dat niet altijd alles.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dus? Dan neem je een spits mee die drie keer zo weinig heeft gescoord in diezelfde eredivisie.
Dat geldt voor alle verdedigers van het Nederlands Elftalquote:Op zondag 14 mei 2006 15:46 schreef soccerbrain het volgende:
heitinga is een fout: op het hoogste niveau, als hij verdedigend onder druk komt testaan...dan breekt hij ...hij heeft geen goede balans en is zeer makkelijk uit evenwicht te brengen...hij ligt altijd op de grond. pasjes doet hij leuk maar verdedigend is het een drama....let maar op....
Dat geldt voor Dirk Kuijt natuurlijk ook. Nog meer zelfs, gezien Kuijt nooit een CL wedstrijd heeft gespeeld.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:50 schreef mcyodogg het volgende:
Respect van Basten sinds vanochtend: +30
Huntelaar heeft zich nog alleen bewezen in een matige competitie en tegen verdedigers met niveau (Sankoh en Alex) zie je hem 90 minuten lang niet.
En wat zou daar mis mee moeten zijn? Er zijn miljoenen mensen met een eigen website die gewoon anonieme putjesscheppers zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:53 schreef soccerbrain het volgende:
ik moet er nog steeds om lachen als ik denk dat Heitinga al een paar weken na zijn doorbraak een eigen webside begon in de stijl van vd vaart en sneijder.....
Het is niet het enige criterium, maar wel een criterium. Spelers met internationale ervaring hebben een streepje voor, al kunnen andere oorzaken die ongedaan maken. Kuyt zal het voordeel over Huntelaar heben gehad, dat hij meer is dan een afmaker en op meerdere positites uit de voeten kan. Makaay functioneert niet in 4-3-3, Seedorf is om zijn instelling (in en buiten het veld) thuis gelaten, Davids vind van Basten op dit moment niet goed genoeg. Dus al die spelers met ervaring zijn om andere redenen thuis gelaten. En het is nou eenmaal zo dat er niet veel Nederlandse verdedigers internationale ervaring hebben. Dus soms moet je kiezen uit gebrek aan beter. Voorin is dat zeker het geval niet, en dan heb je pech als je Huntelaar heet.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat geldt voor Dirk Kuijt natuurlijk ook. Nog meer zelfs, gezien Kuijt nooit een CL wedstrijd heeft gespeeld.
Och, eigenlijk geldt dat voor de helft van alle selectiespelers. Dat is dus geen enkel criterium.
En ga je Huntelaar dan ook op de plek van Robben zetten, als hij gewisseld wordt?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef VinnieJones het volgende:
HUNTELAAAAAAAAAAR![]()
![]()
![]()
Is dit serieus? Hoe kan je hem niet meenemen ?
BABEL ???
Ik volg Ajax niet echt, maar geloof dat Babel het hele seizoen op de bank zat met een paar invalbeurten. En dan neem je topscorer van je competitie niet mee ?? Sorry maar wat een mongool![]()
Materazzi, Samuel, Cordoba en Zanetti zijn inderdaad kut verdedigersquote:Op zondag 14 mei 2006 15:50 schreef mcyodogg het volgende:
Huntelaar heeft zich nog alleen bewezen in een matige competitie en tegen verdedigers met niveau (Sankoh en Alex) zie je hem 90 minuten lang niet. Nou, reken er maar op dat er op het WK nog wel betere verdedigers rondlopen. Vennegoor heeft al bewezen op Europees niveau zeer gevaarlijk tekunnen zijn. Ofwel uit standaardsituaties ofwel een goede kracht voor Farfan of iemand anders.
Opdam niet mee, dat dat niet zo zou zijn was nog wel mijn grootste angst. Wat een held dat hij hem toch thuis laat.
Vlaar die al thuis bleef, Emanuelson. Natuurlijk, ik ben het niet helemaal met de selectie eens, maar dit is beter dan dat ik had durven dromen.
Net als driekwart van de selectie...quote:Op zondag 14 mei 2006 15:50 schreef mcyodogg het volgende:
Huntelaar heeft zich nog alleen bewezen in een matige competitie en tegen verdedigers met niveau (Sankoh en Alex) zie je hem 90 minuten lang niet.
VoH al bewezenquote:Nou, reken er maar op dat er op het WK nog wel betere verdedigers rondlopen. Vennegoor heeft al bewezen op Europees niveau zeer gevaarlijk tekunnen zijn. Ofwel uit standaardsituaties ofwel een goede kracht voor Farfan of iemand anders.
kwart en halve finale champions league, stuk of 5 kampioenschappen, 2 bekers, 4 JC schalen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Net als driekwart van de selectie...
[..]
VoH al bewezen
Hij heeft een paar Europese wedstrijden gespeeld, that's it. Bewezen heeft hij helemaal niks.
VoH kan Mr. Intikker prima vervangen. Net zo onzichtbaar, maar technisch iets beter. Om het even dus.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als Van Nistelrooy geblesseerd zou raken, heb je nu ook een probleem omdat er geen gelijkwaardige vervanger voor hem voorhanden is.
Oehquote:Op zondag 14 mei 2006 16:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kwart en halve finale champions league, stuk of 5 kampioenschappen, 2 bekers, 4 JC schalen.
![]()
Das een mooie houding. Ikzelf hoop dat Nederland de eerste ronde er keihard uitvliegt. Dergelijk achterlijke beslissingen van een bondscoach mag niet beloond worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:29 schreef marsu het volgende:
De keuze van San Marco is wel te begrijpen, hoewel ik Klaas-Jan er ook wel graag bij had gehad.
Maar ik heb alle vertrouwen in San Marco en met deze selectie zullen we het moeten doen
Dan ook niet juichen als ze scoren he?!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Das een mooie houding. Ikzelf hoop dat Nederland de eerste ronde er keihard uitvliegt. Dergelijk achterlijke beslissingen van een bondscoach mag niet beloond worden.
Maak je niet druk. Juichen zal ik zeker niet doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ook niet juichen als ze scoren he?!
Klinkt als een moedercomplexquote:Op zondag 14 mei 2006 16:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Kut selectie. Kut vertoonde spel. Kut spelers. Kut coach.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 mei 2006 16:33 schreef mcyodogg het volgende:
Vennegoor speelt al 5 jaar Champions League, en heeft voor mij daarin al bewezen daarin niet te verzuipen. Hij is geen doelpuntenmachine, maar ik heb hem veel goed werk zien doen voor medespelers en is bijna elke wedstrijd wel met de kop gevaarlijk.
Daar weegt die ene goede wedstrijd van Huntelaar tegen Inter niet tegenop. Huntelaar komt er echt wel hoor. Van mij mag van Basten hem bij de selectie halen voor de kwalificatie van het EK. Kan hij gedurende het seizoen (waarschijnlijk) CL-ervaring op doen, nog beter en completer worden dan hij nu is. Hij heeft nu nog niet eens 1 interland gespeeld man.
Babel is een speler waar ik ook niet echt onder de indruk ben, en ik wil niet met alle middelen zijn selectie verdedigen, ik denk alleen dat Babel slechts is meegenomen voor stand-in voor Robben. Mocht iemand een betere aanwijzen dan ga ik daar meteen in mee.
En kuijt, wat heeft die wel bewezen dan? Dat ie 1 op 10 staat qua kansen? Begrijp me niet verkeerd die jongen werkt best hard, maar hoeveel pure kansen hij opeist en verprutst is enorm. En die speelt in dezelfde competitie als hunter, en die heeft ook nog halverwege een clubwissel meegemaakt, toch heeft ie er heel wat meer ingeschoten met minder kansen. :/quote:Op zondag 14 mei 2006 16:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Oeh
Zoals ik al zei, hij heeft de wedstrijden gepspeeld, maar bewezen heeft ie nog niks.
quote:Huntelaar is woedend op Van Basten
(ANP) Klaas Jan Huntelaar is kwaad op de bondscoach die hem niet juist heeft behandeld. "Hij heeft me een rad voor ogen gedraaid en me dingen beloofd die hij niet waar heeft gemaakt".
"Marco zei dat hij een goede orthodontist wist maar toen ik hem er vanochtend naar vroeg, zei hij dat hij dat nooit heeft gezegd. Hij zei nog iets over de selectie, boeie. Ik wil iets aan mijn gebit doen. Ook bij Oranje werd ik er steeds mee gepest, vooral door Ruud en Dirk. Marco heeft vroeger ook een scheve bek gehad en zei dat hij goed is geholpen".
Van Basten wil geen commentaar leveren op de affaire
zelf verzonnen?quote:
Voetbal is oorlog dus kunnen er soms slachtoffers vallen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:13 schreef Ilmagnifico het volgende:
wat zou Meneer Rinus MIchels hiervan gevonden hebben????
voor de oorlog al aan onze kant?????quote:Op zondag 14 mei 2006 18:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog dus kunnen er soms slachtoffers vallen.
quote:
Bron?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Huntalaar zal er zijn op het EK in 2008
moet je hier je bronnen vermelden????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |