abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 15:48:01 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37816417
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:46 schreef soccerbrain het volgende:
heitinga is een fout: op het hoogste niveau, als hij verdedigend onder druk komt testaan...dan breekt hij ...hij heeft geen goede balans en is zeer makkelijk uit evenwicht te brengen...hij ligt altijd op de grond. pasjes doet hij leuk maar verdedigend is het een drama....let maar op....
Dat geldt voor alle verdedigers van het Nederlands Elftal
pi_37816486
Respect van Basten sinds vanochtend: +30

Huntelaar heeft zich nog alleen bewezen in een matige competitie en tegen verdedigers met niveau (Sankoh en Alex) zie je hem 90 minuten lang niet. Nou, reken er maar op dat er op het WK nog wel betere verdedigers rondlopen. Vennegoor heeft al bewezen op Europees niveau zeer gevaarlijk tekunnen zijn. Ofwel uit standaardsituaties ofwel een goede kracht voor Farfan of iemand anders.

Opdam niet mee, dat dat niet zo zou zijn was nog wel mijn grootste angst. Wat een held dat hij hem toch thuis laat.

Vlaar die al thuis bleef, Emanuelson. Natuurlijk, ik ben het niet helemaal met de selectie eens, maar dit is beter dan dat ik had durven dromen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 14 mei 2006 @ 15:53:21 #253
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37816588
ik moet er nog steeds om lachen als ik denk dat Heitinga al een paar weken na zijn doorbraak een eigen webside begon in de stijl van vd vaart en sneijder.....
brugge-ado
  zondag 14 mei 2006 @ 15:57:31 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37816719
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:50 schreef mcyodogg het volgende:

Huntelaar heeft zich nog alleen bewezen in een matige competitie en tegen verdedigers met niveau (Sankoh en Alex) zie je hem 90 minuten lang niet.
Dat geldt voor Dirk Kuijt natuurlijk ook. Nog meer zelfs, gezien Kuijt nooit een CL wedstrijd heeft gespeeld.

Och, eigenlijk geldt dat voor de helft van alle selectiespelers. Dat is dus geen enkel criterium.
  zondag 14 mei 2006 @ 15:58:15 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37816742
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:53 schreef soccerbrain het volgende:
ik moet er nog steeds om lachen als ik denk dat Heitinga al een paar weken na zijn doorbraak een eigen webside begon in de stijl van vd vaart en sneijder.....
En wat zou daar mis mee moeten zijn? Er zijn miljoenen mensen met een eigen website die gewoon anonieme putjesscheppers zijn.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:01:27 #256
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37816813
De vraag is niet of je ipv Huntelaar VoH thuis had moeten laten, maar of je 8 verdedigers en 2 middenvelders die bij nood in de verdediging kunnen spelen mee moet nemen. Er had dus naar mijn mening best een verdediger af mogen vallen.

Ga maar na; rechtsachter kunnen spelen:
Jaliens
Krompkamp
Heitinga
Ooijer
en bij nood zelfs Boulahrouz.
Wat is hier de toegevoegde waarde van?
pi_37816816
Moedige keuze van van Basten. ook wel verstandig denk ik al is de verdediging wel jammer.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37816872
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:57 schreef twi het volgende:

[..]

Dat geldt voor Dirk Kuijt natuurlijk ook. Nog meer zelfs, gezien Kuijt nooit een CL wedstrijd heeft gespeeld.

Och, eigenlijk geldt dat voor de helft van alle selectiespelers. Dat is dus geen enkel criterium.
Het is niet het enige criterium, maar wel een criterium. Spelers met internationale ervaring hebben een streepje voor, al kunnen andere oorzaken die ongedaan maken. Kuyt zal het voordeel over Huntelaar heben gehad, dat hij meer is dan een afmaker en op meerdere positites uit de voeten kan. Makaay functioneert niet in 4-3-3, Seedorf is om zijn instelling (in en buiten het veld) thuis gelaten, Davids vind van Basten op dit moment niet goed genoeg. Dus al die spelers met ervaring zijn om andere redenen thuis gelaten. En het is nou eenmaal zo dat er niet veel Nederlandse verdedigers internationale ervaring hebben. Dus soms moet je kiezen uit gebrek aan beter. Voorin is dat zeker het geval niet, en dan heb je pech als je Huntelaar heet.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:05:20 #259
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37816918
TWI !! WAAR IS DE WEBSIDE VAN MADURO?...BABEL? HUNTELAAR? CASTELEN?.....nee heitinga overschat zichzelf structureel
brugge-ado
  zondag 14 mei 2006 @ 16:07:35 #260
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_37816978
HUNTELAAAAAAAAAAR

Is dit serieus? Hoe kan je hem niet meenemen ?
BABEL ???

Ik volg Ajax niet echt, maar geloof dat Babel het hele seizoen op de bank zat met een paar invalbeurten. En dan neem je topscorer van je competitie niet mee ?? Sorry maar wat een mongool
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_37817056
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:07 schreef VinnieJones het volgende:
HUNTELAAAAAAAAAAR

Is dit serieus? Hoe kan je hem niet meenemen ?
BABEL ???

Ik volg Ajax niet echt, maar geloof dat Babel het hele seizoen op de bank zat met een paar invalbeurten. En dan neem je topscorer van je competitie niet mee ?? Sorry maar wat een mongool
En ga je Huntelaar dan ook op de plek van Robben zetten, als hij gewisseld wordt?

Sorry, ik ben geen fan van Babel, en een ideale linksbuiten is hij ook niet, maar veel beter hebben we niet.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:24:49 #262
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37817505
Ik snap Jaliens niet.

Je hebt Heitinga, Ooijer, Boulahrouz, Kromkamp al als rechtsbenige verdedigers. De Cler had ik liever Urby gezien.

En VoH had Klaas moeten zijn. De rest is wel okee, al had een fitte Nigel de Jong bruikbaarder geweest dan Landzaat, denk ik.

Babel is een onvoorspelbare voetballer, die uit het niets ineens kan toeslaan. Vandaar dat Marco hem kiest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 mei 2006 @ 16:25:26 #263
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37817524
quote:

Huntelaar heeft zich nog alleen bewezen in een matige competitie en tegen verdedigers met niveau (Sankoh en Alex) zie je hem 90 minuten lang niet. Nou, reken er maar op dat er op het WK nog wel betere verdedigers rondlopen. Vennegoor heeft al bewezen op Europees niveau zeer gevaarlijk tekunnen zijn. Ofwel uit standaardsituaties ofwel een goede kracht voor Farfan of iemand anders.

Opdam niet mee, dat dat niet zo zou zijn was nog wel mijn grootste angst. Wat een held dat hij hem toch thuis laat.

Vlaar die al thuis bleef, Emanuelson. Natuurlijk, ik ben het niet helemaal met de selectie eens, maar dit is beter dan dat ik had durven dromen.
Materazzi, Samuel, Cordoba en Zanetti zijn inderdaad kut verdedigers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37817526
quote:

Huntelaar heeft zich nog alleen bewezen in een matige competitie en tegen verdedigers met niveau (Sankoh en Alex) zie je hem 90 minuten lang niet.
Net als driekwart van de selectie...
quote:
Nou, reken er maar op dat er op het WK nog wel betere verdedigers rondlopen. Vennegoor heeft al bewezen op Europees niveau zeer gevaarlijk tekunnen zijn. Ofwel uit standaardsituaties ofwel een goede kracht voor Farfan of iemand anders.
VoH al bewezen

Hij heeft een paar Europese wedstrijden gespeeld, that's it. Bewezen heeft hij helemaal niks.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:25:57 #265
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_37817541
En Babel heeft echt de CL versteld doen staan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37817628
De keuze van San Marco is wel te begrijpen, hoewel ik Klaas-Jan er ook wel graag bij had gehad.
Maar ik heb alle vertrouwen in San Marco en met deze selectie zullen we het moeten doen
  zondag 14 mei 2006 @ 16:29:17 #267
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_37817633
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:25 schreef nikk het volgende:

[..]

Net als driekwart van de selectie...
[..]

VoH al bewezen

Hij heeft een paar Europese wedstrijden gespeeld, that's it. Bewezen heeft hij helemaal niks.
kwart en halve finale champions league, stuk of 5 kampioenschappen, 2 bekers, 4 JC schalen.

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_37817646
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Als Van Nistelrooy geblesseerd zou raken, heb je nu ook een probleem omdat er geen gelijkwaardige vervanger voor hem voorhanden is.
VoH kan Mr. Intikker prima vervangen. Net zo onzichtbaar, maar technisch iets beter. Om het even dus.
pi_37817708
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:29 schreef Spideyman het volgende:

[..]

kwart en halve finale champions league, stuk of 5 kampioenschappen, 2 bekers, 4 JC schalen.

Oeh

Zoals ik al zei, hij heeft de wedstrijden gepspeeld, maar bewezen heeft ie nog niks.
pi_37817743
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:29 schreef marsu het volgende:
De keuze van San Marco is wel te begrijpen, hoewel ik Klaas-Jan er ook wel graag bij had gehad.
Maar ik heb alle vertrouwen in San Marco en met deze selectie zullen we het moeten doen
Das een mooie houding. Ikzelf hoop dat Nederland de eerste ronde er keihard uitvliegt. Dergelijk achterlijke beslissingen van een bondscoach mag niet beloond worden.
pi_37817755
Vennegoor speelt al 5 jaar Champions League, en heeft voor mij daarin al bewezen daarin niet te verzuipen. Hij is geen doelpuntenmachine, maar ik heb hem veel goed werk zien doen voor medespelers en is bijna elke wedstrijd wel met de kop gevaarlijk.

Daar weegt die ene goede wedstrijd van Huntelaar tegen Inter niet tegenop. Huntelaar komt er echt wel hoor. Van mij mag van Basten hem bij de selectie halen voor de kwalificatie van het EK. Kan hij gedurende het seizoen (waarschijnlijk) CL-ervaring op doen, nog beter en completer worden dan hij nu is. Hij heeft nu nog niet eens 1 interland gespeeld man.

Babel is een speler waar ik ook niet echt onder de indruk ben, en ik wil niet met alle middelen zijn selectie verdedigen, ik denk alleen dat Babel slechts is meegenomen voor stand-in voor Robben. Mocht iemand een betere aanwijzen dan ga ik daar meteen in mee.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:34:34 #272
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37817786
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:32 schreef nikk het volgende:

[..]

Das een mooie houding. Ikzelf hoop dat Nederland de eerste ronde er keihard uitvliegt. Dergelijk achterlijke beslissingen van een bondscoach mag niet beloond worden.
Dan ook niet juichen als ze scoren he?!
pi_37817792
Maar we hebben Van Nistelrooy toch al met als vervanger Kuijt en als breekijzer VoH. Wanneer zou Huntelaar dan moeten spelen? Als hij hem voor niks meeneemt, valt iedereen ook weer over hem heen. De keuze van Van Basten is logisch (maar ook een klein beetje jammer )
pi_37817819
Precies. Huntelaar had toch op de bank gezeten.

Foppe heeft meer aan KJH.
pi_37817923
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:34 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dan ook niet juichen als ze scoren he?!
Maak je niet druk. Juichen zal ik zeker niet doen.

Kut selectie. Kut vertoonde spel. Kut spelers. Kut coach.

Eerste ronde eruit vliegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')