Je zou bijna hopen dat hij een blessure voor een paar weken krijgtquote:Op zondag 14 mei 2006 13:10 schreef Ilmagnifico het volgende:
oproepje voor Heitinga: schop Vennegoor eruit![]()
niet alle dromen zijn bedrog.............let maar op!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat hij een blessure voor een paar weken krijgt![]()
Sorry hoor, dit vind ik zulke matige posts.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat hij een blessure voor een paar weken krijgt![]()
Mee eens.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit vind ik zulke matige posts.
Je hoeft niet alles serieus te nemen, hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit vind ik zulke matige posts.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mee eens.
Deze 23 mannen moeten het voor ons gaan doen. Onze persoonlijke voorkeuren of clubliefde is voor 2 maanden even niet van belang.
Wat een onzin. De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken. Ik vind het bijvoorbeeld dubieus dat Ajacied Maduro mee mag naar het WK. Het gaat er doodgewoon om dat je de beste voetballers selecteert. En als Huntelaar dan 33 treffers maakt in de competitie, terwijl Vennegoor er in dezelfde competitie maar 11 maakt, kun je toch redelijk objectief vaststellen welke speler beter presteert.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef fanneke het volgende:
Mee eens.
Deze 23 mannen moeten het voor ons gaan doen. Onze persoonlijke voorkeuren of clubliefde is voor 2 maanden even niet van belang.
Kerel, de beste spelers maken niet het beste team!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Wat een onzin. De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken. Ik vind het bijvoorbeeld dubieus dat Ajacied Maduro mee mag naar het WK. Het gaat er doodgewoon om dat je de beste voetballers selecteert. En als Huntelaar dan 33 treffers maakt in de competitie, terwijl Vennegoor er in dezelfde competitie maar 11 maakt, kun je toch redelijk objectief vaststellen welke speler beter presteert.
Nee, dat is nogal een simpele benadering van voetbal.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Wat een onzin. De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken. Ik vind het bijvoorbeeld dubieus dat Ajacied Maduro mee mag naar het WK. Het gaat er doodgewoon om dat je de beste voetballers selecteert. En als Huntelaar dan 33 treffers maakt in de competitie, terwijl Vennegoor er in dezelfde competitie maar 11 maakt, kun je toch redelijk objectief vaststellen welke speler beter presteert.
Noemde ik namen????????quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
De woede over het niet-selecteren van Huntelaar heeft niks met clubliefde te maken.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Of Stekelenburg.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:44 schreef Nywuob het volgende:
Je had bijvoorbeeld ook best Jaliens thuis kunnen laten en dan Huntelaar meenemen.
Dat vind ik een gelegenheidsexcuus om het passeren van Huntelaar recht te praten. Als je dan echt zo graag spelers hebt die op elkaar zijn ingespeeld, neem je Castelen mee in plaats van Babel, want Castelen is immers al aan Kuijt gewend. En let wel: ik wil NIET zeggen dat we een type speler als Vennegoor niet nodig zouden kunnen hebben, ik stel alleen vast dat Huntelaar hiervan het slachtoffer wordt, wat gezien zijn buitengewone prestaties onterecht is. Huntelaar scoort doelpunten en raad eens: daar gaat het om in dit spelletje. Vennegoor meenemen is op zich niet zo gek, maar dan had Van Basten beter een verdediger kunnen opofferen, zoals Kromkamp die de laatste tijd nauwelijks speelt.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef BVO het volgende:Je selecteert niet de beste spelers, je selecteert het beste team. Een team waarbinnen de spelers elkaar aanvullen en waarmee je van alle markten thuis bent. Vennegoor is een geheel ander type speler dan Huntelaar en iemand die Van Basten kennelijk denkt nodig te hebben
. Voorlsnog vind ik dat hij het prima doet en dus moet 'ie lekker zelf z'n keuze maken
.
Kom nou even. Je gaat helemaal niet op in de vele argumenten tegen je verhaal. Het is helemaal niet verplicht om de topscorer mee te nemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dat vind ik een gelegenheidsexcuus om het passeren van Huntelaar recht te praten. Als je dan echt zo graag spelers hebt die op elkaar zijn ingespeeld, neem je Castelen mee in plaats van Babel, want Castelen is immers al aan Kuijt gewend. En let wel: ik wil NIET zeggen dat we een type speler als Vennegoor niet nodig zouden kunnen hebben, ik stel alleen vast dat Huntelaar hiervan het slachtoffer wordt, wat gezien zijn buitengewone prestaties onterecht is. Huntelaar scoort doelpunten en raad eens: daar gaat het om in dit spelletje. Vennegoor meenemen is op zich niet zo gek, maar dan had Van Basten beter een verdediger kunnen opofferen, zoals Kromkamp die de laatste tijd nauwelijks speelt.
Inderdaad. Je moet VoH niet zien als een vervanger voor Van Nistelrooy. Hij is meer een soort joker die je náást Van Nistelrooy kunt zetten bij een achterstand. Als vervanger voor Van Nistelrooy had je dan beter Huntelaar kunnen meenemen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dat vind ik een gelegenheidsexcuus om het passeren van Huntelaar recht te praten. Als je dan echt zo graag spelers hebt die op elkaar zijn ingespeeld, neem je Castelen mee in plaats van Babel, want Castelen is immers al aan Kuijt gewend. En let wel: ik wil NIET zeggen dat we een type speler als Vennegoor niet nodig zouden kunnen hebben, ik stel alleen vast dat Huntelaar hiervan het slachtoffer wordt, wat gezien zijn buitengewone prestaties onterecht is. Huntelaar scoort doelpunten en raad eens: daar gaat het om in dit spelletje. Vennegoor meenemen is op zich niet zo gek, maar dan had Van Basten beter een verdediger kunnen opofferen, zoals Kromkamp die de laatste tijd nauwelijks speelt.
Het gaat me er niet om dat ze op elkaar zijn ingespeeld, dat probleem blijf je bij een NL elftal altijd houden en dat moeten de komende weken verhelpen. Wél dat ze allen verschillende kwaliteiten hebben die elkaar aanvullen. Het gaat erom dat het team optimaal functioneert. Als dat niet gebeurt kan Huntelaar er in de competitie nóg zoveel inleggen, maar dan komt hij in het NL elftal ook niet uit de verf.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Als Van Nistelrooy geblesseerd zou raken, heb je nu ook een probleem omdat er geen gelijkwaardige vervanger voor hem voorhanden is.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat ze op elkaar zijn ingespeeld, dat probleem blijf je bij een NL elftal altijd houden en dat moeten de komende weken verhelpen. Wél dat ze allen verschillende kwaliteiten hebben die elkaar aanvullen. Het gaat erom dat het team optimaal functioneert. Als dat niet gebeurt kan Huntelaar er in de competitie nóg zoveel inleggen, maar dan komt hij in het NL elftal ook niet uit de verf.
En aanvallers meenemen ten koste van verdedigers lijkt me ook niet verstandig. Dubbele bezetting is toch wel nodig, zeker op een toernooi waarbij regelmatig schorsingen en blessures enzo zijn.
Precies.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mee eens.
Dat is wel waar, maar bij blessures of schorsingen ontstaan er wel problemen door het gebrek aan adequate vervangers.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:06 schreef El-Rico het volgende:
Ik vind
v.persie - rvn - robben echt een wereldvoorhoede, wat maken we ons nou druk??
Dat is precies wat hij heeft gedaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Marco moet gewoon de beste selecte maken
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef BVO het volgende:
[..]Je selecteert niet de beste spelers, je selecteert het beste team. Een team waarbinnen de spelers elkaar aanvullen en waarmee je van alle markten thuis bent. Vennegoor is een geheel ander type speler dan Huntelaar en iemand die Van Basten kennelijk denkt nodig te hebben
. Voorlsnog vind ik dat hij het prima doet en dus moet 'ie lekker zelf z'n keuze maken
.
En Jaliens had thuisgelatenquote:Op zondag 14 mei 2006 14:41 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Als hij Huntelaar meegenomen had wel, ja![]()
En Vennegoor 3 goals maakt als invaller in de finale!quote:Op zondag 14 mei 2006 15:02 schreef PPWB84 het volgende:
zul je zien dat huntelaar de held wordt van t ek
Als je geen wereldkampioen wilt worden kun je best je topscorer thuis laten ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom nou even. Je gaat helemaal niet op in de vele argumenten tegen je verhaal. Het is helemaal niet verplicht om de topscorer mee te nemen.
Ik snap deze zin niet?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:10 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Alle Huntelaar-fans riepen dat Marco de juiste keuze zou maken, en nu die niet voor hem gekozen heeft is het fout..![]()
Kloptquote:Op zondag 14 mei 2006 15:14 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als je geen wereldkampioen wilt worden kun je best je topscorer thuis laten ja.
Dus? Dan neem je een spits mee die drie keer zo weinig heeft gescoord in diezelfde eredivisie.quote:
Op eredivisieniveau zegt dat niet altijd alles.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dus? Dan neem je een spits mee die drie keer zo weinig heeft gescoord in diezelfde eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |