quote:Ontslag Blind, Van der Lem en Krol
Gisteren werd door Van Geel en Jaakke officieel medegedeeld dat de hele technische staf ontslagen wordt. Tijdens de persconferentie van gisterochtend werden de redenen genoemd. Maar om nou te zeggen dat die ons overtuigd hebben...
-Al bij het aanstellen van Danny Blind blijkt er weinig vertrouwen in de trainer. Blind is de nummer zoveel op de lijst, nadat o.a. Jol, Rijkaard en Ten Cate al hebben afgezegd. Verder was het zo dat Blind het wel moest worden anders dreigde hij met een rechtzaak (had te maken met een afspraak/toezegging die Van Gaal/Van Eijden hadden gedaan toen Koeman werd aangesteld. Toen is beloofd dat Blind de volgende hoofdtrainer zou worden). Desondanks beweert het bestuur/de directie dat Blind de eerste keus is. Dat ligt dus iets anders.
-Al begin 2006 is er geinformeerd naar een nieuwe trainer. Desondanks beweert men dat men pas dinsdagavond het besluit heeft genomen.
-Danny Blind heeft al vrij snel door dat hij ontslagen zal gaan worden. Nooit krijgt hij steun vanuit het bestuur of de directie m.b.t. zijn functioneren. Zowel intern als in de media niet. Het enige wat er in de media wordt gezegd is dat hij nog een contract heeft tot 2007 en dat men pas evalueert aan het einde van het seizoen. Dat is hetzelfde als zeggen dat men niet van plan is om mededelingen te doen omdat men allang besloten heeft om niet verder met deze trainer door te gaan. Beursgevoelige informatie misschien, maar ook uit het niet geven van uitsluitsel kun je heel gemakkelijk je conclusies trekken. Ook als Blind (terecht) in de media aangeeft dat hij rekent op de steun van het bestuur, krijgt hij deze niet. Desondanks beweert Jaakke dat Blind het hele seizoen de steun heeft gehad van het bestuur. Sterker nog, volgens Jaakke had hij de resultaten die hij heeft behaald (voorronde CL en de beker) niet behaald als hij deze steun niet had gehad. Je profileren en profiteren over 'het graf' van een trainer, wat een zwaktegebod.
-Op de persconferentie over het ontslag van Blind wordt eerst gezegd dat men pas dinsdagavond het besluit heeft genomen en dat men nu pas op zoek gaat naar een nieuwe trainer. Even later zegt Van Geel echter dat ze al een tijd aan het nadenken zijn over een nieuwe trainer omdat het anders niet zou getuigen van beleid als men dat niet zou doen. Hier spreekt hij zichzelf dus duidelijk tegen.
-Blind en consorten moeten na de mededeling gewoon nog twee oefenwedstrijden de ploeg leiden. Blijkbaar heeft men de arrogantie bij het bestuur/directie om iemand eruit te trappen en dan nog aan zijn contract te houden voor het seizoen 2005/2006. Belachelijk.
-En dan hebben we nog het puntje liegen om bestwil of niet? Tijdens de persconferentie herhaalde de voorzitter nog eens, dat de clubleiding niet had willen meedoen aan 'het leugentje om bestwil'. Maar wat staat er in de brief aan de supporters om een nieuwe seizoenkaart aan te schaffen? Dit: 'Tel daarbij de doorbraak van spelers als Maduro, Babel, Emanuelson en Vermaelen en de groei van Stekelenburg, Sneijder, Rosales en Rosenberg en we kunnen zeggen dat Ajax weer gaat doen wat het moet doen: strijden om de titel. Maar wat wordt er gezegd in de persconferentie? Dit: 'Zowel de progressie van het collectief als van individuele spelers - een enkele uitzondering daargelaten - is, in de periode van ruim een jaar, onvoldoende. Om terug te keren op de eerdere vraag zal het antwoord moeten zijn: 'wij liegen alleen om bestwil tegen de supporters van Ajax. Zij weten tenslotte niet beter!'
-Een journalist stelde de vraag aan Jaakke of zijn positie ter discussie staat. Uiteraard niet, kritiek is bij Jaakke aan dovemansoren besteedt. En wat zei hij nou over het aantrekken van de banden met de supporters? Geen idee, dat ging langs ons heen, de laatste jaren zijn supporters wel vaker genegeerd, gepasseerd en voorgelogen. We geloven het toch niet meer.
En dan willen we even afsluiten met een quote:
'Ik ben vanaf 1962 lid. Dan komen er een aantal mensen uit het Gooi en die zeggen dan dat er geen plaats voor je is.' Aldus Gerard van der Lem in BN/De Stem die na zijn ontslag als assistent-trainer bij Ajax niet hoeft te rekenen op een aanbod in een andere functie.
Zou mooi zijn ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:43 schreef Badabingea het volgende:
Nourdin moet blijven.
Melchiot is goed. Werkt hard en schakelt zijn man uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef Everett het volgende:
Nourdin is wat mij betreft te wisselvallig. In de 'grote' wedstrijden staat hij er altijd wel, maar tegen bijvoorbeeld NEC of iets dergelijks presteert hij vaak ondermaats.
Wat vinden we eigenlijk van een eventuele terugkeer van Melchiot?
Volgens verschillende bronnen zou Ajax op dit moment de verichtingen volgen van Mario Melchiot (Birmingham City, transfervrij), Kiki Musampa (Atlético Madrid, was verhuurd aan Manchester City), Riga Mustapha (Levante), Joris Mathijsen (AZ), Denny Landzaat (AZ), Gijs Luirink (FC Groningen), Steven Defour (Racing Genk), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Simon Cziommer (Schalke '04, was verhuurd aan Roda JC) en Fisnik Shala (Trelleborgs FF), maar ik zal er nog best een paar zijn vergeten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef -Wolf- het volgende:
geruchtenoverzicht in de OP vond ik toch wel een mooi iets.
Ik zou de helft nog niet eens bij Ajax willen zien!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens verschillende bronnen zou Ajax op dit moment de verichtingen volgen van Mario Melchiot (Birmingham City, transfervrij), Kiki Musampa (Atlético Madrid, was verhuurd aan Manchester City), Riga Mustapha (Levante), Joris Mathijsen (AZ), Denny Landzaat (AZ), Gijs Luirink (FC Groningen), Steven Defour (Racing Genk), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Simon Cziommer (Schalke '04, was verhuurd aan Roda JC) en Fisnik Shala (Trelleborgs FF), maar ik zal er nog best een paar zijn vergeten.
Het is denk ik voor Babel persoonlijk beter om ergens anders dan bij Ajax te voetballen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:20 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Waarom Babel weg, die begint eindelijk weer een beetje op te bloeien!
quote:Volgende week overleg Genk en Ajax
Vrijdag 12 mei, door SV, Amsterdam, 08.06u GMT+01.00, FC Update
Steven Defour zegt in gesprek met FC Update dat zijn huidige club KRC Genk volgende week een meeting heeft gepland met Ajax om te spreken over een transfer.
Vooralsnog weigert Genk-voorzitter Vaessen zijn handtekening te zetten. 'Er staat voor volgende week een afspraak gepland tussen de clubleiding van Genk en een delegatie van Ajax. Hopelijk komen beide clubs er dan uit', zegt Defour na zijn eerste interland Belgie-Saoedi Arabie. In dat duel raakte Thomas Vermaelen overigens geblesseerd.
Defour: 'Ik heb zelf nog geen voorcontract getekend of iets dergelijks, maar ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax'.
Ik weet zeker dat Ajax hem over een tijd wil hebben...let op mijn woorden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:26 schreef mr_cucumber het volgende:
Wat moet Ajax nou weer met Pranjic, aardige speler hoor, voor Heerenveen..
Heb je de discussies over hun een beetje gevoilgd de afgelopen maanden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef WeebI het volgende:
zo'n half jaar terug (zelfs minder lang) wilde vrijwel iedere ajacied dat zowel Blind als Boukhari zouden opkrassen.
Nu moeten ze weg/gaan ze weg en nu is het nog niet goed.
hypocrieten
Ik ben eerlijk gezegd wel een beetje fan van Tim de Cler, het is dat Ajax Emanuelson en Vermealen voor die positie volgend seizoen heeft, anders zou ik hem graag in een Ajax shirt terug willen zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Danny Buijs en Tim de Cler willen beide graag naar hun favoriete club Feyenoord, vergelijk het met Pascal Bosschaart. Laat die middelmatige voetballers maar naar Rotterdam gaan, dan eindigen we de komende vijf jaar weer gewoon boven Feyenoord.
Geef eens wat voorbeeldenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Nog ff over de intresse van NAC en Vitesse voor Blind. Heb gister ff op vitesse en nacforums gekeken wat hun vinden van dit gerucht.
Danny, ik zou NAC gaan![]()
De vitessesupporters reageren omgeveer zo :quote:
Als je hier normaal niet komt en ook de discussies niet hebt gevolgd, donder dan op uit dit topic.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef WeebI het volgende:
zo'n half jaar terug (zelfs minder lang) wilde vrijwel iedere ajacied dat zowel Blind als Boukhari zouden opkrassen.
hypocrieten
Ik niet. laat 'm eerst maar ervaring opdoen als beginnende trainer. Daarnaast vind ik dat ie nog steeds te weinig persoonlijkheid heeft. Op de een of andere manier neem ik 'm eigelijk nooit 100% serieus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:04 schreef Nega het volgende:
Winter kan ik best mee leven.
Blind was ook beginnend...of was je daar ook niet blij mee?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:06 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik niet. laat 'm eerst maar ervaring opdoen als beginnende trainer. Daarnaast vind ik dat ie nog steeds te weinig persoonlijkheid heeft. Op de een of andere manier neem ik 'm eigelijk nooit 100% serieus.
Spannend...quote:WK-selectie al zondag bekend
Uitgegeven: 12 mei 2006 12:17
Laatst gewijzigd: 12 mei 2006 12:19
KATWIJK - Marco van Basten maakt zondag om 11.30 uur tijdens een persconferentie in Zeist bekend welke 23 spelers hij meeneemt naar het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland. De bondscoach zou aanvankelijk pas maandag om 17.00 uur openheid van zaken geven.
Hij verklaarde donderdagavond na afloop van de oefenwedstrijd tegen Jong Oranje al dat hij geen twijfels meer kent. Na overleg met de voetbalbond KNVB is besloten de Oranje-selectie een dag eerder prijs te geven.
bron: nu.nl
Ja met als bron FunXquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef Messenga het volgende:
AJAX.
Nourdin zou toch nog een jaar blijven? of heb ik gedroomd dat ik dat las?
Hoop hetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, bijna vergeten (oorzaak drank).
Ik zat gisteren op het Leidseplein en wie zie ik daar 3 tafeltjes verder op? Andy van der Meijde.
Zal het dan toch?
Ik ook, wou het eigenlijk gaan vragen, maar dat lijkt me zo irritant voor zo'n jongen..quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat gisteren op het Leidseplein en wie zie ik daar 3 tafeltjes verder op? Andy van der Meijde.
Zal het dan toch?
het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon op bezoek was, maar na de geruchten vond ik het toch wel opvallend.quote:
ik denk dat dat toch ook al enigzins in overleg zal zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gaan we volgend seizoen eindelijk weer is een echt top seizoen krijgen
Btw kunnen ze beter niet wachten met aankopen totdat de nieuwe trainer er is, die moet de spelers die gekocht worden ook willen.
Andy v/d Meyde staat niet bekend om zijn intelligentie, dus wellicht vergiste hij zich in de dag van huldiging?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Zal het dan toch?
Gelukkig heeft ie wel een slimme vrouwquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andy v/d Meyde staat niet bekend om zijn intelligentie, dus wellicht vergiste hij zich in de dag van huldiging?
oh jee... Defour is idd niet de meest handige naam.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Defour Defour je moeder is geen hoer
quote:'Nourdin Boukhari jaar langer bij Ajax'
Vrijdag 12 mei, door JK, Amsterdam, 12.28u GMT+01.00, AS
Volgens de broer Mourad Boukhari, gaat Nourdin Boukhari toch akkoord met het aanbod dat Ajax hem heeft gedaan. Hiermee blijft de middenvelder nog een jaar bij Ajax.
Aan het begin van het seizoen kreeg de 25 jarige middenvelder de nodige kritiek te verwerken. Zo mocht hij vertrekken en was er geen toekomst meer voor de Marokkaans international.
Noodgedwongen moest Danny blind toch gebruik maken van Boukhari. Dat werd hem vele malen niet in dank afgenomen door de supporters. Vele fluitconcerten aan het adres van de middenvelder waren het gevolg.
Ik hoop dat hij al koffie met Van Geel heeft gedronkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon op bezoek was, maar na de geruchten vond ik het toch wel opvallend.
En het was hem echt, Ripley (ook Ajax fan, en lekker ding) herkende hem ook
.
quote:Nourdin Boukhari heeft zijn contract bij Ajax verlengd, verklaarde zijn broer Mourad tegenover de radiozender FunX. De middenvelder kreeg aanvankelijk geen contactverlenging, maar speelde zich de laatste maanden zo goed dat hij toch een nieuwe aanbieding van de Amsterdammers kreeg.
De Rotterdammer zegt in Voetbal International dat hij beter is gaan spelen toen hij wist welke 'fans' hem uitfloten. "Uit gesprekken met jongens van de F-Side en VAK410 bleek dat zij me altijd hebben gesteund. Waarom die andere, niet zo fanatieke supporters, zich tegen me keerden weet ik nog steeds niet."
"Toen mij eenmaal duidelijk was wie het waren, heb ik het definitief van me af kunnen zetten. Ik heb er motivatie uit gehaald", aldus Boukhari.
We weten nu wel dat het een echte Ajacied was hondelul...quote:De ontslagen Ajax trainers Danny Blind en zijn assistent Ruud Krol, kunnen bij Ajax in een andere functie weer aan de slag. Het is niet bekend welke rol ze binnen de club kunnen gaan innemen het lijkt uitgesloten dat Blind terug keert op het oude nest en Hoofd Opleidingen zal worden, die positie is ingenomen door John van den Brom die geen zin heeft assistent te worden van de beoogd Ajax trainer Henk ten Cate. Voor Gerard van der Lem is zoals het geen plaats meer binnen Ajax.
,,Ruud en Danny willen we graag behouden voor Ajax, het zijn echte clubiconen, met een geweldige staat van dienst. Dat blijven ze ook. De tijd moet zijn werk doen.’’ Aldus Martin van Geel.
Het is niet bekend wat Blind en Krol van dit voorstel vinden, het lijkt vooral in de situatie van Blind twijfelachtig dat hij bij Ajax blijft, hij uitte de afgelopen tijd nogal flinke kritiek op het bestuur en de directie van de Amsterdamse club, ook heeft Blind inmiddels twee aanbiedingen op zak van waarschijnlijk Vitesse en NAC beide clubs zijn op zoek naar een nieuwe trainer.
,,Nee, we hebben nog geen opvolger, maar het zou raar zijn als we daar nog niet over nagedacht hadden.’’ Aldus van Geel, dat het ten Cate wordt, wilde van Geel
niet kwijt, maar we gaan er wel alles aan doen om het proces goed te laten verlopen.’’
,,We hebben altijd achter Danny gestaan, ook toen Ajax negende stond, anders hadden we nooit de play-offs en de beker kunnen winnen. We hebben Danny rustig laten werken. Geen trainer van Ajax heeft met dergelijke resultaten zo rustig kunnen werken. We hebben als leiding in het belang van Ajax moeten denken en daarom deze beslissing genomen.’’ Zo wist voorzitter Jaakke te meldden
Dat was geen makkelijk besluit, benadrukte Jaakke: ,,Danny is een echte Ajacied. Dit gaat je niet in de koude kleren zitten.’’
Precies, laat hem maar trainer worden van vitesse...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:20 schreef Radegast het volgende:
John van den Brom moet weg...
Hehe die houden we erin voor de volgende Feyenoord - ajaxquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Defour Defour je moeder is geen hoer
Heb je al meteen twee liedjes... naast die van Defour kan je ook: Tom de Mul je moeder heeft een lul weer uit de kast halenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hehe die houden we erin voor de volgende Feyenoord - ajax![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je al meteen twee liedjes... naast die van Defour kan je ook: Tom de Mul je moeder heeft een lul weer uit de kast halen
En: "Stam, je moeder is een man!" of: "Perez, je vader aan de fles!"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je al meteen twee liedjes... naast die van Defour kan je ook: Tom de Mul je moeder heeft een lul weer uit de kast halen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Boukhari, Boukhari je moeder lult lulkoeklarie!
Boukhari is een marokkaan, dus je kunt volstaan met: "Nourdin Boukhari , je moeder heeft een snor"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik hoorde van Feyenoord-kennissen dat Boukhari gevolgd door een schaapachtig behhhhhh, het ook goed doetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
ik waande mij al bijna in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef thewishmaster het volgende:
Het niveau daalt wel erg snel nu, een beetje richting het niveau van Feyenoord.
maar dat doe jij ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stam, Stam je vader rukt zich lam
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef jna het volgende:
Gentenaar Gentenaar, je moeder heeft konthaar kan ook....
Dat zullen we dus nooit horenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bij een 1-0 voorsprong voor Feyenoord:
Vermaelen, Vermaelen je zal nu wel heel erg balen!
Matigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een voorsprong voor Feyenoord???quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blijft hij bij Barca dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:34 schreef jna het volgende:
Ten Cate, neem je kampioene mee. Ten Cate, neem je kampioene mee.
Zullen we ook nog wel horen volgend seizoen.
"Met Henk bezorgen wij Feyenoord een cater" (spandoek ofzo)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:34 schreef jna het volgende:
Ten Cate, neem je kampioene mee. Ten Cate, neem je kampioene mee.
Zullen we ook nog wel horen volgend seizoen.
quote:Rijkaard misschien wel met Ten Cate mee
Radio-presentator Edwin Evers meldde vanmorgen op Radio 538 dat in Barcelona de geruchten gaan dat Frank Rijkaard misschien ook wel overweegt om te vertrekken bij de Spaanse topclub.
Dat zou afhangen van het resultaat in de Champions League-finale volgende week in Parijs, als FC Barcelona tegen Arsenal speelt. Rijkaard zou dan hoofdtrainer worden Ten Cate weer assistent.
Winter
De Telegraaf meldt vandaag dat Aron Winter weleens assistent kan worden bij de A-selectie. Momenteel zit Winter ook in de ledenraad van Ajax.
Ik ook niet. Ik word een beetje gek van al die geruchten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:46 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof het niet zo.
Nou, hij heeft erg veel te verliezen volgend jaar bij Barca hoor!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:53 schreef DutchSoldier het volgende:
Kan me niet voorstelllen dat Rijkaard mee komt.
quote:Cruijff adviseert Ajax over nieuwe trainer
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 12 mei 2006 13:14
Bron: Soccernews
De technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, heeft contact opgenomen met Johan Cruijff. Van Geel zou willen weten wie Cruijff geschikt acht voor de vacante trainersfunctie bij Ajax.
Bij het gesprek met Cruijff zou ook Piet Keizer aanwezig zijn geweest. Verschillende bronnen melden dat Cruijff Henk ten Cate naar voren heeft geschoven als toekomstig trainer bij Ajax. De naam van Ten Cate wordt al weken met Ajax in verband gebracht.
Over de toekomst van Ten Cate is echter nog maar weinig duidelijk. Op 18 mei doet Henk ten Cate een boekje open over zijn toekomst. De assistent-trainer van Rijkaard zou willen wachten tot na de Champions League finale van Barcelona tegen Arsenal.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:18 schreef Everett het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat Ajax niet achter Danijel Pranjic aanzit. Kan Babel mooi naar Heerenveen, Pranjic naar Ajax.
whoehahahaha wat mij betreft is die van Stam de bestequote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En: "Stam, je moeder is een man!" of: "Perez, je vader aan de fles!"![]()
Tuurlijk, dat is ook zo. Maar bij Ajax zal hij als een verlosser worden gezien, en zijn de verwachtingen relatief gezien hoger, en moeilijker te bewerkstelligen in mijn ogen. Ik zou het heel leuk vinden als hij komt, maar ik denk dat Frenkie nog meer succes kan, en wil, gaan schrijven met dit Barca.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:54 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou, hij heeft erg veel te verliezen volgend jaar bij Barca hoor!
Onder ten cate wel en zeker centraal is hij goed. Heb je gezien hoe goed dat ging met Sneijder .. de balluh wat waren die sterkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:01 schreef Pritt het volgende:
"Kuyt Kuyt, waarom heeft je moeder voorhuid?"
OT: Rijkaard meekomen zou leuk zijn maar geloof er geen bal van.
Boukhari 1 jaar langer is prettig te horen maar ik verwacht niet dat hij volgend seizoen speelt.
Nu al niet meer? Hij heeft het pas van Gerald overgenomen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
Het schijnt dat de huidige mascotte van Ajax het niet naar zijn zin heeft.
Klopt. Weten dat je op het pleintje allemaal prachtige trucjes kunt en wanneer er dan eens eentje per toeval lukt gaan voetballen alsof je geen teamgenoten meer hebtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
Boukhari is de Ronaldinho van Ajax
Ik liet spontaan een scheetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef jimjim1983 het volgende:
Boukhari is de Ronaldinho van Ajax
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef twi het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Hij heeft het pas van Gerald overgenomen...
quote:Boukhari jaar langer bij Ajax
Volgens zijn broer Mourad Boukhari, gaat Ajacied Nourdin Boukhari toch overstag met het contractsvoorstel dat de Amsterdammers deden. Hiermee blijft de Marokkaan nog een jaar bij Ajax.
Aan het begin van het seizoen kreeg de 25-jarige middenvelder de nodige kritiek te verwerken. Zo mocht hij vertrekken en was er geen toekomst meer voor de Marokkaans international.
Noodgedwongen moest vertrekkend coach Danny Blind toch gebruik maken van Boukhari. Dat werd hem vele malen niet in dank afgenomen door het publiek in de Arena. Vele fluitconcerten aan het adres van de middenvelder waren het gevolg.
Na de winterstop manifesteert hij zich al een stuk beter en was hij enkele keren zeer bepalend voor het team. Dit heeft hem weer geliefd gemaakt bij het Amsterdamse publiek, waardoor een contractverlenging van een jaar voor hem in het verschiet ligt.
bron: voetbalprimeur.nl
quote:Cziommer vertrekt bij Roda JC
Simon Cziommer liet de leiding van Roda JC vandaag weten niet in te gaan op het aanbod dat de Limburgse club hem heeft gedaan. De Duitse middenvelder staat in de belangstelling van Ajax. Cziommer kwam deze winterstop over van Schalke 04. De 25-jarige speler kwam in vijftien duels tot acht doelpunten, met zijn goede spel wist hij de aandacht te trekken van verscheidene clubs waaronder Ajax.
Hele andere positiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
Voor de breedte ja, maar ik ben bang dat het bestuur hem haalt ipv Davids![]()
Ik hoop toch echt van nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:53 schreef StarGazer het volgende:
Is dat zo? Okee, want anders word ik echt gek. Davids moet gewoon komen.quote:
Idd...of ga lekker terug naar Twente, maar ga niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dom van Cziommer, op de bank bij Ajax of bij RJC de MAN worden waar het elftal omheen wordt gebouwd.
Ik zou dan toch bij RJC zijn gebleven. Ajax kon dan beter Davids en/of Musampa halen.
En dat Rijkaard komt geloof ik geen snars van, denk niet dat Ten Cate nog een keer assistent wil zijn?
Davids linker (verdedigende) middenvelder. Cziommer rechter (aanvallende) middenvelder.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is dat zo? Okee, want anders word ik echt gek. Davids moet gewoon komen.
Rijkaard gaat niet komen, zou wel goede keus zijn geweest, maar die reden is eerder al gepost.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Dom van Cziommer, op de bank bij Ajax of bij RJC de MAN worden waar het elftal omheen wordt gebouwd.
Ik zou dan toch bij RJC zijn gebleven. Ajax kon dan beter Davids en/of Musampa halen.
En dat Rijkaard komt geloof ik geen snars van, denk niet dat Ten Cate nog een keer assistent wil zijn?
Heatwavequote:'V/D Meyde was in Amsterdam'
Pieter Hanson | 12-05-2006 15:37:10
Wed ¤15 gratis bij Unibet
Andy van der Meyde is gisteren gesignaleerd in Amsterdam. Mogelijk vertoefde de buitenspeler van Everton in onze hoofdstad om met Ajax te spreken over een transfer.
Afgelopen week doken in Engelse media berichten op dat Van der Meyde mag vertrekken bij Everton. Als afkoopsom werd het voor Ajax betaalbare bedrag van 1,5 miljoen euro genoemd.
Aanvankelijk leek een terugkeer naar Amsterdam niet tot de mogelijkheden te behoren. Van der Meyde stelde dat hij nog niet was uitgekeken op het buitenland, maar komt daar nu mogelijk op terug.
Hij krijgt een kans om bij een topclub te spelen. Die laat je toch niet schieten? Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans komt mss nooit weer.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik zou dan toch bij RJC zijn gebleven.
idd, Ajax heb ook wel wat aan hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij krijgt een kans om bij een topclub te spelen. Die laat je toch niet schieten? Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans komt mss nooit weer.....
Komt een nieuwe trainer... wellicht Davids, Defour nog..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij krijgt een kans om bij een topclub te spelen. Die laat je toch niet schieten? Ik begrijp hem wel hoor, zo'n kans komt mss nooit weer.....
Zelfde als mijn verhaal van Theo Jansen naar Feyenoord. Alleen dat kwam toen ook nog op Teletekst van TV Gelderland en Paul van de Kraan reageerde er nog op.quote:
Op AN zit ook iemand die Andy v/d Meyde gisteren in de stad heeft gezien, dus wellicht komt het daar vandaan? Zal toch niet zo zijn dat journalisten de VBL-sectie van het FOK!forum checken voor primeurs?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben benieuwd wie HW's verhaal heeft ingestuurd.
Op voetbalzonequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op AN zit ook iemand die Andy v/d Meyde gisteren in de stad heeft gezien, dus wellicht komt het daar vandaan? Zal toch niet zo zijn dat journalisten de VBL-sectie van het FOK!forum checken voor primeurs?
quote:
Voetbalzonequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op AN zit ook iemand die Andy v/d Meyde gisteren in de stad heeft gezien, dus wellicht komt het daar vandaan? Zal toch niet zo zijn dat journalisten de VBL-sectie van het FOK!forum checken voor primeurs?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef twi het volgende:
Helaas voor veel mensen is er ook nog een derde mogelijkheid:
3. Er waren op dat moment meer dan 2 personen, HeatWave en Andy van der Meyde, in Amsterdam aanwezig.
Misschien gekke gedachte van mijn kant hoor, maar goed, je kunt het natuurlijk nooit uitsluiten
De top 100:quote:11/5/2006 - Sturing en erikpele beiden - opnieuw - uitgeroepen tot winnaar Ajax Quiz
(Gepost door RvN)
Na een volledig seizoen van de Ajax Quiz zijn Sturing en erikpele gelijk geeindigd op de eerste plaats van de Ajax Quiz. Na overleg met beiden is besloten geen barrage te houden en beide leden uit te roepen tot winnaar.
Sturing en erikpele mogen met recht de grote mannen van de Ajax Quiz genoemd worden. Ook vorig seizoen werden ze beiden namelijk samen gekroond tot winnaar. De quizmaster is er voor het tweede jaar op rij niet in geslaagd een verschil tussen hen te creeren.
Ook daarvoor was het tweetal al succesvol. Sturing werd in het seizoen 2002/2003 al gekroond tot 'ultieme Ajax-kenner' door de quiz te winnen. Twee jaar geledenseizoen eindigde hij net op de tweede plaats. erikpele werd twee jaar geleden nog vijfde .
Een zeer eervolle vermelding gaat naar Uche. Hij werd op slechts twee punten achterstand derde. Ook vorig seizoen werd hij vlak achter Sturing en erikpele derde. Er mag dus met recht gezegd worden dat de Ajax Quiz vast in handen is van deze heren.
Toch niet gek zo, zonder opzoeken.quote:Naam Score Relatief
1 Sturing 92 100.0%
2 erikpele 92 100.0%
3 Uche 90 97.8%
4 Peter Nis 89 96.7%
5 El Martino 89 96.7%
6 Sentinel 87 94.5%
7 miki 86 93.4%
8 bolle2 77 83.6%
9 zjap 76 82.6%
10 Kaatje Koek 75 81.5%
11 freezl 74 80.4%
12 randeman 72 78.2%
13 Jean 72 78.2%
14 volvo 71 77.1%
15 1 Arcinho 69 75.0%
16 1 RealSteve 69 75.0%
17 2 marcel kremer 69 75.0%
18 rene de kryger 67 72.8%
19 1 Vertrouwen in Urby 66 71.7%
20 1 mavyra00 66 71.7%
21 1 mzo 59 64.1%
22 1 Chivudam 58 63.0%
23 awsde 58 63.0%
24 1 steijn35 55 59.7%
25 1 nosy 55 59.7%
26 1 MichaelAjaxFan 55 59.7%
27 3 Giel_no.8 54 58.6%
28 Pantera Negra 54 58.6%
29 1 PROPUNK 54 58.6%
30 1 Mark 53 57.6%
31 1 AJAXforever 53 57.6%
32 1 Tasman 53 57.6%
33 1 Gerd 52 56.5%
34 5 edje_superjood 52 56.5%
35 hm 52 56.5%
36 1 hjnkoll 51 55.4%
37 1 Koen... 51 55.4%
38 2 ryanvangaal44 51 55.4%
39 1 wielda 50 54.3%
40 1 oene 50 54.3%
41 voetbalmiepje 49 53.2%
42 methodmich 49 53.2%
43 1 Ja-Roen 49 53.2%
44 1 Dr.Pado 48 52.1%
45 2 middenweg 47 51.0%
46 2 Chivu & Co 47 51.0%
47 2 AjaxArena 47 51.0%
48 5 Scunthorpe 47 51.0%
49 1 Rikkie 47 51.0%
50 4 JL20 47 51.0%
51 8 sebinho 47 51.0%
52 1 Powell 45 48.9%
53 1 weenbuit 45 48.9%
54 1 kerstens7 45 48.9%
55 1 Pattrick 45 48.9%
56 1 mirjam 45 48.9%
57 2 Sultan 44 47.8%
58 4 Super Shota 44 47.8%
59 2 Rossi 44 47.8%
60 5 RobM 43 46.7%
61 1 martins 43 46.7%
62 Arie 100 43 46.7%
63 5 blokkie 43 46.7%
64 Adriano 42 45.6%
65 1 ajaxrulez15 42 45.6%
66 1 schaepkens 42 45.6%
67 2 AJAXISTHEBEST 42 45.6%
68 5 josh071 42 45.6%
69 1 M-art-in 41 44.5%
70 1 grenadine 41 44.5%
71 3 carlos mango 41 44.5%
72 1 rvdv 40 43.4%
73 3 ventje 40 43.4%
74 2 patrick_1975 40 43.4%
75 5 Jappigol 39 42.3%
76 1 Peter 38 41.3%
77 6 AFCA-4-Life 38 41.3%
78 3 muitter56 37 40.2%
79 3 johndam 37 40.2%
80 3 paulu 37 40.2%
81 1 jackdy 37 40.2%
82 4 Raymondinnowicz 37 40.2%
83 5 malarafael 37 40.2%
84 5 ryan babel 37 40.2%
85 6 4ajax4ever 37 40.2%
86 5 nr23 36 39.1%
87 3 Stranger 36 39.1%
88 3 Nielske 36 39.1%
89 2 shooter 36 39.1%
90 bap 35 38.0%
91 4 wamberto17 35 38.0%
92 4 koen 35 38.0%
93 5 edwin71 35 38.0%
94 1 natras 35 38.0%
95 1 jmeeuw 34 36.9%
96 4 staaf 34 36.9%
97 4 etienne 34 36.9%
98 4 Aad te Laat 34 36.9%
99 2 Soufian 34 36.9%
100 8 Bamboocha 34 36.9%
quote:Bouhari tekent voor 2 jaar bij
Nourdin Boukhari heeft vandaag zijn contract bij Ajax met twee jaar verlengd, zo meldt At5. Maanden geleden wilde hij nog weg bij Ajax, mede omdat het publiek uiterst kritisch was over het spel van de middenvelder. De omslag kwam de afgelopen weken, toen Boukhari een drijvende kracht werd bij de winst in de playoffs en de bekerfinale. Onlangs liet hij in de VI optekenen dat hij geleerd heeft van de fluitconcerten, door er sterker door te worden. Boukhari stond ook in de belangstelling van het Franse Nantes, maar koos voor een langer verblijf bij Ajax.
Bron: Ajax Netwerk
Ideaal, mocht hij dan komend seizoen te weinig aan spelen toekomen, kan Ajax komende zomer nog wat aan hem verdienen! Blij dat Nourdin Boukhari blijft, de ideale speler voor de breedte en ligt goed in de groep.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
2 jaar nog wel.
Ach, kwaad kan het niet.
Natuurlijk wel gevaarlijk om dat te zeggen. Als dat de manier is om hem beter te maken...quote:Onlangs liet hij in de VI optekenen dat hij geleerd heeft van de fluitconcerten, door er sterker door te worden.
Defour zal wel eerst in het 2de gaan ballen....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:29 schreef F1Bas het volgende:
+ Davids + Defour
Het middenveld wordt wel erg druk bezet.
Lijkt me ook niet, wellicht vanaf de bank zodat hij langzaam kan wennen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Defour zal wel eerst in het 2de gaan ballen....
Maarja om nou een speler van pas 17 jaar te halen voor 6 miljoen en hem dan in het 2de laten ballen![]()
Die heeft toch al een andere job?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef twi het volgende:
Dan moeten we die Sturing maar eens assistent maken
Mooi toch, dit jaar hadden we juist vaak problemen op et middenveldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:29 schreef F1Bas het volgende:
+ Davids + Defour
Het middenveld wordt wel erg druk bezet.
En blessures moet je niet uitsluiten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mooi toch, dit jaar hadden we juist vaak problemen op et middenveld![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En blessures moet je niet uitsluiten natuurlijk.
Landzaat naar Ajax dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
Gewilde Cziommer in onderhandeling met AZ
De nieuwe club van Simon Cziommer luistert naar alle waarschijnlijkheid naar de naam van AZ. De onderhandelingen tussen de Duitse middenvelder en de Alkmaarse club bevinden zich in een vergevorderd stadium.
Vrijdag meldde Cziommer (25) zelf al aan zijn huidige werkgever Roda JC dat hij die club zou gaan verlaten. De Limburgers hadden de van Schalke 04 gehuurde speler een aanbieding gedaan om hem definitief in te lijven.
Mocht AZ er wel in slagen om Cziommer te contracteren dan halen zij hem transfervrij binnen. De verbintenis van de middenvelder bij Schalke loopt deze zomer af.
Kopen, kopen, kopenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:51 schreef Urquhart het volgende:
Gewilde Cziommer in onderhandeling met AZ
De nieuwe club van Simon Cziommer luistert naar alle waarschijnlijkheid naar de naam van AZ. De onderhandelingen tussen de Duitse middenvelder en de Alkmaarse club bevinden zich in een vergevorderd stadium.
Vrijdag meldde Cziommer (25) zelf al aan zijn huidige werkgever Roda JC dat hij die club zou gaan verlaten. De Limburgers hadden de van Schalke 04 gehuurde speler een aanbieding gedaan om hem definitief in te lijven.
Mocht AZ er wel in slagen om Cziommer te contracteren dan halen zij hem transfervrij binnen. De verbintenis van de middenvelder bij Schalke loopt deze zomer af.
Dan krijgen ze deze gratis. Maar het valt op dat az echt iedereen wilt op dit moment. Zou Landzaat dan toch naar Ajax gaan?quote:
Davids naar Ajax dus. Ze laten 'm niet zomaar voorbijgaan dus. Ik heb alle vertrouwen in Martinquote:
Ik denk het ook idd. Als Ajax Cziommer echt had willen hebben dan hadden ze hem al wel eerder aangetrokken. Nu mag AZ hem hebben en krijgen wij Davidsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Davids naar Ajax dus. Ze laten 'm niet zomaar voorbijgaan dus. Ik heb alle vertrouwen in Martin![]()
En waar dan Sneijder? Perez? Doufour? Maduro????quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:03 schreef jna het volgende:
Ja Davids voor links en Landzaat rechts.
Sneijder 10, Perez linksvoor, die belg heb ik nog nooit gezien dus die moet zich maar bewijzen en Maduro zal regelmatig aan spelen toekomen ivm onze medische stafquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waar dan Sneijder? Perez? Doufour? Maduro????
Sneijder op 10quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En waar dan Sneijder? Perez? Doufour? Maduro????
quote:Vermaelen verwacht dat blessure meevalt
Amsterdam, 12 mei 2006
Thomas Vermaelen moest donderdagavond aan het einde van de eerste helft van de oefeninterland met België tegen Saoedi-Arabië geblesseerd van het veld. ,,Ik wilde een bal wegkoppen en ik maakte bij de landing een rare beweging, waardoor het in mijn hamstring schoot."
Vrijdagochtend volgde er met het Belgische team nog een bespreking. De avond ervoor was WK-deelnemer Saoedi-Arabië met 2-1 verslagen. Na de bijeenkomst in het hotel mochten de Rode Duivels voor het weekeinde naar huis. Zo ook Thomas Vermaelen. De Ajacied ging met een hamstringblessure van het veld. ,,De spier trok heel hard samen. Gelukkig is het geen zweepslag. Een voordeel is dat het een groot gebied is waar de blessure zit. Nu is het stijf. Ik heb nog nooit een scheuring gehad dus ik weet ook niet hoe dat voelt en daardoor kan ik ook niet zeggen of dit er een is. Maar dat verwacht ik niet."
Zondagavond belt het Ajax Talent van het Jaar nog even naar de clubarts van Ajax om de stand van zaken door te nemen. ,,De kans is klein dat het een scheurtje is. Zondagavond zullen we wel beslissen of het toch verstandig is om een echo te laten maken. Maar misschien geneest het snel. Als dat zo is, is het denk ik toch niet slim om de andere twee oefenduels met het nationale team te spelen. Ik kan het beste nu rust pakken om me helemaal te richten op het komende seizoen."
quote:Ajax haalt Goossens bij eerste elftal
12 mei 2006
John Goossens is voor de laatste weken van het seizoen toegevoegd aan de A-selectie van Ajax. Dat meldt RTV Noord-Holland. De linksbuiten werd vorige week kampioen met de A1 van Ajax en is in de ogen van de technische staf verder in zijn ontwikkeling dan Derk Boerrigter van het beloftenelftal.
Goossens maakte deel uit van het team dat vorig jaar de derde plaats bereikte op het WK voor spelers onder zeventien jaar. Ondanks interesse van Chelsea en Valencia tekende hij een maand later een contract bij de Amsterdammers.
Wispelturigheid inderdaad. Neem gewoon stelling.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:35 schreef WeebI het volgende:
hypocrieten
Beetje ervaring is nooit weg in de selectie. Zie de afgelopen jaren met die jonge grijze muizen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:36 schreef Radegast het volgende:
Van mij had Boukhari niet hoeven blijven. Nu houdt ie straks de bank warm en staat ie talenten als Anita of Sarpong misschien in de weg.
Ik snap je beredening, maar naar aanleiding van de belangrijke wedstrijden die hij altijd goed speelt verdient hij wel een contract. Hij hoort niet in het basiselftal, maar is een goede reserve'/wissel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:36 schreef Radegast het volgende:
Van mij had Boukhari niet hoeven blijven. Nu houdt ie straks de bank warm en staat ie talenten als Anita of Sarpong misschien in de weg.
wat een ervaringquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Beetje ervaring is nooit weg in de selectie. Zie de afgelopen jaren met die jonge grijze muizen.
Allebei wegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wispelturigheid inderdaad. Neem gewoon stelling.
Ze waren bezig met Roemenen, maar er liggen kapers op de loer, dus moet Ajax snel handelen. En ik weet niet hoe ik die geruchten over Melchiot moet beoordelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:08 schreef F1Bas het volgende:
Middenveld en aanval zijn nu een beetje bekend wie er gaan komen.
Nu nog een links- en rechtsback.
Die schijnt nu dus redelijk serieus te worden, omdat die Roemenen niet komen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze waren bezig met Roemenen, maar er liggen kapers op de loer, dus moet Ajax snel handelen. En ik weet niet hoe ik die geruchten over Melchiot moet beoordelen.
Ja, dan kan ie tijdens wedstrijden oplossingen voor spelsituaties googlenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef twi het volgende:
Dan moeten we die Sturing maar eens assistent maken
Maar hij was toch gespot in Amsterdamquote:VdMeyde komt niet, ze hebben wel op enig moment interesse getoond in een andere rechtsbuiten in Engeland, maar dat gaat niet door....
Vlaarquote:De verdediger van Jong Oranje waarnaar gekeken is, is hier nog niet bij naam genoemd....
Rode lichten heb je daar ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hoeft nog niet meteen een link met Ajax te zijn.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:52 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten dapperestrijders.web-log.nl
De Mul naar RC Genk om de prijs van Defour te drukken....
Jenner en Mendes voor ¤3 miljoen naar Ajax....
VdMeyde komt niet, ze hebben wel op enig moment interesse getoond in een andere rechtsbuiten in Engeland, maar dat gaat niet door....
Kromkamp heeft geweigerd om verhuurd te worden aan Ajax....
Ogararu wil meer salaris om nog te komen....
Cziommer blijft godzijdank weg uit Amsterdam....
De verdediger van Jong Oranje waarnaar gekeken is, is hier nog niet bij naam genoemd....
Landzaat zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort gaan tekenen....
Mathijsen zal waarschijnlijk snel volgen....
Davids gaat komen....
Dufour is toch een rechtsmidquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:58 schreef marsu het volgende:
Landzaat zou juist fantastisch zijn. We hebben nog een goede rechtermiddenvelder nodig.
Maak je geen zorgen makker, jullie krijgen Buijs!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze al een paar weken bestaan, maar dat er nog niks conctreets is.
ow, dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei een GOEDE rechtermiddenvelder![]()
Blij dat hij uiteindelijk niet gekomen is zeg, ook al was ik toen voorstander.quote:
Dat is ontkracht door Woerts, dus die komt niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen makker, jullie krijgen Buijs!
Zelfs díe komt nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is ontkracht door Woerts, dus die komt niet.
Haha, idd, dat lijkt echt nergens op!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Blij dat hij uiteindelijk niet gekomen is zeg, ook al was ik toen voorstander.
Vind ik geen slechte spelerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Zelfs díe komt niet.
Maar no worries, ik lees dat Jimmy Floyd jullie komt versterken!
Idd, ik was toen ook voorstander, maar achteraf gezien ben ik blij dat hij niet gekomen is. Scheringa bedankt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Blij dat hij uiteindelijk niet gekomen is zeg, ook al was ik toen voorstander.
Ja, dat is ook wel zoquote:
Ja, maar ik voel meer voor de Braziliaan Aurelioquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:04 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar voor de rest? Ik las dat Woerts nog wat Turken in de pipeline had?
Net zo kansloos als in het Peter Beense gastenboek te postenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die kindjes die heel stoer (kansloos) posten onder vak 410![]()
Gelukkig niet met vak S of X erbovenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Net zo kansloos als in het Peter Beense gastenboek te posten
Ik heb een sportief berichtje neergezet, alleen werd die bedolven door rellende ajaciedenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die kindjes die heel stoer (kansloos) posten onder vak 410![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb een sportief berichtje neergezet, alleen werd die bedolven door rellende ajacieden
Rellende 16 jarige pubers die zich ajacieden noemen zullen het wel zijnquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb een sportief berichtje neergezet, alleen werd die bedolven door rellende ajacieden
Mooi is ie hequote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:02 schreef F1Bas het volgende:
Ben nu de DVD Ajax de historie aan het kijken![]()
wat was er dan ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
Whehehe net bij Jensen, al die Ajax gekken op de achtergrond bij RTL nieuws![]()
JODEEEEEEEE
Dat wijf wat in Amsterdam was voor hun kwam er niet meer doorheen
quote:Zware Ajax delegatie naar China, nog geen trainer komende week
De Telegraaf meldt dat in ieder geval komende week de nieuwe trainer nog niet wordt gepresenteerd. Een zware Ajax delegatie onder wie Jaakke en Fontein gaat samen met Amsterdam burgemeester Cohen naar China om de zakelijke mogelijkheden voor Ajax te onderzoeken in dat land.
quote:Ten Cate: "Ajax heeft me benaderd"
Deze week werd de huidige Technische staf van Ajax ontslagen en maakte de club bekend dat men op zoek zou gaan naar een nieuwe hoofdtrainer voor het komende seizoen.
Martin van Geel, de technisch directeur van Ajax, verklaarde op de persconferentie, bij het ontslag van Danny Blind, dat Ajax nog geen akkoord had met een nieuwe trainer. De grootste kandidaat is zoals bekend zal zijn de huidige assistent trainer van Barcelona Henk ten Cate.
Gisteren heeft Henk ten Cate in een interview met La vanquarda toegegeven dat er al gesprekken zijn geweest tussen hem en de club Ajax. Daarin deelde hij tevens mede dat men hem had gepolst voor de functie van hoofdtrainer. De geruchten over een eventuele terugkeer van Frank Rijkaard naar Ajax worden daarom minder aanneembaar.
Henk ten Cate vertelde het navolgende over de interesse van Ajax:"Iedereen weet dat Ajax geinteresseerd in me is, dat ga ik ook niet ontkennen. Nu kijk ik alleen nog tot en met woensdag naar FC Barcelona. Ajax is een hele grote club, vergelijkbaar met FC Barcelona. Maar pas na de finale maak ik een keuze, onafhankelijk van het resultaat. Dit is pas mijn tweede keer als assistent. Ieder jaar evalueer ik mijn situatie. Als ik voel dat het niet meer goed gaat komen ergens, maar ik een keuze. In het leven is het altijd noodzakelijk om keuzes te maken. Na Parijs ga ik dat doen".
Ik zie het positief in wat betreft Henk ten Cate.quote:
Jammer, voor de breedte toch okequote:Ajax niet meer in de markt voor Cziommer
het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax niet meer in de markt is voor Simon Cziommer. De Amsterdammers zouden enkele malen met Cziommer hebben gesproken, maar inmiddels zijn afgehaakt. In het AD liet Cziommer weten te hopen volgende week zijn nieuwe club bekend te maken. Dat lijkt AZ te worden. Ze zijn in verregaande onderhandelingen.
Voor de breedte had het wel aardig geweest, maar ik kan er eerlijk gezegd ook niet rouwig om zijn.quote:
Als ze daar het fenoneem Huntelaar ontdekken kan real madrid wel inpakken met hun Beckham shirtjesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat kan wel eens wat extra miljoenen opleveren....werd tijd dat ze eens naar Azie gingen
Oentoeláááquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze daar het fenoneem Huntelaar ontdekken kan real madrid wel inpakken met hun Beckham shirtjes![]()
quote:Bij Ajax-feestelijkheden zal nooit meer de klassieker 'Tulpen uit Amsterdam' klinken. Reden is dat de aanhang de tekst graag verdraait, waardoor uit volle borst wordt gezongen hoe graag men de bommen op Rotterdam ziet neerdalen ("Wat de Luftwaffe niet kan/Doet de F-side in Rotterdam"). Bij de huldiging naar aanleiding van de bekerwinst werd de grove versie luidkeels gezongen, nadat zanger Denny het lied vanaf het bordes had ingezet.
Volgens Wim Bohnenn, organisator en spreekstalmeester, was het al niet de bedoeling om het lied ten gehore te brengen. Hij was er als de kippen bij om de zanger op zijn fout te wijzen. "Bohnenn stond direct naast me nadat ik het had gezongen. Dit wilde hij niet hebben. En ik wist ook meteen dat ik fout zat. Ik ben meegegaan in de roes van voor het eerst zingen voor vijftienduizend mensen", stelt Denny schuldbewust. "Ik heb een enorme blunder gemaakt. In plaats van 'Als de lente komt dan stuur ik jou...' zong ik 'Als de lente komt dan gooi ik jou' en daarna riep ik 'Jullie!' naar het publiek. Dat ging verder met de versie die al jaren in stadions klinkt." Ook de club is ongelukkig met het incident. "Het spijt ons dat dit is gebeurd. Wij willen niet dat er gekwetst of beledigd wordt. Dat delen we ook altijd mede aan de entertainers. Bij deze zanger is dat helaas mis gegaan, wij betreuren dit", laat perswoordvoerder Simon Keijzer weten.
De kwestie werd door Hugo Borst donderdag in het Algemeen Dagblad nog eens uitvergroot. De columnist ging echter de mist in toen hij de verkeerde zanger verantwoordelijk stelde voor het inzetten van het kwetsende lied. Gevolg was op het internet diverse verwensingen en bedreigingen richting de Amsterdamse volkszanger Peter Beense werden geuit. "De arme Amsterdamse volkszanger Peter Beense, die ik eergisteren ten onrechte aanwees, is verrot gescholden en zelfs bedreigd op zijn website. Verwensingen en bedreigingen zijn altijd laakbaar, maar in zijn geval dus helemaal niet op zijn plaats", rectificeert Borst vandaag, om vervolgens de juiste schuldige aan te wijzen.
Beense zal zich tegen op hem kerenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Borst had zijn research wat beter mogen doen, door zijn stukje met verkeerde informatie is er gewoon ten onrechte een hetze tegen Beense ontstaan. Daar moet je mee oppassen.
Dat sowieso. En verder, ik gok erop dat het publiek de klassieker dan maar zelf inzetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Borst had zijn research wat beter mogen doen, door zijn stukje met verkeerde informatie is er gewoon ten onrechte een hetze tegen Beense ontstaan. Daar moet je mee oppassen.
Dat heb jij altijd gezegd, dus dat is gewoon goed.quote:
mja ik riep eerst ook altijd heel hard dat boukhari weg moest maar dat was nog voordat hij liet zien dat ie wel kan voetballen. van mij mag ie voor de breedte blijven. al zal ik er ook niet om treuren als ie weg zou gaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat heb jij altijd gezegd, dus dat is gewoon goed.
Niet van die mensen die nu ineens wel Nourdin en Danny willen houden.
ze kunnen ook overdrijven met die routinequote:
`quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
ze kunnen ook overdrijven met die routine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |