Dufour is toch een rechtsmidquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:58 schreef marsu het volgende:
Landzaat zou juist fantastisch zijn. We hebben nog een goede rechtermiddenvelder nodig.
Maak je geen zorgen makker, jullie krijgen Buijs!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze al een paar weken bestaan, maar dat er nog niks conctreets is.
ow, dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei een GOEDE rechtermiddenvelder![]()
Blij dat hij uiteindelijk niet gekomen is zeg, ook al was ik toen voorstander.quote:
Dat is ontkracht door Woerts, dus die komt niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen makker, jullie krijgen Buijs!
Zelfs díe komt nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is ontkracht door Woerts, dus die komt niet.
Haha, idd, dat lijkt echt nergens op!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Blij dat hij uiteindelijk niet gekomen is zeg, ook al was ik toen voorstander.
Vind ik geen slechte spelerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Zelfs díe komt niet.
Maar no worries, ik lees dat Jimmy Floyd jullie komt versterken!
Idd, ik was toen ook voorstander, maar achteraf gezien ben ik blij dat hij niet gekomen is. Scheringa bedankt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Blij dat hij uiteindelijk niet gekomen is zeg, ook al was ik toen voorstander.
Ja, dat is ook wel zoquote:
Ja, maar ik voel meer voor de Braziliaan Aurelioquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:04 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo. Maar voor de rest? Ik las dat Woerts nog wat Turken in de pipeline had?
Net zo kansloos als in het Peter Beense gastenboek te postenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die kindjes die heel stoer (kansloos) posten onder vak 410![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |