Sure.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:50 schreef guitarist.nl het volgende:danku
maar ehm waar waren we, oja:
zaterdag 13 mei, 14:00 bij jou in de straat
Dan kom ik persoonlijk je endeldarm om je nek knopen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:55 schreef guitarist.nl het volgende:
als ik nu je straatnaam post krijg ik een ban ??
(en krijg jij fanmail!?)
kunst voor de liefhebberquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan kom ik persoonlijk je endeldarm om je nek knopen.
Eigenlijk wel ja...quote:
Ik heb kunstgeschiedenis gehad en wat ik zei is zeker kunst bij Brian.quote:
Was dit nu zoiets van kom ik post ook wat maar heb verder volstrekt niets zinnigs te vermelden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:33 schreef SpaceyDeeJ het volgende:
Heb het toch zeker al 4.33 uur
Ik had het niet willen missenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dit nu zoiets van kom ik post ook wat maar heb verder volstrekt niets zinnigs te vermelden?![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trouwens, gefeliciteerd nog met je eenjarig lidmaatschap!!
Het interesseert mij ook geen hol. maar gisteren was mijn vader jarig dus is het voor mij een datum die opvalt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hou dat zelf niet in de gaten.Maar altijd tof dat er mensen zijn die dat dan wel weer doen.
![]()
Oh nogquote:
Waarom begon je dan metquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nog,en ga je nog slapen ook vandaag of gisteren
Waarom nietquote:
Geen idee, zal ik toch die telefoon eerst moeten neerleggenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nog,en ga je nog slapen ook vandaag of gisteren
Nou dat mag wel wat zijn dan,die aan de andere kant zitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik toch die telefoon eerst moeten neerleggen
Een heerlijke kanjer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat mag wel wat zijn dan,die aan de andere kant zit![]()
Een kloon met precies zijn jaar hier en toch nog 4 postst per dag.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Ik ga echt geen verantwoording over mn postgedrag aan een kloon uitleggen hoor
Koop een taart en ga het vierenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kloon met precies zijn jaar hier en toch nog 4 postst per dag.![]()
Correctie: een jaar en een dag!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kloon met precies zijn jaar hier en toch nog 4 postst per dag.![]()
Nou valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Net wakker en dan al zo'n humeur...
Ik krijg het vermoeden dat je vrij bekend bent Pietquote:
Nee hoor. Tenminste als je op dit forum bedoeld dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat je vrij bekend bent Piet
Die knipoog zegt genoeg he'quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenminste als je op dit forum bedoeld dan.![]()
Fuck daar let ik nooit opquote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fuck daar let ik nooit op
Maar ik weet wel welk forum denk ik![]()
Dat was ik dus zat om half 6quote:Op vrijdag 12 mei 2006 06:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Om 23 uur in bed gaan liggen en praktisch niet slapen is óók een prestatie.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:18 schreef Chowi het volgende:
Hoi-hoi.
Succes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik ga m'n baas vermoorden. Dag.
Nee, die is er al.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:24 schreef Chowi het volgende:
Bezoek? Is het die ene?
quote:
Alweer!quote:
[desbetreffende persoon] kan niet zonder me.quote:
LP'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:33 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Het is trouwens "Revolver" op LP, een mono-LP. Zó tof ben ik, dat ik naar de Beatles luister van mono-LP.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
[desbetreffende persoon] kan niet zonder me..
Wat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:34 schreef Chowi het volgende:
Het is een verrassing!
De thee. En de post. Hoor ik net.quote:
Vinyl is de shit... mono niet. Lijkt me duidelijk. Je bent net hip als je vinyl draait maar mono is overdone. Enfin, kon jij ook niet wetenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:35 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Hoezo "Mono" ? Da's juist extraspeciaal heel retro, hork.
Ik hoor je niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Fuck, fuck, fuck, fuck, deze LP is geniaal. Ge-ni-áál, zeg ik je. Hoor je me, Ch en Miss Miss?
Ik zei: "Geniaal".
Eleanor Rigbyquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Fuck, fuck, fuck, fuck, deze LP is geniaal. Ge-ni-áál, zeg ik je. Hoor je me, Ch en Miss Miss?
Ik zei: "Geniaal".
Nouja zeg, ik denk dat jij toch niet helemaal hebt opgelet bij de retrotofheidscolleges, lomperd. Ten eerste is het een LP (tofheidsgraad numero uno), daarbij zijn het de Beatles (*ping* we zjn op de tweede verdieping), en daarbij is het mono, uiterst zeldzaam en klinkt het extra gruizig, en --> hoppa we zijn op niveau tres, het hoogste LP-tofheidsplateau. Klaar, uit. Af.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Vinyl is de shit... mono niet. Lijkt me duidelijk. Je bent net hip als je vinyl draait maar mono is overdone. Enfin, kon jij ook niet weten
Vinden jullie dit zelf nou ook niet een loze discussie?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik denk dat jij toch niet helemaal hebt opgelet bij de retrotofheidscolleges, lomperd. Ten eerste is het een LP (tofheidsgraad numero uno), daarbij zijn het de Beatles (*ping* we zjn op de tweede verdieping), en daarbij is het mono, uiterst zeldzaam en klinkt het extra gruizig, en --> hoppa we zijn op niveau tres, het hoogste LP-tofheidsplateau. Klaar, uit. Af.
Dat lomperd en hork staat me nogal tegen van je.... Of je derhalve dus ook de tering wil krijgen en het uitzoekt met je gezeikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik denk dat jij toch niet helemaal hebt opgelet bij de retrotofheidscolleges, lomperd. Ten eerste is het een LP (tofheidsgraad numero uno), daarbij zijn het de Beatles (*ping* we zjn op de tweede verdieping), en daarbij is het mono, uiterst zeldzaam en klinkt het extra gruizig, en --> hoppa we zijn op niveau tres, het hoogste LP-tofheidsplateau. Klaar, uit. Af.
Ah, ik zie dat je niet meer inhoudelijk reageert, ik kan veilig stellen dat ik de discussie heb "gewonnen". Bedankt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat lomperd en hork staat me nogal tegen van je.... Of je derhalve dus ook de tering wil krijgen en het uitzoekt met je gezeik![]()
Inderdaad, Chowi, dat is het niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vinden jullie dit zelf nou ook niet een loze discussie?
Je sais monsieur, je sais.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:43 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Inderdaad, Chowi, dat is het niet.
Correctquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je niet meer inhoudelijk reageert, ik kan veilig stellen dat ik de discussie heb "gewonnen". Bedankt.
Misschien. Maar ik doelde op gewone heuse vlinders. Met vleugels en voelsprieten enzo. Die zijn mooi.quote:
Ow en miss.... volg het verhaal eens en trek de juiste conclusies. Ik snap dat hij er niks mee bedoelt maar om nu tijdens elke reply een "scheldwoord" te gebruiken vond ik niet nodig. Aangezien het een zinloos/grappige discussie wasquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:45 schreef Misstique het volgende:
Ow en jackson doe es een beetje rustig.
Hork en lomperd zijn ook wel bijzonder zware aantijgingen jaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ow en miss.... volg het verhaal eens en trek de juiste conclusies. Ik snap dat hij er niks mee bedoelt maar om nu tijdens elke reply een "scheldwoord" te gebruiken vond ik niet nodig. Aangezien het een zinloos/grappige discussie was![]()
Ja?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:58 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Miss Miss?
Even snel dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:05 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Laten we dansen op "Here, there and everywhere", voordat Chowi het ziet.
Neuh... Ik doelde ook niet op dat het zo erg was maar zinloosquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hork en lomperd zijn ook wel bijzonder zware aantijgingen ja.
Hell yes!quote:
Yo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Hallo, bipsdame.
Ik schuif wel even een stukje op.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ik voel de liefde.
Vitaminen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:23 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Na het chocoladeontbijt van vanochtend heb ik nu een punt appeltaart. Is het niet vermetel?
Mijn soort voedsel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:23 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Na het chocoladeontbijt van vanochtend heb ik nu een punt appeltaart. Is het niet vermetel?
In appeltaart zit appel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ohja, een sinaasappel, die heb ik ook nog wel. Oh, ik ben zo gezond.
Heeft Chowi ons al gespot?quote:
Ik ben gelijktijdig andere dingen aan het doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:33 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Wat zijn jullie gru-we-lijk sloom, zeg.
Zoals u wilt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, ik dacht van niet. Kom, we maken nog gauw een pirouetje.
Ja, nee, hè, dat werkt zo dus niet hè?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben gelijktijdig andere dingen aan het doen..
Het is een noodzakelijk kwaad, vrees ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:39 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ja, nee, hè, dat werkt zo dus niet hè?
Dat, ja. Dat heb ik nu, thans.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef ehqo het volgende:
Ochtendzweet, doordrenkt met feromonen. Zo mannelijk.
Heeft het te maken met het "W-woord" ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is een noodzakelijk kwaad, vrees ik.
Ja, ik wilde niet vloeken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:44 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Heeft het te maken met het "W-woord" ?
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:46 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Húúúú. Wel netjes van je, verder, zo rekening houden met mijn gevoelens.
Puicke plaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:00 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
HOW DOES IT FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL TO BE ON YOUR OOOWWWNNNNN LIKE A COMPLETE UNKNOWN LIKE A ROLLING STOOOOOOOOONNEEEEEEE
Helaas, het was mij een waar genoegen mijnheer.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:49 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
De LP is afgelopen, en daarmee ook onze dans, denk ik.
Ik heb geweldig genoten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helaas, het was mij een waar genoegen mijnheer.
Ik heb al gedanst.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:26 schreef Litso het volgende:
Wie doet er even een boogie?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:36 schreef JDude het volgende:
How can I be so thirsty this morning when I drank so much last night?
Katers zijn niet lief.quote:
Zien, daarentegen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:29 schreef ehqo het volgende:
Gedesillusioneerd staar ik, naar niets. Kijken, is slechts het opvangen van licht. In feite.
* Aait .quote:
Dat is goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zal ik dat poesje kennis laten maken met mijn kater?
prrrrrquote:
Ik las anaalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:30 schreef ehqo het volgende:
Platvloers. Banaal. Vuig.
Hee tiekquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
Zo. Genoeg gewerkt voor vandaag.
Bizzzzz!quote:
het meeste is op msn ja en daar ben jij nooit bijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:25 schreef jackson het volgende:
Ik zie dat ik een hoop gezelligheid gemist heb![]()
Op vrijdagmiddag na een week keihard bikkelen, moet dat ook kunnen.quote:
'Bikkelen' of bikkelen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag na een week keihard bikkelen, moet dat ook kunnen..
Dat eerste.quote:
Uitstekend!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:09 schreef NJ het volgende:
Alles goed?
Wijf.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:11 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een dame! Met heuse damesschoentjes!
Laat me nou blij zijn met mijn nieuwe schoenen.quote:
Klopt...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het meeste is op msn ja en daar ben jij nooit bij
Alles gaat prima z'n gangetje.quote:
Ik wist niet dat ze nieuw waren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laat me nou blij zijn met mijn nieuwe schoenen.
Soort slippers met van die touwtjes. Bovenkant is van stof. Heel cool. Bij Taft.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:14 schreef Misstique het volgende:
Wat voor schoenen Chow?
Ze zijn spiksplinternieuw!quote:
Lief en schattig.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Lief en schattig..
Dit zijn toch de maatstaven die vrouwen gebruiken in dit soort gevallen?
C.! Heb je die imberr-foto nog?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:45 schreef cerror het volgende:
Lalalalala chocoladevla!
Ik gebruik altijd "puikend".quote:
Ik ben dan ook een echte dame.quote:
Jazeker.quote:
Snap jij waarom ze die willen hebben?quote:
Hey.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Hoe is het met dat diskmag, cerror?
Niets over gehoord meer, ik ga hem maar eens mailen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Hoe is het met dat diskmag, cerror?
Whehe, wat een kut, kut, kut, kut-iets is het toch ook. Kut.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Niets over gehoord meer, ik ga hem maar eens mailen.
Wat valt er te zien dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef Bizznitch het volgende:
stopic over een of ander sletje ofzo... I dunno
Dat zei ik. Ik heb hier nog een fles whiskey. Heb je zin om drugs te gaan gebruiken en dronken te worden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:23 schreef Janetje het volgende:
Ik maak er zelf wel een einde aan.
...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mevrouwtje krijgt even niet als eerste aandacht hoor.
Ik ben nooit online.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
...
Hij moet gewoon niet zo snel offline gaan als ik er even niet ben.
De val des doods.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Kut. Vagina.
Ik ben het er niet mee eens maar toch eigenlijk wel, cerror. Bah!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:26 schreef cerror het volgende:
[..]
De val des doods.
De opening des levens.
De grot van verlangen.
De gang der gangen.
Die zure la.
De vagina.
Oh ja. Grapje.quote:
quote:
Check.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:22 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Kut. Vagina.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Drugs gebruiken met damesmeisjes..
Ach, weekend, beest, bier, YM chip misschien ken je het wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:26 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens maar toch eigenlijk wel, cerror. Bah!
Ketamine.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:28 schreef ehqo het volgende:
Drugs.
Ik zie daar toch duidelijk het woord 'dames' danwel 'dame' in staan.quote:
Hokjesdenker.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef Misstique het volgende:
Drugs are bad, mmkay?
Ja. Ze kosten een fortuin, slopen je langzaam van binnenuit en niemand kent de precieze ingrediënten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:29 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Zijn vrouwen ook een drug?
Geniaal, dit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ja, Miss Miss, maar als de drugs de drank is en de drugs ook de vrouwen zijn en je gebruikt ze samen, zijn de drugs wél okay. Snap je? Mooi zo.
Ah. Okay.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ja, Miss Miss, maar als de drugs de drank is en de drugs ook de vrouwen zijn en je gebruikt ze samen, zijn de drugs wél okay. Snap je? Mooi zo.
Daar ga ik niet over.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:30 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
En zo ja, als ik het heb over drugs gebruiken met vrouwen, betekent dat dan dat ik meerdere vrouwen mag gebruiken?
Dat soort dingen typ je maar in doorstuurmailtjes aan je MSN-lijst. Hier ben ik niet van gediend.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:31 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ja. Ze kosten een fortuin, slopen je langzaam van binnenuit en niemand kent de precieze ingrediënten.
Kunnen vrouwen "afgelopen" zijn? Hm!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over.
Maar vrouwen vertonen wel diepte- en hoogtepunten en geeft altijd een dipje als het afgelopen is, dus het heeft raakvlakken.
De relatie mét..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen "afgelopen" zijn? Hm!
Ik kan er niet wakker om liggen, waarde vrind.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Dat soort dingen typ je maar in doorstuurmailtjes aan je MSN-lijst. Hier ben ik niet van gediend.
Vriend.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:35 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ik kan er niet wakker om liggen, waarde vrind.
Ohjee. Nu is je leven ten einde. Onomkeerbaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Bizznitch het volgende:
Mn F5 is stuk.
In zekere zin. Dat geldt echter ook voor drugs, dan. Jij, in dié 'state of mind', zeg maar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ja, hè, maar dan ben je zelf ook afgelopen. Quid pro quo, ehqo.
Getver.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:38 schreef Misstique het volgende:
Er wordt hier schlager muziek gedraaid.
Ik doe geen drugs als er geen vrouwen bij zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
In zekere zin. Dat geldt echter ook voor drugs, dan. Jij, in dié 'state of mind', zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |