Sure.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:50 schreef guitarist.nl het volgende:danku
maar ehm waar waren we, oja:
zaterdag 13 mei, 14:00 bij jou in de straat
Dan kom ik persoonlijk je endeldarm om je nek knopen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:55 schreef guitarist.nl het volgende:
als ik nu je straatnaam post krijg ik een ban ??
(en krijg jij fanmail!?)
kunst voor de liefhebberquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Dan kom ik persoonlijk je endeldarm om je nek knopen.
Eigenlijk wel ja...quote:
Ik heb kunstgeschiedenis gehad en wat ik zei is zeker kunst bij Brian.quote:
Was dit nu zoiets van kom ik post ook wat maar heb verder volstrekt niets zinnigs te vermelden?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:33 schreef SpaceyDeeJ het volgende:
Heb het toch zeker al 4.33 uur
Ik had het niet willen missenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dit nu zoiets van kom ik post ook wat maar heb verder volstrekt niets zinnigs te vermelden?![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Trouwens, gefeliciteerd nog met je eenjarig lidmaatschap!!
Het interesseert mij ook geen hol. maar gisteren was mijn vader jarig dus is het voor mij een datum die opvalt!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hou dat zelf niet in de gaten.Maar altijd tof dat er mensen zijn die dat dan wel weer doen.
![]()
Oh nogquote:
Waarom begon je dan metquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nog,en ga je nog slapen ook vandaag of gisteren
Waarom nietquote:
Geen idee, zal ik toch die telefoon eerst moeten neerleggenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh nog,en ga je nog slapen ook vandaag of gisteren
Nou dat mag wel wat zijn dan,die aan de andere kant zitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik toch die telefoon eerst moeten neerleggen
Een heerlijke kanjer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat mag wel wat zijn dan,die aan de andere kant zit![]()
Een kloon met precies zijn jaar hier en toch nog 4 postst per dag.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Ik ga echt geen verantwoording over mn postgedrag aan een kloon uitleggen hoor
Koop een taart en ga het vierenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kloon met precies zijn jaar hier en toch nog 4 postst per dag.![]()
Correctie: een jaar en een dag!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kloon met precies zijn jaar hier en toch nog 4 postst per dag.![]()
Nou valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Net wakker en dan al zo'n humeur...
Ik krijg het vermoeden dat je vrij bekend bent Pietquote:
Nee hoor. Tenminste als je op dit forum bedoeld dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat je vrij bekend bent Piet
Die knipoog zegt genoeg he'quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor. Tenminste als je op dit forum bedoeld dan.![]()
Fuck daar let ik nooit opquote:
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fuck daar let ik nooit op
Maar ik weet wel welk forum denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |