Ja waar dubbeldaten in een politiecel niet toe kan leidenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hebben ons eigenlijk voorgenomen een keer langs te wippen als dat mag, als we door de polder crossen. We zijn ook zo benieuwd naar het huis namelijk![]()
Wil jij niet alles zo nauwkeurig doorlezen en aan de grote klok hangenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Juleh het volgende:
[..]
Ja waar dubbeldaten in een politiecel niet toe kan leiden![]()
Je was er niet tot het eind bij, dus wil je niet voor je beurt pratenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wil jij niet alles zo nauwkeurig doorlezen en aan de grote klok hangen![]()
Er is gisteren niets gebeurd, tralala, gewoon een meet, hapje, drankje, geen ruzie of vechten of orgies of zo![]()
Foei vonk tis OP Texelquote:Op zondag 14 mei 2006 22:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hehe zodra het beter uit komt en nu niet plotseling in texel of onder in limburg gehouden wordt![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:17 schreef Marsepein het volgende:
Laat je niet frustreren. Vonkje heeft nog altijd ig 2 aanbiedingen liggen om hem op te halen voor een meet. Dus het 'ver' excuus telt al helemaal niet.
Inderdaad is zo een autoretourtje vrij prijzig ¤35,= en zonder auto is het maar ¤3,=quote:Op maandag 15 mei 2006 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Foei vonk tis OP Texel
Laat dude t maar niet lezen
Maar eh texel is toch niet zo ver weg? Als ik de slagan van het lokale vvv mag geloven niet nee....
Zo ver weg en toch zo dichtbij
Overigens, dat je kok bent schept natuurlijk wel verwachtingen![]()
Alsof ik in het midden van de rimboe woon ofzo(oekoeboeroe land) nou mooi is ie weer, ben al een bitje aan het nadenken over hoe en wat( ophalen van de boot etc(scheelt weer de nodige euri voor het autoretourtje), wat we dan gaan doen etc .
hell yeah wil gerust wat knaken investeren om het geslaagd te laten zijn zelfs, heb nog wat ideeën liggen in me hersenpan(o.a slaapplaatsen) maar als er nu al bij voorbaat wordt gezegd dat t te ver is.![]()
Ze gingen elkaar toch op de arm slaan of zo? Niet echt zachtzinnig volgens mij.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Had je nog gezien dat het bijna fout liep?
Ik had op een gegeven moment het idee dat hij een beetje agressief werd naar z'n linkerbuur.
Die linker wilde het bier van Gertjan afpakken (teveel op), maar dat vond GJ (zonder streepje) een minder geslaagd idee. Toen begon het een beetje grappend, maar werd steeds erger, elkaar op de arm te slaan. Steeds agressiever.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze gingen elkaar toch op de arm slaan of zo? Niet echt zachtzinnig volgens mij.
Of bedoelde je iets anders?
Nee hoor, de hele toko kon ze ook niet horen natuurlijk. En het bedienend personeel had ook geen last van ze.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Die gasten waren ook helemaal niet irritant hoor.
Marsepein, mijn vriendin en ik waren te laat. Toen wij aan kwamen lopen wezen er een paar naar ons op een vragende manier. Toen we dichterbij kwamen werd gevraagd of ik mijn middelvinger op wilde steken om te controleren of ik op de foto in mijn Fotoboek lijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:21 schreef AnneX het volgende:
.
Even terug naar het begin...
Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk herkend ? in/op de meet.
FOK op het voorhoofd gekalkt? of wat...
.
Kijk eens wat ik net vind!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:41 schreef Marsepein het volgende:
*proest*
Het is eigenlijk gewoon heel logisch dat ik deze 2 fora heb. Eerst hier samen het huisje klussen en dan verder klussen in OUD.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:14 schreef Marsepein het volgende:
Oh, ja ergens tussendoor ga ik ook nog een kindje maken, maar dat doen we met zijn 2-en (Hopenlijk lukt dat)
Dan kun jij vast wel vertellen welke vorm van klussen zwaarder is en meer druk op je relatie legtquote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik net vind!
[..]
Het is eigenlijk gewoon heel logisch dat ik deze 2 fora heb. Eerst hier samen het huisje klussen en dan verder klussen in OUD.
En dat als modje voor OUDquote:Op maandag 15 mei 2006 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Eeeeh... je kan van allebei flink spierpijn krijgen!
Welk soort klussen meer druk op je relatie legt kan ik niet zeggen.
Wij neuken namelijk nog gewoon voor de lol.
He Sherlock, wil jij geen verbanden zoeken in onafhankelijk van elkaar gepostte berichtenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik net vind!
[..]
Het is eigenlijk gewoon heel logisch dat ik deze 2 fora heb. Eerst hier samen het huisje klussen en dan verder klussen in OUD.
Niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom niet op een evt OUD meeting hoor.
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet?
Het zou wel een unicum zijn eigenlijk.Een meet waar jij niet komt.
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef HeatWave het volgende:. Ik ben ook niet op de VBL meeting geweest
.
En na gisteren had ik bijna instant in OUD kunnen posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |