Gauw edittenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:22 schreef Gompy58 het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Gompy58 op 14-05-2006 09:23 ]
Mmm minder. Maar je hebt hem de hele nacht kunnen laten staan omdat er toch al een aanslag aanhingquote:Op zondag 14 mei 2006 09:27 schreef Gompy58 het volgende:
He dude, jij doet ook gewoon wat je zegt he![]()
Overigens ben je er eentje vergeten....
5 minuten voordat ik bij m'n auto was, was er iemand anders langs geweest.... Met het dringende verzoek een donatie te gaan doen aan de gemeente kas....![]()
![]()
![]()
Dit waren inderdaad wel zo ongeveer alle roddelsquote:Op zondag 14 mei 2006 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal vast een aanvang maken met de traditionele wistudatjes.Sanger wel vijftien spareribs op heeft (of tenminste vier)? Hij eerst alleen maar voetbal ging kijken bij EllenHellen? Laat het niet horen dat ik bij Ellen geweest ben!?!?!
En ik zal Hellen ook wel overhalen zicht te registreren.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat Rene (met of zonder streepje?) zich moet registreren!
Sure babequote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit waren inderdaad wel zo ongeveer alle roddels
Misschien de moeite waard om te vertellen dat Marsepein nog op me voorlag met de spare ribs! Ik speelde namelijk vals in de vorm van Hellen.
Kun je er misschien Hellen van maken ipv Ellen Dude? Jij als taalpuristemoet dat vast wel doen
![]()
Nou, Texel is wel ver weg hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wist u dat...A_R zich zojuist heeft aangemeld voor de Texel-meet?
O dat kan ook. Dan moet je voor november zo ver zijn, wil dat de volgende meet zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, Texel is wel ver weg hoor
Ik dacht meer aan een meet in m'n eigen achtertuin
Doen!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:57 schreef sanger het volgende:
En ik zal Hellen ook wel overhalen zicht te registreren.
Het is wel de bedoeling ook daar eens mee te kunnen gaan praten inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doen!
Ik zie allemaal potentiele OUD klanten.![]()
Of anders een meet tijdens carnaval?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, Texel is wel ver weg hoor
Ik dacht meer aan een meet in m'n eigen achtertuin
Zie je wel! Mijn intuitie liegt nooit!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:33 schreef sanger het volgende:
Het is wel de bedoeling ook daar eens mee te kunnen gaan praten inderdaad
vraag is alleen wanneer
We hebben je gemistr hoor, toen we het rijtje hardcore klussers afgingen. Volgende keer gewoon komen Vonkie!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Zover ik het lees was het toch wel gezellig; naja dan voelt eddepet zich verplicht om de volgende keer wel te komen![]()
![]()
*proest*quote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doen!
Ik zie allemaal potentiele OUD klanten.![]()
In ene schoot me vanmiddag een toevoeging door mijn hoofd.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal vast een aanvang maken met de traditionele wistudatjes.
Wist u dat...René geen account heeft op FOK! omdat aritha in bed de laptop inpikt? Gompy tegen de dakkapel van zijn buurman is, óf er anders ook zo eentje wil? Gompy zijn huis anders nooit meer kan verkopen? Terwijl hij bij nader inzien naast ArtyShock had willen wonen? Dat die laatste een lekker ding is? Dat Dude en Be wildvreemde mannen aanspraken op het terras? En dat die mannen wat verbijsterd keken, waarschijnlijk omdat ze zoiets verstonden als '...fok met ons?'
Wist u voorts dat...Er in Gouda een bobbel is waar de incrowd maar geen genoeg van kan krijgen? En dat Dude nu wel weer de vuns zal zijn? Sanger wel vijftien spareribs op heeft (of tenminste vier)? Hij eerst alleen maar voetbal ging kijken bij Hellen? En inmiddels haar vissen zijn ontploft? Maar dat dat geen verband heeft?
Wist u bovendien dat...Marsepein zich liet rijden, maar in ruil wél een rondleiding gaf door zijn huis? Heatwave het een kwartier lang 'helemaal gehad' had met de vrouwen? Maar zeker vier en een half uur niet? Gompy op AIVD-achtige wijze Dudes 06-nummer wist te achterhalen?
En tenslotte: Wist Gompy dat...Aritha en René níet van twee huizen één maken? Ik herhaal: niet van twee huizen één maken?
![]()
Wist u dat...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Wist u dat...
--knip--
Mij een beetje alleen naar een meet met wildvreemden laten gaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
Dan had Duiveltja maar moeten komen.
Er is welgeteld 1 foto gemaakt en wel van de kaarsen standaards.
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
In ene schoot me vanmiddag een toevoeging door mijn hoofd.
Wist je dat:
Dude en Arty de schuur van de bovenbuurvrouw gaan kraken.
En deze als studenten kamner gaan onderverhuren
Waarom zou je dan uberhaupt foto's willen zien?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef Duiveltja het volgende:
Mij een beetje alleen naar een meet met wildvreemden laten gaan.
Dit is volgens mij ook mijn 2e post ooit in dit forum.
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom zou je dan uberhaupt foto's willen zien?
Ja!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:19 schreef Duderinnetje het volgende:
O jongens? Wij moesten razendsnel weg [knip]
Hetzelfde concludeerden wij op de terugwegquote:Op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja!![]()
Daardoor hebben we helemaal niet echt met elkaar kunnen praten eigenlijk![]()
En met Arty ...
Volgende meet dan maar![]()
Oh, dat lijkt ons hartstikke leuk. Jullie zijn altijd welkom dusquote:Op zondag 14 mei 2006 19:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hetzelfde concludeerden wij op de terugweg![]()
We hebben ons eigenlijk voorgenomen een keer langs te wippen als dat mag, als we door de polder crossen. We zijn ook zo benieuwd naar het huis namelijk![]()
Een heuse polder mini-meetquote:Op zondag 14 mei 2006 19:22 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt ons hartstikke leuk. Jullie zijn altijd welkom dus
Gaafquote:Op zondag 14 mei 2006 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een heuse polder mini-meet![]()
Leuk, doen we![]()
Wisten jullie dat:quote:Op zondag 14 mei 2006 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Wist u dat...René geen account heeft op FOK! omdat aritha in bed de laptop inpikt?
Mét streepjequote:Op zondag 14 mei 2006 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat Rene (met of zonder streepje?) zich moet registreren!
Daar is 'ie danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef ReneMeug het volgende:
Working on it?!
Om mij te laten registeren
jaja
Kiep working!
(en, als je er mee klaar bent, kun je gaan stucen. Of zoiets)
Sjips... dit zie ik nu pas....quote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef ReneMeug het volgende:
Working on it?!
jaja
Kiep working!
Daarom gingen HW en ik minglen aan de andere kant van de tafel maar dat was ook eigenlijk te laat. Door die gekke bank wissel je helaas niet snel van plaats. Jammer. Hoewel het best gezellig was aan onze kant van de tafel met Gertjan.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:06 schreef arithaterhorst het volgende:
Ja!![]()
Daardoor hebben we helemaal niet echt met elkaar kunnen praten eigenlijk![]()
En met Arty ...
Volgende meet dan maar![]()
Hehe zodra het beter uit komt en nu niet plotseling in texel of onder in limburg gehouden wordtquote:Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hebben je gemistr hoor, toen we het rijtje hardcore klussers afgingen. Volgende keer gewoon komen Vonkie!
Haha. Dat was gelukkig niet zo'n bal van een hockeyclub met twee namen enzoquote:Op zondag 14 mei 2006 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom gingen HW en ik minglen aan de andere kant van de tafel maar dat was ook eigenlijk te laat. Door die gekke bank wissel je helaas niet snel van plaats. Jammer. Hoewel het best gezellig was aan onze kant van de tafel met Gertjan.![]()
Geef de man een warm welkomquote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef ReneMeug het volgende:
Working on it?!
jaja
Kiep working!
Volgens mij krijgen we dan de politie aan onze broekquote:Op zondag 14 mei 2006 23:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Geef de man een warm welkom![]()
Nou ja, welkom dus. Wanneer kunnen we de ontgroening openbaren met de foto's?
Langzaam maar zeker komen de smeuige details van de meet boven drijvenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Haha. Dat was gelukkig niet zo'n bal van een hockeyclub met twee namen enzo![]()
Had je nog gezien dat het bijna fout liep?
Ik had op een gegeven moment het idee dat hij een beetje agressief werd naar z'n linkerbuur.
Ja, ik had dat nooit achter hem gezocht. Marsepein leek echt een hele zachtaardige jongenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Juleh het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker komen de smeuige details van de meet boven drijven![]()
Fout liep... agressief![]()
En toen daarna Arty nog zijn stoerste houding aannam, was natuurlijk helemaal het hek van de damquote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, ik had dat nooit achter hem gezocht. Marsepein leek echt een hele zachtaardige jongenMaar ja, toen ging aritha er tegenin en begon Be met haar tasje te slaan en je snapt het al: hek van de dam. Ik denk niet dat we nog erg welkom zijn in Utrecht
![]()
Dat Heatwave die vrouwelijke agent in de billetjes kneep was ook niet echt bevorderlijk![]()
Ja als die eenmaal een goede matpartij ruikt, houdt weinig hem nog tegen. En ik er als een wilde kat tussen toen Gompy uithaalde natuurlijk. Alleen jammer dat de bedrijfsleider toen de jutten beldequote:Op zondag 14 mei 2006 23:44 schreef Juleh het volgende:
[..]
En toen daarna Arty nog zijn stoerste houding aannam, was natuurlijk helemaal het hek van de dam![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |