Mijn longen zitten nóg tegen mijn verhemelte als ik inadem, maar we hebben het geredquote:
Net als tijdens de crew meetquote:
We hebben het er vanavond nog over gehad. En we gaan je er aan houdenquote:Op zondag 14 mei 2006 02:25 schreef Cybersijp het volgende:
klinkt geslaagd dus
Des te meer zin heb ik om medio november voor alle hard core klussers iets op te zetten, en ja wel op TEXEL( zal wel een program dan in elkaar draaien, zat te doen hiero
)
Gauw edittenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:22 schreef Gompy58 het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Gompy58 op 14-05-2006 09:23 ]
Mmm minder. Maar je hebt hem de hele nacht kunnen laten staan omdat er toch al een aanslag aanhingquote:Op zondag 14 mei 2006 09:27 schreef Gompy58 het volgende:
He dude, jij doet ook gewoon wat je zegt he![]()
Overigens ben je er eentje vergeten....
5 minuten voordat ik bij m'n auto was, was er iemand anders langs geweest.... Met het dringende verzoek een donatie te gaan doen aan de gemeente kas....![]()
![]()
![]()
Dit waren inderdaad wel zo ongeveer alle roddelsquote:Op zondag 14 mei 2006 01:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal vast een aanvang maken met de traditionele wistudatjes.Sanger wel vijftien spareribs op heeft (of tenminste vier)? Hij eerst alleen maar voetbal ging kijken bij EllenHellen? Laat het niet horen dat ik bij Ellen geweest ben!?!?!
En ik zal Hellen ook wel overhalen zicht te registreren.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat Rene (met of zonder streepje?) zich moet registreren!
Sure babequote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit waren inderdaad wel zo ongeveer alle roddels
Misschien de moeite waard om te vertellen dat Marsepein nog op me voorlag met de spare ribs! Ik speelde namelijk vals in de vorm van Hellen.
Kun je er misschien Hellen van maken ipv Ellen Dude? Jij als taalpuristemoet dat vast wel doen
![]()
Nou, Texel is wel ver weg hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 11:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wist u dat...A_R zich zojuist heeft aangemeld voor de Texel-meet?
O dat kan ook. Dan moet je voor november zo ver zijn, wil dat de volgende meet zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, Texel is wel ver weg hoor
Ik dacht meer aan een meet in m'n eigen achtertuin
Doen!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:57 schreef sanger het volgende:
En ik zal Hellen ook wel overhalen zicht te registreren.
Het is wel de bedoeling ook daar eens mee te kunnen gaan praten inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doen!
Ik zie allemaal potentiele OUD klanten.![]()
Of anders een meet tijdens carnaval?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, Texel is wel ver weg hoor
Ik dacht meer aan een meet in m'n eigen achtertuin
Zie je wel! Mijn intuitie liegt nooit!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:33 schreef sanger het volgende:
Het is wel de bedoeling ook daar eens mee te kunnen gaan praten inderdaad
vraag is alleen wanneer
We hebben je gemistr hoor, toen we het rijtje hardcore klussers afgingen. Volgende keer gewoon komen Vonkie!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef Vonkenboer het volgende:
Zover ik het lees was het toch wel gezellig; naja dan voelt eddepet zich verplicht om de volgende keer wel te komen![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |