Volgens mij is de term kutmarokkaan toch iets bekender in Nederland.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal? Misschien ook wel. Kankerkaas is toch een vrij populair woord in het lexicon van dergelijk volk.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pardon, jij forceert mij in de slachtofferrol hoor.Dat is een kenmerk van de rechtse medemens heb ik gemerkt. Mensen in de slachtofferrol duwen, terwijl ze slechts bepaalde dingen aankaarten. Fact is dat uit mijn tekst blijkt dat hypocrisie aan beide kanten te vinden is, daar dien je maar mee te leven. Dat gehuil over "owwwww hij is zo hypocriet want bij marokkanen blabllala", is gewoon triest. (En dat is geen slachtofferrol aannemen toch Zendgemachtigde
)
RTL nieuws komt net met dit binnenkakken:quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:23 schreef Clourhide het volgende:
Overigens is er ook bij De Standaard en bij het parket nu officieel "twijfel" gerezen over het racistische motief van de moord (en dit ondanks eerdere persverklaringen). Al staat er ook wel dit:
[..]
Ik geloof dat het Xenomaniac was die het al eerder zei, maar er zit wel een dikke kans is dat dit een van die junks is geweest die op de Groenplaats in Antwerpen rondhangen. In een of andere psychose geschoten of zo, wat extreem-rechtse ideetjes opgezocht of door mensen in de handen gestopt, en vervolgens finaal doorgeslagen met dit als gevolg.
Dat hij pas recent 18 is geworden (en ook pas vanmorgen een wapen heeft gekocht - dat is in belgië vanaf 18 legaal) wijst er anderzijds ook wel weer op dat hij al langer met het idee moet hebben rondgelopen.
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF11052006_027
quote:Skinhead wilde zoveel mogelijk mensen doden
De jongeman die in het centrum van Antwerpen twee mensen doodsshoot, was van plan om 'zoveel mogelijk mensen van buitenlandse afkomst' te doden.
Plan
De politie heeft huiszoeking gedaan bij de 18-jarige jongen en vond daar onder meer rechtsextremistische literatuur. Ook lag er een plan van aanpak voor de moorden die hij heeft gepleegd.
Er zijn ook nèt iets meer Nederlanders.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is de term kutmarokkaan toch iets bekender in Nederland.![]()
Ja, heb ik ondertussen gelezen ja. Het verhaal van De Standaard en RTL zijn wel te verzoenen met elkaar, denk ik. Hoe het precies in zijn werk is gegaan weet ik niet, maar dat het in zekere zin met voorbedachten rade was, dat is wel duidelijk, wat ook de reden is waarom hij plots blijkbaar zo geïndoctrineerd is geraakt door extreem-rechts gedachtengoed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
RTL nieuws komt net met dit binnenkakken:
[..]
ben jij soms een broer van de skinhead ?quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:43 schreef Heks het volgende:
het is een incident
eerste keer dat het is gebeurt
je hoort vaker dat een of andere buitenlander (vaak moslim of neger) iemand heeft neergeschoten, doodgestoken, verkracht
dus dat nu een keer een blanke het heeft gedaan in een land waar 90% blank is is knap want je zou het omgekeerd verwachten maar tot nu toe worden de meeste moorden en andere onzin gepleegd door bepaalde buitenlandse mensen.
en daar is geen ontkennen meer aan, we leven niet meer in de politiek correcte jaren.
Dan zou ik als ik jou was deel 1 maar niet doorlezen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef sp3c het volgende:
ongelooflijk dat zelfs dit topic over Marokkanen gaat
je zou hem ook een terrorist kunnen noemen, mits hij uiteraard politieke motieven heeft.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef Meki het volgende:
waarom wordt deze extreem rechtse - belg - er geen terrorist genoemd
deze moord is vergelijkbaar als Theo van Gogh
Riotgun wel, maar een jachtgeweer met grendel of een winchester niet. (of het zou recent veranderd moeten zijn)quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Als hij inderdaad het wapen zonder vergunning en toch legaal bemachtigd heeft is het waarschijnlijk een dubbelloops jachtgeweer of een enkelschot. Pomp-akties zijn dacht ik vergunning-plichtig.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
- troll -
waarschijnlijk, ze vinden altijd wel een reden, in een volledig blanke samenleving had hij z'n haat misschien op punkers, daklozen, of hippies gericht. Als je op crimelibrary.com de lijst mass & spree killers bekijkt, ze vinden altijd wel een doel, vrouwen, homo's, collega's, buren, schoolkinderen, studenten...quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Zieke gast. Vraag me af wat zo'n iemand had gedaan als ie een wat meer vreedzamere samenleving had geleefd. Zo iermand moet toch een keer doorslaan...
Oké, dat je niet links bent heb je nu wel bewezen.quote:
Volgens mij meer een user die dan in 1 post nog steeds beperkt van geest is na wat pogingen in de marge verder.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oké, dat je niet links bent heb je nu wel bewezen.
Probleem is een beetje dat ze denken hier in luilekkerland te zijn en dan na aantal jaren grote bek onder de knoet komen van hun geimporteerde vrouw.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:10 schreef Goed_Gek het volgende:
zijn er nu echt mensen die opkijken van dit nieuws?
dit was zo voorspelbaar .....
enigste wat frapant is dat hij niet relmocro's te pakken heeft genomen...
zal wel onze fout zijjn. alleen welraar dat ik vanavond uit was met 4 dames (ja help, dat was afzien) en die toch steeds door noord-afrikanen werden lastig gevallen.
nee is nee, afblijven dan, helaas ken ik die woorden niet in het berbers.
Ja 't is niet te geloven wat een figuren er in de samenleving en dus ook op fok rondlopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef sp3c het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja 't is niet te geloven wat een figuren er in de samenleving en dus ook op fok rondlopen.
nu.nlquote:Schutter Antwerpen is neef van lid Vlaams Belang
Uitgegeven: 12 mei 2006 07:10
Laatst gewijzigd: 12 mei 2006 07:23
ANTWERPEN - De 18-jarige skinhead die donderdagmorgen in Antwerpen een zwarte vrouw uit Mali en een 2-jarig Vlaams meisje heeft doodgeschoten, is een neef van het Kamerlid Frieda van Themsche van Vlaams Belang uit West-Vlaanderen. Hij woont in Wilrijk en volgt een opleiding in Roeselare. Dat schrijft de Vlaamse krant De Standaard vrijdag.
Volgens getuigen leek het alsof de dader tijdens zijn moordende tocht uit de film The Matrix was gestapt, zo schrijft De Standaar. Hij was in het zwart gekleed , droeg combatshoes en een legerbroek en deed geen moeite om zijn jachtgeweer te verbergen terwijl hij door de drukke Antwerpse binnenstad liep.
De schutter had eerder in het centrum van Antwerpen geschoten op een 46-jarige Turkse vrouw. Zij is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, maar haar toestand is stabiel.
Volgens de krant verdween de jongen donderdagochtend uit het internaat waar hij verbleef en kocht hij vervolgens in Antwerpen een jachtgeweer. De politie gaat uit van een racistisch motief.
Agenten hebben de jongeman na drie waarschuwingen neergeschoten in de buik. Hij ligt nu in het ziekenhuis, waar hij wordt bewaakt.
Ik geloof dat ze hem vanmidag gaan verhoren dus hij zal er wel niet heel ernstig aan toe zijn. Buiten levengevaar was hij sowieso al.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:15 schreef Frances het volgende:
Hahaha, goede reclame voor dat Vlaams-belang. Het zal wel in de familie zitten...... Is dat stuk tuig, de dader, al de pijp uit? Ik hoop dat hij veel pijn heeft, het varken.
Da's toch een hele prestatie om daadwerkelijk ook nog raak te schieten dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:20 schreef alors het volgende:
Ik hoor op radio een net ook dat hij, lefgozer dat ie is, haar van achter het bankje heeft geschoten.
Tsja, ze zat op dat bankje, hij liep erachter langs en schoot...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch een hele prestatie om daadwerkelijk ook nog raak te schieten dan.![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:37 schreef Gia het volgende:
Vind het belachelijk dat dit wordt goedgepraat met opmerkingen als "marokkanen doen het ook".
Bah. Walgelijk.
Iemand die zoiets doet verdient alles behalve begrip. In elk geval verdient hij een levenslange gevangenisstraf. Dat zou sowieso standaard moeten zijn in het geval van racistische moorden. Ongeacht afkomst.
Aldus de man met een avatar van de Deense vlag doorkruistquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:46 schreef Arendt het volgende:
Ik denk dat dit figuur politieke motieven had, aangezien hij ook banden had met extreem - rechtse groeperingen. Een terrorist, dus, die waarschijnlijk een wrang signaal heeft willen afgeven aan de allochtone gemeenschap van Antwerpen/België.
Ik denk niet dat dit een incident is. Het groeiende racisme is een structureel probleem...
uuh de vrouw was de oppas, niet de moeder van het kind.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
Is topic ook bedoeld om je afschuw uit te spreken, en medeleven te betonen voor de nabestaanden?
Want ik vind het werkelijk verschrikkelijk wat er is gebeurd... moord is niet ok, maar met deze motieven al helemaal niet! Verschrikkelijk voor die vader die zo zijn vrouw en kind moet verliezen..... *stil*
2 gezinnen kapot geschoten dus.........quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:33 schreef milagro het volgende:
[..]
uuh de vrouw was de oppas, niet de moeder van het kind.
Hoe dwaas ben je dan zelfs als rechts radicale?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:28 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja, ze zat op dat bankje, hij liep erachter langs en schoot...
ja, volkomen willekeur, had ze eerst naar de bakker gegaan en dan pas naar de slager, hadden ze nog geleefdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 gezinnen kapot geschoten dus.........
Eigenlijk is het om te janken. Elke keer als weer zoiets gebeurd is er wel weer iemand die zegt:”Maar Moslims/Marokkanen/Turken doen dit veel vaker, normaal zijn zij de daders.”quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef sp3c het volgende:
Ja, begrijpelijk voor degenen die zijn aangetast door het racistische virus. Denk nou eens na man.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Lullig ja, maar niet helemaal uit de lucht gegrepen en dus ook een begrijpelijke reactie.
Leg uit wat je bedoelt. Is het begrijpelijk dat die man een aantal buitenlandse slachtoffers heeft gemaakt? Hebben de buitenlanders het er eventueel naar gemaakt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Lullig ja, maar niet helemaal uit de lucht gegrepen en dus ook een begrijpelijke reactie.
Het is begrijpelijk dat bij een moord als deze weer eens gehuild word; "maar zij doen het ook" ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb het dus over de posts hier. Nee het is niet terecht dat er zo mensen bij worden gesleept die er niks mee te maken hebben, maar ik begrijp wel dat het gebeurd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leg uit wat je bedoelt. Is het begrijpelijk dat die man een aantal buitenlandse slachtoffers heeft gemaakt? Hebben de buitenlanders het er eventueel naar gemaakt?
Verklaar je nader.²
Nee, dat is niet te begrijpen... dat we willekeurige onschuldige mensen af gaan schieten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik heb het dus over de posts hier. Nee het is niet terecht dat er zo mensen bij worden gesleept die er niks mee te maken hebben, maar ik begrijp wel dat het gebeurd.
Da's een statement tegen het onnodig in een verdomhoekje drukken van de islam, niet tegen Denemarken als land.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Aldus de man met een avatar van de Deense vlag doorkruist
Brussels is op zich al grotendeels Franstalig, dat ontgaat een groot aantal Vlamingen wel eens. Beetje logisch dat migranten in Brussel in de eerste plaats Frans gaan praten.quote:Ik woon zelf in nu 3 jaar in Brussel, en de noord afrikanen zijn een groot probleem hier.
Ze spreken alleen frans, zijn zonder opleiding, en werkloos. En hangen de hele dag rond in het centrum en rond het zuid station. Puur uit verveling zie je dat de criminaliteit ophoog schiet.
Zigeuners.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:59 schreef TeazNutz het volgende:
Het is iets dat al een tijdje loopt hier.
Na de "MP3 moord" hadden de noord afrikanen het gedaan, dat wist iedereen, incl het parlement zeker. Oeps, het waren Polen...
"Na fuck it, we zeggen er niets meer over, dat loopt wel los".
Ja dat begrijp ik, maar als er in het centrum en mega store van Decathlon komt (allemaal outdoor incl sport bende) en het enige wat ze vragen is 2 talig personeel en van de vacatures die open staan nog geen 20% kunnen vullen, word er geconstateerd dat er een probleem is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:10 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Brussels is op zich al grotendeels Franstalig, dat ontgaat een groot aantal Vlamingen wel eens. Beetje logisch dat migranten in Brussel in de eerste plaats Frans gaan praten.
En misschien is het ook nuttig om je eens af te vragen waarom vooral die mensen werkloos zijn?
Is dat een nationaliteit?quote:
Als dat van oudsher zo geweest zou zijn, dan hadden we nu geen last van ze gehadquote:
Truequote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als dat van oudsher zo geweest zou zijn, dan hadden we nu geen last van ze gehad![]()
Gezien ze in Brussel wonen en daar Frans verreweg de meest gesproken taal is, is het vrij logisch dat ze vooral Frans spreken. Je kan toch niet verwachten dat elke vreemdeling meteen de drie landstalen gaat leren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:27 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar als er in het centrum en mega store van Decathlon komt (allemaal outdoor incl sport bende) en het enige wat ze vragen is 2 talig personeel en van de vacatures die open staan nog geen 20% kunnen vullen, word er geconstateerd dat er een probleem is.
Dan komt Decathlon met hetvolgende, een baan incl cursus NL/Vlaams tijdens werk. En dan reageerd er nog geen hond op...Ja waar lullen we over.
Ik snap dat Brussel franstalig is (grote deel) maar vergeet niet dat Belgie een land is waar men officieel drie talen spreekt. Dan is het naar mijn idee niet meer dan logisch dat je probeerd om in iedergeval de hoofdtaal (Vlaams) te leren spreken.
Dat maakt het voor veel mensen een stuk makkelijker, ik heb een Belgische Marokkaanse collega.
Die zegt dat zijn vrienden en famielie inderdaad te weinig moeite wilt nemen.
De 3e generatie 20'ers en 30'ers spreken in 98% van de gevallen geen Vlaams, terwijl ze dit gratis via diverse moskeen kunnen volgen. Er zijn speciale programma's gemaakt door de Vlaamse regering. Puur vanwege het feit dat de werkozen veel meer geld kosten dan een taalprogramma opzetten voor buitenlander zodat die kunnen doorstromen in een betaalde baan.
Sorry maar ik vind het wel normaal dat als je niet aan een baan kan komen vanwege een taalbarriere dat je met je reet naar school gaat om je kansen te vergroten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:36 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Gezien ze in Brussel wonen en daar Frans verreweg de meest gesproken taal is, is het vrij logisch dat ze vooral Frans spreken. Je kan toch niet verwachten dat elke vreemdeling meteen de drie landstalen gaat leren?
Er is trouwens in België niet iets als een hoofdtaal.
De wekloosheid op het gebrek aan taalvaardigheid steken, is nonsens. Er zijn genoeg immigranten van de eerste, tweede en derde generatie die perfect Nederlands én Frans praten, voldoende gestuurd hebben, maar zelfs dan niet aan werk geraken door de vooroordelen van bepaalde werkgevers...
Als je dat doortrekt, dan moeten alle werkloze Walen ook maar even Vlaams gaan leren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:39 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het wel normaal dat als je niet aan een baan kan komen vanwege een taalbarriere dat je met je reet naar school gaat om je kansen te vergroten.
Een hoofdtaal, op papier niet, maar statistisch gezien is Vlaams wel de hoofdtaal, dus dan is 1+1=2 en kan je op je vingers natellen dat als je vlaams zal gaan leren de kans groot is dat dit in je voordeel zal gaan werken. Al is het maar dat "lullige baantje" op de Cargo afdeling bij DHL op Zaventem...
Zoals ik eerder zei: de taal is niet de hoofdoorzaak. Er zijn genoeg voorbeelden van migranten die de taal wél machtig zijn, maar ook niet aan werk geraken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:39 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind het wel normaal dat als je niet aan een baan kan komen vanwege een taalbarriere dat je met je reet naar school gaat om je kansen te vergroten.
Een hoofdtaal, op papier niet, maar statistisch gezien is Vlaams wel de hoofdtaal, dus dan is 1+1=2 en kan je op je vingers natellen dat als je vlaams zal gaan leren de kans groot is dat dit in je voordeel zal gaan werken. Al is het maar dat "lullige baantje" op de Cargo afdeling bij DHL op Zaventem...
Lekker zinnige opmerking.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:46 schreef TeazNutz het volgende:
He Skinheads of Gothics' das geen verschil, beiden zijn het luizen op de pels van de maatschappij...
Das 100% waar inderdaad, in de Nieuwstraat is het wel supertriest gesteld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:48 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ga trouwens eens langs in Brussel en stap binnen in de eerste de beste winkel. Je zal genoeg blanke kassiersters tegenkomen die ook géén Nederlands kunnen, maar die blijkbaar wél aan werk geraken.
Voor 'toedracht' en de ernst van de zaak maakt het niet uit,nee. Dat neemt niet weg dat het parket niet zomaar de hele tijd foutieve informatie voorbarig naar buiten moet brengen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:52 schreef Heero87 het volgende:
En wat doet het erin godsnaam toe of het een Gothic of een Skinhead is? De man heeft moorden gepleegd, duidelijk vanuit zijn extreem-rechtse sympathieën. Dát is wat telt, niet of hij Gothic dan wel Skinhead is. Als ik afga op wat ik lees in de Vlaamse kranten vandaag, was hij geen van beide.
Omdat er geen werk is voor ongeschoolden in een kenniseconomie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:10 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Brussels is op zich al grotendeels Franstalig, dat ontgaat een groot aantal Vlamingen wel eens. Beetje logisch dat migranten in Brussel in de eerste plaats Frans gaan praten.
En misschien is het ook nuttig om je eens af te vragen waarom vooral die mensen werkloos zijn?
Nogmaals: er zijn genoeg voorbeelden van allochtonen die wel geschoold zijn, wel alle talen spreken maar door vooroordelen niet aan werk geraken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:12 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Omdat er geen werk is voor ongeschoolden in een kenniseconomie.
Brussel ligt in Vlaanderen
Ik vraag me ook af of zoiets wel kan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Om niet te zeggen smakeloos en respectloos.
Kerel, lees nou, ik heb het niet over de schietpartij zelf, ik heb het over de posts hier.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te begrijpen... dat we willekeurige onschuldige mensen af gaan schieten.
Hou me ten goede, ik ben helemaal geen fan van de moslim cultuur, en al helemaal niet van bepaalde NoordAfrikaanse type's... maar ongetwijfeld zal meerendeel van dat volk wel voor rede vatbare mensen zijn, uitgezonderd die paar etterbakken die het nieuws halen of de krant.
Stel dat een neef van jou een auto kraakt.. is het dan te begrijpen dat jouw moeder daarvoor word doodgemaakt?
Ik vind het in ieder geval niet kunnenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:48 schreef Frederic het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of zoiets wel kan?
Wat ben je ook een hypocriete lul.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:06 schreef Arendt het volgende:
[..]
Da's een statement tegen het onnodig in een verdomhoekje drukken van de islam, niet tegen Denemarken als land.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Dit soort daden leiden altijd tot dergelijke foto's in de media. Het gaat om de slachtoffers en tot mensen dat zien dringt het niet echt tot ze door.
Idd. Een neegeschoten kind in ruil voor meer oplagequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik de discussies hier en op GS zie lijkt het voor sommigen meer een kwestie van hun gelijk bewijzen: "buitenlanders hebben dit zelf veroorzaakt", of "zie je wel, wij buitenlanders zijn slachtoffer", etc Wellus / nietus geemmer zonder ook maar 1 moment stil te staan bij de slachtoffers en nabestaanden.... Al valt daar uiteraard ook geen uren over te discussieren.
Desalniettemin blijft zo'n foto op de voorpagina smakeloos, al is het maar uit respect voor de nabestaanden die op zo'n manier nog harder worden geconfronteerd met hetgeen hun overkomen is.
stel je niet zo aan, dagelijks worden kinderen op de meesy gruwelijke manier vermoord.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Een neegeschoten kind in ruil voor meer oplage![]()
Ja tuurlijk, foto's van neergeschoten kinderen uit de derde wereld zie ik wel graag op de voorpagina.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, dagelijks worden kinderen op de meesy gruwelijke manier vermoord.
doodgeschoten worden met een riotgun valt nog wel mee.
maar ja, als het dicht in de buurt komt dan is het opeens wel walgelijk en erg, dat dit al jaren in derde wereld landen gebeurd maakt geen flikker uit he, toch maar negers, hebben we er zat van
Ik heb geen foto nodig om mij te realiseren dat dit niet leuk is.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, dagelijks worden kinderen op de meesy gruwelijke manier vermoord.
doodgeschoten worden met een riotgun valt nog wel mee.
maar ja, als het dicht in de buurt komt dan is het opeens wel walgelijk en erg, dat dit al jaren in derde wereld landen gebeurd maakt geen flikker uit he, toch maar negers, hebben we er zat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |