Oké, dat je niet links bent heb je nu wel bewezen.quote:
Volgens mij meer een user die dan in 1 post nog steeds beperkt van geest is na wat pogingen in de marge verder.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 04:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oké, dat je niet links bent heb je nu wel bewezen.
Probleem is een beetje dat ze denken hier in luilekkerland te zijn en dan na aantal jaren grote bek onder de knoet komen van hun geimporteerde vrouw.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:10 schreef Goed_Gek het volgende:
zijn er nu echt mensen die opkijken van dit nieuws?
dit was zo voorspelbaar .....
enigste wat frapant is dat hij niet relmocro's te pakken heeft genomen...
zal wel onze fout zijjn. alleen welraar dat ik vanavond uit was met 4 dames (ja help, dat was afzien) en die toch steeds door noord-afrikanen werden lastig gevallen.
nee is nee, afblijven dan, helaas ken ik die woorden niet in het berbers.
Ja 't is niet te geloven wat een figuren er in de samenleving en dus ook op fok rondlopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef sp3c het volgende:
ongelooflijk dat zelfs dit topic over Marokkanen gaat
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja 't is niet te geloven wat een figuren er in de samenleving en dus ook op fok rondlopen.
nu.nlquote:Schutter Antwerpen is neef van lid Vlaams Belang
Uitgegeven: 12 mei 2006 07:10
Laatst gewijzigd: 12 mei 2006 07:23
ANTWERPEN - De 18-jarige skinhead die donderdagmorgen in Antwerpen een zwarte vrouw uit Mali en een 2-jarig Vlaams meisje heeft doodgeschoten, is een neef van het Kamerlid Frieda van Themsche van Vlaams Belang uit West-Vlaanderen. Hij woont in Wilrijk en volgt een opleiding in Roeselare. Dat schrijft de Vlaamse krant De Standaard vrijdag.
Volgens getuigen leek het alsof de dader tijdens zijn moordende tocht uit de film The Matrix was gestapt, zo schrijft De Standaar. Hij was in het zwart gekleed , droeg combatshoes en een legerbroek en deed geen moeite om zijn jachtgeweer te verbergen terwijl hij door de drukke Antwerpse binnenstad liep.
De schutter had eerder in het centrum van Antwerpen geschoten op een 46-jarige Turkse vrouw. Zij is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, maar haar toestand is stabiel.
Volgens de krant verdween de jongen donderdagochtend uit het internaat waar hij verbleef en kocht hij vervolgens in Antwerpen een jachtgeweer. De politie gaat uit van een racistisch motief.
Agenten hebben de jongeman na drie waarschuwingen neergeschoten in de buik. Hij ligt nu in het ziekenhuis, waar hij wordt bewaakt.
Ik geloof dat ze hem vanmidag gaan verhoren dus hij zal er wel niet heel ernstig aan toe zijn. Buiten levengevaar was hij sowieso al.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:15 schreef Frances het volgende:
Hahaha, goede reclame voor dat Vlaams-belang. Het zal wel in de familie zitten...... Is dat stuk tuig, de dader, al de pijp uit? Ik hoop dat hij veel pijn heeft, het varken.
Da's toch een hele prestatie om daadwerkelijk ook nog raak te schieten dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:20 schreef alors het volgende:
Ik hoor op radio een net ook dat hij, lefgozer dat ie is, haar van achter het bankje heeft geschoten.
Tsja, ze zat op dat bankje, hij liep erachter langs en schoot...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch een hele prestatie om daadwerkelijk ook nog raak te schieten dan.![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:37 schreef Gia het volgende:
Vind het belachelijk dat dit wordt goedgepraat met opmerkingen als "marokkanen doen het ook".
Bah. Walgelijk.
Iemand die zoiets doet verdient alles behalve begrip. In elk geval verdient hij een levenslange gevangenisstraf. Dat zou sowieso standaard moeten zijn in het geval van racistische moorden. Ongeacht afkomst.
Aldus de man met een avatar van de Deense vlag doorkruistquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:46 schreef Arendt het volgende:
Ik denk dat dit figuur politieke motieven had, aangezien hij ook banden had met extreem - rechtse groeperingen. Een terrorist, dus, die waarschijnlijk een wrang signaal heeft willen afgeven aan de allochtone gemeenschap van Antwerpen/België.
Ik denk niet dat dit een incident is. Het groeiende racisme is een structureel probleem...
uuh de vrouw was de oppas, niet de moeder van het kind.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:31 schreef Bastard het volgende:
Is topic ook bedoeld om je afschuw uit te spreken, en medeleven te betonen voor de nabestaanden?
Want ik vind het werkelijk verschrikkelijk wat er is gebeurd... moord is niet ok, maar met deze motieven al helemaal niet! Verschrikkelijk voor die vader die zo zijn vrouw en kind moet verliezen..... *stil*
2 gezinnen kapot geschoten dus.........quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:33 schreef milagro het volgende:
[..]
uuh de vrouw was de oppas, niet de moeder van het kind.
Hoe dwaas ben je dan zelfs als rechts radicale?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:28 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja, ze zat op dat bankje, hij liep erachter langs en schoot...
ja, volkomen willekeur, had ze eerst naar de bakker gegaan en dan pas naar de slager, hadden ze nog geleefdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 gezinnen kapot geschoten dus.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |