En je kunt 'm over dertig jaar door kwijlende museumenthousiasten kosteloos uit je tuin laten halen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:15 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Nog een mooi tuinhuisje ookKunnen ook veel mensen in
![]()
Die melding krijg ik ook steedsquote:
Echt niet! Van mijn wadloper blijven ze afquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
En je kunt 'm over dertig jaar door kwijlende museumenthousiasten kosteloos uit je tuin laten halen!
je moet een DH2 doen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:17 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Die melding krijg ik ook steeds![]()
Heb ik al geen zin meer om die route te rijden![]()
[..]
Echt niet! Van mijn wadloper blijven ze af![]()
![]()
wadloper kopen en in wonen ipv een huis te bouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:02 schreef Wadloper het volgende:
Betaal jij de huur?
Kzou heus wel een wadloper in de tuin willen hebben hoorAlleen heb het geld er niet voor om hem te kopen (tenzij hij goedkoop is
)
Ik neem wel wadloper 3223, die heeft een soort eiland met palen in het midden, daar kan ik een bed bouwenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wadloper kopen en in wonen ipv een huis te bouwen![]()
enige wat je moet regelen is een aansluiting voor de stroom, water en gas ( je wil toch wel koken he!! ) 1 bak van de 2 inrichten als woonkamer/ keuken, andere kant lekker slapen en badkamer maken
k zie je al buiten koken in de winterquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik neem wel wadloper 3223, die heeft een soort eiland met palen in het midden, daar kan ik een bed bouwen
En koken doe ik wel op een gaspitje buiten, wil de wadloper verder niet beschadigen![]()
![]()
strak tegen elkaar aanzetten oid met luiveltjes bij de deurtjes?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef Wadloper het volgende:
Anders koop ik er gewoon twee
1 voor het wonen, 1 als verzamelobject
Nee, wel met wat ruimte ertussenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
strak tegen elkaar aanzetten oid met luiveltjes bij de deurtjes?
staat op wadloper.nl.tt ? alleen hoe betrouwbaar dat is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
wat voor motor ligt er in zo'n wadloper? Ja een diesel, duh.. Maar welke fabrikant, motorinhoud, aantal cilinders, andere toepassingen?
Volgens mij zit er een Cummins diesel in, maar ik weet het niet zeker meer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
wat voor motor ligt er in zo'n wadloper? Ja een diesel, duh.. Maar welke fabrikant, motorinhoud, aantal cilinders, andere toepassingen?
Niels z'n Wadloper Bladzijdequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
wat voor motor ligt er in zo'n wadloper? Ja een diesel, duh.. Maar welke fabrikant, motorinhoud, aantal cilinders, andere toepassingen?
ik dacht dat de 500 PK DAF in de jaren 90 ook een 14 liter Cummins had jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:17 schreef mdeen het volgende:
[..]
Niels z'n Wadloper Bladzijde
6 cylinder Cummins NT 855 R4 van 14 liter, 288 pk bij 2100 1/min.
En dit is een motor die ook veel in boten en waarschijnlijk ook vrachtwagens wordt toegepast.
hoef ik niet ver te kijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
misschien morgen maar voor het spel gaan kijken
Ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:08 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Voor de geïnteresseerden: ik ben bezig met een activity pack voor de utrecht-rotterdam lijn (MSTS). Ik heb de IC rd-ut ondertussen qua reistijden goed, en al wat verkeer. Maar mijn doel is alle treinverkeer toevoegen, en stop-, snel- en intercityverkeer voor de gebruiker mogelijk maken, in een zo realistisch mogelijke omgeving qua verkeer!
En voor wadloper: ik wil ook wel een stoptrein routetje met een wadlopertje toevoegen?
Nee, dat is Neigetechnik. Moderne ICE's (ICE T / TD) hebben dat ook. De trein buigt als t ware mee met de bocht, waardoor hij hogere snelheden kan halen.quote:
Bij die ICE was dat toch niet echt ene succes? Ik dacht dat ze die inmiddels buiten dienst gesteld hadden?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:15 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee, dat is Neigetechnik. Moderne ICE's (ICE T / TD) hebben dat ook. De trein buigt als t ware mee met de bocht, waardoor hij hogere snelheden kan halen.
http://de.wikipedia.org/wiki/Neigetechnik
http://www.bogenschneller.de/index.php?id=9&cat=3
Hier kan je het ook goed zien:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |