NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Iedereen kent bassie"allememaggies" en adriaan.
Adriaan heeft/had kanker, dus bassie treed op in zijn eentje, om zo waarschijnlijk nog een slaatje te slaan uit zijn glansrijke carriere.
Goed, mag hij doen, iedereen heeft geld nodig. Vandaag was de clown op de kermis in purmerend, ik dacht ik ga even kijken naar mijn favoriete knuffelclown
.
Daar stond hij dus op een attractie die als podium diende reclamevelletjes uit te delen aan kinders.
Maar wat erg !1!! , hij was matig gesminkt, had een hele oude pruik op en het bekende jasje aan dat veel te vaak is gewassen. In de gesminkte ovalen op zijn hoofd zaten twee ogen, onbeschrijvelijk droef en bloeddoorlopen.
Het hele "daverende" kwartier stond hij erbij als een zak hooi, geen glimlachje, geen gezwaai. Hij zei ook niks, waarschijnlijk omdat zijn stem niet meer vertrouwd klinkt.
Omringd door kinderen die "Schnoep, Schnoeeeeep" roepen verliet de man de kleine menigte.
Stemt me heel droef, aangezien Bassie & Adriaan ooit een mooi en meeslepend kinderprogramma was. Bassie zou trouwens later de dag vervangen worden door Herman uit Idols...![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Iedereen kent bassie"allememaggies" en adriaan.
Adriaan heeft/had kanker, dus bassie treed op in zijn eentje, om zo waarschijnlijk nog een slaatje te slaan uit zijn glansrijke carriere.
Goed, mag hij doen, iedereen heeft geld nodig. Vandaag was de clown op de kermis in purmerend, ik dacht ik ga even kijken naar mijn favoriete knuffelclown
.
Daar stond hij dus op een attractie die als podium diende reclamevelletjes uit te delen aan kinders.
Maar wat erg !1!! , hij was matig gesminkt, had een hele oude pruik op en het bekende jasje aan dat veel te vaak is gewassen. In de gesminkte ovalen op zijn hoofd zaten twee ogen, onbeschrijvelijk droef en bloeddoorlopen.
Het hele "daverende" kwartier stond hij erbij als een zak hooi, geen glimlachje, geen gezwaai. Hij zei ook niks, waarschijnlijk omdat zijn stem niet meer vertrouwd klinkt.
Omringd door kinderen die "Schnoep, Schnoeeeeep" roepen verliet de man de kleine menigte.
Stemt me heel droef, aangezien Bassie & Adriaan ooit een mooi en meeslepend kinderprogramma was. Bassie zou trouwens later de dag vervangen worden door Herman uit Idols...![]()
Beter dan Maaikuul en zijn grappen zijn een beetje op het niveau van Adjequote:
Adje is normaal, die speelt een rol, weet ik zeker. Dat zie je de laatste tijd ook steeds duidelijker bij zijn "optredens". Voor zover, het eerste "normale" mens moet wat mijn betreft nog geboren gaan worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:10 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Beter dan Maaikuul en zijn grappen zijn een beetje op het niveau van Adje
[afbeelding]
Maaikuul ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Adje is normaal, die speelt een rol, weet ik zeker, dat zie je de laatste tijd ook steeds duidelijker bij zijn "optredens".
Bassiequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef kyraaa het volgende:
ik heb bassie ook in het echt gezien, in een verpleegtehuis waar het oma-kleinkind dag was....
achter een pot met bier een beetje chagrijnig doen tegen kinderen en boos worden op omas die handtekeningen vroegen...
slechte ervaringen meej
Damn, die is oud gewordenquote:
hij mocht willen dat hij dat niveau haalde van Adjequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:10 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Beter dan Maaikuul en zijn grappen zijn een beetje op het niveau van Adje
[afbeelding]
Dat was hij in mijn ogen ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:55 schreef alors het volgende:
Bassie is heilig.
Hier is nog een relletje door ontstaan, en bij Jensen op tv hebben ze het goedgemaakt.quote:
Uhhuh.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hier is nog een relletje door ontstaan, en bij Jensen op tv hebben ze het goedgemaakt.
Jah vroeger was hij wel geilquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef Honky het volgende:
Vroeger viel hij wel mee qua lelijkheid maar nu heeft hij zo'n kotskleurige pruik op. Bah
\quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:19 schreef Croupouque het volgende:
Binnenkort is Bassie weer volop op de buis te bewonderen!
Sprekend!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:16 schreef H.M.Murdock het volgende:
Of kijk even dit filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4136739756188306000&q=Bassie
Ik merk het, het is een chagarijn die toevallig goed vrolijk kan acteren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:28 schreef mazaru het volgende:
Het is een stadsgenoot van me, en een ouwe chagerijn.
Die man kijkt altijd kwaad, tenzij je hem een volle portemonee geeft![]()
Dat jij dat kan volgen zeg. Ik hoor alleen iets op de voorgrond brullen. Lachen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:28 schreef AffenStrudel het volgende:
in de jensen aflevering met bassie doet hij wel weer sportief.
http://video.google.com/videoplay?docid=6615912375748451874&q=Bassie
Schitterend ook als Bassie nr2 binnenkomt![]()
![]()
Het is gewoon een beetje chaotisch.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:04 schreef Tha_T het volgende:
Dat jij dat kan volgen zeg. Ik hoor alleen iets op de voorgrond brullen. Lachen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:28 schreef AffenStrudel het volgende:
in de jensen aflevering met bassie doet hij wel weer sportief.
http://video.google.com/videoplay?docid=6615912375748451874&q=Bassie
Schitterend ook als Bassie nr2 binnenkomt![]()
![]()
En hij kan moeilijk voor de schermen bij Jensen uit zijn dak gaan, want hij weet zelf ook wel dat hij dan compleet wordt afgefikt. Hij zat er al een beetje voor spek en bonen bij..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh.
Bassie liet vóór de schermen denken dat het wel goed zat, maar verder dan dat ging het niet, hoor.
Precies, ik vond het maar jammer. Wordt ie nog maar eens voor het blok gezetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
En hij kan moeilijk voor de schermen bij Jensen uit zijn dak gaan, want hij weet zelf ook wel dat hij dan compleet wordt afgefikt. Hij zat er al een beetje voor spek en bonen bij..
Bashiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:49 schreef AffenStrudel het volgende:
Bassie-bash topic.
quote:
Alles is voor Bassiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ze hadden al eerder moeten stoppen, maar aangezien de geldwolf Bassie nooit genoeg heeft...
Hij is helemaal niet doodquote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef kyraaa het volgende:
[..]
sinds wanneer issie dood dan?
niets van gehoord
Hij is niet dood, hij had kanker en is nu al lang aan het revalideren.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:47 schreef Vitalogy het volgende:
Ja best sneu dat hij dood is.
Huh wiens begrafenis was dat dan vorig jaar?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:57 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet doodIk snap niet hoe hij daarbij komt
Niet die van Adriaan, die zit lekker in een villa in Spanjequote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Huh wiens begrafenis was dat dan vorig jaar?
Andre Hazesquote:Op zondag 14 mei 2006 22:30 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Huh wiens begrafenis was dat dan vorig jaar?
Ja, dat is ***quote:Op maandag 15 mei 2006 01:48 schreef Enchanter het volgende:
Jammer dat Bssie niet meer smiddags bij Jensen op de radio komt
Niet dat Jensen nog op de radio te bewonderen is
Dat is een baggerseriequote:Op maandag 15 mei 2006 01:25 schreef wonderer het volgende:
Hij gaat weer een serie maken, in Oostenrijk deze keer.
De reis van Zwarte Piet heb ik gelukkig kunnen ontwijken, hopelijk lukt dat ook hiermee weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |