Ik geef het ook niet de schuld, maar het zorgt er wel voor dat het allemaal aan het licht komt. Zonder de media gebeurt het net zo goed. Het is alleen beetje lullig dat heel Nederland het zo komt te weten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in, maar om de media en techniek nou overal de schuld van te geven .. Kan me niet voorstellen dat vrouwen in de vorige eeuw ook voor een groep jongens dronken in bad ging liggen vingeren ... Tis dus ook een flink stuk gebrek aan opvoeding ..![]()
imho![]()
"Zoek de verschillen"quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat diegene ze niet groter heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat diegene ze niet groter heeft![]()
![]()
![]()
daar kom je wel achter als je niet lang genoeg studeert, dus houd vol, o moedige student!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
opmerking ten opzichte van de TT...
het is weekend
student zijn heeft wel voordelen![]()
Wanneer kan ik je GS nou in de HvA garage spotten, al heel wat daagjes mooi weer geweestquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
opmerking ten opzichte van de TT...
het is weekend
student zijn heeft wel voordelen![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:06 schreef hicham het volgende:
Shit joh, dacht een beetje uniek te zijn met mijn pak zie ik twee keer de zelfde soort langskomenWel andere kleurtjes gelukkig
1 (grijs) en 2 (blauw)
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen Hiesjam moest de rotonde even andersom nemen op Pimber zijn motor.![]()
[afbeelding]
Alleen Hiesjam moest de rotonde net even andersom nemen op notabene Pimber zijn motor.![]()
[afbeelding]
Mail jij Hicham eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
leuk geshopt
![]()
alleen de haaie tanden vergeten![]()
Geshoptquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
leuk geshopt
![]()
alleen de haaie tanden vergeten![]()
Alleen Hiesjam moest de rotonde net even andersom nemen op notabene Pimber zijn motor.![]()
[afbeelding]
Dit duurt 2 minuten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
... en maar klagen dat er zo weinig uren in een dag zitten
Gewoon schaap bellenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geshopt..gespot.
![]()
En wie zegt vergeten, ik had nog een idee om OPM op de achtergrond te zetten, etc. Vond het zo wel genoeg.![]()
Ben al te lui om te koken vanavond, heb ik maar 1 keer in de 2 maanden.
Alleen heb ik ook niks lekkers meer in huis, en even naar de supermarkt is ook zo'n moeite.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |