Mail jij Hicham eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
leuk geshopt
![]()
alleen de haaie tanden vergeten![]()
Geshoptquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
leuk geshopt
![]()
alleen de haaie tanden vergeten![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen Hiesjam moest de rotonde net even andersom nemen op notabene Pimber zijn motor.![]()
[afbeelding]
Dit duurt 2 minuten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
... en maar klagen dat er zo weinig uren in een dag zitten
Gewoon schaap bellenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geshopt..gespot.
![]()
En wie zegt vergeten, ik had nog een idee om OPM op de achtergrond te zetten, etc. Vond het zo wel genoeg.![]()
Ben al te lui om te koken vanavond, heb ik maar 1 keer in de 2 maanden.
Alleen heb ik ook niks lekkers meer in huis, en even naar de supermarkt is ook zo'n moeite.![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
Whehehe, en maar blijven uitstellen ondanks onze waarschuwingenOp tijd doorgehad of kwam je er thuis pas achter dat er een kentekenplaat tussen je hugger en band zat?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Nog 1 maand en dan zomervakantie
Kan ik tenminste ook hersenloos dagen werken en 's avonds rijden ipv leren
quote:
quote:Jammer dat diegene ze niet groter heeft![]()
![]()
![]()
Ik heb er ook niet meer dan 2-3 euro voor over.quote:
Leuk opgeschuurd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik hoorde een vreemd geluid toen ik ging tankenik rollen: waar de poep komt dat vandaan
toen kwam mijn kentekenplaat er zo onder uit
Ik heb ook net 6 pakken melk en een doos gevulde koeken gehaald voor iets van 5 euro. Wanneer ik gewoon "op straat eet" ben ik soms richting de 15 euro kwijt bij de Turk ofzo. Wat pauprisch.quote:
Zo ist.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb ook net 6 pakken melk en een doos gevulde koeken gehaald voor iets van 5 euro. Wanneer ik gewoon "op straat eet" ben ik soms richting de 15 euro kwijt bij de Turk ofzo. Wat pauprisch.![]()
Maar ik heb het nu al heel lang volgehouden niet meer buiten te eten, scheelt echt centen
Aldiquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb ook net 6 pakken melk en een doos gevulde koeken gehaald voor iets van 5 euro. Wanneer ik gewoon "op straat eet" ben ik soms richting de 15 euro kwijt bij de Turk ofzo. Wat pauprisch.![]()
Maar ik heb het nu al heel lang volgehouden niet meer buiten te eten, scheelt echt centen
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom haal je zelf melk.Pa en ma even tijdelijk weg?
quote:Braking remschijven zijn mogelijk niet eens lichter heb ik net gelezen.![]()
![]()
Maar ik zie het best zitten qua sturen met de TLR .. en dan ook nog Powers begin juli.![]()
![]()
Hmmmmm..niet eens zo gek.. 1 schijf is vast genoeg met het remmende vermogen van een V-twin.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
Misschien gewoon 1 schijf weghalen en 1 achterschijf vooraan plaatsen?Dan ben je zeker lichter
![]()
wat is daar tegenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik haal echt nooit eten, dat is tegen mijn natuur, dan ga ik liever gelijk gezellig uit eten.
![]()
Onderstreepte vind ik rotzooivoedsel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is daar tegenzo af en toe een lekkere kebabje of swarmaatje is best lekker
een collega eet 1 keer per week op dezelfde dag friet
komt vaker voor bij Nederlanders geloof ik
vaagh, alsof je elke week op precies dezelfde dag zin in friet hebt
Doen wij ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is daar tegenzo af en toe een lekkere kebabje of swarmaatje is best lekker
een collega eet 1 keer per week op dezelfde dag friet
komt vaker voor bij Nederlanders geloof ik
vaagh, alsof je elke week op precies dezelfde dag zin in friet hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |