Ik geef het ook niet de schuld, maar het zorgt er wel voor dat het allemaal aan het licht komt. Zonder de media gebeurt het net zo goed. Het is alleen beetje lullig dat heel Nederland het zo komt te weten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:08 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in, maar om de media en techniek nou overal de schuld van te geven .. Kan me niet voorstellen dat vrouwen in de vorige eeuw ook voor een groep jongens dronken in bad ging liggen vingeren ... Tis dus ook een flink stuk gebrek aan opvoeding ..![]()
imho![]()
"Zoek de verschillen"quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat diegene ze niet groter heeft![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat diegene ze niet groter heeft![]()
![]()
![]()
daar kom je wel achter als je niet lang genoeg studeert, dus houd vol, o moedige student!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
opmerking ten opzichte van de TT...
het is weekend
student zijn heeft wel voordelen![]()
Wanneer kan ik je GS nou in de HvA garage spotten, al heel wat daagjes mooi weer geweestquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
opmerking ten opzichte van de TT...
het is weekend
student zijn heeft wel voordelen![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:06 schreef hicham het volgende:
Shit joh, dacht een beetje uniek te zijn met mijn pak zie ik twee keer de zelfde soort langskomenWel andere kleurtjes gelukkig
1 (grijs) en 2 (blauw)
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen Hiesjam moest de rotonde even andersom nemen op Pimber zijn motor.![]()
[afbeelding]
Alleen Hiesjam moest de rotonde net even andersom nemen op notabene Pimber zijn motor.![]()
[afbeelding]
Mail jij Hicham eensquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
leuk geshopt
![]()
alleen de haaie tanden vergeten![]()
Geshoptquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef bwt het volgende:
leuk geshopt
![]()
alleen de haaie tanden vergeten![]()
Alleen Hiesjam moest de rotonde net even andersom nemen op notabene Pimber zijn motor.![]()
[afbeelding]
Dit duurt 2 minuten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
... en maar klagen dat er zo weinig uren in een dag zitten
Gewoon schaap bellenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geshopt..gespot.
![]()
En wie zegt vergeten, ik had nog een idee om OPM op de achtergrond te zetten, etc. Vond het zo wel genoeg.![]()
Ben al te lui om te koken vanavond, heb ik maar 1 keer in de 2 maanden.
Alleen heb ik ook niks lekkers meer in huis, en even naar de supermarkt is ook zo'n moeite.![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:23 schreef hicham het volgende:
Whehehe, en maar blijven uitstellen ondanks onze waarschuwingenOp tijd doorgehad of kwam je er thuis pas achter dat er een kentekenplaat tussen je hugger en band zat?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:00 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Nog 1 maand en dan zomervakantie
Kan ik tenminste ook hersenloos dagen werken en 's avonds rijden ipv leren
quote:
quote:Jammer dat diegene ze niet groter heeft![]()
![]()
![]()
Ik heb er ook niet meer dan 2-3 euro voor over.quote:
Leuk opgeschuurd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik hoorde een vreemd geluid toen ik ging tankenik rollen: waar de poep komt dat vandaan
toen kwam mijn kentekenplaat er zo onder uit
Ik heb ook net 6 pakken melk en een doos gevulde koeken gehaald voor iets van 5 euro. Wanneer ik gewoon "op straat eet" ben ik soms richting de 15 euro kwijt bij de Turk ofzo. Wat pauprisch.quote:
Zo ist.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb ook net 6 pakken melk en een doos gevulde koeken gehaald voor iets van 5 euro. Wanneer ik gewoon "op straat eet" ben ik soms richting de 15 euro kwijt bij de Turk ofzo. Wat pauprisch.![]()
Maar ik heb het nu al heel lang volgehouden niet meer buiten te eten, scheelt echt centen
Aldiquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik heb ook net 6 pakken melk en een doos gevulde koeken gehaald voor iets van 5 euro. Wanneer ik gewoon "op straat eet" ben ik soms richting de 15 euro kwijt bij de Turk ofzo. Wat pauprisch.![]()
Maar ik heb het nu al heel lang volgehouden niet meer buiten te eten, scheelt echt centen
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom haal je zelf melk.Pa en ma even tijdelijk weg?
quote:Braking remschijven zijn mogelijk niet eens lichter heb ik net gelezen.![]()
![]()
Maar ik zie het best zitten qua sturen met de TLR .. en dan ook nog Powers begin juli.![]()
![]()
Hmmmmm..niet eens zo gek.. 1 schijf is vast genoeg met het remmende vermogen van een V-twin.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
Misschien gewoon 1 schijf weghalen en 1 achterschijf vooraan plaatsen?Dan ben je zeker lichter
![]()
wat is daar tegenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Ik haal echt nooit eten, dat is tegen mijn natuur, dan ga ik liever gelijk gezellig uit eten.
![]()
Onderstreepte vind ik rotzooivoedsel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is daar tegenzo af en toe een lekkere kebabje of swarmaatje is best lekker
een collega eet 1 keer per week op dezelfde dag friet
komt vaker voor bij Nederlanders geloof ik
vaagh, alsof je elke week op precies dezelfde dag zin in friet hebt
Doen wij ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Verkeerd topicquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi, is deze suffe otookwis al langsgeweest?
http://carcloseups.mtv.co.uk/
NR 21 is een Lancia delta Integrale!![]()
NR 14 weet ik echt niet![]()
Who's next!?
Anti pimberquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Heb je geen anti-Pimber valbeugel nodig.![]()
Nee joh, dat werkt dan heel anders.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Echt suffer dan jullie menu-besprekingen is die kwis toch ook niet?quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Echt suffer dan jullie menu-besprekingen is die kwis toch ook niet?![]()
Wel te suf om een nieuw topic voor te openen
edit: FOK! dit is motor slowchat hoe kom ik daar nou weer![]()
![]()
sorry hoor.![]()
En ik kwam al nooit in de otoo slow-chat
Dat zeg ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:26 schreef Hyperdude het volgende:
edit: FOK! dit is motor slowchat hoe kom ik daar nou weer![]()
![]()
OK.quote:
Ach, de ondertitel zegt genoeg niet waarquote:
En wat moet ik in hemelsnaam met auto's?quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:15 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi, is deze suffe otookwis al langsgeweest?
http://carcloseups.mtv.co.uk/
NR 21 is een Lancia delta Integrale!![]()
NR 14 weet ik echt niet![]()
Who's next!?
ja daar ben ik gvd net langsgekomenquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepolv El Presidente
een route door de Veluwe dacht ik
verzamelplaats: Gelredome
damn, je was me net voorquote:
Moet je een eigen bedrijf beginnen johquote:Op donderdag 11 mei 2006 22:19 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik denk dat ik deze meet maar even oversla.. heb bijna geen centen meer
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepolv El Presidente
een route door de Veluwe dacht ik
dat komt denk ik wel goed... nog een jaartje... en dan waarschijnlijk nog wel 2quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
daar kom je wel achter als je niet lang genoeg studeert, dus houd vol, o moedige student!
tja, was al wel van plan om op de motor naar school te gaan, maar ik zit af en toe nog zo te hoesten (en te snotteren) dat heb ik liever niet op de motorquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je GS nou in de HvA garage spotten, al heel wat daagjes mooi weer geweest![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat komt denk ik wel goed... nog een jaartje... en dan waarschijnlijk nog wel 2
Ik moet dwars door de stad, jij kunt lekker uitwaaienquote:[..]
en jij zegt dat het eigenlijk te warm is om met textiel naar school te gaan![]()
[shaking tail image] ja paquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
bwt [afbeelding]
Mailen, nu [afbeelding]
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meekan, heb andere verplichtingen![]()
Zie je, was helemaal niet zo moeilijk hequote:
Dijkjes?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
waarschijnijk ben ik er zondag ook niet bij![]()
Vandaag wel weer even flink wat KM's erbij gezetwas echt lekker
![]()
Jij hebt een flinke verzameling emoticonnetjesquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:45 schreef bwt het volgende:
Ach, 't schijnt zondag moederdag te wezen
Fok is ook niet vooruit te fikken zeg..quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fok is ook niet vooruit te fikken zeg..![]()
Was al bang dat ik de enige was die daar last van hadquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Fok is ook niet vooruit te fikken zeg..![]()
Daar hoor ik vanaf ongeveer nu ook bij.quote:
sja.... ik wil zoveel..... heb er alleen niet altijd zin inquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
bwt [afbeelding]
Mailen, nu [afbeelding]
[..]Waarom dat nou weer, vooral zo een ijverige student als jij ...
Ik hoop toch echt volgend jaar juni klaar te zijn
[..]
Ik moet dwars door de stad, jij kunt lekker uitwaaien
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar hoor ik vanaf ongeveer nu ook bij.![]()
![]()
Dat is flink kutquote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
De motorvakman waar ik mijn onderdelen en vloeistoffen weghaal is vorige week overleden![]()
Hij had een eenmanszaak en was een oud-collega van mijn vader..
Is vorige week op zijn racefiets onder een auto gekomen![]()
Hoorde het gisteren van mijn vader, lekker kut![]()
Nu wel naar bedje
quote:
Kreeg hem zelf doorgestuurd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke principes. Wel downloaden, niet doorsturen?
Van mij welquote:
Nope zit nu bij casema maar je hebt mijn mailadres van het werk.quote:Werkt je xs4all account niet meer trouwens.![]()
Die kerel is ook van alle markten thuis he ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
Kreeg de afgelopen weken al een melding dat je niet meer bestond.![]()
En nu verhuis ik naar een andere computer. De directiesecretaresse is 2 dagen vrij.![]()
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
Kreeg de afgelopen weken al een melding dat je niet meer bestond.![]()
Die direct na deze weinig profetische woorden gestopt is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:15 schreef kratjuh het volgende:
Leuk, eindelijk weer een goeie discussie ...
28 mei is er idd een meet ..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:21 schreef dribbel79 het volgende:
Ik hoop wel dat er op 21 of 28 mei een meet is...a.s. zondag is het mamadag en/of CBR meet (als ik 'm bijtijds in elkaar geschroefd krijg)...
Ik ga vandaag de koppelingskabel vervangen en een "optimate III" stekkertje aan de accu maken...noeste arbeid troef dus...
O ja...moguh!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:16 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog flink slaperig, maar vandaag lekker vroeg op pad.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |