Ja, ik ben met de auto.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef worldpimber het volgende:
Jullie zijn zeker beide met auto kratjuh en Pepijn?
Anders konden we even raggen![]()
Zuiperds
Ik was anders van plan om eerst m'n motor te halen hoor ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef worldpimber het volgende:
Jullie zijn zeker beide met auto kratjuh en Pepijn?
Anders konden we even raggen![]()
Zuiperds
Spreek 's geen codetaal svp ... Spike = spijkenisse ofzo ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ik ben met de auto.![]()
Kan wel om 18:15 meeten in Spike ofzo.![]()
Leuke route rond het plaatsje Bier is voor motorrijders tot 20:00 open.
De komkommertjes zijn wel een gemis in ieder geval. Was het meer af geweest...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
Z`eg, is wel een lekker ding ja.![]()
Toetsenbord doet niet wat ik wil.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke foto bedoel je? Deze?Oeps, verkeerde [afbeelding] Deze bedoelde je natuurlijk
[afbeelding]
Roadkill, 13:00
Gefeliquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Even geenstijl mailen
![]()
Vaders krijgt net een telefoontje, FJR is binnen en klaar om afgeleverd te worden. Gevolg:
Vaders stuitert 10 minuten door de kamer.Dalijk gaan we even kijken en mijn vader een kwijlbakje voorhouden
Morgen kleding kopen, komende week verzekering regelen en volgend weekend ophalen![]()
quote:
16.00 is nuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik was anders van plan om eerst m'n motor te halen hoor ...
Zit zo goed als op de route ...
Auto kan ook btw, vertrek ik om 4 uur uit A'dam
Klopt, ik ga nu dus naar huusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
16.00 is nu![]()
Maar als je met de motor gaat kunnen we samen gaan.Spijkenisse is way to far, maar als jullie plannen hebben wat geks te doen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
Vaders krijgt net een telefoontje, FJR is binnen en klaar om afgeleverd te worden. Gevolg:
Vaders stuitert 10 minuten door de kamer.Dalijk gaan we even kijken en mijn vader een kwijlbakje voorhouden
Morgen kleding kopen, komende week verzekering regelen en volgend weekend ophalen![]()
Ok, ik kom straks wel even op de lijn. Heb teveel kleurstoffen binnen gekregen en nu hyperactiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef kratjuh het volgende:
Klopt, ik ga nu dus naar huus
Gouda is te doen, spijkenisse vind ik ook te ver voor eventjes een rondje rijden ...![]()
Ik lees het zometeen wel weer ...
Mwah hij heeft al eerder motor gereden maar ooit weg moeten doen omdat ik veel eetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar heeft ie wel of geen midlife crisis?
Staat er bij he, doodsverwensing.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Iemand enig idee waarom Riet is gebanned, heb het gemist en kan het nou niet in mijn archieven doen![]()
[..]
Laat je knipperlichtrelatie weer eens langskomen en vraag Martie om commentaar op de foto's
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Even geenstijl mailen
![]()
Ja joh, voor die paar posts in onzin. Wel triest en scheef natuurlijk de aanleiding. Af en toe gaat het ook nergens over, posts verwijderen in onzin. Hoe kom je derbijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was je ook al opgevallen dat je zelf ook twee bans hebt?
4 x per dag een zalfje op zijn oogbol smeren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:
feli
net weer terug van de dierenarts... hond mist een stukje (niet helemaal door waarschijnlijk) van z'n netvlies.... 1 week, minimaal 4x per dag zalfje erop doen, dat kan nog leuk worden![]()
kleurstof in z'n oog vond ie ook niet leuk bij de dierenarts, heb dus weer een deuk in m'n hand staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |