Een soapserie voor kids, en Nick is er aan verslaafd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:44 schreef Makster het volgende:
![]()
Wigga Lars, kijk die haren wapperen joh![]()
Geen idee wat Zoop is chef![]()
Waar kan ik 'm komen halen ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een soapserie voor kids, en Nick is er aan verslaafd.Zo worden die kids al verpest tegenwoordig.
![]()
We zijn vorig jaar een keer met de Fiero naar een fanclubdag geweest he-le-maal bij/in Dierenpark Rhenen.![]()
En nu zit ik alleen op kantoor, directeur weg, directiesecretaresse was al vrij, ander kantoormieppie ook, het hele atelier is eerder naar huis, de halve werkplaats heeft vakantie, en de installatiemedewerkers zijn op locatie.![]()
![]()
![]()
Biertje iemand?![]()
Ze zijn hier al aan het halen maar goed op 1 been kan je ook niet lopen.quote:
Laat je knipperlichtrelatie weer eens langskomen en vraag Martie om commentaar op de foto'squote:
Door welk land wordt Lordi gezonden dan? Leuk idee hoor, dat festival slaat nergens op. Maar Lordi is niet neutraal dus sjahquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef bwt het volgende:
Voor de songfestival haters onder ons
http://www.votelordi.org/
mogelijk om dat ie voor de zoveelste keer een tegroot avatat icoontje hadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Iemand enig idee waarom Riet is gebanned, heb het gemist en kan het nou niet in mijn archieven doen![]()
[..]
Laat je knipperlichtrelatie weer eens langskomen en vraag Martie om commentaar op de foto's
Nee, een doodverwensing ergens.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:02 schreef bwt het volgende:
[..]
mogelijk om dat ie voor de zoveelste keer een tegroot avatat icoontje had
Of zou het hierdoor komen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, een doodverwensing ergens.
Maar tegenwoordig censureren ze hier op Fok! nog harder dan China![]()
quote:
Welke foto bedoel je? Deze?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:06 schreef worldpimber het volgende:
Die foto's die ik had zijn kapoet na een schijfcrash.. ze staan er nog wel maar doen nix meer
Pepijn mag ze opnieuw posten![]()
![]()
Goudaquote:
Ik reed vroegah iedere dag wel 100 kilometer te hard. Beneluxtunnel. ff kijken of die diesel nog trok.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:16 schreef kratjuh het volgende:
34km/u te hard ?
Rijd ik dagelijks ...
En m'n fiets kan potentieel 160 km/u te hard gaan ..
Ik blijf het een rare snuiter vinden ..
<insertquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
Welke foto bedoel je? Deze?Oeps, verkeerde [afbeelding] Deze bedoelde je natuurlijk
[afbeelding]
Roadkill, 13:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie een mooi motorritje voor mequote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gouda, wijn, jenever, oranje bitter, genoeg in voorraad.
![]()
Waar is de waarschuwingquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Welke foto bedoel je? Deze?Oeps, verkeerde [afbeelding] Deze bedoelde je natuurlijk
[afbeelding]
Was een soort van geintje.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:30 schreef kratjuh het volgende:
Ik zie een mooi motorritje voor me
Heb je ook een adres waar ik moet zijn, of moet ik bij het eerste plaatsnaambord van Gouda dat ik tegenkom gewoon heel hard "Worldbeater, waar ben je ?!?!" gaan roepen .. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Z`eg, is wel een lekker ding ja.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Waar is de waarschuwing![]()
Al dat badkuip gedoe van tegenwoordig...![]()
![]()
![]()
Toetsenbord doet niet wat ik wil.![]()
Ja, ik ben met de auto.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef worldpimber het volgende:
Jullie zijn zeker beide met auto kratjuh en Pepijn?
Anders konden we even raggen![]()
Zuiperds
Ik was anders van plan om eerst m'n motor te halen hoor ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:43 schreef worldpimber het volgende:
Jullie zijn zeker beide met auto kratjuh en Pepijn?
Anders konden we even raggen![]()
Zuiperds
Spreek 's geen codetaal svp ... Spike = spijkenisse ofzo ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ik ben met de auto.![]()
Kan wel om 18:15 meeten in Spike ofzo.![]()
Leuke route rond het plaatsje Bier is voor motorrijders tot 20:00 open.
De komkommertjes zijn wel een gemis in ieder geval. Was het meer af geweest...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
Z`eg, is wel een lekker ding ja.![]()
Toetsenbord doet niet wat ik wil.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gefeliquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Even geenstijl mailen
![]()
Vaders krijgt net een telefoontje, FJR is binnen en klaar om afgeleverd te worden. Gevolg:
Vaders stuitert 10 minuten door de kamer.Dalijk gaan we even kijken en mijn vader een kwijlbakje voorhouden
Morgen kleding kopen, komende week verzekering regelen en volgend weekend ophalen![]()
quote:
16.00 is nuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik was anders van plan om eerst m'n motor te halen hoor ...
Zit zo goed als op de route ...
Auto kan ook btw, vertrek ik om 4 uur uit A'dam
Klopt, ik ga nu dus naar huusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
16.00 is nu![]()
Maar als je met de motor gaat kunnen we samen gaan.Spijkenisse is way to far, maar als jullie plannen hebben wat geks te doen
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
Vaders krijgt net een telefoontje, FJR is binnen en klaar om afgeleverd te worden. Gevolg:
Vaders stuitert 10 minuten door de kamer.Dalijk gaan we even kijken en mijn vader een kwijlbakje voorhouden
Morgen kleding kopen, komende week verzekering regelen en volgend weekend ophalen![]()
Ok, ik kom straks wel even op de lijn. Heb teveel kleurstoffen binnen gekregen en nu hyperactiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef kratjuh het volgende:
Klopt, ik ga nu dus naar huus
Gouda is te doen, spijkenisse vind ik ook te ver voor eventjes een rondje rijden ...![]()
Ik lees het zometeen wel weer ...
Mwah hij heeft al eerder motor gereden maar ooit weg moeten doen omdat ik veel eetquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]Maar heeft ie wel of geen midlife crisis?
Staat er bij he, doodsverwensing.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Iemand enig idee waarom Riet is gebanned, heb het gemist en kan het nou niet in mijn archieven doen![]()
[..]
Laat je knipperlichtrelatie weer eens langskomen en vraag Martie om commentaar op de foto's
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Even geenstijl mailen
![]()
Ja joh, voor die paar posts in onzin. Wel triest en scheef natuurlijk de aanleiding. Af en toe gaat het ook nergens over, posts verwijderen in onzin. Hoe kom je derbijquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Het was je ook al opgevallen dat je zelf ook twee bans hebt?
4 x per dag een zalfje op zijn oogbol smeren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:33 schreef Roderick2085 het volgende:
feli
net weer terug van de dierenarts... hond mist een stukje (niet helemaal door waarschijnlijk) van z'n netvlies.... 1 week, minimaal 4x per dag zalfje erop doen, dat kan nog leuk worden![]()
kleurstof in z'n oog vond ie ook niet leuk bij de dierenarts, heb dus weer een deuk in m'n hand staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |