Zielepootquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Scepsis het volgende:
Alexxxx, kun je misschien al die troep van Lulvaerder verwijderen? Hij is weer eens aandachtsvragend bezig
Ik vind het aandachtsgeilheid.. maar ik ben ook maar een beroepsgokker..quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik vind het prima vermaak.
Wat heeft aandachtsgeil er mee te maken als ik m'n hoogste snelheid meldt? Dat doet iedereen hier toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:37 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik vind het aandachtsgeilheid.. maar ik ben ook maar een beroepsgokker..
Zielige kneus ben je dan, om via gescheld je gram aandacht te alsnog te kunnen krijgen. Vind je het dan gek dat je niet welkom bent in je motor SCquote:
Ben er zelf weg gegaan, kut kneusjequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:38 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Zielige kneus ben je dan, om via gescheld je gram aandacht te alsnog te kunnen krijgen. Vind je het dan gek dat je niet welkom bent in je motor SC
Dat vind ik zo kansloos!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
En dat met een diesel op slaolie...
Het verschil daarnaast is dat je constant probeert aandacht te trekken, door zuigopmerkingen te maken. Ga je moeder neuken ofzo.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat heeft aandachtsgeil er mee te maken als ik m'n hoogste snelheid meldt? Dat doet iedereen hier toch?
Moet ook wel keer gebeuren, aangezien ze je al hele poos negeren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben er zelf weg gegaan, kut kneusje
Best knap ja, 200km/h rijden met 0 toerenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kansloos!
Niet van je diesel en slaolie hoor, maar van je foto!!
Omdat ze ge-pwnd wordenquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Moet ook wel keer gebeuren, aangezien ze je al hele poos negeren.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Moet ook wel keer gebeuren, aangezien ze je al hele poos negeren.
Dat doen wij hier in Dordt niet. Misschien in Beijerland. Geen betere Beijerlander dan een dooiequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Het verschil daarnaast is dat je constant probeert aandacht te trekken, door zuigopmerkingen te maken. Ga je moeder neuken ofzo.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kansloos!
Wat is er kansloos aan dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat vind ik zo kansloos!
Is het ook al eens in je opgekomen dat een toerenteller kapot kan zijn? Het ding zit er maar voor jandoedel in; de auto is een automaat.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Best knap ja, 200km/h rijden met 0 toeren
Zie 1 post hoger.quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:45 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Toerenteller die op 0 staat ?.
/edit te laatquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
En dat met een diesel op slaolie...
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat ze ge-pwnd wordenNote: ik ben er mee gestopt toen "we" nog wel "normaal" deden.
En verder heb ik jou niks meer te melden.
Oeps!quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ook niet, na mijn arbeidsongeval van vorig jaar. Ik moet het met 9 vingers doen...
En je motor was ijskoud?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is het ook al eens in je opgekomen dat een toerenteller kapot kan zijn? Het ding zit er maar voor jandoedel in; de auto is een automaat.
Kan me best voorstellen dat die motor het voorin koud heeft, als je met 200+ 's winters over de snelweg kacheltquote:
Het was al lang voordat jij er was n00bquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Je hebt 10 x gehuild dat je genegeerd werd en daarna ben je stampvoetend weggelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |