abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37803402
Ik vraag me af of die HDD enkel en alleen voor caching wordt gebruikt of dat games straks wellicht een soort van "mini-install" krijgen.
  zondag 14 mei 2006 @ 00:08:10 #152
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37803677
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:59 schreef P-Style het volgende:
Ik vraag me af of die HDD enkel en alleen voor caching wordt gebruikt of dat games straks wellicht een soort van "mini-install" krijgen.
Als ze dat 2e doen dan beginnen console-makers eindelijk wijs te worden .
pi_37803757
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
Als ze dat 2e doen dan beginnen console-makers eindelijk wijs te worden .
Het is in ieder geval goed voor de laadtijden! Tijdens de GTHD presentatie hadden ze het er in ieder geval over dat de laadtijden drastisch zullen verminderen dankzij de HDD.
  zondag 14 mei 2006 @ 00:14:55 #154
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37803892
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:47 schreef P-Style het volgende:

[..]

En 2x BD-ROM zal ook wel stil zijn aangezien alle games op BD-ROM zullen verschijnen.
jah dat bedoel ik dus
The line is a dot to you!
  zondag 14 mei 2006 @ 00:15:54 #155
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37803930
quote:
Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het is in ieder geval goed voor de laadtijden! Tijdens de GTHD presentatie hadden ze het er in ieder geval over dat de laadtijden drastisch zullen verminderen dankzij de HDD.
in de stijl van: hey zonder de HDD waren de laadtijden 2 minuten, maar met HDD zijn de laadtijden 1 minuut
  zondag 14 mei 2006 @ 00:22:09 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37804119
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 14 mei 2006 @ 01:36:38 #157
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37805915
Bij die GT demo waren de laadtijden iedergeval erg snel. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen met de laadtijden.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37808106
Volgens de devs is de 12x speed louter voor pakweg 500 MB aan gamedata beschikbaar, dat geldt alleen voor de data aan de buitenkant van de DVD9 waar de spinspeed het grootst is voor de laser. De 12x speed kan aan de binnenkant van de DVD lineair-geleidelijk tot aan 6x speed zakken wegens de variabele transferates van de CAV leesmodus van de DVD drive. Gemiddeld zit je meer aan de 10x speed (10 MB/s gemiddeld versus 8MB/s voor BR2x), dus het verschil met BR is in de praktijk niet echt heel groot.

Blu Ray werkt met de CLV leesmodus, waar de spin-snelheid aangepast wordt aan de positie van de laser op de BR disc om een constante datarate te krijgen, en heeft in ieder overal bijna overal op de BR disc dezelfde transferates i.p.v. grote pieken en dalen. Dit is voor het streamen weer fijner.

David Braben (nu bezig aan the Outsider game voor de 360/PS3) heeft gezegd dat ie zich zorgen maakt over next-gen games op de 360 en het streamen vanaf DVD :
quote:
Perhaps one of the most significant elements of the PS3 is the Blu-Ray disc technology. I am a little nervous that with streamed data (ie where data is loaded constantly from disc), the Xbox 360 will still be quite restricted because of the DVD format disc.
Als je een game op een DVD9 moet krijgen (waar MS van gezegd heeft dat maar 7GB per DVD beschikbaar is voor gamecontent), zul je een hele hoop moeten doen met compressie, die dan in het game uitgepakt moeten worden. Zeker omdat je geen HD standard hebt op de 360, kan men niet rekening houden met een gedeeltelijk game-install. On the fly de-compressie in het game zelf kost power en tijd.

Als je zoveel meer capaciteit hebt op een BR, kun je een hoop hi-quality texture/gamedata met veel lagere compressie waardes op je BR zetten, en wel direct laten streamen in je games zonder decompressie/vertraging. Eigenlijk had de 360 door de keuze van DVD9 op zijn minst standaard een HDD moeten hebben om gecomprimeerde DVD9 data op de HDD te installen/ucompressen als cache.

Het is bekend dat de DVD momenteel wel iets betere seek-times hebben dan Blu Ray. Gemiddeld 115 tot 150ms versus 200-220 ms voor BR. Blu Ray games kunnen door de 25/50GB overkill aan opslag wel duplicate data van de 'most accessed gamedata' op verschillende plekken op de BR zetten in packets, zodat seektimes minimaal worden. Al met al is door de grote capaciteit plus de HDD als standaard de PS3 in het voordeel bij het streamen. Er wordt ook gezegd dat dit de reden is dat de 360 met GTA content via Live krijgt die bij de PS3 versie al standaard op de BR gedrukt staat, 7GB aan capaciteit voor een next-gen game blijft tricky voor een game zoals GTA die veel moet streamen (en dus niet al te zware compressie moet hebben).
quote:
"Unreal Tournament was 6GB compressed. Next Generation games are going to be 20GB plus, and how we're going to fit them on DVD9's I don't know, they'll probably be a few of them ( i.e. a few DVD9's per game). On the PS3, we're going to be using the majority of the space on those Blu-ray disks."
Mark Rein van Epic.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuukBes op 14-05-2006 08:42:35 ]
pi_37808361
quote:
Op zondag 14 mei 2006 01:36 schreef Diablos79 het volgende:
Bij die GT demo waren de laadtijden iedergeval erg snel. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen met de laadtijden.
De GT HD liep niet van een PS3, dus niet te controlleren hoe snel de laadtijden zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37808671
Hoe kom je daar bij. GT HD draaide op een PS3(devkit). Waar anders op, een PS2 of PC.

GT HD was alleen een E3 demo. Deze versie komt niet uit op de PS3, dit is geen Prologue van GT5.

Je kunt je afvragen waarom PD uberhaupt is op komen dagen met deze game als het zo ver weg van het eindprodukt is. Alles wat ie had hoeven te doen is de pitstop scene van vorig jaar in HD met veel auto's onscreen te laten draaien in realtime, en verderest had ie alles achterwege moeten laten zolang dit game op 30% zit.

Crappy in elkaar geflanste E3 demo's zijn anti-reclame. Check het verschil van veel E3 demo's van 2005 van de 360 met het eindprodukt half jaar later.
pi_37808686
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:12 schreef LuukBes het volgende:
Hoe kom je daar bij. GT HD draaide op een PS3(devkit). Waar anders op, een PS2 of PC.

GT HD was alleen een E3 demo. Deze versie komt niet uit op de PS3, dit is geen Prologue van GT5.

Je kunt je afvragen waarom PD uberhaupt is op komen dagen met deze game als het zo ver weg van het eindprodukt is. Alles wat ie had hoeven te doen is de pitstop scene van vorig jaar in HD met veel auto's onscreen te laten draaien in realtime, en verderest had ie alles achterwege moeten laten zolang dit game op 30% zit.

Crappy in elkaar geflanste E3 demo's zijn anti-reclame. Check het verschil van veel E3 demo's van 2005 van de 360 met het eindprodukt half jaar later.
Draaide op een PC
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37808708
Hoe vond je Assassin's Creed er eigenlijk uit zien?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37808723
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:14 schreef Tain het volgende:

[..]

Draaide op een PC
Bron.

Devkit met Cell = geen PC, ook al lijkt ie op een desktop-PCtje.
pi_37808752
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:17 schreef Tain het volgende:
Hoe vond je Assassin's Creed er eigenlijk uit zien?
Zag er wel top uit. In alle interviews wordt benadrukt dat het in-game materiaal is, en het ziet er idd net wat te crappy uit voor CGI, maar ik kan me niks voorstellen bij de gameplay van al die getrailerde scenes, dus ik gok op realtime scipted scenes die vooraf gaan aan gameplay. Of ze moeten wel heel veel stappen vooruit hebben gemaakt met de animatie's. Ben wat skeptisch wat dat aangaat.
pi_37808782
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:19 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Bron.

Devkit met Cell = geen PC, ook al lijkt ie op een desktop-PCtje.
http://www.kotaku.com/gam(...)-ps3-demo-172579.php
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37808853
quote:
Haha, als dit al een serieus bedoeld stukje schrijven is (categorie hear-say geruchten), dan doelt ie met emulator waarschijnlijk op de PS2 emulator die momenteel op PS3 devkits draait om PS2 games/engines up and running te krijgen (ook in verband met backwards compatibilty). Dat zou de GT4+ look extra kunnen verklaren.

Staat nergens iets van PC.
pi_37808886
http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?p=276001
Originele IGN artikel is weggehaald, maar AC zou dus op een 360 hebben gedraaid met een USB PS2/PS3 pad
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37808918
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:31 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Haha, als dit al een serieus bedoeld stukje schrijven is (categorie hear-say geruchten), dan doelt ie met emulator waarschijnlijk op de PS2 emulator die momenteel op PS3 devkits draait om PS2 games/engines up and running te krijgen (ook in verband met backwards compatibilty). Dat zou de GT4+ look extra kunnen verklaren.

Staat nergens iets van PC.
Als het een PS2 emu op PS3 devkits is dan kunnen ze het geluid van de TV toch wel harder zetten?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37808946
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:33 schreef Tain het volgende:
http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?p=276001
Originele IGN artikel is weggehaald, maar AC zou dus op een 360 hebben gedraaid met een USB PS2/PS3 pad
Leuke geruchten allemaal. Weggehaald doordat het te beschamend is voor Sony, of weggehaald omdat het hoax-onzin is.

Heb begrepen dat dat game exclusive voor de PS3 uitkomt, dus ik gok op het laatste, omdat er kennelijk helemaal geen gamecode voor de 360 geschreven wordt.
  zondag 14 mei 2006 @ 10:38:11 #170
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37808961
Ik erger me trouwens aan de TT... Ik had liever een positieve uitspraak over de PS3 gezien ipv gezeik over de prijs. We zijn toch geen gierige Hollanders?
  zondag 14 mei 2006 @ 10:39:25 #171
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37808978
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef LuukBes het volgende:
Heb begrepen dat dat game exclusive voor de PS3 uitkomt, dus ik gok op het laatste, omdat er kennelijk helemaal geen gamecode voor de 360 geschreven wordt.
Het is Ubisoft, come on
pi_37808982
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Als het een PS2 emu op PS3 devkits is dan kunnen ze het geluid van de TV toch wel harder zetten?
Geen idee. Wie weet hoe early, buggy en brak die emulator versie is. Zie nog steeds niet in hoe het wel of niet bijstellen van geluid en het gegeven 'emulator' zou moeten wijzen op een PC. Vergezochtere theorien in ieder geval dan dat dit op de PS3 draait.
pi_37809017
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Leuke geruchten allemaal. Weggehaald doordat het te beschamend is voor Sony, of weggehaald omdat het hoax-onzin is.

Project Assassin voor de 360 werd door Ubisoft op de E3 2005 aangekondigd en nu nergens meer te bekennen en is er opeens Assassin's Creed voor de PS3
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37809067
Oh.
pi_37809199
Motorstorm kwam te laat binnen voor de Sony Conference .
Beetje jammer...

Ziet er ingame beter uit dan ik had gedacht:

Klikken voor 100mb ingame filmpje.

Hoewel het niet zo uber is als de cgi-demo van de GDC is het zeker indrukwekkend!
En dat voor een launchgame
pi_37809233
Kom net hier een nog beter filmpje tegen.

pi_37809237
Motorstorm ga ik misschien wel kopen bij launch
PSN id: NL_SToRM
  zondag 14 mei 2006 @ 10:57:20 #178
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_37809249
Het ziet er vrij goed uit moet ik zeggen en voor een lanchgame zeker niet slecht. Trouwens mensen wat is er met Devil May Cry 4 gebeurt. Ik heb daar niks van vernomen tijdens de E3. Misschien wel een A lanchtitel ?
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  zondag 14 mei 2006 @ 11:28:00 #179
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37809810
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:56 schreef SToRM81 het volgende:
Motorstorm ga ik misschien wel kopen bij launch
Het ziet er nog steeds uit als interessante titel, maar ik vind het ZO jammer dat ze nu gewoon voor rondes gaan. Mij leek dat concept van point to point over een geweldig lang stuk echt super.
  zondag 14 mei 2006 @ 13:07:07 #180
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_37812661
Ziet er leuk uit! Maar wel erg duur
  zondag 14 mei 2006 @ 13:16:33 #181
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37812882
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:56 schreef InsertCredit het volgende:
Kom net hier een nog beter filmpje tegen.

ziet er wel ok uit, maar de gameplay lijkt me nog niet helemaal fantastisch... Het snelheids-gevoel is niet heel erg aanwezig en ik heb het idee dat bepaalde physics nog niet helemaal kloppen (de motor-coureurs blijven bijvoorbeeld te makkelijk overeind). Ze hebben echter nog een paar maanden om er aan te sleutelen
pi_37813516
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:28 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Het ziet er nog steeds uit als interessante titel, maar ik vind het ZO jammer dat ze nu gewoon voor rondes gaan. Mij leek dat concept van point to point over een geweldig lang stuk echt super.
Dan hadden ze dat gedoe met die sporen veel minder gehad en ze moeten natuurlijk wel ergens mee kunnen patsen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:58:11 #183
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37815225
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:28 schreef Retuobak het volgende:

[..]

MIsschien zit dat er ook nog wel in. Midnight Club heeft zowel laps als a-to-b-races als free-roaming-checkpoint-races.

Het één sluit het ander niet uit. Maar om die sporen en hun invloed op de gameplay te demonstreren (IMHO hét coolste onderdeel van deze game) is een lap-race natuurlijk ideaal.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zondag 14 mei 2006 @ 16:47:26 #184
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_37818122
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:54 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
Leuk gedaan.
  zondag 14 mei 2006 @ 18:17:38 #185
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37820751
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:54 schreef InsertCredit het volgende:
Motorstorm kwam te laat binnen voor de Sony Conference .
Beetje jammer...

Ziet er ingame beter uit dan ik had gedacht:

[afbeelding]

Klikken voor 100mb ingame filmpje.

Hoewel het niet zo uber is als de cgi-demo van de GDC is het zeker indrukwekkend!
En dat voor een launchgame
Spel is ook pas 50% compleet dus wie weet hoeveel ze het nog verbeteren
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37833394
quote:
Saturday 13 May 2006
Sony won't be releasing the 20GB version of its PS3 when the console launches in the UK on 17 November, according to one high street retailer.

Sony announced at its E3 conference on Monday that it would be launching its PS2 successor in two different versions - a premium, 60GB hard drive package and a less expensive 20GB version that, in addition to the smaller storage device, would also lack some key features.

However, while UK games store gamestation is already offering pre-orders for Sony's new machine, its customers are only able to put a holding deposit down on the more expensive 60GB model, which it has marked up at a price of £425.

When we contacted gamestation to ask why it wasn't taking pre-orders for the 20GB deal, we were told in no uncertain terms that it was because Sony wouldn't be releasing the slightly more wallet-friendly bundle in the UK.

We weren't offered any explanation as to why the 20GB would be unavailable, so we'll just have to wait for Monday morning when Sony will hopefully throw some light on the matter.

Bron: klik

Gaan we dan toch maar 1 versie krijgen @ launch?
Mij maakt het op zich niet veel uit, want ik zou toch al voor de duurderer versie gaan.
PSN id: NL_SToRM
  maandag 15 mei 2006 @ 00:56:02 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37834079
http://www.xbox-scene.com/xbox1data/...VyxAfOzaHx.php

Basically, he mentions that the PS3's processor is poorly designed. It's not as efficient as Xbox 360's and will produce poor results. It's very VERY harder to develope and design for. He also mentions that Sony is arrogant and is forcing developers to use the processor because they know that they will have to, since it carries the Playstation name.

John Carmack :
"Developers will sweat bullets when dealing with the Cell."
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_37834161
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:17 schreef SToRM81 het volgende:
Bron: klik

Gaan we dan toch maar 1 versie krijgen @ launch?
Mij maakt het op zich niet veel uit, want ik zou toch al voor de duurderer versie gaan.
UK is natuurlijk niet hetzelfde als Europa. Ze hebben niet voor niks een prijs in Euro gegeven op de E3. Verder verwacht ik de 20GB versie ook gewoon in het VK.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:56 schreef MMaRsu het volgende:

Basically, he mentions that the PS3's processor is poorly designed. It's not as efficient as Xbox 360's and will produce poor results. It's very VERY harder to develope and design for. He also mentions that Sony is arrogant and is forcing developers to use the processor because they know that they will have to, since it carries the Playstation name.

John Carmack :
"Developers will sweat bullets when dealing with the Cell."
Alle respect voor Carmack, maar het verbaasd me niks dat hij dit zegt met z'n PC-minded manier van programmeren. Verder heeft de verschrikkelijk lastig te programmeren Emotion Engine ook niet veel developers tegen gehouden.
pi_37835612
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:56 schreef MMaRsu het volgende:

Geen slecht vertaalde rotzooi quoten van domme fanboys plz. Hij zegt nl niet poorly designed, hij zegt dat de Cell "less optimal' is afgezet t.o.v. de X360, voor een designer-perspectief. Minder optimaal voor te programmeren, is niet synoniem aan slecht design.

Wat hij ook zegt, is dat er een hogere maximale performance in de CPU en GPU zit van de PS3, maar hij vindt dus idd dat dat verschil in extra power moeilijker te bereiken is.
http://www.youtube.com/watch?v=_PFUw29U4J8&search=john%20carmack%20g4

Carmack wordt al jaren niet meer serieus genomen in de console-scene. Deze PC-dork en gfx-whore, die al jaren geen fatsoendelijke game meer heeft geleverd en zijn topstatus al op de PC kwijt is (aan Crytec), is gewoon lui, en zit bovendien in het MS-advisory board. Heeft dus geen neutrale status meer. Basicly is het een fanboy, zoals jij. Fanboy van zijn eigen bestaande code-werk that is.

Als PC-dev heeft ie zich een status kunnen aanmeten als code-God, maar zodra ie alles aan compilers in de prullenbak kan gooien en from scratch opnieuw moet beginnen, omdat andere architectuur een totaal andere aanpak vergt, heeft ie er geen trek meer in, en gaat ie liever knutselen aan zijn hobby rockets of spelen met zijn Ferrari. Zijn status zou diep kelderen tot aan average, omdat ie zich niet kan onderscheiden als ie van voren af aan moet beginnen, en daar heeft ie geen zin in en te groot ego voor.

Hij heeft dezelfde dinosaurus-ziekte als Gabe Newell van HL2, die ook al zat te bitchen op next-gen consoles en multi-core coding. Deze fossielen moeten echter inzien dat ook de PC die kant op gaat, en na 2010 INtel volledig dezelfde kant van de Cell opgaat met asymetrische aanpak.

Carmack had al geen trek in de PS2 om de VU engines en EE in assembly to the core te proggen, had geen zin in een GPU-loze console, dus de PS2 viel af. En hij had ook al geen zin in een console die geen PC CPU bevatte, dus de GC met zijn IBM CPU viel ook al af. Alleen de Xbox had enigzins zijn interesse wegens de standaard x86 Pentium architectuur plus de GF3 GPU, zodat deze luiwammes zijn bestaande "Godly D3 Code" kon porten...

Hij heeft zijn eigenwijze kijk op programmeren (en denkt dat hij de enige juiste oplossing heeft, zonder rekening te houden met meerdere wegen naar Rome) , en vindt het voor de devs veel moeilijker om de Cell te masteren dan de X360. Intussen loopt bijna elk previewed PS3 spel van de E3 op een stuk of 4 SPE's, zeggen die devs bovendien dat de Sony support, middelware en tools ditmaal behoorlijk goed is, en het coden op de PS3 veel makkelijker is dan het aanvankelijk op de PS2 was, terwijl Gears of War nog steeds op maar 1 core loopt, wederom bevestigt op de E3 door GoW devs.

JC moet gewoon lekker doorproggen op zijn PC, en zich niet bezig houden met moeilijke zaken die ie kennelijk niet kan of wil bevatten, waar andere devs enorme potentie en uitdagingen zien in de Cell, mag hij lekker afhaken en de zoveelste crap game maken zoals Doom 4 of whatever.

[ Bericht 0% gewijzigd door LuukBes op 15-05-2006 07:24:21 ]
  maandag 15 mei 2006 @ 08:30:28 #190
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37836020
Je kritiek op Carmack slaat echt nergens op LuukBes . Wat graphics technologie betreft is Carmack nog altijd een van de meest gerespecteerde en toonaangevende mensen in de industrie . En de PS3 kan nog zo veel makkelijker zijn om voor te programmeren dan de PS2, maar het is nog altijd moeilijker dan de 360, dat geloof ik heus wel wanneer iemand als Carmack het zegt .
quote:
In March of 2006, Carmack was added to the Walk of Game, an event that recognizes the developers and games with the most impact on the industry.
Nee, niemand die meer op hem let hoor . Hij is alleen een van de meest belangrijke mensen in de industrie ooit, maar wanneer hij wat zegt dat niet 100% positief is over de PS3 maakt het niks uit .

En gezien z'n fanatisme voor OpenGL en andere open source software zou ik hem niet direct willen typeren als Microsoft slaafje . Ik kan me naast ID maar weinig grote softwarehuizen bedenken die nog OGL gebruiken. Een beetje Microsoft slaaf zou Direct3D gebruiken.
pi_37836051
en nog meer slecht nieuws:

http://www.gamesradar.com/gb/ps3/game/news/article.jsp?articleId=20060513133719562032§ionId=1006

De 'tard-versie van de PS3 zou, vanwege het kostenplaatje, GEEN bluetooth gaan ondersteunen en dus ook geen wireless controllers. Koop je de 500 dollah versie, kan je gewoon draadjes gebruiken voor de controllert.

Hopen maar dat dat niet waar is.
  maandag 15 mei 2006 @ 08:37:00 #192
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37836071
wat een hoop frustratie in die post van Luukbes
je klinkt een beetje als een jaloers kind op deze manier
pi_37836074
quote:
Op maandag 15 mei 2006 08:34 schreef D.A.A.F. het volgende:

http://www.gamesradar.com/gb/ps3/game/news/article.jsp?articleId=20060513133719562032§ionId=1006

De 'tard-versie van de PS3 zou, vanwege het kostenplaatje, GEEN bluetooth gaan ondersteunen en dus ook geen wireless controllers. Koop je de 500 dollah versie, kan je gewoon draadjes gebruiken voor de controllert.

Als bluetooth ook nog mist dan is het tard pack wel een heel erg slechte keus
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 15 mei 2006 @ 08:37:47 #194
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37836079
quote:
Op maandag 15 mei 2006 08:34 schreef D.A.A.F. het volgende:

nee dat is zeker niet waar. In het officiele persbericht staat gewoon dat ze allebei BT hebben
pi_37836150
quote:
Op maandag 15 mei 2006 08:37 schreef kepler het volgende:

[..]

nee dat is zeker niet waar. In het officiele persbericht staat gewoon dat ze allebei BT hebben
Gelukkig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37836167
quote:
Op maandag 15 mei 2006 08:37 schreef kepler het volgende:

[..]

Ja, het artikel is niet echt denderend. Maar we hebben Sony vorige week ook horen zeggen dat 'allebei de versies identiek waren aan grafische pracht, maar de manier van overbrenging naar je TV verschilt', waarmee ik wil aangeven dat off. Sony statements ook niet echt denderend betrouwbaar zijn.

Toch kan ik het me haast niet voorstellen. Bluetooth is retecheap tegenwoordig.
pi_37836406
quote:
Op maandag 15 mei 2006 08:30 schreef Retuobak het volgende:
[q]En de PS3 kan nog zo veel makkelijker zijn om voor te programmeren dan de PS2, maar het is nog altijd moeilijker dan de 360, dat geloof ik heus wel wanneer iemand als Carmack het zegt .
Carmack is een x86 PC-hoertje, die niet weet om te gaan met nieuwe technologie en architecturen. Zijn nieuwe megatextures code-voorstellen worden ook overal gebashed door console-devs als achterhaald en de verkeerde manier van aanpak.

Niemand neemt hem meer serieus als de enige alwetende source van betrouwbaarheid, behalve Kweek/Doom freako's. He's just another guy, een van de velen met een aantal goeie ideen en een aantal slechte ideeen, met zijn eigen aanpak die allesbehalve zaligmakend en de enige echte aanpak is..

Een vrij luie goeie PC dev die lelijke plasticlook engines maakt, en iemand met tot dusver weinig verstand van zaken voor een ander platform die een specialistische aanpak vergt. Een hele hoop devs (die i.t.t. Carmack wel al een jaar dagelijks met de PS3 werken) zijn het ook totaal niet eens met de kritiek van hem op a-symetrical designs. Kennelijk zijn die niet zo lui, in de tijd dat hij zit te klagen, hebben die al compilers, libraries, engines en middleware tools gestroomlijnd aan het draaien.

JC is een geblindoekte PC dork die alleen problemen ziet, en geen kansen, met zware aanpassingsproblemen in een veranderende code-wereld. Lekker met pensioen gaan zou ik zeggen.

http://www.playsyde.com/leech_2651_en.html
Heavenly Sword 365 MB hi-res cam footage, waarschijnlijk de scherpste cambeelden van gameplay totnutoe.

http://www.gametrailers.com/player.php?id=10614&type=wmv
Tecmo (DOA4, NG) interview met Itagaki, die hints geeft dat ie interesse heeft in de PS3, en het verschil met de 360 en PS3 niet zo groot vindt als het met de PS2 en PSOne was. Hij vindt het verschil in power tussen PS2 en PSOne 10 keer zo groot, en PS3 en 360 2 keer zo groot in het voordeel van de PS3.
  Eindredactie Games maandag 15 mei 2006 @ 09:18:29 #198
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_37836498
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:12 schreef LuukBes het volgende:
een mac
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_37836562
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]

een mac
Nee Quad-SLI Commodore 64's, uit betrouwbare bronnen.
  Eindredactie Games maandag 15 mei 2006 @ 09:25:06 #200
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_37836583
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:12 schreef LuukBes het volgende:
Tecmo (DOA4, NG) interview met Itagaki, die hints geeft dat ie interesse heeft in de PS3, en het verschil met de 360 en PS3 niet zo groot vindt als het met de PS2 en PSOne was. Hij vindt het verschil in power tussen PS2 en PSOne 10 keer zo groot, en PS3 en 360 2 keer zo groot in het voordeel van de PS3.
tsja, de dreamcast was op papier ook slechter dan de ps2, maar de graphics van de dreamcast worde nog steeds beter gevonden dan de ps2
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')