Als ze dat 2e doen dan beginnen console-makers eindelijk wijs te wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:59 schreef P-Style het volgende:
Ik vraag me af of die HDD enkel en alleen voor caching wordt gebruikt of dat games straks wellicht een soort van "mini-install" krijgen.
Het is in ieder geval goed voor de laadtijden!quote:Op zondag 14 mei 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
Als ze dat 2e doen dan beginnen console-makers eindelijk wijs te worden.
jah dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
En 2x BD-ROM zal ook wel stil zijn aangezien alle games op BD-ROM zullen verschijnen.
in de stijl van: hey zonder de HDD waren de laadtijden 2 minuten, maar met HDD zijn de laadtijden 1 minuutquote:Op zondag 14 mei 2006 00:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is in ieder geval goed voor de laadtijden!Tijdens de GTHD presentatie hadden ze het er in ieder geval over dat de laadtijden drastisch zullen verminderen dankzij de HDD.
Als je een game op een DVD9 moet krijgen (waar MS van gezegd heeft dat maar 7GB per DVD beschikbaar is voor gamecontent), zul je een hele hoop moeten doen met compressie, die dan in het game uitgepakt moeten worden. Zeker omdat je geen HD standard hebt op de 360, kan men niet rekening houden met een gedeeltelijk game-install. On the fly de-compressie in het game zelf kost power en tijd.quote:Perhaps one of the most significant elements of the PS3 is the Blu-Ray disc technology. I am a little nervous that with streamed data (ie where data is loaded constantly from disc), the Xbox 360 will still be quite restricted because of the DVD format disc.
Mark Rein van Epic.quote:"Unreal Tournament was 6GB compressed. Next Generation games are going to be 20GB plus, and how we're going to fit them on DVD9's I don't know, they'll probably be a few of them ( i.e. a few DVD9's per game). On the PS3, we're going to be using the majority of the space on those Blu-ray disks."
De GT HD liep niet van een PS3, dus niet te controlleren hoe snel de laadtijden zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 01:36 schreef Diablos79 het volgende:
Bij die GT demo waren de laadtijden iedergeval erg snel. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen met de laadtijden.
Draaide op een PCquote:Op zondag 14 mei 2006 10:12 schreef LuukBes het volgende:
Hoe kom je daar bij. GT HD draaide op een PS3(devkit). Waar anders op, een PS2 of PC.
GT HD was alleen een E3 demo. Deze versie komt niet uit op de PS3, dit is geen Prologue van GT5.
Je kunt je afvragen waarom PD uberhaupt is op komen dagen met deze game als het zo ver weg van het eindprodukt is. Alles wat ie had hoeven te doen is de pitstop scene van vorig jaar in HD met veel auto's onscreen te laten draaien in realtime, en verderest had ie alles achterwege moeten laten zolang dit game op 30% zit.
Crappy in elkaar geflanste E3 demo's zijn anti-reclame. Check het verschil van veel E3 demo's van 2005 van de 360 met het eindprodukt half jaar later.
Zag er wel top uit. In alle interviews wordt benadrukt dat het in-game materiaal is, en het ziet er idd net wat te crappy uit voor CGI, maar ik kan me niks voorstellen bij de gameplay van al die getrailerde scenes, dus ik gok op realtime scipted scenes die vooraf gaan aan gameplay. Of ze moeten wel heel veel stappen vooruit hebben gemaakt met de animatie's. Ben wat skeptisch wat dat aangaat.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:17 schreef Tain het volgende:
Hoe vond je Assassin's Creed er eigenlijk uit zien?
http://www.kotaku.com/gam(...)-ps3-demo-172579.phpquote:Op zondag 14 mei 2006 10:19 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Bron.
Devkit met Cell = geen PC, ook al lijkt ie op een desktop-PCtje.
Haha, als dit al een serieus bedoeld stukje schrijven is (categorie hear-say geruchten), dan doelt ie met emulator waarschijnlijk op de PS2 emulator die momenteel op PS3 devkits draait om PS2 games/engines up and running te krijgen (ook in verband met backwards compatibilty). Dat zou de GT4+ look extra kunnen verklaren.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:24 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.kotaku.com/gam(...)-ps3-demo-172579.php
Als het een PS2 emu op PS3 devkits is dan kunnen ze het geluid van de TV toch wel harder zetten?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:31 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Haha, als dit al een serieus bedoeld stukje schrijven is (categorie hear-say geruchten), dan doelt ie met emulator waarschijnlijk op de PS2 emulator die momenteel op PS3 devkits draait om PS2 games/engines up and running te krijgen (ook in verband met backwards compatibilty). Dat zou de GT4+ look extra kunnen verklaren.
Staat nergens iets van PC.
Leuke geruchten allemaal. Weggehaald doordat het te beschamend is voor Sony, of weggehaald omdat het hoax-onzin is.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:33 schreef Tain het volgende:
http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?p=276001
Originele IGN artikel is weggehaald, maar AC zou dus op een 360 hebben gedraaid met een USB PS2/PS3 pad
Het is Ubisoft, come onquote:Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef LuukBes het volgende:
Heb begrepen dat dat game exclusive voor de PS3 uitkomt, dus ik gok op het laatste, omdat er kennelijk helemaal geen gamecode voor de 360 geschreven wordt.
Geen idee. Wie weet hoe early, buggy en brak die emulator versie is. Zie nog steeds niet in hoe het wel of niet bijstellen van geluid en het gegeven 'emulator' zou moeten wijzen op een PC. Vergezochtere theorien in ieder geval dan dat dit op de PS3 draait.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het een PS2 emu op PS3 devkits is dan kunnen ze het geluid van de TV toch wel harder zetten?
Project Assassin voor de 360 werd door Ubisoft op de E3 2005 aangekondigd en nu nergens meer te bekennen en is er opeens Assassin's Creed voor de PS3quote:Op zondag 14 mei 2006 10:37 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Leuke geruchten allemaal. Weggehaald doordat het te beschamend is voor Sony, of weggehaald omdat het hoax-onzin is.
Heb begrepen dat dat game exclusive voor de PS3 uitkomt, dus ik gok op het laatste, omdat er kennelijk helemaal geen gamecode voor de 360 geschreven wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |