Ja.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef H.Flick het volgende:
GoW2 is toch nog voor de PS2?
Yep.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef H.Flick het volgende:
GoW2 is toch nog voor de PS2?
Ja. Doe mij maar een gele kikker.quote:
Die motion sensor van de PS3 lijkt me in ieder geval relaxter dan het wilde rondzwaaien van de Wii controller. Het liefst zie ik het eigenlijk helemaal niet, maar dat is een ander verhaal.quote:
Serieus, kijk die trailer nog eens, dat verschil is astronomisch groot.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:13 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind dit grafisch niet mijlenver weg van de E3 trailer.
Och, bijna iedereen is positief over de controls van Warhawk, dus zo slecht hoeft het uiteindelijk niet te zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:50 schreef H.Flick het volgende:
Die motion sensor van de PS3 lijkt me in ieder geval relaxter dan het wilde rondzwaaien van de Wii controller. Het liefst zie ik het eigenlijk helemaal niet, maar dat is een ander verhaal.
Voor vliegtuig dingen lijkt het me ook ideaal. Ik zie alleen niet hoe het voor andere games echt kan werken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Och, bijna iedereen is positief over de controls van Warhawk, dus zo slecht hoeft het uiteindelijk niet te zijn.
Gelukkig dwingt niemand de developers het te gebruiken, ik vind het alleen geweldig dat de developers wel de optie hebben het te doen als hun game zich er voor leent. Daar ben ik 100% voorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor vliegtuig dingen lijkt het me ook ideaal. Ik zie alleen niet hoe het voor andere games echt kan werken.
Juist. En dat is ook meteen het probleem met de Wii controller, want die is gewoon niet geschikt voor 'normale' games.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Gelukkig dwingt niemand de developers het te gebruiken, ik vind het alleen geweldig dat de developers wel de optie hebben het te doen als hun game zich er voor leent. Daar ben ik 100% voor.
Ik denk ook niet dat ze dat voor alle games gaan gebruiken. En ik denk dat je het net als bij de rumble functie gewoon aan en uit kunt zetten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor vliegtuig dingen lijkt het me ook ideaal. Ik zie alleen niet hoe het voor andere games echt kan werken.
En daarom is er ook een 'classic' controller die je kan gebruikenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Juist. En dat is ook meteen het probleem met de Wii controller, want die is gewoon niet geschikt voor 'normale' games.
Eens!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:58 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zoveel gezeik over een controller gezien, tis gejat, geen rumble, bla bla bla.. Net of dat allemaal boeit.. Zolang het maar gewoon lekker speelt![]()
Ik heb een dubbelhandige backhand... geen probleem dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daarom is er ook een 'classic' controller die je kan gebruiken![]()
Maar goed, de PS3 motion sensorgame lijken me kutter dan de Wii games aangezien je bij de PS3 je handen simultaan moet doen en met twee handen is het lastiger dan simpelweg je handen los van elkaar bewegen.
Probeer het maar eens, Pak je tv afstandsbediening en die van je DVD speler, maak er een touwtje van 1 meter tussen en ga zwaaien. Daarna pak je de PS2 controller, knip je de draad er vanaf en ga je bewegen. Veel lastiger.
Dat is wel afhankelijk van het spel lijkt me. Race spellen en spellen zoals ace combat lijken met echt niet lekker spelen met die Wii controller.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar goed, de PS3 motion sensorgame lijken me kutter dan de Wii games aangezien je bij de PS3 je handen simultaan moet doen en met twee handen is het lastiger dan simpelweg je handen los van elkaar bewegen.
Probeer het maar eens, Pak je tv afstandsbediening en die van je DVD speler, maak er een touwtje van 1 meter tussen en ga zwaaien. Daarna pak je de PS2 controller, knip je de draad er vanaf en ga je bewegen. Veel lastiger.
Inderdaad ja, de Wii controller heeft z'n voordelen, maar race en vliegspellen, dan ga ik toch echt voor de PS3 controller.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is wel afhankelijk van het spel lijkt me. Race spellen en spellen zoals ace combat lijken met echt niet lekker spelen met die Wii controller.
Hoezo is dat veel lastiger? Het is juist veel lastiger voor je om beide handen echt iets verschillends te laten doen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij kunt niet tegelijk sturen en schakelen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo is dat veel lastiger? Het is juist veel lastiger voor je om beide handen echt iets verschillends te laten doen tegelijkertijd
ja, dat kan ik, maar probeer maar is goed je rechterhand alleen maar omhoog en omlaag te bewegen en rondjes te maken met je linkerhandquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jij kunt niet tegelijk sturen en schakelen?
Heb je dat echt geprobeerdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
ja, dat kan ik, maar probeer maar is goed je rechterhand alleen maar omhoog en omlaag te bewegen en rondjes te maken met je linkerhand
Bij het spelen met toetsenbord en muis houd je je armen zogoed als stil, je beweegt alleen een beetje met je vingers en je handen. Dat is toch wel heel wat anders dan hoe je met de Wii controller speelt.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Dus jullie kunnen geen FPS op de PC spelen?
Nou bij een spel zoals Monkey Ball of het xbox Live Arcade spel met die knikker lijkt het me wel leukquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Diablos79 het volgende:
Dat spel van Naughty dogs zag er ook erg goed uit, ben benieuwd wat dat word.
In dat geval voorspel ik nog grotere laadtijden dan nu bij de PS2quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:16 schreef kepler het volgende:
terwijl de 360 een snelheid heeft van 12X en daar waren al ontwikkelaars die zeurden dat de stream-snelheid vanaf de DVD niet snel genoeg is. Of kan dit opgelost worden met de standaard HDD?
Deels jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:16 schreef kepler het volgende:
Of kan dit opgelost worden met de standaard HDD?
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lange laadtijden en een lawaaiige console. Gelukkig dus is een 8X wel stiller, maar zorgt voor langere laadtijden...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Deels ja. Maar HDD caching is ook niet alles natuurlijk
.
Either way zullen de laadtijden tenenkrommend zijn.
En 2x BD-ROM zal ook wel stil zijn aangezien alle games op BD-ROM zullen verschijnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef kepler het volgende:
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lange laadtijden en een lawaaiige console. Gelukkig dus is een 8X wel stiller, maar zorgt voor langere laadtijden...
Ja, de PS3 heeft een muisstille lezer straks, maar geef mij maar herrie van 360-formaat ipv takkelang wachten. Ik wil niet bij GTA next-gen 30 seconden wachten totdat ik in de wereld zitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef kepler het volgende:
[..]
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lange laadtijden en een lawaaiige console. Gelukkig dus is een 8X wel stiller, maar zorgt voor langere laadtijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |