abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37780811
http://e3.bashsoftware.net/motorstorm.wmv
ftp://www.jeux-france.com/PlayStation_3/MotorStorm_1.wmv

2 cam filmpjes van Motorstorm met dev-commentaar, beide over de 100MB.

Ik vind dit grafisch niet mijlenver weg van de E3 trailer. Wat die trailer extra bijzonder maakte was een enkele overdreven crash (die laatste voor die motor die staat te kijken en die crash tegen die boom op), en bv die cameraviews die onder het rijden cinematic naar links kijkt naar die ATV, maar in diezelfde trailer zie je ook gameplay momenten van een static camera van achter, en dan zag het er toen toch een stuk minder uit dan zoals het er nu uitziet.

Physics, track deforming, auto's die uit 160 parts bestaan die allemaal loskomen bij crashes, slimme AI die steeds voorzichtig zoekt naar openingen (zoals bij die crossmotor in die filmpjes), leuke gimmicks als zwaaiende vuisten en ATV drivers die bij hun kruis grijpen als ze een tegenstander laten crashen, straks 20 vehicles tegelijk in een race online, al met al zeker veelbelovend fun-game.

http://upsilandre.free.fr/videos/motorstorm.gif

MSG4, FFXIII en Heavy Rain zijn imho de enige van echte E3-2005 kwaliteit (lees : benadert CGI). Kijkend naar hoe BIA3, MoH PS3, MGS4 en CoD3 ook al cinematics realtime in gameplay integreren denk ik ook dat KZ PS3 niet onmogelijk is. Door de controle van speler uit handen te nemen, als het ware het spel stil te leggen qua AI en gameplay, en een stukje full detail rendering-power op een scene te gooien als scripted scene zoals die soldaat die geschoten en opgevangen wordt in BIA3, en ook kijkend naar de realtime animatie niveau's van HS, en kijkend naar Resistence physics en particles effecten, denk ik ook nog steeds niet dat KZ PS3 onhaalbaar is.

Het is jammer dat ze niet aanwezig waren, dat betekent dat ze nog niet zo ver zijn als vorig jaar (of zich schamen ervoor...), of dat ze geen zin hadden om een aparte demo te maken ervoor (veel devs klagen de laatste dagen in de pers over hoe veel werk het kost om iets klaar te maken voor de E3 en hoeveel mankracht dit van het project afhoudt, het is maar net waar je prioriteiten liggen en of je op E3 wil showen ten kostte van devtijd). Er waren genoeg mensen die nog niet eens verwachtten dat Sony met playable games durfde te komen, al met al hebben ze toch behoorlijk wat potentie laten zien vind ik als je het beste eruit pikt en bijelkaar optelt.

Waar die KZ trailer in uitblinkt is animatie en AI, hoe alles op elkaar reageert en inelkaar overloopt als script. Guerilla heeft met de beperkte PS2 al een van de best ogende (niet spelende..) PS2 games op de markt gezet, en krijgt nu veel credits van de pers voor KZ PSP als best ogende PSP game, dus ik denk nog steeds dat KZ PS3 grafisch heel dicht gaat naderen, die jognens zijn gewoon veel talentvoller dan menigeen denkt, een echte console devver. Ik ben veel meer benieuwd of ze qua animatie en AI het niveau gaan halen, want dat is denk ik nog veel moeilijker.

[ Bericht 0% gewijzigd door P-Style op 13-05-2006 11:45:46 (Even van de erg grote gifjes links gemaakt) ]
pi_37780881
http://www.host71.com/mistan/Better.gif
Check die motor.

Dev legt in filmpjes uit dat het steeds moeilijker wordt per ronde door de tracks te komen omdat die dieper worden. En ook dat de AI van die motor dus voorzichtiger is omdat ie kwetsbaar is. Volgens mij probeert ie hier of de buggy te ontwijken en raakt ie zelf uit koers, of hij komt in een dieper stuk track terecht, of gewoon een stuurfout als faalbare AI. Whatever it is, it looks like fun.

http://www.gaming-age.com/staff/jim/misc/motorstorm_spin.gif
http://www.gaming-age.com/staff/jim/misc/motorstorm_roll.gif

[ Bericht 15% gewijzigd door P-Style op 13-05-2006 11:47:05 (En nog meer bandbreedte vretende gifjes gelinkt.) ]
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:07:42 #103
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37781040
het ziet er allemaal erg leuk uit, maar echt niet in de buurt van die trailer. En ik zie en lees ook allemaal dingen die nu niet echt bijzonder zijn. Deze games zullen ook prima op de 360 kunnen draaien. Oftewel het verschil tussen de 360 en PS3 zal dus echt niet zo groot zijn als sommige mensen hier beweren en dat tonen de PS3 games op de E3 wel aan.

Maar MotorStorm blijf ik in de gaten houden, lijkt me een leuke game
The line is a dot to you!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:55:03 #104
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37781450
Alleen FFXIII en MGS4 hebben mijn interesse uiteraard.... voor de rest niet echt... Ja,... GoW 2
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:49:34 #105
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37782204
GoW2 is toch nog voor de PS2?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:29:17 #106
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37782835
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:53:41 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37783486
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef H.Flick het volgende:
GoW2 is toch nog voor de PS2?
Ja.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:00:18 #108
138256 Sjotime
Delta 168
pi_37783657
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef H.Flick het volgende:
GoW2 is toch nog voor de PS2?
Yep.
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:46:58 #109
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37784911


Hebben we er zin in jongens

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:48:10 #110
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_37784939
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]

Hebben we er zin in jongens

Ja. Doe mij maar een gele kikker.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:50:47 #111
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37784992
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]

Hebben we er zin in jongens

Die motion sensor van de PS3 lijkt me in ieder geval relaxter dan het wilde rondzwaaien van de Wii controller. Het liefst zie ik het eigenlijk helemaal niet, maar dat is een ander verhaal.

En als je gele kikkers ziet moet je je browser goed instellen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:52:25 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37785023
Als die motion sensor je wat lijkt, moet je eem MS sidewinder pro halen, precies hetzelfde .

Denken jullie dat ze trouwens een motion sensor erin hebben gedaan omdat ze ook nog eens geen rumble hebben?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:52:28 #113
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37785025
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 08:13 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind dit grafisch niet mijlenver weg van de E3 trailer.
Serieus, kijk die trailer nog eens, dat verschil is astronomisch groot.
KZ PS3 zullen ze overigens deze generatie toch redelijk dicht bij in de buurt komen gok ik, maar het daadwerkelijk halen?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:53:05 #114
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37785041
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:50 schreef H.Flick het volgende:
Die motion sensor van de PS3 lijkt me in ieder geval relaxter dan het wilde rondzwaaien van de Wii controller. Het liefst zie ik het eigenlijk helemaal niet, maar dat is een ander verhaal.
Och, bijna iedereen is positief over de controls van Warhawk, dus zo slecht hoeft het uiteindelijk niet te zijn .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:55:52 #115
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37785105
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:53 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Och, bijna iedereen is positief over de controls van Warhawk, dus zo slecht hoeft het uiteindelijk niet te zijn .
Voor vliegtuig dingen lijkt het me ook ideaal. Ik zie alleen niet hoe het voor andere games echt kan werken.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:57:10 #116
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37785132
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Voor vliegtuig dingen lijkt het me ook ideaal. Ik zie alleen niet hoe het voor andere games echt kan werken.
Gelukkig dwingt niemand de developers het te gebruiken, ik vind het alleen geweldig dat de developers wel de optie hebben het te doen als hun game zich er voor leent. Daar ben ik 100% voor .
Jammer is voor de meeste mensen wel dat rumble is gesneuveld, en voor mij dat ze vasthouden aan de Dual Shock vorm (die ik echt niet trek, en wat voor mij de belangrijkste dealbreaker is)
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:58:21 #117
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37785160
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Gelukkig dwingt niemand de developers het te gebruiken, ik vind het alleen geweldig dat de developers wel de optie hebben het te doen als hun game zich er voor leent. Daar ben ik 100% voor .
Juist. En dat is ook meteen het probleem met de Wii controller, want die is gewoon niet geschikt voor 'normale' games.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:58:33 #118
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37785167
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Voor vliegtuig dingen lijkt het me ook ideaal. Ik zie alleen niet hoe het voor andere games echt kan werken.
Ik denk ook niet dat ze dat voor alle games gaan gebruiken. En ik denk dat je het net als bij de rumble functie gewoon aan en uit kunt zetten.

Ik heb trouwens nog nooit zoveel gezeik over een controller gezien, tis gejat, geen rumble, bla bla bla.. Net of dat allemaal boeit.. Zolang het maar gewoon lekker speelt
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:01:28 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_37785231
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:58 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Juist. En dat is ook meteen het probleem met de Wii controller, want die is gewoon niet geschikt voor 'normale' games.
En daarom is er ook een 'classic' controller die je kan gebruiken

Maar goed, de PS3 motion sensorgame lijken me kutter dan de Wii games aangezien je bij de PS3 je handen simultaan moet doen en met twee handen is het lastiger dan simpelweg je handen los van elkaar bewegen.

Probeer het maar eens, Pak je tv afstandsbediening en die van je DVD speler, maak er een touwtje van 1 meter tussen en ga zwaaien. Daarna pak je de PS2 controller, knip je de draad er vanaf en ga je bewegen. Veel lastiger.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:05:03 #120
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37785314
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:58 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zoveel gezeik over een controller gezien, tis gejat, geen rumble, bla bla bla.. Net of dat allemaal boeit.. Zolang het maar gewoon lekker speelt
Eens!
Enige beef die ik met de controller heb is de vorm, nog steeds .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:05:30 #121
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37785328
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En daarom is er ook een 'classic' controller die je kan gebruiken

Maar goed, de PS3 motion sensorgame lijken me kutter dan de Wii games aangezien je bij de PS3 je handen simultaan moet doen en met twee handen is het lastiger dan simpelweg je handen los van elkaar bewegen.

Probeer het maar eens, Pak je tv afstandsbediening en die van je DVD speler, maak er een touwtje van 1 meter tussen en ga zwaaien. Daarna pak je de PS2 controller, knip je de draad er vanaf en ga je bewegen. Veel lastiger.
Ik heb een dubbelhandige backhand... geen probleem dus
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:08:54 #122
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37785439
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En daarom is er ook een 'classic' controller die je kan gebruiken

Maar goed, de PS3 motion sensorgame lijken me kutter dan de Wii games aangezien je bij de PS3 je handen simultaan moet doen en met twee handen is het lastiger dan simpelweg je handen los van elkaar bewegen.

Probeer het maar eens, Pak je tv afstandsbediening en die van je DVD speler, maak er een touwtje van 1 meter tussen en ga zwaaien. Daarna pak je de PS2 controller, knip je de draad er vanaf en ga je bewegen. Veel lastiger.
Dat is wel afhankelijk van het spel lijkt me. Race spellen en spellen zoals ace combat lijken met echt niet lekker spelen met die Wii controller.

En zover ik had begrepen was de "classic" controller ook alleen bedoeld voor "classic" games.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:12:14 #123
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37785540
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:08 schreef Diablos79 het volgende:
Dat is wel afhankelijk van het spel lijkt me. Race spellen en spellen zoals ace combat lijken met echt niet lekker spelen met die Wii controller.
Inderdaad ja, de Wii controller heeft z'n voordelen, maar race en vliegspellen, dan ga ik toch echt voor de PS3 controller.

MAAR, uiteindelijk geef ik voor racespellen de voorkeur aan een stuur en vliegspellen aan een joystick .
pi_37785608
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En daarom is er ook een 'classic' controller die je kan gebruiken

Maar goed, de PS3 motion sensorgame lijken me kutter dan de Wii games aangezien je bij de PS3 je handen simultaan moet doen en met twee handen is het lastiger dan simpelweg je handen los van elkaar bewegen.

Probeer het maar eens, Pak je tv afstandsbediening en die van je DVD speler, maak er een touwtje van 1 meter tussen en ga zwaaien. Daarna pak je de PS2 controller, knip je de draad er vanaf en ga je bewegen. Veel lastiger.
Hoezo is dat veel lastiger? Het is juist veel lastiger voor je om beide handen echt iets verschillends te laten doen tegelijkertijd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:16:53 #125
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37785670
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:14 schreef Tain het volgende:

[..]

Hoezo is dat veel lastiger? Het is juist veel lastiger voor je om beide handen echt iets verschillends te laten doen tegelijkertijd
Jij kunt niet tegelijk sturen en schakelen?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:19:38 #126
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37785742
Ik denk dat "normale" gameplay toch beter blijft aanslaan dan de Wii gameplay. Want hoe leuk het idee ook is, de gameplay blijft toch niet veel meer dan gewoon een beetje met dat ding zwieren. Volgens mij heb je dat na 10 games ook wel weer gezien. Daarbij krijg je volgens mij echt kramp in je armen als je echt uren lang zo moet spelen. Je moet tenslotte toch de heletijd met dat ding op je tv blijven richten.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37785768
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Jij kunt niet tegelijk sturen en schakelen?
ja, dat kan ik, maar probeer maar is goed je rechterhand alleen maar omhoog en omlaag te bewegen en rondjes te maken met je linkerhand
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_37785785
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En daarom is er ook een 'classic' controller die je kan gebruiken

Maar goed, de PS3 motion sensorgame lijken me kutter dan de Wii games aangezien je bij de PS3 je handen simultaan moet doen en met twee handen is het lastiger dan simpelweg je handen los van elkaar bewegen.

Probeer het maar eens, Pak je tv afstandsbediening en die van je DVD speler, maak er een touwtje van 1 meter tussen en ga zwaaien. Daarna pak je de PS2 controller, knip je de draad er vanaf en ga je bewegen. Veel lastiger.
Heb je dat echt geprobeerd
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:24:24 #129
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37785877
Ik heb net wel met mijn draadloze Xbox360 controller van die bewegingen gemaakt alsof ik een racegame zat te spelen en dat werkt best fij. Daarna heb ik met Xbox360 remote gepakt en gedaan alsof ik aan het tennissen was, dat ging ook best goed.

Alleen werkt het niet als je met de remote gaat racen en met de controller gaat tennissen. Dus ze zijn gewoon allebei geschikt voor verschillende soorten games. Opgelost.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:28:49 #130
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37785983
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:20 schreef Tain het volgende:

[..]

ja, dat kan ik, maar probeer maar is goed je rechterhand alleen maar omhoog en omlaag te bewegen en rondjes te maken met je linkerhand
Ik heb er geen moeite mee...
pi_37786005
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee...
ik wel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:30:33 #132
100496 H.Flick
Turn-based
pi_37786031
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef Tain het volgende:

[..]

ik wel
Ik ook
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:30:50 #133
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37786043
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef Tain het volgende:

[..]

ik wel
Gecondoleerd
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:30:58 #134
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37786046
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef Tain het volgende:

[..]

ik wel
Lukt mij ook echt niet idd
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:34:53 #135
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37786162
Dus jullie kunnen geen FPS op de PC spelen?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:39:16 #136
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37786280
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Dus jullie kunnen geen FPS op de PC spelen?
Bij het spelen met toetsenbord en muis houd je je armen zogoed als stil, je beweegt alleen een beetje met je vingers en je handen. Dat is toch wel heel wat anders dan hoe je met de Wii controller speelt.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37786697
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Voor vliegtuig dingen lijkt het me ook ideaal. Ik zie alleen niet hoe het voor andere games echt kan werken.
Nou bij een spel zoals Monkey Ball of het xbox Live Arcade spel met die knikker lijkt het me wel leuk
PSN id: NL_SToRM
pi_37788917
Ja, apart van elkaar draaien is lastig idd

Maar met je duim een analoge pookje bewegen en met de andere hand aimen is goed te doen, lijkt me.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:28:59 #139
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37788978
ach who cares. we kunnen nu wel tot in den eeuwigheid discussiëren over wat beter/lekkerder werkt, maar dat is nog altijd afhankelijk van 2 factoren; persoonlijke voorkeur en kwaliteit van de implementatie door de dev.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 15:32:07 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_37789039
Ja niemand hier heeft er uberhaupt nog mee gespeeld
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:08:33 #141
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_37792804
Eight Days ziet er wel erg goed uit moet ik zeggen!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 20:54:48 #142
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_37797741
Dat spel van Naughty dogs zag er ook erg goed uit, ben benieuwd wat dat word.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_37797935
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:54 schreef Diablos79 het volgende:
Dat spel van Naughty dogs zag er ook erg goed uit, ben benieuwd wat dat word.
Die vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Kan natuurlijk een hele coole game worden, maar ik had eigenlijk wat anders verwacht van Naughty Dog denk ik...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:16:18 #144
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37801968
uuhm weten jullie nog die discussie over de snelheid van BD in de PS3?

uit het persbericht:

BD 2x (BD-ROM)
DVD 8x (DVD-ROM)
CD 24x (CD-ROM)

terwijl de 360 een snelheid heeft van 12X en daar waren al ontwikkelaars die zeurden dat de stream-snelheid vanaf de DVD niet snel genoeg is. Of kan dit opgelost worden met de standaard HDD?
The line is a dot to you!
pi_37802227
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:16 schreef kepler het volgende:


terwijl de 360 een snelheid heeft van 12X en daar waren al ontwikkelaars die zeurden dat de stream-snelheid vanaf de DVD niet snel genoeg is. Of kan dit opgelost worden met de standaard HDD?
In dat geval voorspel ik nog grotere laadtijden dan nu bij de PS2
#winning
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:28:04 #146
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37802332
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:16 schreef kepler het volgende:
Of kan dit opgelost worden met de standaard HDD?
Deels ja . Maar HDD caching is ook niet alles natuurlijk .
Either way zullen de laadtijden tenenkrommend zijn.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:31:59 #147
34586 kepler
No bounce, no play
pi_37802478
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Deels ja . Maar HDD caching is ook niet alles natuurlijk .
Either way zullen de laadtijden tenenkrommend zijn.
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lange laadtijden en een lawaaiige console. Gelukkig dus is een 8X wel stiller, maar zorgt voor langere laadtijden...
The line is a dot to you!
pi_37802969
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef kepler het volgende:
als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lange laadtijden en een lawaaiige console. Gelukkig dus is een 8X wel stiller, maar zorgt voor langere laadtijden...
En 2x BD-ROM zal ook wel stil zijn aangezien alle games op BD-ROM zullen verschijnen.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:48:20 #149
61587 Retuobak
My oh my!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 23:49:19 #150
61587 Retuobak
My oh my!
pi_37803052
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 23:31 schreef kepler het volgende:

[..]

als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel lange laadtijden en een lawaaiige console. Gelukkig dus is een 8X wel stiller, maar zorgt voor langere laadtijden...
Ja, de PS3 heeft een muisstille lezer straks, maar geef mij maar herrie van 360-formaat ipv takkelang wachten. Ik wil niet bij GTA next-gen 30 seconden wachten totdat ik in de wereld zit . Dat moet gewoon zoals op de PC in <2 secs gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')