Ik klikte per ongeluk op het verkeerde topic en moest zo lang wachten tot het eindelijk geopend was dat ik het zonde vond geen reactie te plaatsen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:36 schreef Re het volgende:
[..]
is lekker joh... en hoi
.. waarom jij hier dan ineens?
en MSN kennen ze daar niet zeker?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:39 schreef Re het volgende:
ja verder dus Praag is iig lekker warmm, koffie, bier en korte rokjes
het is hier reuze gezellig hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk op het verkeerde topic en moest zo lang wachten tot het eindelijk geopend was dat ik het zonde vond geen reactie te plaatsen.
Is het hier nog een beetje gezellig?.
Dit zie je verkeerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
het is hier reuze gezellig hoor... alleen die users he, die verpesten het voor de mods enzo
geintje
Het lijken net 2 vrouwen zoquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit zie je verkeerd.
Volgens deze post zijn het niet de users, maar een stel kleuters![]()
neequote:Op donderdag 11 mei 2006 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en MSN kennen ze daar niet zeker?![]()
jaaaa TeeeeVeeeeeeeeeeeeePeeeeeeeeee
ik ben zaterdag alweer terugquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:49 schreef Nesle het volgende:
Ik zit maandag tot en met vrijdag in Praag
dan maar een kleuterquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dit zie je verkeerd.
Volgens deze post zijn het niet de users, maar een stel kleuters![]()
Fun Snapshotje...quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Hallo, mijn foto!!
Op mijn tenen met de telefoon ver boven mijn hoofd... goed hè?
Ik kom ook met een Superfoto let opquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Hallo, mijn foto!!
Hallo, het moet niet teveel ontopic zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Hallo, mijn foto!!
Zo beter?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:25 schreef SPK het volgende:
Waarom zie je dat ding nou niet in beeld gewoon
Ik ook niet, maar hij doet het... daar gaat het om.quote:
Ah, dus jij bent één van de kleuters waar het over gaat? Niet meer doen hè!quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hallo, het moet niet teveel ontopic zijn.
Wij kleuters baggeren nou eenmaal graag.
Dat modjes en forum admins dat nou niet doen
Oh ik doe een voorbeeld link ofzo danquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij doet het... daar gaat het om..
ik heb gewoon even verder geklikt en die link gebruikt
Hey!! wie aan mijn vriendinnetje komt, komt ook aan mij he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent één van de kleuters waar het over gaat? Niet meer doen hè!.
Ja... --> TRAV.quote:
Dat was een goed jaar he?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef SPK het volgende:
Ik vind het wel tof geboren in 69 en een kleuter nog
Dat slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja... --> TRAV.
ONTOPIC VERDOMME!![]()
Jawel, deze kleuter gaat zich er ook maar inslijmen voor een mod wannabe status![]()
het was een sarcastische opmerking,niet op u gericht denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op.![]()
Ik ga voor t eerst naar praag man, sorry hoor.![]()
kom kom , niet zo overdrijven hoor ..quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Kleintje het volgende:
Ik wil best met jullie meekletsen, maar ik mag me van P. en Ynske niet overal mee bemoeien.
Sorry!
Dus dan ga ik maar foto's maken. Mag nl. ook geen vragen stellen, moet alleen maar oefenen en van mijn fouten leren.
hahaha dat was helemaal niet lullig naar jou bedoeldquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
Gelijk maar een triootje dan?quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey!! wie aan mijn vriendinnetje komt, komt ook aan mij he?![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:36 schreef SPK het volgende:
Ik vind het wel tof geboren in 69 en een kleuter nog
Ja maar die note's krijg je wel tegen je altijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:56 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
kom kom , niet zo overdrijven hoor ..Doe gewoon zo als ik al jaren doe .. notes en ban historie bekijkt .. ehm doe maar niet
ow ja samenvatting:quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:19 schreef SPK het volgende:
Samenvatting![]()
Maar deze smileyis stikken van het lachen
Daar ben ik gestopt met lezenquote:
Uitlokkerig? Gemiep?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Hoi . Doe's niet zo uitlokkerig met z'n allen.
het is veel te warm voor gemiep.
Hahahaha, ik heb werkelijk geen idee wat voor effect dat zou hebben op mequote:
Vandaar ook mijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
En daarmee licensed tot het maken van any lompe opmerkingquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:20 schreef Kleintje het volgende:
<-- kijk naar mijn plaatje... IK BEN EEN VROUW
kleintje....er is (ook bij fotografie) geen goed en fout.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef Kleintje het volgende:
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert(s) deel2
Schiet mij maar lek..
Ik denk dat ik het toestel maar in de kast leg gezien ik toch niet op de goede manier iets kan doen!
Hij past net in mijn browser (1280-1024) mensen met een kleinere resolutie zullen hemm isschien wat te groot vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[afbeelding]
Is er eigendlijk een max qua hoogte?
Voor de rest wat vinden jullie van de bewerking?
Zo moet hij wel passenquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij past net in mijn browser (1280-1024) mensen met een kleinere resolutie zullen hemm isschien wat te groot vinden.
Joh doe nou rustig. Lees de reacties in het topic nog eens. Kies er dan één uit waarvan jij het gevoel hebt dat het een goed advies is en probeer dat. Probeer ze nou ook niet allemaal tegelijk want dan gaat het je weer niet lukken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef Kleintje het volgende:
Schiet mij maar lek..
Ik denk dat ik het toestel maar in de kast leg gezien ik toch niet op de goede manier iets kan doen!
pst, leer de smilies eens kennen... het was sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:55 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Joh doe nou rustig. Lees de reacties in het topic nog eens. Kies er dan één uit waarvan jij het gevoel hebt dat het een goed advies is en probeer dat. Probeer ze nou ook niet allemaal tegelijk want dan gaat het je weer niet lukken.
Mocht het dan nog niet lukken probeer het dan eens samen met een andere fotograaf.
Ja, weet je? Lever dat ding maar in bij de winkel, want het is echt VOLKOMEN KUT wat je doet. Zo. En nou opzoutuhquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:27 schreef Kleintje het volgende:
Schiet mij maar lek..
Leer eerst maar eens een PI te gebruiken danquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
pst, leer de smilies eens kennen... het was sarcastisch bedoeld.
Ik ga gewoon door, ik zie al duidelijk verbetering. En ik post niet alles hier omdat jullie anders debiel worden van alle testcases en vooral van alle paarden en honden...
Vrouwen en communicerenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:02 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens een PI te gebruiken dan
Ik kon het toch proberen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en communiceren
Dude, wat wil je nou?![]()
dis wel weer behoorlijk klein. (iig voor mijn instellingen).quote:
FLES... Wat doe je!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en communiceren
Dude, wat wil je nou?![]()
Ben jij nou serieus aan het communiceren (nieuw woord, net geleerd en geeft nog 3 x woordwaarde ook) over fotografie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dis wel weer behoorlijk klein. (iig voor mijn instellingen).
Geen idee wat de meeste hier draaien trouwens.
Maar hij past wél ja!![]()
Shut up foolquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
FLES... Wat doe je!
COM MU NI CE REN
Dat zijn wel heeeel veel lettergrepen voor een man en je schreef het nog goed ook!
Tijd voor een deep throat experiencequote:Op donderdag 11 mei 2006 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
en dan heb je je ijsje nog maar half op
Jaaaahaaa, ik moet hem nog shoppen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
je kan zeggen wat je wil maar de kop van die eend is zeer mooi scherp en de achtergrond is lekker onscherp. Ik zie niet eens wat er mis is aan de foto ? Ja het is niet de hele eens, maar het is een eende portretfoto.
Je zou hem gekanteld genomen kunnen hebben of dus wat croppen zodat het water wat minder wordt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |