quote:
en om het niet alleen een smiley post te laten zijn, bovenstaande gifje representeerd mijn huidige staat, en aangezien het zonnig is is een zonnebril dan wel van pas... verder is het natuurlijk onwijs stoer om in 69 te zijn geboren als de opvolgers van de verloren generaties etc. nog net iets mee kunnen hebben pikken van de roerige jaren 60 en de rust van de jaren 70, de tiener jaren tussen frankie goes to hollywood en ander gespuis, de house scene zien opkomen in de jaren 90 en die verder zien ontwikkelen in al onbegrijpelijke stuiterbagger, de eerste tekenen van de nieuwe verloren generaties. Zo slecht hadden we het toen niet en tegenwoordig is de koffie ook beter. Leuk om door wannabee volwassen guppies als kleuter te worden gezien, doet me wel goed dat deze generaties best wel zoekende zijn naar een tof leven maar dat blijkbaar toch niet echt kunnen vinden en dan maar belangrijk willen doen, bruin is de nieuwe kleur van de dag. De smiley verder representeerd dat je soms meer met een smiley kan zeggen dan met zoveel woorden want zeg nou zelf, zelfs dit stukje proza hadden we niet gezocht achter een simpel geparsst plaatje, de gemoedstoestand als smiley.... daar nemen we nog een
![]()
op
![]()
representeery trouwens de benodigdheid voor koffie of enig ander warme drank, in mijn geval koffie en naast fotografie is koffie mijn passie die ik graag deel met mijn mede users, dat ht door sommige niet gewaardeerd wordt maakt niet zovel uit, niet iedereen vind koffie of thee lekker maar aan de andere kant boeit het mij ook geen ene flikker hoe anderen hun passie communiceren over het net, of het een
![]()
smiley is omdat je voedselvergiftiging hebt of iemand niet lief vind of een
![]()
smiley omdat je hard moet lachen...
ow ja
![]()
dus
![]()
die laatste smiley is de zwaaismiely om zonder woorden de expressie van verlaten (tijdelijk in dit geval) weer te geven, aangezien ik niet iedereen op msn heb (dat zou wat veel worden) en nu zelfs helemaal geen msn heb (ja die kutapples enz) dus bij deze dikke doei, grow up en neem een leven, ik ga lekker de zon in, peuk erbij (had de
![]()
smiley kunnen gebruiken maar die vind ik maar niets), ff wat werken, praatjes aanhoren en denken over mijn volgende fotoshoot met naar mij lijkt 2 leuke semi modellen gevolgd door een andere shoot de volgende dag. Maar zover is het nog niet, eerst saai praaatjes over gebroken heupen en botten en krom lopende ouwe vrouwtjes... boeit het?
die laatste smiley is wel een leuke, nog niet zolang op het forum aanwezig maar geeft wel ee nvan de meer perfectere emoties weer, stop eens met huilen enzo, toch of iemand een andere interpretatie?
owww kussmiley dus omdat ik graag iedereen gedag zoen omdat het het waard is om met een glimlach de fotwereled te verlaten