abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:07:15 #251
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37770171
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer een heel slecht argument. Eigenlijk geen argument.
Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[
pi_37770213
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Plus het feit dat ze een Nederlandse is. :[
Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:10:26 #253
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37770254
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat is ze geworden door haar verhaal van leugens. Volstrek logisch dat ze het gedaan heeft maar het is wel erg hypocriet om tegen Taida te zijn en dit van Ayaan maar goed te keuren natuurlijk.
k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.
pi_37770302
Is het punt - dat zij binnen 5 weken al een verblijfsstatus had - al aan bod gekomen? Dat vond ik wel erg frapant, toen ik gisteren de Zembla-uitzending zag..

Er werd namelijk aangegeven, dat het normaliter veel langer duurde.. Hoe kan dit?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_37770368
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

k vind het wel een verschil als ze daar 12 jaa rna dato achterkomen.
Het is al veel langer bekend maar de VVD had er geen problemen mee.
pi_37770904
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk waar niet wat labiele mensen met economische vluchtelingen te maken hebben. Volgens mij jijzelf ook niet. Er is juist niets labiels aan mensen die naar een ander land gaan om hun levensomstandigheden te verbeteren.
Nou, ik denk dat labiele personen, en zo komt zo echt op mij over, wat sneller geneigd zijn te liegen.
pi_37770921
Hoe dan ook, ik hoop dat dit het einde van de carriere van Ayaan Hirsi Magan is.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 mei 2006 @ 21:21:49 #258
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37771884
En van tante Rita
pi_37772101
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:12 schreef Boswachtertje het volgende:
Is het punt - dat zij binnen 5 weken al een verblijfsstatus had - al aan bod gekomen? Dat vond ik wel erg frapant, toen ik gisteren de Zembla-uitzending zag..

Er werd namelijk aangegeven, dat het normaliter veel langer duurde.. Hoe kan dit?
Inderdaad. Er werd de suggestie gewekt, dat het normaliter langer duurde, maar er werd helaas niet verder op ingegaan.

Wat zou een gebruikelijke duur zijn om een verblijsvergunning te bemachtigen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:32:33 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37772130
quote:
Verleden van Hirsi Ali krijgt toch staartje

Uitgegeven: 12 mei 2006 18:37

DEN HAAG - Het verleden van VVD-prominent Ayaan Hirsi Ali lijkt alsnog een staartje te krijgen. Hoewel zij al jaren toegeeft dat zij heeft gelogen om een verblijfsvergunning in Nederland te krijgen, worden nu pas Kamervragen gesteld over de kwestie. Als het aan minister Rita Verdonk ligt, hoeft Hirsi Ali niets te vrezen.

Maar asieladvocaten stellen dat wordt gemeten met twee maten: anderen worden wel uitgezet als later blijkt dat ze hebben gelogen.
Bron:http://www.nu.nl/news/731(...)t_toch_staartje.html

Volgens de regelgeving kan iemand nog 12 jaar na naturalisatie het Nederlanderschap ontnomen worden. Das AHA-erlebnis werd in 1997 genaturaliseerd. Theoretisch zou haar het Nederlanderschap nog ontnomen kunnen worden.
quote:
Sinds de nieuwe Rijkswet op het Nederlanderschap uit 2003 is fraude een reden om de naturalisatie en vluchtelingenstatus ongedaan te maken. Dat kan tot twaalf jaar na de naturalisatie
Hét argument om het wél te doen is natuurlijk dat iedereen voor de wet gelijk is. Wanneer zij negen jaar na dato toch mag blijven, alhoewel haar leugens nu duidelijk weerlegd zijn, waarom mevrouw S. Matobuarè uit Almere niet? Enkel omdat das AHA-erlebnis tweede-kamerlid is?
The End Times are wild
pi_37772304
Nou ja, ze hoeft van mij het land niet uit, maar het zou de VVD sieren haar op de stoep te zetten. Dan vertrekt ze vanzelf wel naar de VS. Als politiek vluchteling.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 21:45:04 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37772456
Van mij hoeft ze het land ook niet uit. Maar dan mevrouw S. Matobuarè uit Almere-Oost ook niet! Anders is er rechtsongelijkheid.

Overigens gaat mevr. S. Matobuarè natuurlijk in de praktijk het land óók niet uit als ze niet zelf wil, dat terzijde
The End Times are wild
  Redactie Frontpage vrijdag 12 mei 2006 @ 21:49:45 #263
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37772557
Ik wil Gumuz terug
pi_37772753
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil Gumuz terug
Gumus, die kleermaker uit Amsterdam inderdaad. Ook een vaag verhaal. Wat zou er met die man gebeurt zijn? Was een tijdje terug nog wel effe illegaal terug in Nederland, maar was binnen een paar weken weer opgepakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:53:29 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37781436
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

Gumus, die kleermaker uit Amsterdam inderdaad. Ook een vaag verhaal. Wat zou er met die man gebeurt zijn? Was een tijdje terug nog wel effe illegaal terug in Nederland, maar was binnen een paar weken weer opgepakt.
hij had het geld van meneer abraham van leeuwen binnen no time er doorheen gejast toen hij de entrepeneur in turkije ging uithangen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37781554
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij had het geld van meneer abraham van leeuwen binnen no time er doorheen gejast toen hij de entrepeneur in turkije ging uithangen.
Ja dat had ik wel doorgekregen, maar dat was dan ook de reden, dat ie hier illegaal terug kwam. Wie is Abraham Van Leeuwen?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:05:48 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37781598
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja dat had ik wel doorgekregen, maar dat was dan ook de reden, dat ie hier illegaal terug kwam. Wie is Abraham Van Leeuwen?
die miljonairhomo, met zijn schip vol thaise knabeln. hij rust trouwens inmiddels zacht.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 10:07:27 #268
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37781621
Neemt niet weg dat Gumus hier ook al jaaaaaaaaren woonde, dus weg met Ayaan.
pi_37781649
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die miljonairhomo, met zijn schip vol thaise knabeln. hij rust trouwens inmiddels zacht.
OK Nooit van gehoord. Ik had toen ook, dat hele gebeuren rond Gumus niet op de voet gevolgd.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:09:47 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37781652
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
ik heb de maatregelen tegen gumus ook nooit ondersteund. gelukkig is verdonk wat milder en geeft vaker pardon dan haar voorgangers.
pi_37781692
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:07 schreef SunChaser het volgende:
De zogenaamde witte illegaal. In Italie was een baan hebben genoieg om een verblijfsvergunning te krijgen en in Spanje deden ze ook niet moeilijk om 800.000 illegalen te legaliseren en bij ons moeten mensen die jaren hier legaal verblijven opsouten.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage zaterdag 13 mei 2006 @ 10:15:45 #272
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_37781731
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

OK Nooit van gehoord. .
Prins de Lignac
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:20:45 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37781800
quote:
'Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldig'

Uitgegeven: 13 mei 2006 09:51

DEN HAAG - Ayaan Hirsi Ali raakt haar Nederlandse paspoort mogelijk kwijt. Uit eerdere uitspraken van de Hoge Raad, het hoogste Nederlandse rechtsorgaan, blijkt dat het Tweede-Kamerlid van de VVD waarschijnlijk ten onrechte het Nederlanderschap bezit. Dat meldt Trouw zaterdag. De Hoge Raad bepaalde vorig jaar dat een naturalisatiebesluit waarin valse persoonsgegevens zijn opgenomen niet rechtsgeldig is.(..)
Bron:Naturalisatie Hirsi Ali niet rechtsgeldig

Ik kan me niet voorstellen dat het AHA-erlebnis werkelijk haar Nederlanderschap zou kwijtraken, en daarmee zelfs mogelijk uitgezet zou worden!
De VVD (Verdonk) zou zoiets OSM toch nooit aandoen!!
The End Times are wild
pi_37781806
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Prins de Lignac
Was een toffe kerel, die zich veel inzette voor goede doelen, blijkbaar. http://krant.telegraaf.nl(...)n.bram.vermogen.html
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:22:05 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37781822
Zeg schatje, nu we hetzelfde bericht op exact dezelfde tijd gepost hebben, wat gaan we nu doen?

Jij mag het zeggen, want jij was net iets eerder!

en je hebt jouw bericht al weer verwijderd, zie ik!
The End Times are wild
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:23:35 #276
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_37781849
Ik stel voor dat we haar van nu af aan gewoon Ayaan Hirsi Magan gaan noemen, zo heet ze toch?

Ik snap trouwens niet waarom iemand die hier in NL erg goed verdient, haar eigen broer in het arme Kenya niet financieel helpt ??
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:24:43 #277
146803 Bram_Duikelaar
Ja, ik ben Blinde Maupie
pi_37781859
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Was een toffe kerel, die zich veel inzette voor goede doelen, blijkbaar. http://krant.telegraaf.nl(...)n.bram.vermogen.html
Nu hij genoeg vermogen vergaard had, was mensen helpen zijn voornaamste reden tot bestaan. Eerlijk, integer en oprecht!

En de vosseholletjes van jonge Thaise knapen sodomiseren natuurlijk!
Disclaimer: Bram Duikelaar is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de inhoud van dit bericht. Ook schade voortvloeiend hieruit kan op geen enkele manier op de persoon Bram Duikelaar of zijn onderhavige bedrijfsobjecten verhaald worden.
pi_37781871
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat het AHA-erlebnis werkelijk haar Nederlanderschap zou kwijtraken, en daarmee zelfs mogelijk uitgezet zou worden!
Als het geldt voor die Iraakse gezien, die liegt over naam en geboorte datum en daardoor wirdt uitgezet waarom zou dat niet gelden voor AHM.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:26:37 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37781884
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als het geldt voor die Iraakse gezien, die liegt over naam en geboorte datum en daardoor wirdt uitgezet waarom zou dat niet gelden voor AHM.
Natuurlijk. Maar ik bedoel dat het dan ook daadwerkelijk fysiek gebeurt. Dus das AHA-erlebnis in de boeien, tussen twee marechaussee's in, op het vliegtuig terug naar Somalië.
Kun jij dat voor je zien?

(Ik kan het overigens wel visualiseren, maar acht het toch uiterst onwaarschijnlijk, zou het wel de giller van het jaar vinden!)(En de een of andere extremistische imam die nou net wél mag blijven!)
The End Times are wild
pi_37781890
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef Bram_Duikelaar het volgende:

En de vosseholletjes van jonge Thaise knapen sodomiseren natuurlijk!
-Rabia Al-Basri
pi_37781898
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar ik bedoel dat het dan ook daadwerkelijk fysiek gebeurt. Dus AHA-erlebnis in de boeien tussen twee marechaussee's in op het vliegtuig terug naar Somalië.
Zie jij het voor je?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:30:24 #282
3542 Gia
User under construction
pi_37781936
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik stel voor dat we haar van nu af aan gewoon Ayaan Hirsi Magan gaan noemen, zo heet ze toch?
Hetgeen al jaren bekend is.

Zowel haar echte naam als haar geboortedatum zijn al jaren bekend. Alsmede ook haar levensloop.

Ik zie niet in waarom dit nu ineens opgedist moet worden en zij het land uit zou moeten. Waarom niet jaren terug, toen dit bekend was, stappen ondernomen? Dit was al bekend voordat zij het Nederlanderschap kreeg, en toch heeft ze het gekregen.

Vergelijkingen met Pasic en gumus slaan dus nergens op. Zij waren geen Nederlanders toen ze werden uitgezet.
pi_37781960
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:30 schreef Gia het volgende:

Vergelijkingen met Pasic en gumus slaan dus nergens op. Zij waren geen Nederlanders toen ze werden uitgezet.
En vergelijken met die Iraakse familie. Mag dat?
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:34:27 #284
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_37781981
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Das AHA-erlebnis over een jaartje of 10?

The End Times are wild
pi_37782023
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

[afbeelding]

Das AHA-erlebnis over een jaartje of 10?

Dan gaat ze ook AHM heten natuurlijk
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:45:27 #286
3542 Gia
User under construction
pi_37782150
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

En vergelijken met die Iraakse familie. Mag dat?
Kun je even een linkje vinden waar ik het verhaal over dat gezin kan vinden, want googlen op die naam levert niks op. Googlen op Iraaks gezin Almere levert heel andere gezinnen op.

Of misschien kun je zelf even vertellen wat het verhaal is?
Zijn zij dan wel Nederlands? Net als Ayaan?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:51:25 #287
124676 RobertoCarlos
pi_37782230
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dan gaat ze ook AHM heten natuurlijk
Dat bedoel ik!! Consequent blijven, daar ging het toch om?
pi_37782232
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Kun je even een linkje vinden waar ik het verhaal over dat gezin kan vinden, want googlen op die naam levert niks op. Googlen op Iraaks gezin Almere levert heel andere gezinnen op.

Of misschien kun je zelf even vertellen wat het verhaal is?
Zijn zij dan wel Nederlands? Net als Ayaan?
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:51:46 #289
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37782235
quote:
*** Kamerleden willen onderzoek Hirsi Ali ***

Minister Verdonk (VVD) voor Vreemdelingenzaken moet het VVD-Kamerlid Hirsi Ali het land uitzetten. Dit zegt het Kamerlid Nawijn, die directeur van de immigratiedienst IND was toen Hirsi Ali asiel vroeg in Nederland....
http://www.volkskrant.nl/(...)_onderzoek_Hirsi_Ali
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 10:52:10 #290
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37782241
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 21:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

"Als het aan minister Rita Verdonk ligt, hoeft Hirsi Ali niets te vrezen."
Kewl! Rita 'ik-voer-alleen-de-wet-uit' Verdonk ook gelijk een imagodeukje.

pi_37782274
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:52 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Kewl! Rita 'ik-voer-alleen-de-wet-uit' Verdonk ook gelijk een imagodeukje.

Rita heeft wel meer deukjes opgelopen de afgelopen jaren, maar vreemdgenoeg vind de coalitie het geen probleem.
-Rabia Al-Basri
pi_37782279
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]
Merkwaardig dat er nu zo'n ophef over wordt gemaakt terwijl dit allemaal al jaren bekent was.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:58:49 #293
3542 Gia
User under construction
pi_37782340
Wat ik ook niet begrijp is dat men nu iemand het nederlanderschap af wil nemen omdat ze misschien gelogen heeft over al dan niet uitgehuwelijkt zijn of omdat de IND destijds zijn werk niet goed heeft gedaan.
Terwijl aan de andere kant iedereen op zijn achterste poten staat als men dit wil doen bij criminele buitenlanders met een dubbele nationaliteit.
Zelfs van terroristen mag men volgens velen hier de Nederlandse nationaliteit niet afnemen.

Ook vraag ik me af waarom sommigen hier nu zo fel voor uitzetting van Ayaan zijn, terwijl ze in andere zelfde gevallen juist tegen uitzetting zijn.

Als van zomaar een zwarte hardwerkende, goed geïntegreerde genaturaliseerde man wordt ontdekt dat hij ten onrechte het Nederlanderschap heeft gekregen, omdat hij eerst in Duitsland is geweest en eigenlijk al vluchtelingenstatus in Kenya had, roept iedereen hier dan ook 'Uitzetten!' of doen we dat alleen maar bij Ayaan?
pi_37782343
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef basilisk het volgende:

[..]

Merkwaardig dat er nu zo'n ophef over wordt gemaakt terwijl dit allemaal al jaren bekent was.
Dit was helmaal niet zo gedetailleerd bekend. Als het al jaren bekend is waarom is er dan jaren terug niet op gereageerd.

Als het waar is dat mensen jaren nadat ze asiel hebben gekregen alsnog het Nederlanderschap wordt ontnomen, waarom zal dat niet gelden voor AHM?
-Rabia Al-Basri
pi_37782410
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:58 schreef Gia het volgende:

Als van zomaar een zwarte hardwerkende, goed geïntegreerde genaturaliseerde man wordt ontdekt dat hij ten onrechte het Nederlanderschap heeft gekregen, omdat hij eerst in Duitsland is geweest en eigenlijk al vluchtelingenstatus in Kenya had, roept iedereen hier dan ook 'Uitzetten!' of doen we dat alleen maar bij Ayaan?
Als de wet dat voorschrijft zal dat moeten gebeuren. Of je nou wel of niet Ayaan heet doet er niet toe.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:04:30 #296
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37782425
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef basilisk het volgende:

[..]

Blijkbaar was het nog niet tot iedereen doorgedrongen. Ik denk dat Nawijn als minister van vreemdelingenzaken in z'n lpf kabinet hier de sier mee had willen maken eigenlijk.

Ze heeft Kalou en Taïda tegen hè? Het is erg dom van AHA om te roepen dat ze het zo oneens was met Verdonk over de uitzetting van dat meisje, nu ze zelf aan de beurt dreigt te komen. Had ze zich maar eerder uitgesproken.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:06:55 #297
3542 Gia
User under construction
pi_37782454
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]
Dus, als bij onderzoek blijkt dat haar echte naam en geboortedatum al bekend waren bij aanvraag van het Nederlanderschap, dan is er niets aan de hand?

Ben wat dat betreft wel benieuwd wat er op haar paspoort staat: Magan of Ali, 1967 of 1969.

Wat als ze nu alleen gelogen heeft om een verblijfsstatus te krijgen, maar niet bij het aanvragen van het nederlanderschap...
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:08:46 #298
3542 Gia
User under construction
pi_37782484
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als de wet dat voorschrijft zal dat moeten gebeuren. Of je nou wel of niet Ayaan heet doet er niet toe.
Nee, klopt, maar dan moet men dit dus wel consequent gaan toepassen op iedereen die hier onder valse voorwendselen is gekomen. En dat zijn er nogal wat.

Denk dat Verdonk de tijd van haar leven gaat krijgen als men dit door gaat zetten.
pi_37782520
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, klopt, maar dan moet men dit dus wel consequent gaan toepassen op iedereen die hier onder valse voorwendselen is gekomen. En dat zijn er nogal wat.

Denk dat Verdonk de tijd van haar leven gaat krijgen als men dit door gaat zetten.
Grappig dat je dat nu zegt want dit is van Ayaan allang bekend maar heb je er nog nooit over gehoord.

Hoezo twee maten.

Dat is precies de kern van deze hele zaak.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:12:45 #300
124676 RobertoCarlos
pi_37782541
Ik wist iig een heleboel dingen uit die uitzending niet, maar ben nu wel goed wakker geschud.

[ Bericht 63% gewijzigd door RobertoCarlos op 13-05-2006 11:15:35 (Linkie was al gepost!!) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')